Enlighten me?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:10 schreef purplerose het volgende:
Greys, ik ben kort mailtje naar Michiel van 3fm aan maken voor een leuk idee wat ik heb
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef purplerose het volgende:
Bij michiel kan je altijd de 'metmichiel' badeend winnen dus wil een zooi badeendjes van hem aftroggelen als speeltjes voor de honden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
Huhu, wat zijn er veel achterlijke brievenbussen..
Ja, loop je een paadje in naar de deur toe, tjakka, heb je weer een web in je gezicht. En wtf, brievenbussen 5cm boven de grond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]En veel spinnen ook! Die het liefst pal voor die brievenbussen gaan hangen!
Maar je bent helemaal geweldig bezig(Goed he, wat er al op de rekening staat!!!
)
whaahahahaaa, en je bent al zoooo dol op spinnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, loop je een paadje in naar de deur toe, tjakka, heb je weer een web in je gezicht. En wtf, brievenbussen 5cm boven de grond.. Doe ff normaal
.
Wat was het bedrag?
Omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaahahahaaa, en je bent al zoooo dol op spinnen
Schat toch !
Heb ooit eens in een boze bui tegen een werkgever gezegd: ik ga nog liever folders bezorgen dan dat ik voor jou blijf werken. dat gebeurde dus ook zo en ik ging ook folders bezorgen. In de herfst
Dang, k had heul die brieven niet hoeven rond brengenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Klikkus hier: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 6
Zeker, maar k dacht dat maar 14 mensen ofzo gestord hadden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Jawelllll, daar mag nog veeeeeel meer bij!
Maar wel een top-tussenstand he!
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef Greys het volgende:
Lees nou die hele post ff muts, van mijn linkjeEr hebben 11 mensen gestort op dat moment, er zitten zelfs bedragen van ¤ 100,-- en ¤ 150,-- bij!
![]()
Ik ga die mensen vanmiddag nog even mailen of ze niet per ongeluk een nulletje teveel hebben ingetypt, ben zo bang dat ze een foutje gemaakt hebben
sorry voor de late reactiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mogen we je erbij zetten in de OP?
En als je zelf nog spullen hebt; ik ben morgenavond in Zwolle![]()
Trouwens het dierenasiel van Den Haag heeft op 16 september een Open Dag....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef Slush het volgende:
DJ komt inderdaad uit het asiel, maar dan die van Den Haag!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb goed nieuws:
FLIPPIE, dat York hondje met de geopereerde oortjes en die 'bandana', heeft een BAASJE!!Ik ben zo blij voor Flippie
Ingetje heeft wel een tuin, maar daar mogen geen poesies inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:33 schreef Greys het volgende:Purple!
Bowie heeft nog steeds geen baasje. Dus iemand zonder dieren die een lieve oude baas wil 'redden' van een asielleven en hem nog een paar fijne jaartjes gunt? Bowie blieft wel een tuin!
Lief...je hebt ook al een poesie geredquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef MissBliss het volgende:
Zo, ik heb ook een (kleine) bijdrage gestort.
Zal ik het Jacqueline even vragen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriendin had nog 2 van die radiatorhangmandjes over.
Zouden ze die ook kwijt kunnen in het asiel?
Jaaa, doe maar!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het Jacqueline even vragen?Ik mail dr wel even!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Ik ben weer wakker!
He verdorie, zou het de bekroning op ons werk vinden als we voor bowie een baasje vinden zeg![]()
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef Greys het volgende:
Maar misschien kunnen die mandjes ook gewoon aan de 'hekken' van de kooien hangen, in zo'n groter verblijf (een cattery heet dat geloof ik daar) en dan kunnen ze daar lekker in loungen, verwarming of geen verwarmingIk heb haar gemaild, ook meteen om ze te feliciteren dat Flippie een baasje heeft! (Zijn nam Flip elke dag mee naar huis, namelijk). Het is een leuk gezin met een jonge dochter, hoorde ik, die Flippie hebben genomen
Good thinking!quote:
Er zit gewoon 12 jaar tussen die ouwe snoeperd!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:40 schreef Greys het volgende:
Bowie is 17 en Wilma is 5Ouwe bok lust wel een jong blaadje!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |