Graag! En als hij het morgen nog niet doet, hang ik gewoon wéér bij de Postbank aan de telefoonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
hij doet t hiet nog niet dus probeer t morgen weer
Ach, maakt niet uit.. ik wist niet dat ie zo populair zou wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag! En als hij het morgen nog niet doet, hang ik gewoon wéér bij de Postbank aan de telefoon![]()
Hoi donroyco! Zie je hoeveel mensen je usericon al gebruiken? Sorry dat ik al naar bed was toen hij klaar was, ik had niet in de gaten dat je die ook gisteravond nog ging maken joh!Ik vind hem super!
Ik durf niet te zeggen hoeveel ik overmaak (ivm studentenbudgetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen? Dan heb ik alle 'deelnemers' in mijn mailbox staan, voor als er gezamenlijke berichtjes uit moeten enzo![]()
Maar jij hebt ook al enorm bijgedragen door dat heerlijke poezebeest te adopteren, dus eigenlijk hoef jij ook niet meer te doneren hoorAls je het wel graag wilt, dan even mailen alsjeblieft
graag gedaan uiteraard, kleine moeite ff wat te laten kopieren en gelijk verspreidenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef Greys het volgende:
En jawel... weer twee nieuwe mailers!
Conleche en Memento-Mori, jullie zijn ontzettend liefBedankt!
En Purple, een topper ben je, dat je die briefjes rond bent gaan brengen! Ik hoop dat je veel reacties krijgt. Ik vind het in elk geval helemaal geweldig van je dat je dat hebt gedaan!
Zo ja echt welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:41 schreef Greys het volgende:
De spulletjes EN de centjes worden allemaal persoonlijk overhandigd aan de beheerster van het asiel in Rotterdam! Zij mag dan zelf kijken of ze een gedeelte aan Spijkenisse en/of Krimpen geeft van de spullen en/of centjes! Dan komt het dus precies terecht waar het hoort
Thanks Purple, voor het klaarzetten van het nieuwe topic! Gaat hard he, met de topics
We blijven die sigs maar aanpassen
Ik denk niet dat een mailtje veel gaat doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
graag gedaan uiteraard, kleine moeite ff wat te laten kopieren en gelijk verspreiden
kwam trouwens net van de foon met me ma en die zei dat het idd klopte dat de dierenbescherming honderden miljoenen die eigenlijk bedoelt is voor de dieren op hun rekening hebben staan, de directeur leeft er goed van en ik zit te denken om de dierenpartij een mailtje te sturen om te zien of hun dat ook al wisten en/of daar wat aan gedaan kan worden.
Ik vind het absoluut niet erg iets voor die heerlijke beesten te doen die in een asiel zitten maar dat de dierenbescherming op miljoenen zit en dat niet gebruikt om de asiels te voorzien van wat ze nodig hebben.![]()
Schandalig!
Gelukkig gaan onze opgehaalde spullen en gelden WEL allemaal naar de dieren!
p.s. volgende topic staat al klaar greys
quote:Opdrachten verzenden [stap 3 van 3]
22 augustus 2007
Uw opdracht(en) zijn verzonden
Ik was om half 3 vannacht wakker dus ben vanmiddag gaan slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Hara! Ik was al bang dat je bedolven was onder de beertender in de schuur!
Is het een beetje gelukt met ruimen?
wunderbarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Hara! Ik was al bang dat je bedolven was onder de beertender in de schuur!
Is het een beetje gelukt met ruimen?
Oeh! Oh god ja... dat was het!quote:
Goed plan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
Naja, ik ga iig een mailtje opzetten en dan doe ik gewoon weer een oproepje of mensen dat mailtje ook willen versturen naar de dierenpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |