quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ireth het volgende:
Mirage! Wat een onwijs mooie grote knappe knul hebbie daar op de kiek staan zeg!Dat wordt een heuse hartenbreker later!
Mijn dochter is dankzij de Byte-x van het duimen af!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef Igraine het volgende:
Leuke foto's allemaal weer.
Even een foto van mijn meisje, ik ben zo trots. Ze kan fietsen! Afgelopen zaterdag hebben we een fiets voor haar gekocht, wij vonden hem wat over the top maar zij vond deze het mooist. Van alle wat 'kalere' fietsjes die we aanwezen en vroegen: "Vind je deze mooi?" Zei ze: "Nee". Maar deze vond ze erg mooi.
En nu wil ze alleen nog maar fietsen, vandaag al zes rondjes door het park
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:19 schreef Neuk het volgende:
Trots ben ik op mijn knul!Foto's van de meet afgelopen zondag:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:19 schreef kozakken het volgende:
Ik doe even ongenadig crossposten vanuit het oostenmeettopic.
Oh wat ben ik trots![]()
voor PdeHoog
De foto's die van ons zijn gemaakt![]()
![]()
![]()
-Ik ben wel gewoon even stil-
quote:
Nee, het is gewoon een digitale camera, ziet er ook net zo uit zeg maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef Mirage het volgende:
zo'n onderwatercamera lijkt mij geweldig!
Moet ik me een gewone camera voorstellen met een soort hoes waardoor die onder water kan, of kan echt de camera onder water?
[afbeelding]
de jongste
Ik vind ook dat ie steeds meer op mij gaat lijken jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Belana het volgende:
Mirage wat een mooitje
en ik vind Dean in zijn matrozenpakje om op te vreten eigenlijken hij lijkt op je vivi
Ik moet nog een foto hebben met 4 genarties toen Riley net geboren was. Ik vind het vooral heel mooi dat hij het nog helemaal bewust meemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 06:16 schreef Belana het volgende:
die met overgrootopa vind ik wel heel bijzonder
Muggenziften. Het is geen schoolexamen en ik was net wakkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:01 schreef Vivi het volgende:
Generaties.
quote:
leuk! mooi meisje heb je daar en man, wat lijkt Tijn op jou!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Denk die grote ongeschoren kop er maar even tussenuit
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:56 schreef milagro het volgende:
[..]
leuk! mooi meisje heb je daar en man, wat lijkt Tijn op jou!
Ik gok dat dit nogal een topic killer isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel veel pedos te loeren..
Nee juist niet man, dit is er eentje om in te lijsten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Denk die grote ongeschoren kop er maar even tussenuit
Ach ja, wat dat betreft kunnen ze dan net zo goed een willekeurige postordercatalogus erbij pakken, daar staan ook foto's van kinderen in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel veel pedos te loeren..
Het ziet er ook wel erg uit op die foto's en dat terwijl wij vinden dat zenou eindelijk wat spekkies krijgtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
aah die sprietjes-benen van emma onder dat rompertje uit.![]()
![]()
Off-topic:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef Sjeen het volgende:
Mooi meisje
Ow en Dean, te grote petten zijn het helemaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:26 schreef Conekiller het volgende:
(of had ik die al gepost?)
Zuiderpark?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef Conekiller het volgende:
ja ach, je gaat d'r nog veel gekker tegenkome
n
Vandaag kinderboerderij en koejkes maken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef Conekiller het volgende:
Eerste foto achter het Leyenburg. Die met die eendjes bij loosduinen. Bijdorp
Ik vermoed ergens in september maar ik weet het niet zeker. Mijn moeder is vrijwilliger bij het verzorgingstehuis. Ik zal het eens aan haar vragen en dan laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:04 schreef Conekiller het volgende:
oeoeoe, wanneer is de volgende?
Riley's peuteschool gaat ook een keer per maand naar het verzorgingstehuis om de hoek om met die oudjes spelletjes te gaan doen enzo. Echt heel leuk
oe, een Poeh/Tijgetje fan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Ireth het volgende:
Voor het slapen gaan nog even spelen in haar kamertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar woon jij ergens als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:30 schreef Tan het volgende:
Honderd vrachtwagens trokken vanochtend luid toeterend langs ons huis. Spannend voor Jessai, maar Junah vond het maar veel lawaai
Fred Osterquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:34 schreef kozakken het volgende:tan
Dat koppie van Jessai
Jonne zou hier ook ademloos naar hebben kunnen kijken. Was het zo'n supported tocht voor gehandicapten? Ik heb ook regelmatig zwaaiend aan de kant gekeken
Junah heeft het toch ook helemaal in zich om Willem Ruys te worden?(Of was het Ted de Braak
)
Nee, dit was bij ons voor de deur (woon in Overijssel), om half 11 (geloof ik). Inderdaad voor geestelijk gehandicapten en ik meen ook ongeneeslijk zieke kindjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:41 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens als ik vragen mag?
Hier is zaltbommel is het namnelijk 1000 assen en die is om 12.00 hier voor de deur (industrietrein) begonnen.
Ze wil beiden he, het liefst in haar prinsessenjurk skaten of bomen klimmenquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef milagro het volgende:
Schattig , alleen maar prinsessenjurkjes
Maar in de basis is ze haske stoer, zo te zien
Die pop lijkt gewoon op haar
het erste was dat we dus niks hehoord hebben. Alleen af en toe z'n nijntje laptopquote:Op maandag 3 september 2007 12:56 schreef senesta het volgende:
Wat een dondersteen Conekiller!
Die heeft zich voor het slapen prima vermaakt![]()
Maar je weet toch dat ze de grootste narigheid uithalen juist als je niets hoort?quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Conekiller het volgende:
[..]
het erste was dat we dus niks hehoord hebben. Alleen af en toe z'n nijntje laptop
Maak ik echt een geweldige foto van mijn ontzettend knappe babyneefje, komt ze daar mee aanquote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef jessie het volgende:
Karin wat super leuk je lange haar!!!!
quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Maak ik echt een geweldige foto van mijn ontzettend knappe babyneefje, komt ze daar mee aan![]()
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Lois het volgende:
Sophie is echt een heel mooi meisje!
Dutchie wat leuk om jouw jongens eens te zien!
Alicia en JaydenJe hoeft bij Jayden niet te vragen wie zijn vader is
![]()
ik ook niet.quote:
Nou..... deze foto is echt zo ontroerend mooi, ik word er stil vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:08 schreef lcicle het volgende:
Vol concentratie naar Dribbel aan het kijken:
[afbeelding]
Grappig, kennissen hebben pas een dochter gekregen. Joli. Het meisje heeft Chinese grootouders en het schijnt in het Chinees op deze manier ook wat te betekenen en uit te spreken te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat heeft Jolie lange benen! er is hier in de straat een meisje geboren en die heet ook Jolie
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef bixister het volgende:
leuke foto's van Mauritz, 't kon zo een broertje van Jetske zijn vind ik.
Thanks all, waar zijn foto's van Jetskequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef bixister het volgende:
Demi is inderdaad een plaatjeprachtig, en al zulke lange haren!
leuke foto's van Mauritz, 't kon zo een broertje van Jetske zijn vind ik.
en vicky, geweldige serie!
leuk om de BeefBoys weer te zien.![]()
en Merlijn heeft genoten op vakantie, zo te zien!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat is Zoë toch een heerlijk én knap meisje, Rottdog! Echt een beauty!![]()
quote:
mijn lens kijkt nu al naar haar uit :yquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:15 schreef Lois het volgende:
Lieve foto Lily
Ahhh Storm en Maria, leuk zo bij de vliegtuigen![]()
Ik kom nog 1 keer spammen en dan stop ik weer hoor, echt![]()
We hebben Iris verjaardag gevierd vandaag. Vorige maand zijn we even orienterend door de speelgoedwinkel gelopen, om te kijken wat Iris graag zou willen hebben. Ze viel volledig voor een kaptafeltje, maar dat vonden wij een hopeloos plastic geval.
Jeroen is de afgelopen 2 weken bezig geweest en voila, op de poten en het stoeltje (ikea) na heeft hij hem helemaal zelf gemaakt.
Vanmorgen vroeg was ze er ook niet af te slaan:
[afbeelding]
(naast de kaptafel ligt de babypop in de draagzak die ze van Eva heeft gekregen)
Ze wilde ook graag een mooie jurk en die heeft ze aan, met daarbij hetzelfde outfitje voor babypop:
[afbeelding]
[afbeelding]
de taart:
[afbeelding]
(nee dat is geen bruidspaar, dat dacht ik eerst ook maar het heet Cinderella taart, en ze wilde echt geen andere)
Gefeliciteerd Iris:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kaarsjes uitblazen:
[afbeelding]
En hij smaakt lekker:
[afbeelding]
En nog een filmpje waar Iris Bram een extreme make-over geeft
Nee zelf gekocht, gesponsord door mijn omaquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef Igraine het volgende:
En die jurk, is die zelfgemaakt? Omdat de pop in hetzelfde is, wat ik trouwens ook superleuk vind.
FOK! heeft een heel mooi forum voor fotografie. Je kunt het beste je vraag daar stellen Ingrid.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zie hier vaak hele mooie foto's voorbij komen. Van uiteraard mooie kindjes.
Het licht valt ook zo mooi. Vandaag minimeet gehad met Noli, husb en kids.
Ook wat foto's gemaakt. Maar helaas de meeste leuke zijn wat donker geworden. Djeez denkt dat het komt, doordat het tegen het licht in is gefotografeerd. Kan ik dat nog lichter krijgen?
Als ik hier niet goed zit, met mijn vraag, hoor ik het wel!
Doe ik!quote:Op zondag 9 september 2007 17:38 schreef Noli. het volgende:
Ingrid gooi ze ff naar mij toe. Misschien dat ik er iets van kan maken!
Ja precies!quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:26 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokje, ik moest aan je denken vandaag toen ik probeerde drie kinderen leuk samen op de foto te krijgen. Wat een rampen het was geen eens familie van elkaar dus ik had gehoopt dat ze een beetje normaal zouden doen. Niet dus
Inderdaad, ik mis kleur (rood) in dit topic, Bix!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
klopt het dat ik al een poosje geen foto's heb gezien van Anne en Piet?
quote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Doe ik!
Zitten een paar leuke bij, dus als het lukt post ze maar!
Mooi Emma!
Spuuglokje, dit is echt weer een topper hoor!quote:
Echt Kim. Ze had eerst nog wel een staartje in, maar vlak voordat de deurbel ging, was die alweer uit.quote:
Dat viel mij idd ook op. Ze had nu voor het eerst twee hele staarten en dat maakte dat je goed kon zien dat haar gezichtje erg verandert. Ze groeit echt zienderogenquote:Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef Noli. het volgende:
EmmaJe kan aan haar gezichtje echt zien dat ze ouder word he Jelief?
Ze werd een handje geholpenquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef Lois het volgende:Dana staat
Geweldig Nikkky! (schrok je niet?
)
Spuuglokje het zijn weer geweldige foto's
Van de Bennetton?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze werd een handje geholpen. Ze is niet uit zichzelf gaan staan maar ze bleef wel staan :y.
En DeanVolgens mij hebben jij en Dana dezelfde spijkerjasjes
.
Geen idee. Bij Dana staat er iets stoers achterop. Het was duurquote:
Zeg dat wel, wát een lekker toetje!quote:
Trek het je niet aan, mijn kinderen waren volgens het boekje allemaal te lang en te dun, maar op mijn CB zeiden ze: hij/zij volgt z'n eigen curve precies, dáár gaat het om. Als je ineens een rare dip ziet in lengte of gewicht is het wat anders, maar laat je niet zomaar gek maken hoor, geen kind is gelijk! En ze is toch blakend van gezondheid?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Beaker het volgende:
Op het cb vinden ze Jet iets te dun......
![]()
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Echt joh? Nou, dan zit alles in dat lekkere bekkie van d'r.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!
Lieve kinderfotootjes allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |