quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaagggggggg.........
quote:
hij blijft leukquote:
Koffie misbruik!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
WTF... Vlaardings pokketuig....![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie misbruik!![]()
Ik eis invoering van de doodstraf![]()
Het lijkt erop....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
enigzins fatsoenlijke verbinding weer?
zal je net zien, dat eer-ik, door iets knulligs van de staat, de doodstraf krijgtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie misbruik!![]()
Ik eis invoering van de doodstraf![]()
ik zit hier nog te F5en hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou doet Fok! het weer maar is iedereen wat anders doen......
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
@ OA --> 'Oh my god' South Park goes Digital
quote:
Dan moet je minder F5-en en meer postenquote:
quote:
zo af en toe moeten er ook klanten geholpen wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je minder F5-en en meer posten![]()
url = http://www.southparkstudios.com/quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
@ OA --> 'Oh my god' South Park goes Digital
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb 2 x iets gepost dat helemaal niet is aangekomen!
Leuk webfilterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
url = http://www.southparkstudios.com/
block = The Websense category "Tasteless" is filtered.
Kutbedrijf is het toch ook he
wel grappig iigquote:
maandverbandquote:
Gebakken niertjesquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebakken niertjes
Gekookte long
Gehakte hart
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
Ik wel meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef covie het volgende:
fuck zeg nu heb ik 430 gemist [afbeelding]
is dat erg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef covie het volgende:
hoi ph.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef covie het volgende:
gewoon de klok vooruit zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
teringjantje, nou heb ik een dag dat ik reteveel doe, maar de tijd gaat me toch een partij langzaam
Hey Koffie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef covie het volgende:
quote:
Nou daar heb ik dus ook last vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
teringjantje, nou heb ik een dag dat ik reteveel doe, maar de tijd gaat me toch een partij langzaam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef covie het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus ook last van![]()
het is pas 3 uur!! Komt denk ik omdat het mijn 1 na laatste werkdag is [afbeelding]
Mooie link naar de frontpage...quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Koffie!![]()
Ik las vanochtend dat je toch niet helemaal on orde bent... klote zeg....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nou ja ik voel me niet ziek hoor. Kwam er bij toeval achter dat ik tbc heb.
Maar het grootste nadeel is dat ik nu 6 maand zware medicatie krijg. Waardoor ik dus niet mag drinken en weer een condoom moet gebruiken, tenminste.. als ik geen kind wil.
Ja ik nog 9 uur en 50 minutenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor mij ook
edit: ohnee
Ik moet nog 2 dagen.
ik nog 18:20quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ja ik nog 9 uur en 50 minuten [afbeelding]
Ik ook...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik heb in een peoike topic gepost
Van wie is peoike nou?
Ja hoor, begin na de vakantie ook pas met de medicijnen. Was geen probleem volgens de arts.quote:
Waarom nou weer....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar jij bent peoike.
Ik verdenk jou ervan.
ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:10 schreef covie het volgende:
[..]
Ja hoor, begin na de vakantie ook pas met de medicijnen. Was geen probleem volgens de arts.
Aangezien het wel bezig is om te verspreiden maar het nog niet in mijn longen zit ben ik niet besmettelijk.
Dus de vakantie gaat door, en daar ga ik maar even goed gebruik van maken [afbeelding]
omdat peoike geen random naam is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom nou weer....![]()
Volgens mij verdenkt iedereen elkaar constant als er weer een 'nieuwe' opduikt...![]()
Niet roken en drinken overleef je wel hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nou ja ik voel me niet ziek hoor. Kwam er bij toeval achter dat ik tbc heb.
Maar het grootste nadeel is dat ik nu 6 maand zware medicatie krijg. Waardoor ik dus niet mag drinken en weer een condoom moet gebruiken, tenminste.. als ik geen kind wil.
niet roken en drinken zuigt wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Niet roken en drinken overleef je wel hoor!![]()
Sex met condoom is minder...![]()
Whehe....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat peoike geen random naam is.
Het moet een bekende zijn.
En aangezien polly en lenny het niet zijn, en ik ook niet, denk ik dat jij het bent.
Nee ook na de vakantie gelukkig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geef je groot gelijk.
Moet je wel nú al met rubber beginnen?
je comprends.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:12 schreef covie het volgende:
[..]
Nee ook na de vakantie gelukkig.
Omdat door de medicijnen de pil niet meer te vertrouwen is.
ja, door bekende users.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Het is sowieso een kloon.. kan niet anders...![]()
Maar de naam "Peoike" wordt hier wel vaker gebruikt...![]()
Niet roken vind ik niet erg. Ik wilde toch al stoppen in de vakantie, dus dit is alleen een stok achter de deur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Niet roken en drinken overleef je wel hoor!![]()
Sex met condoom is minder...![]()
Nu je dat zo beredeneert, klinkt het zelfs wel aannemelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, door bekende users.
Voor ons bekend dan.
M zou het ook kunnen zijn, maar denk dat niet, en Ph en papier verdenk ik er ook niet van.
Ik blijf erbij, mijns insziens, is het de grootste kans dat jij het bent
Condoomsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:15 schreef covie het volgende:
[..]
Niet roken vind ik niet erg. Ik wilde toch al stoppen in de vakantie, dus dit is alleen een stok achter de deur.
Maar niet drinken baal ik wel van![]()
Niet dat ik me perse elk weekend vol wil laten lopen. Maar ik hou van mijn covie's![]()
En na 5 jaar relatie weer een condoom gebruiken![]()
ja, ok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Nu je dat zo beredeneert, klinkt het zelfs wel aannemelijk...![]()
M zou het weleens kunnen zijn... die heeft telkens tussendoor wel een gaatje om even hier te kijken.....
Daarbij loopt hij altijd als eerste direct te schreeuwen geen kloon te hebben, wat ik zeer sterk in twijfel trek....![]()
thnxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Condooms
Niet zuipen
Sterkte covie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |