Ik gok dat dit nogal een topic killer isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel veel pedos te loeren..
Nee juist niet man, dit is er eentje om in te lijsten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Denk die grote ongeschoren kop er maar even tussenuit
Ach ja, wat dat betreft kunnen ze dan net zo goed een willekeurige postordercatalogus erbij pakken, daar staan ook foto's van kinderen in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel veel pedos te loeren..
Het ziet er ook wel erg uit op die foto's en dat terwijl wij vinden dat zenou eindelijk wat spekkies krijgtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
aah die sprietjes-benen van emma onder dat rompertje uit.![]()
![]()
Off-topic:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef Sjeen het volgende:
Mooi meisje
Ow en Dean, te grote petten zijn het helemaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:26 schreef Conekiller het volgende:
(of had ik die al gepost?)
Zuiderpark?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef Conekiller het volgende:
ja ach, je gaat d'r nog veel gekker tegenkome
n
Vandaag kinderboerderij en koejkes maken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef Conekiller het volgende:
Eerste foto achter het Leyenburg. Die met die eendjes bij loosduinen. Bijdorp
Ik vermoed ergens in september maar ik weet het niet zeker. Mijn moeder is vrijwilliger bij het verzorgingstehuis. Ik zal het eens aan haar vragen en dan laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:04 schreef Conekiller het volgende:
oeoeoe, wanneer is de volgende?
Riley's peuteschool gaat ook een keer per maand naar het verzorgingstehuis om de hoek om met die oudjes spelletjes te gaan doen enzo. Echt heel leuk
oe, een Poeh/Tijgetje fan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Ireth het volgende:
Voor het slapen gaan nog even spelen in haar kamertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar woon jij ergens als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:30 schreef Tan het volgende:
Honderd vrachtwagens trokken vanochtend luid toeterend langs ons huis. Spannend voor Jessai, maar Junah vond het maar veel lawaai
Fred Osterquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:34 schreef kozakken het volgende:tan
Dat koppie van Jessai
Jonne zou hier ook ademloos naar hebben kunnen kijken. Was het zo'n supported tocht voor gehandicapten? Ik heb ook regelmatig zwaaiend aan de kant gekeken
Junah heeft het toch ook helemaal in zich om Willem Ruys te worden?(Of was het Ted de Braak
)
Nee, dit was bij ons voor de deur (woon in Overijssel), om half 11 (geloof ik). Inderdaad voor geestelijk gehandicapten en ik meen ook ongeneeslijk zieke kindjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:41 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens als ik vragen mag?
Hier is zaltbommel is het namnelijk 1000 assen en die is om 12.00 hier voor de deur (industrietrein) begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |