Ik vind het juist heel leuk dat ik eens wat grotere kinderen in dit topic zie .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef MUUS het volgende:
Nou, voor een keertje mijn mevrouw maar weer eens. Is alleen 'iets' groter dan de meeste kinderen hier..
Beetje late reaktie, maar de aatste keer dat ik je zag (onder minder leuke omstandigheden) liep je nog met een toeter. Maar je hebt hem echt heeeel netjes afgeleverd hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Karin het volgende:
Bram en Iris tekenen een vliegtuig
[afbeelding]
en gaan naar Spanje die ouwe baardemans heeft zo ontzettend veel indruk gemaakt, er wordt dagelijks over hem gesproken en het is al juli
[afbeelding]
Gelukkig was het eindelijk lekker mooi weer en kon dit geweldige pakje aan wat hij van ET heeft gehad.
[afbeelding]
En deze moet even groot, sorry, maar zo lief! Die dromerige blik, echt Ruud.
[afbeelding]
MiniMUUSquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef MUUS het volgende:
[..]. Classy.
.
Nou, voor een keertje mijn mevrouw maar weer eens. Is alleen 'iets' groter dan de meeste kinderen hier..
Gewoon in je onderbroek een appeltaart maken. Don't try this at home, da's alleen voor gevorderden.
[afbeelding]
Mijn gespierde spijker en haar engelengeduld.
[afbeelding]
Overduidelijk moeder en dochter... twee druppels water...
[afbeelding].
.
[afbeelding]
Ja, in Delftquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:45 schreef Stiekemurd het volgende:
Hee Pluisje is dat in Delft? Gefeliciteerd btw
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef flowerbox het volgende:
Misschien niet echt de juiste plaats om dit te vragen maar hoe krijg ik foto's van mijn eigen 'Mijn afbeeldingen' hier op het forum? Die hebben dan dus geen url. Ja sorry, ik ben niet zo heel handig met de pc....maar ik wil zo graag een foto plaatsen en kan niet echt wijs worden uit FAQ m.b.t. posten van plaatjes![]()
Vakantie en aan het verbouwen... Het eerste spijtig genoeg gedaan en het tweede spijtig genoeg nog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Fons! Je bent er weer! Waar was je nou?
Wat lijkthij op de eertse foto op zijn vaderquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef p_iglet het volgende:
Hihi wat staat fons trots in de box!
Martineke wat een onwijs mooie foto's. Normaal vind ik studiofoto's helemaal niet leuk/mooi, maar deze zijn prachtig!
En wat een leuke en lieve kindjes verder
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Mijn al steeds groter wordende lieve ventje(Op deze foto's ruim 7 weken oud)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |