Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
En weer verder!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Alles is weer uptoedeet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
Ingetje, top van je dat je het nieuwe topic hebt geopend! Ik had het heul niet in de gaten dat het alweer zover was!En meteen het juiste en bijgewerkte lijstje erbij. Whoeiiiiiii!!!
Wil je wat voor me doen? In de OP bij de opslagpunten even Lady-wrb toevoegen die in Zaanstad (N-H) woont! Zij heeft zich ook aangeboden als opslagpuntEn het topicnr in de sig-dinges in de OP ook even aanpassen naar 1068645
![]()
* Greys zelf ook haar sig weer gaat aanpassen!
Is goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:56 schreef Greys het volgende:Wat zijn jullie allemaal geweldig!
Jill, mogen we je in de OP er bij zetten dan? Er wordt uiteraard overlegd hoor met jou, over het rijden! Zodat het voor iedereen haalbaar en te doen is![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sowieso al trots op de lijst die we tot nu toe hebben..
Ik werd gisteren boos dat t nog niet weggehaald was.quote:
Neuh hoor, de schuur gebeurt een dezer dagen wel want ik zet het gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja...ouders![]()
Mocht het al problemen geven, mag het evt. ook wel bij mij staan hoor.
Neeee, is Rosa en EWquote:
Geen dank!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Oh en mocht de poezenliefhebber hier meelezen, die vriend van Donroyco die de usericon heeft gemaakt, ontzettend bedankt!
Oh kutje, ik dacht dat je maar één rode hadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
Woeiii en weer een tasje met handdoeken (stuk of 4) en een speeltje van een mevrouw uit de buurt hier
Thx Ingetje!quote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Hoi GHII, heel erg bedankt nogmaals voor je mooie usericons! Zoals je ziet wordt hij veelvuldig gebruikt
Hara, ik ben ook zo trots, helemaal fantastisch allemaal he! En wat top van je dat je de papieren gaat rondbrengen
Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatjequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*wil nog steeds graag behoed worden voor t asiel*
mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag![]()
damn me met mn goedbedoelde ideeën
en raak nu al veel te gehecht aan die kleine
heb net ook lekker ene potje zitten janken
Er waren toch meerdere gegadigden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*wil nog steeds graag behoed worden voor t asiel*
mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag![]()
damn me met mn goedbedoelde ideeën
en raak nu al veel te gehecht aan die kleine
heb net ook lekker ene potje zitten janken
Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatje![]()
Als ze niet bij jou terecht had gekund, zat ze nu vast al in het asiel.
![]()
Hier net weer ff geknuffeld met Buurtpoes. Eerst hele tijd om me heen drentelen en kopjes geven en toen ik op de tuinstoel ging zitten, sprong ze direct op schoot.
Ik ga er maar van uit dat ze een huisje heeft. Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom moet zo'n beestje 's avonds en 's nachts op straat rond dwalen. Ik vind het zoooo zielig![]()
Het is soms juist heel goed als je er eens niet bij bent zodat ze op z'n kats een evenwicht kunnenkrijgen. Werkt hier altijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ze willen wel maar allemaal hebben toch ook weer iets van neeen morgen zal ze dus in de doucheruimte moeten van euh kleine 2 bij 1.5
en dat kan woensdag echt niet van 11-22 maar ze alleen samen laten durf ik niet nu kan ik ze in de gaten houden
Jaahaa, weet ik ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.
Dat kan nu niet meer omdat ze niet uit de tuin kan en daar baalt ze van.
Stel je maar voor dat de mensen waar ze woont 's avonds laat een paar keer roepen, met brokjes rammelen, tegen blikjes aantikken om haar te lokken en dat zij ook, net als Spice doet alsof ze naar binnen komt...wel 3 keer... om net voor de deur om te draaien en een sprint te trekken, de andere kant op.
Je recht in je gezicht uitlachend.... nou..... dan blijft poes verdomme maar buiten. Met als resultaat dat mevrouw poes midden in de nacht, of 's ochtends om een uur of 4/5 onder het slaapkamerraam heel zielig staat te piepen omdat je haar heeeeel gemeen in de kou, buiten, hebt laten staan![]()
Zoekt Rosa haar echt op om haar aan te vallen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:ik durf ze echt niet alleen te laten samen zo
![]()
mja maar dn ben ik wel ong vanm 9 tot 14 weg, en nee t valt op zich wel mee Rosa rent achter jeckyll aan, slaan zonder nagels, blazen en ze bromt zo chago maar die kleine geeft zich niet over ofzo, net gaf ik Rosa wat blikvoer en jeckyll komt eraan en vreet ervan of t van haar is en ze bromt nog harder dan Rosaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoekt Rosa haar echt op om haar aan te vallen dan?
Zo nee, laat ze dan idd maar gewoon es een paar uur samen.
Morgen hoef je toch maar 3 uurtjes te werken? Probeer het dan eventueel.
En zet desnoods je webcam er bij aan![]()
Klinkt heel gezond. Lijkt erg veel op de eerste dagen van Bijoux hier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dn ben ik wel ong vanm 9 tot 14 weg, en nee t valt op zich wel mee Rosa rent achter jeckyll aan, slaan zonder nagels, blazen en ze bromt zo chago maar die kleine geeft zich niet over ofzo, net gaf ik Rosa wat blikvoer en jeckyll komt eraan en vreet ervan of t van haar is en ze bromt nog harder dan Rosatoen had ik zoiets van hey das voor rosa en heb ik dr apart gezet, maar ik vind het ook eng ze alleen te laten omdat ik het voor dat collegaatje doe, ze kwam bij mij omdat het hier beter zou zijn dan intstudentenhuis van dr vriendje, nou als rosa haar sloopt heb ik dan mooi een probleem
![]()
Dan ben ik bang dat je een brommerige nacht tegemoet gaatquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ze vannacht ook afgescheijden laat ze vannacht wel samen hier als ze elkaar slopen dan word ik er wel wakker van![]()
Ik hou het wel bij mijn Kever en Astra als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Greys het volgende:
Ga jij, indien het mag, dat bakwagentje zelf rijden daarvandaan of moeten we daar even een oproepje voor doen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog een heel leeg berghok beschikbaar in zwolledus mocht er nog ruimtegebrek zijn
kom maar brengen ( en ophalen als alles naar rotterdam gebracht moet worden, want ik heb geen auto
)
Het probleem met Flippie is dat die gruwelijke verlatingsangst heeft, dus zeker in het begin niet alleen thuis gelaten kan worden. Dat is voor veel mensen erg lastig natuurlijk... Ze neemt zelf Flippie overal mee naar toe, hij is afgelopen weekend zelfs mee uit eten geweest en ging braaf onder tafel liggen. Tilde zijn hoofd niet op tot ze klaar waren, het is een voorbeeldig hondje maar dus (nog) niet met alleen thuis laten. Daarom is het een moeilijk te plaatsen hondjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hondjes hebben nieuwe baasjes !
Flippie is zon schatje
Dat kan toch niet lang meer duren?
Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Bowie...ouwe snoeperd![]()
Lezen de medewerkers van het asiel hier trouwens mee?
Da's ook wel weer zo, maar aan de andere kant kunnen ze al wel gaan bedenken of en waar ze alles kwijt kunnen. En kijken of er wat tussen staat wat ze evt. nog aan moeten schaffen, wat dan dus niet meer hoeft! (rare zin, maar je snapt um wel he?)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zienToch? Wat vind jij?
neehoor...pure vernielzucht...bij die van mij dan tenminstequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Greys het volgende:
Ze trekken de inhoud er uit en slopen het, uit verveling natuurlijk...
goedzo...ze moeten echt gewoon wennen hoor. kan soms heel lang duren...koppige beesten enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
Gaat vast wel goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
nou soms wil ik dat eigenlijk wel het liefst doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien![]()
ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...
nouja meer OT doneren mensen
Bij mensen is er een verschil tussen het vertonen van sociaal wenselijk gedrag en onderliggende lichaamstaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien![]()
ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...
nouja meer OT doneren mensen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier nog helemaal te stuiteren van dat leuke mailtje van StarinkBV
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Hahaha! Hart van Nederland![]()
Leek me best geinig.
Regel het maar, ik doe het zo heurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]Dan ga jij maar mee en met je giegel op tievie!
Als ik dan niet meer durf, mag ik me dan achter jou verstoppen? Ik ben heul niet zo grootquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, je kijkt ff een dagje niet en staat weer zoveel positiefs bij!
Euh, wat zeg u, hart van nederland?![]()
jeetje, moet ik van te voren nog naar de kapper ook en me wenkbrauwen plukken![]()
Euhm, als je langer dan 1.59 bent moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer durf, mag ik me dan achter jou verstoppen? Ik ben heul niet zo groot![]()
Ze hebben toch een tip-mail adres ofzo? Vanaaf es opletten.
Het zou een leuke tegenhanger zijn na de slechte berichtgeving omtrent Asiel Zwolle.
Zegguh....mijn eventuele doorbraak als tv-miep wordt zo wel weer lekker de grond in getrapt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:21 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk (voor jullie dan) maar we moeten er wel even goed over nadenken voordat dees of geen naar HvNed gaat mailen
Voor je het weet komen ze echt en wij kunnen absoluut geen tijd doorgeven dat we er zijn ofzo, zijn toch afhankelijk van rijders die van ver moeten komen en onderweg nog spullen moeten halen enzo. En we weten ook niet of toevallig alle andere meewerkenden absoluut niet op tv willen. Dan sta jij daar in je uppie voor de camera
Dus afspraken zijn er nog niet te maken. Sorry dat ik weer Mien Praktisch uithang, ik bedoel het zeker niet als Mien Spelbreker
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bij de Lidl weer twee grote zakken mergpijpjes voor de hondjes meegenomen. Wat zullen ze snaaien van al dat lekkers van ons allemaal . Staan ze na 22 sept. allemaal op de site als 'enig overgewicht'....
Zo zie je maar! van je Connecties moet je t hebben!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
****************************************************************************************************************
Geachte mevrouw *Greys*,
Wij willen graag wat naar jullie verzenden voor het asiel.
Op welk adres kunnen de goederen bezorgd worden?
Met vriendelijke groet,
Kim van Zuilekom
Verkoop binnendienst
****************************************************************************************************************
Van StarinkBV, als antwoord op mijn mailtje!!! Met dank aan mrSPLIFFY voor de tip!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat de spulletjes hierheen sturen, dan voeg ik het op 22 september uiteraard bij de rest!
En ik laat hier natuurlijk weten wat ze me opsturen!
[afbeelding]
Toppie zeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef purplerose het volgende:
Werd net aan de deur gebeld
Weer de mevrouw die gaat verhuizen met nog 2 plastic zakken lakens en flanelle dekens en 2 losse kleden voor de dieren
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Greys het volgende:
Zolang de topics binnen 48 uur vol zijn kan dat ja(Daarna kan je je eigen post niet meer wijzigen, toch? Of heb ik me weer wat laten wijsmaken?
)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef purplerose het volgende:
Werd net aan de deur gebeld
Weer de mevrouw die gaat verhuizen met nog 2 plastic zakken lakens en flanelle dekens en 2 losse kleden voor de dieren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Ik heb inmiddels slechts een oude slaapzak, enkele dekens en meer van dat binnen. Maar binnenkort ga ik even de vaste rommelmarktverkopers afschuimen, voordat ze al hun meuk weer op een kraampje dumpen!
Die leven van dat soort dingen!
Laat me raden...gezapigde familie-verjaardag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
nee joh gekkieeee
Kan wel wat ontspanning gebruiken nu![]()
Beetje gespannen familie verjaardagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden...gezapigde familie-verjaardag?![]()
Whehehehe, slaap lekker Ingetje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan mag jij hier vannacht de wacht houden, ik moet morgen ff paar uurtjes op m'n werk verschijnen en vervolgens een BBQ met ex-collega's.
Dus ik begeef mij zo maar es ten ruste![]()
Kijk tussendoor wel stiekem es ff hoe het hier gaat!
Oant moarn![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Ik heb inmiddels slechts een oude slaapzak, enkele dekens en meer van dat binnen. Maar binnenkort ga ik even de vaste rommelmarktverkopers afschuimen, voordat ze al hun meuk weer op een kraampje dumpen!
Die leven van dat soort dingen!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef Greys het volgende:
WIL ER IEMAND EVEN SAMEN MET MIJ ACHTEROVER VALLEN VAN DE TUSSENSTAND OP DE REKENING?????
Er zijn op dit moment 11 stortingen binnen, die een totaalbedrag vertegenwoordigen samen van...![]()
¤ 465,--
![]()
Ik kan nog niet zien welke users er hebben gestort, maar de bedragen zijn in elk geval ongelofelijk! Dit heb ik via de girofoon kunnen achterhalen, want ik heb inmiddels de bankpas binnen. Op het moment dat ik de inlogcodes heb van het internetbankieren zal ik de users bij naam noemen (geen bedragen bij de personen, zoals afgesproken).
Zonder dus namen te noemen kan ik wel melden dat er o.a. stortingen bij zitten van ¤ 100,-- en ¤ 150,--....
Mag ik alle mensen die so far gestort hebben ONTZETTEND vanuit de grond van mijn hart - en mede namens de mede-actievoerders, dat weet ik zeker!!! - vreselijk bedanken?
Laten we vooral zo doorgaan en er een NOG mooier bedrag van maken! Hoewel dit natuurlijk al helemaal fantastisch is, na anderhalve week
Ben er helemaal ondersteboven van, wie had dit nou kunnen dromen?
Zit op mijn werk in een goeie bureaustoelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef Greys het volgende:
Moet ik je opvangen, Nokwanda, van het steil achterover slaan?![]()
Ik ben net een heel klein beetje bijgekomen, zit al een uur tegen mijn arme collega's te hyperen hier! Ik blijf er maar over doortetteren!![]()
Ik ben zo trots op ons allemaal!
quote:
Evert slaapt lekker in zijn mandje, de vloer of op bed. En als hij overdag wakker is loopt hij lief achter je aan tot je hem aanhaalt. Ook vind hij het geweldig als iemand staat te koken en ligt hij vaak bij diegene in de buurt (in de hoop op wat lekkers natuurlijkquote:
Oe! Wat goed om te horen dat Evert het zo lekker doet bij julliequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Evert slaapt lekker in zijn mandje, de vloer of op bed. En als hij overdag wakker is loopt hij lief achter je aan tot je hem aanhaalt. Ook vind hij het geweldig als iemand staat te koken en ligt hij vaak bij diegene in de buurt (in de hoop op wat lekkers natuurlijk). Afgezien daarvan is het een hele rustige, lieve, sociale en aanhankelijke kat. Of zoals mijn moeder hem noemt: vloerkleedje.
Dus hij doet het goed en is helemaal bijgetrokken. We hebben hem zelfs al achter een speelgoedmuis aan zien rennen
.
Nosh, ik heb jou er nog niet ingezet. Als je zover bent, laat dan ff weten wat er in gezet kan worden en hoe je het in gedachten had qua opslag e.d.quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
Enlighten me?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:10 schreef purplerose het volgende:
Greys, ik ben kort mailtje naar Michiel van 3fm aan maken voor een leuk idee wat ik heb
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef purplerose het volgende:
Bij michiel kan je altijd de 'metmichiel' badeend winnen dus wil een zooi badeendjes van hem aftroggelen als speeltjes voor de honden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
Huhu, wat zijn er veel achterlijke brievenbussen..
Ja, loop je een paadje in naar de deur toe, tjakka, heb je weer een web in je gezicht. En wtf, brievenbussen 5cm boven de grond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]En veel spinnen ook! Die het liefst pal voor die brievenbussen gaan hangen!
Maar je bent helemaal geweldig bezig(Goed he, wat er al op de rekening staat!!!
)
whaahahahaaa, en je bent al zoooo dol op spinnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, loop je een paadje in naar de deur toe, tjakka, heb je weer een web in je gezicht. En wtf, brievenbussen 5cm boven de grond.. Doe ff normaal
.
Wat was het bedrag?
Omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaahahahaaa, en je bent al zoooo dol op spinnen
Schat toch !
Heb ooit eens in een boze bui tegen een werkgever gezegd: ik ga nog liever folders bezorgen dan dat ik voor jou blijf werken. dat gebeurde dus ook zo en ik ging ook folders bezorgen. In de herfst
Dang, k had heul die brieven niet hoeven rond brengenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Klikkus hier: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 6
Zeker, maar k dacht dat maar 14 mensen ofzo gestord hadden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Jawelllll, daar mag nog veeeeeel meer bij!
Maar wel een top-tussenstand he!
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef Greys het volgende:
Lees nou die hele post ff muts, van mijn linkjeEr hebben 11 mensen gestort op dat moment, er zitten zelfs bedragen van ¤ 100,-- en ¤ 150,-- bij!
![]()
Ik ga die mensen vanmiddag nog even mailen of ze niet per ongeluk een nulletje teveel hebben ingetypt, ben zo bang dat ze een foutje gemaakt hebben
sorry voor de late reactiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mogen we je erbij zetten in de OP?
En als je zelf nog spullen hebt; ik ben morgenavond in Zwolle![]()
Trouwens het dierenasiel van Den Haag heeft op 16 september een Open Dag....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef Slush het volgende:
DJ komt inderdaad uit het asiel, maar dan die van Den Haag!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb goed nieuws:
FLIPPIE, dat York hondje met de geopereerde oortjes en die 'bandana', heeft een BAASJE!!Ik ben zo blij voor Flippie
Ingetje heeft wel een tuin, maar daar mogen geen poesies inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:33 schreef Greys het volgende:Purple!
Bowie heeft nog steeds geen baasje. Dus iemand zonder dieren die een lieve oude baas wil 'redden' van een asielleven en hem nog een paar fijne jaartjes gunt? Bowie blieft wel een tuin!
Lief...je hebt ook al een poesie geredquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef MissBliss het volgende:
Zo, ik heb ook een (kleine) bijdrage gestort.
Zal ik het Jacqueline even vragen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriendin had nog 2 van die radiatorhangmandjes over.
Zouden ze die ook kwijt kunnen in het asiel?
Jaaa, doe maar!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het Jacqueline even vragen?Ik mail dr wel even!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Ik ben weer wakker!
He verdorie, zou het de bekroning op ons werk vinden als we voor bowie een baasje vinden zeg![]()
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef Greys het volgende:
Maar misschien kunnen die mandjes ook gewoon aan de 'hekken' van de kooien hangen, in zo'n groter verblijf (een cattery heet dat geloof ik daar) en dan kunnen ze daar lekker in loungen, verwarming of geen verwarmingIk heb haar gemaild, ook meteen om ze te feliciteren dat Flippie een baasje heeft! (Zijn nam Flip elke dag mee naar huis, namelijk). Het is een leuk gezin met een jonge dochter, hoorde ik, die Flippie hebben genomen
Good thinking!quote:
Er zit gewoon 12 jaar tussen die ouwe snoeperd!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:40 schreef Greys het volgende:
Bowie is 17 en Wilma is 5Ouwe bok lust wel een jong blaadje!
![]()
Valt best mee. De meeste van mijn lovers waren stukken ouder in vergelijking, dus ik kan het weten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er zit gewoon 12 jaar tussen die ouwe snoeperd!
Wat een geilbok
Ik heb het midden in t pad gezetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker stelletje daar bij die Postbank![]()
En Hara, dat begint al errug goed he!
Heb je nu alles in de woonkamer gepleurd? (bij voorkeur op je vaders favoriete plekje?)![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het midden in t pad gezet
En weer verder!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
Fotooooquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het midden in t pad gezet
Jaaaaaaaaaaa lekker hoor, laat mij maar de zanikmuts uithangen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik miste ze idd ook, maar dacht wel dat jij het ff op zou merken![]()
Ja, ik zag mevrouw met een mand vol dekens, en toen deed ze die dekens opzij...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa lekker hoor, laat mij maar de zanikmuts uithangen!![]()
Nee hoor, geeft niet, en Hara kent me inmiddels een beetje denk ik![]()
En anders zetten we ze in het volgende nieuwe topic gewoon erbij, geen punt
Hara, ik zit nog helemaal te hyperen over al die mooie spullen joh, die je al hebt ingezameld! Gaaf zeg, manden, riemen enzo, wat zullen ze daar blij mee zijn!
Ja en nu net weer. Was blijkbaar mn voerbakken ook vergetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Hara, je hebt het al aangepast!!!![]()
Mja, ze was een beetje er tussenin ofzo. Leek niet bepaald happy.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef Greys het volgende:
Hara!
(Kan me wel voorstellen dat je je nu zorgen maakt waarom ze haar spullen allemaal heeft gegeven, als er idd maar niets naars met haar eigen hond is gebeurd... Deed ze een beetje 'happy' toen ze de spullen kwam brengen? Of was ze verdrietig? Zelfs al is er iets met haar hond gebeurd, dan is het natuurlijk hartstikke klote, maar dan voelt zij zich er misschien juist wel goed bij als ze iets goed met die spullen kon doen)
Ik zit zelfs te denken of ik volgende week 'ns langs de dierenwinkel zal lopen hier, om te vragen wat die kunnen missenquote:
Puickend dat de briefjes zo snel gewerkt hebben. Goed gedaan pop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
Jajaja, de telefoon ging net.
"Met Hara"
Hoi Hara, ik kreeg een briefje van je in de bus.
" Yeah"
En ik heb wel wat spullen![]()
"Oohh wat tof"
Ja, zal ik het nu even langs brengen?.
"Is goed joh"
Okay, ik zei niet echt yeah, maar wel een mand nu, 4 dekens oid 2 halsbanden 2 riemen en t voerbakken van mevrouwGoed begin voor mij, eh.
.
Ik was echt zo van oeehh wat tof nee helemaal geweldig![]()
Nu ben ik alleen bang dat zij de vrouw van de labrador met z'n gezwel is, en dat die nu dood is ofzo.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puickend dat de briefjes zo snel gewerkt hebben. Goed gedaan pop.
Tiet ende teen voor jou.
Vragen staat altijd vrijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zit zelfs te denken of ik volgende week 'ns langs de dierenwinkel zal lopen hier, om te vragen wat die kunnen missen. Of zal ik aan m'n werkgever vragen of 'ie misschien a.j.b. 250 handdoeken ofzo wil doneren? Kan het altijd proberen, toch
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Huuu, ik hoorde dat zarGon wéér gestord heeft
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:38 schreef Greys het volgende:
Nokwanda, het is inderdaad een trieste reden, heel verdrietig, maar ik kan me er idd heel veel bij voorstellen dat iemand er dan graag iets goeds mee doet en andere honden mee helpt.
Ik weet bijna zeker dat 't ook bij nee blijft, wat die handdoeken betreft. IKEA sponsort vrijwel niet, eigenlijk alleen Uniceff. Maar goed, als ik 't heeeeeeeel lief vraag, komt 't misschien wel goed. Zal ik dan gewoon vragen om zoveel mogelijk handdoeken? En gekleurde zijn misschienw el prettiger dan witte he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrijNee heb je, ja kun je krijgen
quote:
Oe! Je werkt bij de Ikea! Ik moet daar nog steeds heen voor die fleecedekens van 1 euro (of werk je niet in delft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 't ook bij nee blijft, wat die handdoeken betreft. IKEA sponsort vrijwel niet, eigenlijk alleen Uniceff. Maar goed, als ik 't heeeeeeeel lief vraag, komt 't misschien wel goed. Zal ik dan gewoon vragen om zoveel mogelijk handdoeken? En gekleurde zijn misschienw el prettiger dan witte he?
Ik werk in Barendrecht, maar je bedoeld die lichtblauwequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Je werkt bij de Ikea! Ik moet daar nog steeds heen voor die fleecedekens van 1 euro (of werk je niet in delft?) Geen idee eigenlijk of gekleurd of wit beter is, allebei is prima
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |