Zag je die hand net met AQs. Zoals het boekjequote:
die zag ik jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zag je die hand net met AQs. Zoals het boekje.
tja met zo'n flop en iemand pushed kan je beter weinig risico nemen.quote:
Succes, misschien kom ik ook wel kijken. Weet niet of ik Unibet erop heb staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:11 schreef borisz het volgende:
ik stop met railen, en ga zelf een toernooitje spelen op unibet![]()
Kon je dan lezen wat er op de verpakkingen stond daar in die supermarkt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef borisz het volgende:
ben weer terug. Ook even langs China Town gereden. de supermarkt daar is
![]()
Hoop bamisoup gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kon je dan lezen wat er op de verpakkingen stond daar in die supermarkt?
Ajax ook maar weer eens ff kijken vanavond
Zo weer de spullen pakken en een paar daagjes terug naar Velsen.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:54 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand m'n benen amputeren?
Dat ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je graag naar de OS voor gehandicapten?
quote:
Nee hoor, hoofdklasse wordt dit jaar gevolgd. Winter stond er ook al op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet best mich.
Wel opvallend dat je het op Fok! Sport zet.
Jij richt je op de hoofdklasse neem ik aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, hoofdklasse wordt dit jaar gevolgd. Winter stond er ook al op.
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpenquote:
hoezo, wel meer clubs hoor, Ajax zal in de UEFAcup waarschijnlijk meet punten scoren voor de landenranglijstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpen
De rest van de clubs is er ook bij gebaat als Ajax minder verdient en toch punten haalt voor de Europese lijst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpen
dat is puur voor ajax zelfquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
de poen en sportief gezien is de CL beter
pas op dat je niet in de fik vliegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax moet gewoon winnen. Klaar.
Chinatown en Kruiden is
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
pas op dat je niet in de fik vliegt![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb er ook chinees bier meegenomen. Voor bloes is er ook chinese wijn
![]()
geloof je dat nou echt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, wel meer clubs hoor, Ajax zal in de UEFAcup waarschijnlijk meet punten scoren voor de landenranglijst
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
We missen dan wel Babel, Davids, Sneijder maar over een week zijn we beter ingespeeld.
Suarez wordt een sensatie. Scoort er minimaal 2. Ik ga uit van een 0-4
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houden
Dan is dit duidelijk 1 van de 10quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Nee ik krijg 9 van de 10 keer gelijk.
Goed idee.quote:
Als 'ie nou gewoon had gezegd dat hij jou een flinke beurt zou geven, had ik gezegd: Jonge god!quote:
nope een BTO 15W25+ (zonder windows erbij dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef appelsientje het volgende:
Wat voor een laptop PH ??
Macbook
Mooi dingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nope een BTO 15W25+ (zonder windows erbij dus)
zie topic op Got
Bijtend zuur ??quote:
dit is nog erger dan de 2e ronde niet halenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bijtend zuur ??
Maarzelfde steen en toch weer gestoten..
Alsof die miljoenen mij interesseren, na die transfers van Babel en Sneijder zit er meer dan genoeg in de kas.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Againzender het volgende:
PSV: veel succes met de extra miljoenen, jullie kunnen er waarschijnlijk veel beter mee overweg dan wij
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is nog erger dan de 2e ronde niet halen
De Tsjechische schonen zijn nu wel in voor een verzetje inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
aanvoerder zal zn ajax shirt nu wel uitdoen
Nee idd... Maar de sms-jes zijn al verstuurd naar mijn Ajax vriendenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En als het nou elke keer tegen Europese toppers gebeurt..... maar da's ook niet het geval
Een tweede NL'se ploeg in de CL had wat mij betreft wel gemogen, maar aan de andere kant wordt die Amsterdamse arrogante bek wel afgestraftquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd... Maar de sms-jes zijn al verstuurd naar mijn Ajax vrienden![]()
Al vind ik het wel sneu .... maar toch
Je brengt me op een idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd... Maar de sms-jes zijn al verstuurd naar mijn Ajax vrienden![]()
Al vind ik het wel sneu .... maar toch
Net als afgelopen seizoenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef golfer het volgende:
Nou ja, dan maar gewoon kampioen worden en de UEFA-cup winnen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar de Uefacup winnen, dat moet met deze selectie te doen zijn.
Zelfs Groningen heeft dit jaar inderdaad beter aangekocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof de ajax selectie in de buurt komt van de selectie van de kwaliteit van de winnaars van de afgelopen jaren
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfs Groningen heeft dit jaar inderdaad beter aangekocht.
Ik probeer de ajacieden een hart onder de riem te steken. Verpest dit nou nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof de ajax selectie in de buurt komt van de selectie van de kwaliteit van de winnaars van de afgelopen jaren
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef borisz het volgende:
terug naar de middeleeuwen met Jouw Vrouw Mijn Vrouw
30? Waren ze zo stout vandaag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
[insert laatste 30 notes list]
30 is niet genoeg denk ik hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
30? Waren ze zo stout vandaag?
Dat Inter voetbalt een beetje waardeloos in vriendschappelijke wedstrijden zegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef DIGGER het volgende:
*kuch* Barca - Inter na 70 minuten 4-0 *kuch*
Ik schat wel 50.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
30? Waren ze zo stout vandaag?
Nee sorry, tijd voor mij om naar bed te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Biertje? anyone?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schat wel 50.
Anyway, ik ben weg. Heb het helemaal gehad.
Elke ING spotquote:
Ik heb wel wat te vieren jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Biertje? anyone?
als het bantopic vol is weten we genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schat wel 50.
Anyway, ik ben weg. Heb het helemaal gehad.
Tuurlijk, waarom niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Biertje? anyone?
Even lekker afleiding inderdaad om de afgang van vanavond proberen te vergeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef borisz het volgende:
terug naar de middeleeuwen met Jouw Vrouw Mijn Vrouw
Wat dan?quote:
Dan nog steeds had ik het kut gevonden dat Ajax het weer niet is geluktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten lieve Hoolers.
Sjimz had je maar een vak moeten leren
* RayMania slaat arm om sjimz heen.quote:
Jij ook met Barçaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
Welterusten diekie, have fun in de CL.
Gaat het een beetje?quote:
Met mij is het goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat het een beetje?
Hoe is het nu met je Pa?
Goed om te lezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:46 schreef sjimz het volgende:
Met mij is het goed.
Met mijn pa stabiel, maar nog wel in het hospitaal.
Tja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Indrukwekkende foto, vooral die sjaal van Betis erbij.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:49 schreef borisz het volgende:
Eerst nodigt bloes al haar neven uit he tante![]()
Ja hoor, maar ik doelde dan vooral op de sjaal van Betis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...
Oké, ik ga niet beginnen over alle niet bekende voetballers die ook enzo...
Het blijft kut voor hem en z'n familie.![]()
Tja... als het er op aankomt gaan zelfs de Antillianen en de Marokkanen in Den Bosch weer vriendschappelijk met elkaar om.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:57 schreef sjimz het volgende:
Ja hoor, maar ik doelde dan vooral op de sjaal van Betis.
Het is te erg dat zoiets sport verbroederd terwijl ze 10 dagen later elkaars hersenpan weer inslaan.
Zoveel Antillianen zijn er niet in Den Bosch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... als het er op aankomt gaan zelfs de Antillianen en de Marokkanen in Den Bosch weer vriendschappelijk met elkaar om.
Ten tijde van de Bijlmerramp was er ook sprake van verbroedering in ZO.
Amen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Insgelijks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Klachten schriftelijk in 3-voud naar info@ajax.nlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat heb ik slecht geslapen.
Ja, zou het iets helpen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klachten schriftelijk in 3-voud naar info@ajax.nl
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zou het iets helpen?
'Ik klaag jullie aan voor het verpesten van mijn nachtrust, prutsers!'
Toch miljoenen zat daar, dus een tonnetje of 3 voor geleden schade zou ik meer dan terecht vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]je kan het altijd proberen natuurlijk
En dan slaap jij ook weer beterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch miljoenen zat daar, dus een tonnetje of 3 voor geleden schade zou ik meer dan terecht vinden.
hier ook bijzonder slecht geslapen, maar dat had niets met het 'voetbal' te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat heb ik slecht geslapen.
Je andere wekkers waren weer bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook bijzonder slecht geslapen, maar dat had niets met het 'voetbal' te maken
Wie is het eigenlijk ?? of stel ik nu een hele domme vraagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben té goed geslapen en konden maar niet wakker worden
@Ole, dit is mijn echte bloezeplaatje, ik hou d'r
en die zijn een stuk belangrijker dan dat kutvoetbalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je andere wekkers waren weer bezig
Vet kut dus.quote:
dat is knap kut zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
TV en laptop, geld. GEen idee voor de rest.
Is de zoveelste inbraak hier in de wijk, is een of andere bende ofzo, denk ik.
Mooi gezegdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
en die zijn een stuk belangrijker dan dat kutvoetbal![]()
Toch geen belangrijke date op je laptop?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n moeders laptop, en ongetwijfeld gezien d'r werk wel wat data erop, ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toch geen belangrijke date op je laptop?
geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:41 schreef appelsientje het volgende:
Wie is het eigenlijk ?? of stel ik nu een hele domme vraag
Damm LG.. lees het nu pasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moet je harder lopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:57 schreef sjimz het volgende:
Pfffff, ik ben kapot.
Net geen nieuwe recordtijd gehaald
goed zo!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben té goed geslapen en konden maar niet wakker worden
@Ole, dit is mijn echte bloezeplaatje, ik hou d'r
dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:34 schreef Ole het volgende:
7 uur opstaan, 8.30 vanaf werkik kan wel internetten, duhhhhhhhh
![]()
We zitten gewoon in de verlenging van m'n euforische gevoel van gisterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:31 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Een hele goede morgen!
EPS-document? Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje: kan iemand mij helpen aan een fatsoenlijk EPS-document van onderstaand logo:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef Tommeke het volgende:
Achja, bij Ajax wordt UEFA cup spelen als een teleurstelling gezien, bij Groningen loopt bij het halen van de UEFA cup de hele Oosterparkwijk etc uit om het te vieren op de Grote MarktVandaag was gewoon klote en ik baal echt enorm, maar 2-0 het schip in gaan bij de Graafschap zie ik als een grotere afgang.
Ik bedoel ik EPS-formaat: hoge resolutie zodat ik het kan bewerken in PhotoShop of Illustrator.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
[..]
EPS-document? Wat bedoel je daarmee?
Waar is het logo precies van? Voetbalclub, bedrijf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel ik EPS-formaat: hoge resolutie zodat ik het kan bewerken in PhotoShop of Illustrator.
Was geen radio aan het luisteren. Waar ging het over?quote:
Vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was geen radio aan het luisteren. Waar ging het over?
Waar is de foto van jou in Slavia Praag shirtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Over 4 uurtjes weer in het vliegtuig naar NL. Hiep hoi.
Thanks. Ik moet echt een EPS hebben helaas...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef RayMania het volgende:
Dit is de mooiste die ik kan vinden. Helaas wel .jpg kwaliteit.
Een .png kan ik niet vinden.
[afbeelding]
Ik denk dat de schrik wel groot is, dit leest hij echt niet voordat het plaats gaat vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef clauwheee het volgende:
O enne, MaxPower, volgens mij gaan wij daten vanavond? Ik hoorde iets van mnover een illegale afspraak
Nu ontkom je niet aan me
Denk je niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrik wel groot is, dit leest hij echt niet voordat het plaats gaat vinden.
Goeiemiddag! Het toto-invulrondje zit er weer op.
daar zit zo'n hele grote ja, ben wel eens bij villa arena geweest en de media markt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de altijd gezellige arena
ik moest naar de Prenatal
en het is goed bereikbaar met de auto.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
daar zit zo'n hele grote ja, ben wel eens bij villa arena geweest en de media markt.![]()
Nou, waag die gok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem nu ook best verrot gaan schelden denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij richt je op de hoofdklasse neem ik aan?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:11 schreef clauwheee het volgende:
Mn lieve Sandvriendje nog wel even een smsje gestuurd voor de teleurstelling
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Againzender het volgende:
Axel wil bellen blazen met Marc![]()
Op zich is het al een beter plan dan het 'Axel stenen gooien met Marcquote:
Hee, hoe is het bij Olof?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Hey, tsjah, net maandag echt lid geworden. Tot nu toe wel gezellig.. zware week achter de rug gehad, ben blij dat et voorbij is.quote:
Ons balletjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hey, tsjah, net maandag echt lid geworden. Tot nu toe wel gezellig.. zware week achter de rug gehad, ben blij dat et voorbij is.
Mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
En de badkamer issssssssssssssssssss klaar dames en heren![]()
Zondag pas douchen
huhquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Bjoro het volgende:Koevermans naar AZ.... is dat die oud tennisser ?
Ik vind het anders wel spannend hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Oja, die kolereloting is ook nu....
hmmm raarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Die loting kan me op de een of andere manier niet echt boeien.
Maar hoezo naar AZ?quote:
kutloting, kutaankoop. Ik zou bijna om azijn vragen, maar de winst van Slavia smaakt nog te goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte met Koef eend en de andere PSV'ers!
Krijg de pleurisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kutloting, kutaankoop. Ik zou bijna om azijn vragen, maar de winst van Slavia smaakt nog te goed
ben al blij dat we niet tegen slavia praag spelen, waren we kansloos geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een heerlijke kutloting voor psv.
prima lotingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kutloting, kutaankoop. Ik zou bijna om azijn vragen, maar de winst van Slavia smaakt nog te goed
Kut-totoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:17 schreef borisz het volgende:
oa .Vaduz vs suijk en MM vs bos in de CL toto
Koevermans opzich is geen slechte aankoop, wel dat er veeeeeel te veeeeeel voor betaald moest worden. Kom zeg dik 6 miljoen vroegen zequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een prima aankoop, eend weer met z'n pessimisme.
neem de treinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
1 na laatste werkdagje voor de vakantie zit er weer op.
1 uur en 10 minuten er over gedaan om van Hoofddorp naar Bloemendaal terug te komen. Wat een klote-files.
Nou, dat is dan goed geluktquote:De twee titelkandidaten bereikten overeenstemming over de afkoopsom, met de afspraak dat de partijen de deal geheim houden totdat de Alkmaarders zelf een nieuwe spits in huis hebben.
Omdat Nederland dan nog verder zakt op de lijst voor Europese plaatsen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar de winst van Slavia smaakt nog te goed
Ik ga ook weer kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Puberruil zo op Ned-1 met nieuwe aflevering. Leuk programma
de ene is XL andere is normaal wat het verschil is...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
Deze puberruil heb ik al gezien. Waarom op primetime dit herhalen
die gast die de studio uitliepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
NL 3 is 'leuker' maar tegelijkertijd ook erg triest
godverdegodver, nee toch, The Beerhunterquote:
nee Ajax kan veel meer punten halen in de Uefa cup. Kijk maar naar vorig seizoen. PSV & AZ kwamen even ver maar AZ haalde veel meer punten binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat Nederland dan nog verder zakt op de lijst voor Europese plaatsen?
Hans Teeuwen wordt net echt op een genante manietr ondervraagd, terwijl hij daar over die beledigingen helemaal gelijk heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
NL 3 is 'leuker' maar tegelijkertijd ook erg triest
neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar kom je ook laat achter. Zie je hem voor het eerst?![]()
ok weer wat geleerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee Ajax kan veel meer punten halen in de Uefa cup. Kijk maar naar vorig seizoen. PSV & AZ kwamen even ver maar AZ haalde veel meer punten binnen.
http://forum.fok.nl/topic/1069897quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
Die Gillette Fusion is trouwens een top apparaat! Werkt nog beter dan de Mach3.
Tot zover mijn reclame boodschap.
Wat was er met Hans Teeuwen?
Tja.. dat overleefde hij dus nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
Ben hem na het bokbierfestival eens letterlijk tegen het lijf gelopen.
Ik schrok mij het lazerus.quote:
Vind ik ook. En de initiele aanschaf is niet zo duur, maar losse mesjes kosten een klein fortuin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
Die Gillette Fusion is trouwens een top apparaat! Werkt nog beter dan de Mach3.
Tot zover mijn reclame boodschap.
11 euro voor het apparaat + 2 mesjes inderdaad. Losse mesjes kosten inderdaad een godsvermogen, beetje jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook. En de initiele aanschaf is niet zo duur, maar losse mesjes kosten een klein fortuin.
Kost wat heb je ook watquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook. En de initiele aanschaf is niet zo duur, maar losse mesjes kosten een klein fortuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |