Dan liever Brian Lieke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik zou het wel een goed idee vinden dat nix en Huub samen gaan.
Please no. Niet om de combi maar ik gun het Dennix niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik zou het wel een goed idee vinden dat nix en Huub samen gaan.
Rustig, het is toch ook maar een spelletje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
mantra "het-is-maar-een-spelletje, het-is-maar-een-spelletje" (10x)
ik ga even wat anders doen
En als hij gekozen wordt dan met Liekequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please no. Niet om de combi maar ik gun het Dennix niet.
Het is een goed idee dat ze mekaar gewoon beter leren kennen. Deze situatie tussen nix en Huub is denk ik onhoudbaar. Enhet programma blijft negatief.quote:
ik ooooooohmmmm met je mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
mantra "het-is-maar-een-spelletje, het-is-maar-een-spelletje" (10x)
ik ga even wat anders doen
Als ik Huub was zou ik 'm aan Lieke hebben gegeven na dat dipje van van de week.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef riri het volgende:
Lieke gunt hem Huub
Of ze willen Lieke alleen hebben, zodat ze haar kunnen pakken met vier tegen 1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
nix geeft op? Hij is te bang om met Huub of Lieke te moeten denk ik.
Volgens mij zit ze nog in een gigantische dip... Vreemd dat Huub dat niet oppikt en hem idd aan Lieke hebben gegeven. ik krijg een naar gevoel naar morgen toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik Huub was zou ik 'm aan Lieke hebben gegeven na dat dipje van van de week.
Nix is zo'n bikkel, 100%, ik zweer het je, het komt nog!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian
Wat zei Nix gisteren..... als Huub gaat, blok ik hem.........![]()
ach die loserquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian
Wat zei Nix gisteren..... als Huub gaat, blok ik hem.........![]()
zoeken op de woorden Brian en gitaar (youtube.com)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef SiRojK het volgende:
Hey, heeft iemand dat filmpje van Brian nog waarbij al zijn beste uitspraken door het beeld komen als hij zit te pingelen
Misschien heb je gellijk en de grootste agressors zijn samen op stap..... toeval? Hmmmmmquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze willen Lieke alleen hebben, zodat ze haar kunnen pakken met vier tegen 1
Over de stemming? Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog in een gigantische dip... Vreemd dat Huub dat niet oppikt en hem idd aan Lieke hebben gegeven. ik krijg een naar gevoel naar morgen toe.
Wanneer trekt hij ten strijde?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nix is zo'n bikkel, 100%, ik zweer het je, het komt nog!
Dat kan andersom dan ook dan wel. En bij nada en nix heb je nog een veel vreemdere beeld als je de dekens van hun af trek. En natuurlijk veel lichaams geschaamte vn nada met haar 4 hanguiers en blubbervel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
Wat een debiel idee om de dekens van Huub en Lieke af te trekken tijdens de sex.
Vooral omdat ze zelf ook allemaal iedere nacht liggen te konijnen, je kunt er op wachten dat het gewoon terug wordt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |