Spuuglokje, dit is echt weer een topper hoor!quote:
Echt Kim. Ze had eerst nog wel een staartje in, maar vlak voordat de deurbel ging, was die alweer uit.quote:
Dat viel mij idd ook op. Ze had nu voor het eerst twee hele staarten en dat maakte dat je goed kon zien dat haar gezichtje erg verandert. Ze groeit echt zienderogenquote:Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef Noli. het volgende:
EmmaJe kan aan haar gezichtje echt zien dat ze ouder word he Jelief?
Ze werd een handje geholpenquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef Lois het volgende:Dana staat
Geweldig Nikkky! (schrok je niet?
)
Spuuglokje het zijn weer geweldige foto's
Van de Bennetton?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze werd een handje geholpen. Ze is niet uit zichzelf gaan staan maar ze bleef wel staan :y.
En DeanVolgens mij hebben jij en Dana dezelfde spijkerjasjes
.
Geen idee. Bij Dana staat er iets stoers achterop. Het was duurquote:
Zeg dat wel, wát een lekker toetje!quote:
Trek het je niet aan, mijn kinderen waren volgens het boekje allemaal te lang en te dun, maar op mijn CB zeiden ze: hij/zij volgt z'n eigen curve precies, dáár gaat het om. Als je ineens een rare dip ziet in lengte of gewicht is het wat anders, maar laat je niet zomaar gek maken hoor, geen kind is gelijk! En ze is toch blakend van gezondheid?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Beaker het volgende:
Op het cb vinden ze Jet iets te dun......
![]()
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Echt joh? Nou, dan zit alles in dat lekkere bekkie van d'r.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Haha dat wordt nog wat als het CB ooit commentaar op jou heeft. Ik kan er niet op wachten!
Lieve kinderfotootjes allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |