Laatste 10 minuten heeft ie gespeeld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Had Ozturk nou het laatste kwartiertje gespeeld?
*bookmarked*quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
http://www.degroenehel.tv/
allemaal aanmelden en uploaden..
Dolle![]()
Zo mooi vind ik amsterdam nietquote:
die kerel ken ik denk ik, had ie een litteken op zijn hoofd?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*bookmarked*
En lol, http://www.degroenehel.tv(...)e-kern-fc-groningen/ wat een geweldige kerel. "Knuppeltje hier, kettingkje daar, je kent 't wel.".Wat had 'ie nou voor tattoo, Ajax?
Yup, en nog een paar. Hij wist bij elk litteken ook de club te noemen waardoor 't kwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die kerel ken ik denk ik, had ie een litteken op zijn hoofd?![]()
Beetje het fysiek van Tim Janssen idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Lijkt wel anorexia
quote:Nijland en Nijland in Voetbal International
In de nieuwste editie van Voetbal International is een vier pagina’s groot verhaal te lezen over Hans en Stefan Nijland. Onder de kop ‘FC Groningen is mijn alles’ portretteert het weekblad de algemeen directeur en diens voetballende zoon van de Trots van het Noorden.
Verslaggever David de Vries was vorige week in Groningen en sprak ter plaatsen met Hans Nijland en zijn zoon Stefan, die het liefst Stef wordt genoemd. Nijland junior werd gedurende de voorbereiding door hoofdtrainer Ron Jans definitief toegevoegd aan de eerste selectie van FC Groningen. Stef maakte zijn competitiedebuut in Breda, waar hij invaller was in het met 3-0 gewonnen duel. Afgelopen zondag startte Nijland in de basis bij het team van Jans in de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen De Graafschap.
Diverse thema’s
In het kleurrijke en openhartige dubbelinterview komen diverse thema’s aan de orde, zoals de studie en carričres van de beide Nijlands tot nu toe. Onder het kopje ‘Roots van een passie’ zegt Hans ondermeer over zijn zoon: “Stef ontwikkelde zich meteen al tot een ouwe pingeldoos. Echt een beetje verliefd op de bal. En hij kon vréselijk slecht tegen zijn verlies. Hoe dat zich uitte? Schreeuwen, boos doen. Vooral natuurlijk tegen mij. Ik zie het nóg voor me, Stef die woest van de training afliep naar zijn moeder toe.”
Groen-wit hart
De beide Nijlands hebben een groen-wit hart. Over zijn betrokkenheid tijdens wedstrijden laat Hans Nijland optekenen: “Na afloop ben ik heel moe, ook geestelijk. Maar de belangen zijn ook enorm. Er zijn mensen die bij wedstrijden niet naast me willen zitten, omdat ze dan met blauwe armen thuiskomen…” Stef: “Ik zit in elk geval níet naast hem.”
Stef Nijland was tot voor kort in Euroborg nog wel te vinden op de tribunes. Tussen de supporter. “Daarom weet ik ook wel wat de supporters voelen. Nu gaat het top, maar het is niet altijd even makkelijk geweest.”
Bron: FC Groningen
ws een stageloper met teveel vrije tijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef Prosac het volgende:
vaste journalist aangesteld in Groningen zeker?
Nu nog veel input van onze bezoekersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef Lircky het volgende:
die groenehel.tv site is echt tof man, respect voor de makers!
Even lichtelijk offtopic, maar die melding op degroenehel.tv, met die converter. Deze is misschien handiger? Geen gedownload enzo, prima site.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Nu nog veel input van onze bezoekers![]()
Dank! Ik heb het direct even aangepast!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Even lichtelijk offtopic, maar die melding op degroenehel.tv, met die converter. Deze is misschien handiger? Geen gedownload enzo, prima site.
quote:FC Groningen wil Sloveense spits
Gepubliceerd op 29 augustus 2007, 23:12
Groningen
FC Groningen hoopt donderdag een akkoord te bereiken met de Sloveen Tim Matavz van ND Gorica. De 18-jarige spits is woensdagavond samen met zijn moeder en een advocaat naar Nederland gevlogen en onderhandelt donderdag met de clubleiding van FC Groningen.
"Het liefst leggen we hem voor vijf jaar vast", laat algemeen directeur Hans Nijland weten. Met ND Gorica heeft FC Groningen al overeenstemming bereikt over de vergoedingssom.
bron: DVHN
Bron: www.wezwaaienmetzijnallennaarluis.tvquote:Suárez wil terug naar FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez heeft spijt van zijn transfer naar Ajax. De spits van Ajax heeft woensdag daarom een arbitragezaak aangespannen om terug te keren naar FC Groningen.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
Uiteindelijk legde Ajax een slordige 9 miljoen euro op tafel. Suárez zelf liet echter weten veel te zien in een terugkeer naar de Trots van het Noorden. De KNVB heeft laten weten dat Suárez vanwege een sportieve vooruitgang voor een gelimiteerde som naar de groenwitte formatie van Ron Jans mag vertrekken.
hehehe. Nijland had gewoon gelijk. Wat nou sportieve verbeteringquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bron: www.wezwaaienmetzijnallennaarluis.tv
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef Tommeke het volgende:
, maar 2-0 het schip in gaan bij de Graafschap zie ik als een grotere afgang.
Nijland heeft dus gewoon gelijk. De transfer van Suarez is geen enkele sportieve vooruitgangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef Tommeke het volgende:
Achja, bij Ajax wordt UEFA cup spelen als een teleurstelling gezien, bij Groningen loopt bij het halen van de UEFA cup de hele Oosterparkwijk etc uit om het te vieren op de Grote MarktVandaag was gewoon klote en ik baal echt enorm, maar 2-0 het schip in gaan bij de Graafschap zie ik als een grotere afgang.
Als je dat zo leest hebben we met een absoluut top talent te malen.quote:FC Groningen wil Sloveense spits vastleggen
Toptalent Tim Matavz (18) kan voor vijf jaar tekenen
FC Groningen hoopt vandaag een akkoord te bereiken met de Sloveen Tim Matavz. De 18-jarige spits is gisteravond samen met zijn moeder en een advocaat naar Nederland gevlogen en onderhandelt vandaag met de clubleiding van FC Groningen. ”Het liefst leggen we hem voor vijf jaar vast”, laat Hans Nijland weten. Met ND Gorica, de Sloveense club waarvoor Tim Matavz uitkomt en waarbij hij nog een één jaar doorlopend contract heeft, heeft FC Groningen al overeenstemming bereikt over de hoogte van de vergoedingssom.
”Maar”, zegt Nijland, ”wij stellen ons ten aanzien van de komst van Tim Matavz naar FC Groningen nog zeer terughoudend op.” Dat ligt volgens Nijland niet aan de jonge voetballer. ”Want met dat ventje is niks mis en hij wil ook graag naar FC Groningen. Maar we hebben tot dusver al met drie verschillende zaakwaarnemers gesproken. En nu komt er een advocaat mee met wie we nog niet eerder hebben gepraat. Met Suárez hebben we vorig jaar Zuid-Europese toestanden meegemaakt met zaakwaarnemers; je mag nu gerust spraken van Oost-Europese toestanden.”
Tim Matavz, van 13 januari 1989, geldt als een toptalent. Eerder dit jaar ketste een overgang van hem naar het Italiaanse Fiorentina op het laatste moment af. Nijland: ”Er wordt aan hem getrokken door tal van clubs. Arsenal, allerlei Italiaanse clubs…we hebben de faxen gezien. Ook daarom houden we een slag om de arm. We willen onze supporters geen valse hoop geven. Het is niet zo dat de transfer al op een haar na rond is.”
Tim Matavz was al eerder in Groningen. Samen met zijn moeder en een van zijn zaakwaarnemers zat hij in december van het vorige jaar in de Euroborg op de tribune bij FC Groningens competitiewedstrijd tegen PSV. Nijland vloog al twee keer naar Slovenië om met de clubleiding van ND Gorica en het kamp-Matavz van gedachten te wisselen. De laatste keer op 20 augustus. Beide malen was hij in gezelschap van manager technische zaken Henk Veldmate.
Nijland: ”Wij zijn al heel lang bezig met Tim Matavz. Henk heeft hem al heel vaak aan het werk gezien. En andere mensen van onze scouting hebben hem ook zien spelen. Door onze technische staf en scouting wordt hij aangemerkt als een groot talent. Hij is ook international onder 21 jaar van Slovenië.” Mocht de transfer van Matavz doorgaan, dan is hij niet inzetbaar in de Europese wedstrijden van FC Groningen. Hij speelde dit seizoen al Europees met ND Gorica in de eerste voorronde van het UEFACuptoernooi tegen Robotnicki uit Macedonië. De Slovenen werden uitgeschakeld. Matavz maakte in de thuiswedstrijd (1-2) een doelpunt.
Nijland niet naar loting in Monaco
Hans Nijland ontbreekt morgen in Monaco bij de loting voor de eerste ronde van het UEFA-Cuptoernooi. ”Door de mogelijke transfer van Tim Matavz is mijn aanwezigheid in Groningen meer gewenst.” FC Groningen wordt in Monaco vertegenwoordigd door financieel directeur Erik Mulder en teammanager Theo Huizinga. (bron: DvhN, Jan Mennega)
"Normaal gesproken win je toch negen acht van de tien keer van zo'n club"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heerlijke avond gisteren.
3?!? stelletje geldwolven zijn het ook.. ze moeten echt iets doen aan de regelgeving mbt zaakwaarnemers en arbitragezaken vind ik. Mond dicht en spelen zul je als de club je nie wil verkopen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:26 schreef detulp050 het volgende:
Met drie zaakwaarnemers.
Zaakwaarnemers
Klinkt erg goed inderdaad, hopelijk lukt 't.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je dat zo leest hebben we met een absoluut top talent te malen.![]()
Mooie tegenstanders. Nog exact een dag en dan weten we waar we naartoe kunnen. Laat die loting maar beginnenquote:Lijst mogelijke bestemmingen wordt kleiner
Nu – op één na – alle afvallers uit de Champions League bekend zijn, wordt het interessant een overzicht te geven van de mogelijke tegenstanders van FC Groningen in de eerste ronde van de UEFA Cup. De loting voor dit toernooi vindt vrijdagmiddag vanaf 13.00 uur plaats.
Een groep van 27 clubs is reeds verzekerd van plek in de bokaal van ploegen met een beschermde status. Daarvan kan FC Groningen het Nederlandse trio Ajax, AZ en Heerenveen niet treffen. De 24 mogelijke tegenstanders van FC Groningen staan hieronder opgesomd. Daarbij komt nog de verliezer van de afvaller uit de wedstrijd Sevilla-AEK Athene, die komende maandag zijn afloop zal kennen. Daarnaast zijn er nog twaalf ploegen (gemarkeerd met een * ) die zich vanavond kunnen plaatsen voor de eerste ronde. Acht van de twaalf verdedigen een voorsprong uit de heenwedstrijd. De andere vier speelden de eerste ontmoeting gelijk.
Geplaatste ploegen
Spanje: Villarreal, Real Zaragoza, (Sevilla**), Getafe, Atletico Madrid*
Duitsland: Bayern München, Bayer Leverkusen, Hamburger SV*
Griekenland: Panathinaikos, AEK Athene**
Zwitseland: FC Basel*
Frankrijk: RC Lens*, Girondins Bordeaux, FC Sochaux, Stade Rennais
België: Club Brugge, Anderlecht
Italië: Palermo, Sampdoria*, Fiorentina, Empoli
Engeland: Tottenham Hotspur, Blackburn Rovers*, Bolton Wanderers, Everton
Roemenië: Rapid Boekarest, Dinamo Boekarest
Rusland: Lokomotiv Moskou, Zenit Sint-Petersburg*, Spartak Moskou
Tsjechië: Sparta Praag
Oostenrijk: Austria Wien*
Oekraďne: Dnejpr Dnejpropetrovsk*
Portugal: Sporting Braga
Turkije: Galatasaray*
Bulgarije: CSKA Sofia*
Israël: Hapoel Tel-Aviv*
Servië: Rode Ster Belgrado
Reservelijst
De 38 hierboven genoemde ploegen zijn afkomstig uit achttien verschillende landen. Spanje, Frankrijk, Italië en Engeland zijn met vier ploegen het ruimst vertegenwoordigd. De steden Athene, Boekarest en Moskou komen dubbel op de lijst voor.
Mochten er vanavond nog ploegen uitgeschakeld worden van de groep van twaalf geplaatste ploegen die nog in actie komen, treedt een reservelijst in werking. Achtereenvolgens FC Kopenhagen (Denemarken), Litex Lovech* (Bulgarije), Toulouse FC (Frankrijk), Dinamo Zagreb (Kroatië) en Panionios (Griekenland) komen dan voor de uitgeschakelde ploegen in de plaats, waarbij Litex Lovech overigens eerst zelf nog moet afrekenen met een Albanese tegenstander.
Vervolg
Atletico Madrid trapt vanmiddag om 16.30 uur af in het Servische Novi Sad en verdedigt een 3-0 voorsprong tegen Vojvodina. Om 21.05 uur start de laatste wedstrijd van de voorronde als Blackburn Rovers in het eigen stadion met een 1-0 voorsprong start tegen het Finse MyPa. Als er geen verlengingen of strafschoppen nodig zijn, zal de lijst van mogelijke opponenten van FC Groningen rond 23.00 uur compleet zijn. Vrijdagochtend wordt in Monaco de voorindeling bekend gemaakt en slinkt het aantal mogelijke opponenten naar vijf. Rond elf uur zullen de vijf namen van deze clubs bekend zijn. Om 13.00 uur start de loting en wordt bekend welke club FC Groningen treft op 20 september en 4 oktober en wordt ook duidelijk welke van de twee clubs met een thuiswedstrijd begint.
Bron: FC Groningen
Dit meen je neem ik aan niet serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:49 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag was gewoon klote en ik baal echt enorm, maar 2-0 het schip in gaan bij de Graafschap zie ik als een grotere afgang.
Bij hem hoef je de posts hier niet eens te lezen, je kunt direct reageren metquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit meen je neem ik aan niet serieus?
Hij is binnen.quote:Groningen haalt Sloveense spits binnen
FC Groningen heeft de transfer van Tim Matavz afgerond. De 18-jarige Sloveen komt over van ND Gorica, waarmee de noorderlingen al eerder een akkoord hadden bereikt. Met de speler zelf kwam FC Groningen donderdag tot overeenstemming.
Matavz had nog een eenjarige verbintenis bij de Sloveense club. De aanvaller zag eerder dit jaar een overgang naar Fiorentina mislukken. Hij is niet beschikbaar voor FC Groningen in de UEFA Cup. Matavz kwam dit seizoen al in actie met ND Gorica in de eerste voorronde van het hetzelfde Europese toernooi.
bron /www.fcupdate.nl
Hoop dat ze de macht van z'n zaakwaarnemers goed ingeperkt hebben. Maar verder een prima aankoop lijkt me.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is binnen.![]()
Half vijf persconferentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |