Zag je die hand net met AQs. Zoals het boekjequote:
die zag ik jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zag je die hand net met AQs. Zoals het boekje.
tja met zo'n flop en iemand pushed kan je beter weinig risico nemen.quote:
Succes, misschien kom ik ook wel kijken. Weet niet of ik Unibet erop heb staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:11 schreef borisz het volgende:
ik stop met railen, en ga zelf een toernooitje spelen op unibet![]()
Kon je dan lezen wat er op de verpakkingen stond daar in die supermarkt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef borisz het volgende:
ben weer terug. Ook even langs China Town gereden. de supermarkt daar is
![]()
Hoop bamisoup gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kon je dan lezen wat er op de verpakkingen stond daar in die supermarkt?
Ajax ook maar weer eens ff kijken vanavond
Zo weer de spullen pakken en een paar daagjes terug naar Velsen.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:54 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand m'n benen amputeren?
Dat ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je graag naar de OS voor gehandicapten?
quote:
Nee hoor, hoofdklasse wordt dit jaar gevolgd. Winter stond er ook al op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet best mich.
Wel opvallend dat je het op Fok! Sport zet.
Jij richt je op de hoofdklasse neem ik aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, hoofdklasse wordt dit jaar gevolgd. Winter stond er ook al op.
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpenquote:
hoezo, wel meer clubs hoor, Ajax zal in de UEFAcup waarschijnlijk meet punten scoren voor de landenranglijstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpen
De rest van de clubs is er ook bij gebaat als Ajax minder verdient en toch punten haalt voor de Europese lijst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is de enige club in Nederland die er voordeel bij heeft als Ajax niet naar de CL gaat, dus van jullie kan ik het wel begrijpen
dat is puur voor ajax zelfquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
de poen en sportief gezien is de CL beter
pas op dat je niet in de fik vliegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax moet gewoon winnen. Klaar.
Chinatown en Kruiden is
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
pas op dat je niet in de fik vliegt![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb er ook chinees bier meegenomen. Voor bloes is er ook chinese wijn
![]()
geloof je dat nou echt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, wel meer clubs hoor, Ajax zal in de UEFAcup waarschijnlijk meet punten scoren voor de landenranglijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |