abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:20:22 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52732676
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja...ouders

Mocht het al problemen geven, mag het evt. ook wel bij mij staan hoor.
Neuh hoor, de schuur gebeurt een dezer dagen wel want ik zet het gewoon in de huiskamer . En als de schuur dan nóg niets wordt laat ik alles in de huiskamer staan, genoeg ruimte .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:21:41 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52732711
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef nokwanda het volgende:
we kijken mee

[afbeelding]
Karel
EW

pi_52732866
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Karel
EW

Neeee, is Rosa en EW
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52733231
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Oh en mocht de poezenliefhebber hier meelezen, die vriend van Donroyco die de usericon heeft gemaakt, ontzettend bedankt!
Geen dank!
pi_52733243
Ben al blij te zien dat ie gebruikt wordt!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 augustus 2007 @ 18:52:52 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_52733541
TVPoesje
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_52733809
Ik snap 'm niet. Maar ik ben dan ook niet vaste FOK'er!
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:20:26 #33
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52734374
TVP = Terug Vind Post.
En int kader van dit topic heeft ze van de P Poesje gemaakt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_52734729
tvp
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 19:31:41 #35
163650 Greys
pi_52734757
Hoi GHII, heel erg bedankt nogmaals voor je mooie usericons! Zoals je ziet wordt hij veelvuldig gebruikt

Hara, ik ben ook zo trots, helemaal fantastisch allemaal he! En wat top van je dat je de papieren gaat rondbrengen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:31:54 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52734765
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Neeee, is Rosa en EW
Oh kutje, ik dacht dat je maar één rode had Vond m al wat groot.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:34:28 #37
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52734833
Woeiii en weer een tasje met handdoeken (stuk of 4) en een speeltje van een mevrouw uit de buurt hier
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:39:05 #38
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52734974
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
Woeiii en weer een tasje met handdoeken (stuk of 4) en een speeltje van een mevrouw uit de buurt hier

Hij staat erbij in de lijst!
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:03:46 #39
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52735602
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hij staat erbij in de lijst!
Thx Ingetje!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:27:38 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52738275
Ah, hier is het topic gebleven
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52738290
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Hoi GHII, heel erg bedankt nogmaals voor je mooie usericons! Zoals je ziet wordt hij veelvuldig gebruikt

Hara, ik ben ook zo trots, helemaal fantastisch allemaal he! En wat top van je dat je de papieren gaat rondbrengen
Graag gedaan!
pi_52739829

*wil nog steeds graag behoed worden voor t asiel*

mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag damn me met mn goedbedoelde ideeën en raak nu al veel te gehecht aan die kleine heb net ook lekker ene potje zitten janken
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:45:53 #43
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52740046
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag damn me met mn goedbedoelde ideeën en raak nu al veel te gehecht aan die kleine heb net ook lekker ene potje zitten janken
Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatje
Als ze niet bij jou terecht had gekund, zat ze nu vast al in het asiel.

Hier net weer ff geknuffeld met Buurtpoes. Eerst hele tijd om me heen drentelen en kopjes geven en toen ik op de tuinstoel ging zitten, sprong ze direct op schoot.
Ik ga er maar van uit dat ze een huisje heeft. Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom moet zo'n beestje 's avonds en 's nachts op straat rond dwalen. Ik vind het zoooo zielig
pi_52740102
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Er waren toch meerdere gegadigden?

je werkt op mijn gemoed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52740190
mja ze willen wel maar allemaal hebben toch ook weer iets van nee en morgen zal ze dus in de doucheruimte moeten van euh kleine 2 bij 1.5 en dat kan woensdag echt niet van 11-22 maar ze alleen samen laten durf ik niet nu kan ik ze in de gaten houden
pi_52740192
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatje
Als ze niet bij jou terecht had gekund, zat ze nu vast al in het asiel.

Hier net weer ff geknuffeld met Buurtpoes. Eerst hele tijd om me heen drentelen en kopjes geven en toen ik op de tuinstoel ging zitten, sprong ze direct op schoot.
Ik ga er maar van uit dat ze een huisje heeft. Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom moet zo'n beestje 's avonds en 's nachts op straat rond dwalen. Ik vind het zoooo zielig
Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.
Dat kan nu niet meer omdat ze niet uit de tuin kan en daar baalt ze van.
Stel je maar voor dat de mensen waar ze woont 's avonds laat een paar keer roepen, met brokjes rammelen, tegen blikjes aantikken om haar te lokken en dat zij ook, net als Spice doet alsof ze naar binnen komt...wel 3 keer... om net voor de deur om te draaien en een sprint te trekken, de andere kant op.
Je recht in je gezicht uitlachend.... nou..... dan blijft poes verdomme maar buiten. Met als resultaat dat mevrouw poes midden in de nacht, of 's ochtends om een uur of 4/5 onder het slaapkamerraam heel zielig staat te piepen omdat je haar heeeeel gemeen in de kou, buiten, hebt laten staan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52740239
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ze willen wel maar allemaal hebben toch ook weer iets van nee en morgen zal ze dus in de doucheruimte moeten van euh kleine 2 bij 1.5 en dat kan woensdag echt niet van 11-22 maar ze alleen samen laten durf ik niet nu kan ik ze in de gaten houden
Het is soms juist heel goed als je er eens niet bij bent zodat ze op z'n kats een evenwicht kunnenkrijgen. Werkt hier altijd.
Zoiets kan wel een week duren.
Vorige week kwam Karel hier weer terug en dat was oorlog. Ik was bijna wanhopig tot ik bezorgd thuis kwam en de kleine Bijoux aantrof in de armen van stoere Karel. Nu slapen ze samen en knokken ze samen en zijn de beste maatjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52740303
ik durf ze echt niet alleen te laten samen zo
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:00:18 #49
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52740386
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.
Dat kan nu niet meer omdat ze niet uit de tuin kan en daar baalt ze van.
Stel je maar voor dat de mensen waar ze woont 's avonds laat een paar keer roepen, met brokjes rammelen, tegen blikjes aantikken om haar te lokken en dat zij ook, net als Spice doet alsof ze naar binnen komt...wel 3 keer... om net voor de deur om te draaien en een sprint te trekken, de andere kant op.
Je recht in je gezicht uitlachend.... nou..... dan blijft poes verdomme maar buiten. Met als resultaat dat mevrouw poes midden in de nacht, of 's ochtends om een uur of 4/5 onder het slaapkamerraam heel zielig staat te piepen omdat je haar heeeeel gemeen in de kou, buiten, hebt laten staan
Jaahaa, weet ik ook wel
Maar als ze dan zooo lief tegen ons doet en van de brokjes (die meneer Ingetje haar toestopt) eet alsof ze 3 weken niet gegeten heeft, dan krijg ik medelijden. En helemaal als ze heul zielig voor de deur blijft zitten kijken terwijl ik weer naar binnen ga.
Maar ja, mss heeft Poezz zo nog wel 10 andere adresjes waar ze met haar schatige verschijning lekker te eten krijgt.
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:02:37 #50
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52740427
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik durf ze echt niet alleen te laten samen zo
Zoekt Rosa haar echt op om haar aan te vallen dan?
Zo nee, laat ze dan idd maar gewoon es een paar uur samen.
Morgen hoef je toch maar 3 uurtjes te werken? Probeer het dan eventueel.
En zet desnoods je webcam er bij aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')