Bij mensen is er een verschil tussen het vertonen van sociaal wenselijk gedrag en onderliggende lichaamstaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien![]()
ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...
nouja meer OT doneren mensen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier nog helemaal te stuiteren van dat leuke mailtje van StarinkBV
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Hahaha! Hart van Nederland![]()
Leek me best geinig.
Regel het maar, ik doe het zo heurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]Dan ga jij maar mee en met je giegel op tievie!
Als ik dan niet meer durf, mag ik me dan achter jou verstoppen? Ik ben heul niet zo grootquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, je kijkt ff een dagje niet en staat weer zoveel positiefs bij!
Euh, wat zeg u, hart van nederland?![]()
jeetje, moet ik van te voren nog naar de kapper ook en me wenkbrauwen plukken![]()
Euhm, als je langer dan 1.59 bent moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dan niet meer durf, mag ik me dan achter jou verstoppen? Ik ben heul niet zo groot![]()
Ze hebben toch een tip-mail adres ofzo? Vanaaf es opletten.
Het zou een leuke tegenhanger zijn na de slechte berichtgeving omtrent Asiel Zwolle.
Zegguh....mijn eventuele doorbraak als tv-miep wordt zo wel weer lekker de grond in getrapt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:21 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk (voor jullie dan) maar we moeten er wel even goed over nadenken voordat dees of geen naar HvNed gaat mailen
Voor je het weet komen ze echt en wij kunnen absoluut geen tijd doorgeven dat we er zijn ofzo, zijn toch afhankelijk van rijders die van ver moeten komen en onderweg nog spullen moeten halen enzo. En we weten ook niet of toevallig alle andere meewerkenden absoluut niet op tv willen. Dan sta jij daar in je uppie voor de camera
Dus afspraken zijn er nog niet te maken. Sorry dat ik weer Mien Praktisch uithang, ik bedoel het zeker niet als Mien Spelbreker
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bij de Lidl weer twee grote zakken mergpijpjes voor de hondjes meegenomen. Wat zullen ze snaaien van al dat lekkers van ons allemaal . Staan ze na 22 sept. allemaal op de site als 'enig overgewicht'....
Zo zie je maar! van je Connecties moet je t hebben!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
****************************************************************************************************************
Geachte mevrouw *Greys*,
Wij willen graag wat naar jullie verzenden voor het asiel.
Op welk adres kunnen de goederen bezorgd worden?
Met vriendelijke groet,
Kim van Zuilekom
Verkoop binnendienst
****************************************************************************************************************
Van StarinkBV, als antwoord op mijn mailtje!!! Met dank aan mrSPLIFFY voor de tip!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat de spulletjes hierheen sturen, dan voeg ik het op 22 september uiteraard bij de rest!
En ik laat hier natuurlijk weten wat ze me opsturen!
[afbeelding]
Toppie zeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef purplerose het volgende:
Werd net aan de deur gebeld
Weer de mevrouw die gaat verhuizen met nog 2 plastic zakken lakens en flanelle dekens en 2 losse kleden voor de dieren
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:37 schreef Greys het volgende:
Zolang de topics binnen 48 uur vol zijn kan dat ja(Daarna kan je je eigen post niet meer wijzigen, toch? Of heb ik me weer wat laten wijsmaken?
)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef purplerose het volgende:
Werd net aan de deur gebeld
Weer de mevrouw die gaat verhuizen met nog 2 plastic zakken lakens en flanelle dekens en 2 losse kleden voor de dieren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Ik heb inmiddels slechts een oude slaapzak, enkele dekens en meer van dat binnen. Maar binnenkort ga ik even de vaste rommelmarktverkopers afschuimen, voordat ze al hun meuk weer op een kraampje dumpen!
Die leven van dat soort dingen!
Laat me raden...gezapigde familie-verjaardag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
nee joh gekkieeee
Kan wel wat ontspanning gebruiken nu![]()
Beetje gespannen familie verjaardagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden...gezapigde familie-verjaardag?![]()
Whehehehe, slaap lekker Ingetje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan mag jij hier vannacht de wacht houden, ik moet morgen ff paar uurtjes op m'n werk verschijnen en vervolgens een BBQ met ex-collega's.
Dus ik begeef mij zo maar es ten ruste![]()
Kijk tussendoor wel stiekem es ff hoe het hier gaat!
Oant moarn![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Ik heb inmiddels slechts een oude slaapzak, enkele dekens en meer van dat binnen. Maar binnenkort ga ik even de vaste rommelmarktverkopers afschuimen, voordat ze al hun meuk weer op een kraampje dumpen!
Die leven van dat soort dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |