quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat is Zoë toch een heerlijk én knap meisje, Rottdog! Echt een beauty!![]()
quote:
mijn lens kijkt nu al naar haar uit :yquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:15 schreef Lois het volgende:
Lieve foto Lily
Ahhh Storm en Maria, leuk zo bij de vliegtuigen![]()
Ik kom nog 1 keer spammen en dan stop ik weer hoor, echt![]()
We hebben Iris verjaardag gevierd vandaag. Vorige maand zijn we even orienterend door de speelgoedwinkel gelopen, om te kijken wat Iris graag zou willen hebben. Ze viel volledig voor een kaptafeltje, maar dat vonden wij een hopeloos plastic geval.
Jeroen is de afgelopen 2 weken bezig geweest en voila, op de poten en het stoeltje (ikea) na heeft hij hem helemaal zelf gemaakt.
Vanmorgen vroeg was ze er ook niet af te slaan:
[afbeelding]
(naast de kaptafel ligt de babypop in de draagzak die ze van Eva heeft gekregen)
Ze wilde ook graag een mooie jurk en die heeft ze aan, met daarbij hetzelfde outfitje voor babypop:
[afbeelding]
[afbeelding]
de taart:
[afbeelding]
(nee dat is geen bruidspaar, dat dacht ik eerst ook maar het heet Cinderella taart, en ze wilde echt geen andere)
Gefeliciteerd Iris:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kaarsjes uitblazen:
[afbeelding]
En hij smaakt lekker:
[afbeelding]
En nog een filmpje waar Iris Bram een extreme make-over geeft
Nee zelf gekocht, gesponsord door mijn omaquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef Igraine het volgende:
En die jurk, is die zelfgemaakt? Omdat de pop in hetzelfde is, wat ik trouwens ook superleuk vind.
FOK! heeft een heel mooi forum voor fotografie. Je kunt het beste je vraag daar stellen Ingrid.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zie hier vaak hele mooie foto's voorbij komen. Van uiteraard mooie kindjes.
Het licht valt ook zo mooi. Vandaag minimeet gehad met Noli, husb en kids.
Ook wat foto's gemaakt. Maar helaas de meeste leuke zijn wat donker geworden. Djeez denkt dat het komt, doordat het tegen het licht in is gefotografeerd. Kan ik dat nog lichter krijgen?
Als ik hier niet goed zit, met mijn vraag, hoor ik het wel!
Doe ik!quote:Op zondag 9 september 2007 17:38 schreef Noli. het volgende:
Ingrid gooi ze ff naar mij toe. Misschien dat ik er iets van kan maken!
Ja precies!quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:26 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokje, ik moest aan je denken vandaag toen ik probeerde drie kinderen leuk samen op de foto te krijgen. Wat een rampen het was geen eens familie van elkaar dus ik had gehoopt dat ze een beetje normaal zouden doen. Niet dus
Inderdaad, ik mis kleur (rood) in dit topic, Bix!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
klopt het dat ik al een poosje geen foto's heb gezien van Anne en Piet?
quote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Doe ik!
Zitten een paar leuke bij, dus als het lukt post ze maar!
Mooi Emma!
Spuuglokje, dit is echt weer een topper hoor!quote:
Echt Kim. Ze had eerst nog wel een staartje in, maar vlak voordat de deurbel ging, was die alweer uit.quote:
Dat viel mij idd ook op. Ze had nu voor het eerst twee hele staarten en dat maakte dat je goed kon zien dat haar gezichtje erg verandert. Ze groeit echt zienderogenquote:Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef Noli. het volgende:
EmmaJe kan aan haar gezichtje echt zien dat ze ouder word he Jelief?
Ze werd een handje geholpenquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef Lois het volgende:Dana staat
Geweldig Nikkky! (schrok je niet?
)
Spuuglokje het zijn weer geweldige foto's
Van de Bennetton?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze werd een handje geholpen. Ze is niet uit zichzelf gaan staan maar ze bleef wel staan :y.
En DeanVolgens mij hebben jij en Dana dezelfde spijkerjasjes
.
Geen idee. Bij Dana staat er iets stoers achterop. Het was duurquote:
Zeg dat wel, wát een lekker toetje!quote:
Trek het je niet aan, mijn kinderen waren volgens het boekje allemaal te lang en te dun, maar op mijn CB zeiden ze: hij/zij volgt z'n eigen curve precies, dáár gaat het om. Als je ineens een rare dip ziet in lengte of gewicht is het wat anders, maar laat je niet zomaar gek maken hoor, geen kind is gelijk! En ze is toch blakend van gezondheid?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Beaker het volgende:
Op het cb vinden ze Jet iets te dun......
![]()
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Echt joh? Nou, dan zit alles in dat lekkere bekkie van d'r.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!
Lieve kinderfotootjes allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |