Neuh hoor, de schuur gebeurt een dezer dagen wel want ik zet het gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja...ouders![]()
Mocht het al problemen geven, mag het evt. ook wel bij mij staan hoor.
Neeee, is Rosa en EWquote:
Geen dank!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Oh en mocht de poezenliefhebber hier meelezen, die vriend van Donroyco die de usericon heeft gemaakt, ontzettend bedankt!
Oh kutje, ik dacht dat je maar één rode hadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
Woeiii en weer een tasje met handdoeken (stuk of 4) en een speeltje van een mevrouw uit de buurt hier
Thx Ingetje!quote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Hoi GHII, heel erg bedankt nogmaals voor je mooie usericons! Zoals je ziet wordt hij veelvuldig gebruikt
Hara, ik ben ook zo trots, helemaal fantastisch allemaal he! En wat top van je dat je de papieren gaat rondbrengen
Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatjequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*wil nog steeds graag behoed worden voor t asiel*
mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag![]()
damn me met mn goedbedoelde ideeën
en raak nu al veel te gehecht aan die kleine
heb net ook lekker ene potje zitten janken
Er waren toch meerdere gegadigden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*wil nog steeds graag behoed worden voor t asiel*
mn eigen kat is chago en moet niks van dr hebben (bijna alle aandacht gaat naar mn eigen kat en extra lekkers etc. en, tis hier te klein om ze in aparte kamers te zetten (heb een studio), mja als ik moet werken ff in de doucheruimt waar ze alles heeft mrogen is dat maar 3uurtjes maar ik werk soms ook 9uur per dag![]()
damn me met mn goedbedoelde ideeën
en raak nu al veel te gehecht aan die kleine
heb net ook lekker ene potje zitten janken
Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rosa went er heus wel aan en tis logisch dat je je aan haar hecht. Het is ook echt een schatje![]()
Als ze niet bij jou terecht had gekund, zat ze nu vast al in het asiel.
![]()
Hier net weer ff geknuffeld met Buurtpoes. Eerst hele tijd om me heen drentelen en kopjes geven en toen ik op de tuinstoel ging zitten, sprong ze direct op schoot.
Ik ga er maar van uit dat ze een huisje heeft. Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom moet zo'n beestje 's avonds en 's nachts op straat rond dwalen. Ik vind het zoooo zielig![]()
Het is soms juist heel goed als je er eens niet bij bent zodat ze op z'n kats een evenwicht kunnenkrijgen. Werkt hier altijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ze willen wel maar allemaal hebben toch ook weer iets van neeen morgen zal ze dus in de doucheruimte moeten van euh kleine 2 bij 1.5
en dat kan woensdag echt niet van 11-22 maar ze alleen samen laten durf ik niet nu kan ik ze in de gaten houden
Jaahaa, weet ik ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien is het wel net zo'n lellebel als Spicy. Die zou dat ook het liefst doen om vervolgens de hele dag te liggen pitten.
Dat kan nu niet meer omdat ze niet uit de tuin kan en daar baalt ze van.
Stel je maar voor dat de mensen waar ze woont 's avonds laat een paar keer roepen, met brokjes rammelen, tegen blikjes aantikken om haar te lokken en dat zij ook, net als Spice doet alsof ze naar binnen komt...wel 3 keer... om net voor de deur om te draaien en een sprint te trekken, de andere kant op.
Je recht in je gezicht uitlachend.... nou..... dan blijft poes verdomme maar buiten. Met als resultaat dat mevrouw poes midden in de nacht, of 's ochtends om een uur of 4/5 onder het slaapkamerraam heel zielig staat te piepen omdat je haar heeeeel gemeen in de kou, buiten, hebt laten staan![]()
Zoekt Rosa haar echt op om haar aan te vallen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:ik durf ze echt niet alleen te laten samen zo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |