Tnx! Ik ga nu echt hoorquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja al die katten.. No pun intended.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mn mooiboiiin het bos.
Gebruik je IE? eigenschappen - link kopieren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kopieer afbeeldingslocatie? Dat zie ik helemaal niet als ik rechtermuisknop klik![]()
Klein vraagje: werk je als vrijwilliger voor het asiel in Rotterdam?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:35 schreef Greys het volgende:Anthraxx, kom jij hier even binnenvallen met goed nieuws!
Je kunt vast als je wilt op www.dierenopvang.com kijken welke dieren er momenteel zitten! En bedoel je donatie in de vorm van spullen of centjes? De benodigde spullen staan in de openingspost en als je een andere donatie wilt doen kan dat door te mailen naar asielactie@gmail.com
Maar wat super dat je een asielkat gaat nemen!
En wat goed van MissBliss dat ze je op dit topic heeft gewezen
EN NOG MEER GOED NIEUWS:
Heb net met de Postbank gebeld, de rekening is actief!!!!! Maar goed dat ik gebeld heb, want ik krijg pas begin volgende week de bankpas (alsof ik die nodig heb, ga er toch niets vanaf halen) en er kan niets van af geschreven worden, maar er hoeft alleen maar bij geschreven te worden en pas aan het einde van de actie wordt het er afgeschreven.
Ik ga zo dus de mails versturen met de rekeninggegevens!
En mensen wie de rekeninggegevens ook wil ontvangen, gelieve dus te mailen naar asielactie@gmail.com
Was het maar waar! Ik heb al eerder geïnformeerd bij ze om als vrijwilliger te werken, maar je moet dan minstens twee hele dagen beschikbaar zijn voor ze en ik werk fulltime (al zou je dat nu af en toe niet zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klein vraagje: werk je als vrijwilliger voor het asiel in Rotterdam?
Mijn vriendin en ik gaan rond 10:00 weg richting het asiel. Dus rond 10:30 zijn we er. En dan even kijken welke kat we het liefst vinden. We zochten echt een knuffelkat.
We hadden gisteravond al een bezoek gebracht bij het kleine asiel hier in Rozenburg, bij mijn ouders. Daar zaten ook drie hele mooie katten. Ook erg lief. Jammer dat we ze niet allemaal mee kunnen nemen.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef Greys het volgende:
Anthraxx, je vindt het toch niet hypocriet van me he, dat ik wel aan deze actie meedoe en geen vrijwilliger ben?Mocht ik minder gaan werken - maar dat duurt nog wel even - dan zou het een optie zijn, maar nu helaas niet.
beter eerst naar Spijkenisse, in Rotterdam heerst nu de niesziektequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Is het ook goed als ik eerst kom kijken om een kat mee te nemen? We willen toevallig net een kat uit het asiel halen dus dan is het misschien handig om eerst in Rotterdam een kijkje te nemen.
Oh, en wat is er nodig voor donatie?
(met dank aan MissBlissvoor het linkje naar dit topic).
Echt super!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
We gaan weg. Jullie horen het nog wel.
ze zitten in quarantaine, maar je kan er wel eventueel bij, goed ontsmetten dus als je er geweest bent...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef Greys het volgende:
Zitten de arme niesziekte-poezen in quarantaine? Of bedoel je dat je bang bent dat anders de dieren in Spijkenisse besmet kunnen worden?
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Een andere Fok!ster Ik meld haar naam later wel, heeft ook nog wel wat spulletjes over, en die moet ik binnekort even ophalen.
Dan breng ik ze tegen het eind allemaal wel naar Hoogeveen. Dat geldt toch als opslagpunt?
![]()
Haha, arme jij! Maar wel lief hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ik hoop maar dat de ren op tijd gefixed is want konijn staat nog steeds in de schuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haha, arme jij! Maar wel lief hoor![]()
Ik wil graag mn eigen posts terug kunnen vinden, in een paar sec. Het liefst één.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Draculettetje, ChipsZak en de nog mysterieuze andere Fok!ster
Hara, sterkte met de schuur(Vind je de usericon niet mooi van de actie?)
Hahahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah
Er is geen haast bij hoor
Ik denk dat ik het pas breng tegen het eind van de actie
Ik maak er gelijk maar een dagje Hoogeveen van![]()
![]()
edit;
Ik kan mijn posts altijd makkelijk terugvinden, mijn posts heb ik groen gemaakt en die van TS blauw
.
Weetniet, kom ik dan wel achterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.
God, wat wil je in godsnaam een hele dag in Hgv doen!
Toen ik Beertender zei werd ik toch vuil aangekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG!![]()
Veel succes....maar je hebt de beertender erbij staan zie ik wel![]()
En wat een schetig konijnebeestje![]()
Mwhehe m'n ouders zullen het wel waarderen idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Hara!Wat zullen ze thuis blij met je zijn, dat je de schuur gaat opruimen!
Je zult zien dat het best meevalt volgens mij, wat je al zegt... hoop oud papier. Op een stapel gooien en weg er mee. En de rest een beetje verplaatsen (zo ruim ik ook wel eens op, verplaatsen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |