Ze wil beiden he, het liefst in haar prinsessenjurk skaten of bomen klimmenquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef milagro het volgende:
Schattig , alleen maar prinsessenjurkjes
Maar in de basis is ze haske stoer, zo te zien
Die pop lijkt gewoon op haar
het erste was dat we dus niks hehoord hebben. Alleen af en toe z'n nijntje laptopquote:Op maandag 3 september 2007 12:56 schreef senesta het volgende:
Wat een dondersteen Conekiller!
Die heeft zich voor het slapen prima vermaakt![]()
Maar je weet toch dat ze de grootste narigheid uithalen juist als je niets hoort?quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Conekiller het volgende:
[..]
het erste was dat we dus niks hehoord hebben. Alleen af en toe z'n nijntje laptop
Maak ik echt een geweldige foto van mijn ontzettend knappe babyneefje, komt ze daar mee aanquote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef jessie het volgende:
Karin wat super leuk je lange haar!!!!
quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Maak ik echt een geweldige foto van mijn ontzettend knappe babyneefje, komt ze daar mee aan![]()
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Lois het volgende:
Sophie is echt een heel mooi meisje!
Dutchie wat leuk om jouw jongens eens te zien!
Alicia en JaydenJe hoeft bij Jayden niet te vragen wie zijn vader is
![]()
ik ook niet.quote:
Nou..... deze foto is echt zo ontroerend mooi, ik word er stil vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:08 schreef lcicle het volgende:
Vol concentratie naar Dribbel aan het kijken:
[afbeelding]
Grappig, kennissen hebben pas een dochter gekregen. Joli. Het meisje heeft Chinese grootouders en het schijnt in het Chinees op deze manier ook wat te betekenen en uit te spreken te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat heeft Jolie lange benen! er is hier in de straat een meisje geboren en die heet ook Jolie
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef bixister het volgende:
leuke foto's van Mauritz, 't kon zo een broertje van Jetske zijn vind ik.
Thanks all, waar zijn foto's van Jetskequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef bixister het volgende:
Demi is inderdaad een plaatjeprachtig, en al zulke lange haren!
leuke foto's van Mauritz, 't kon zo een broertje van Jetske zijn vind ik.
en vicky, geweldige serie!
leuk om de BeefBoys weer te zien.![]()
en Merlijn heeft genoten op vakantie, zo te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |