abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52821663

-------------------------------------------------------------------
TUSSENTIJDSE UPDATE: Er zijn al veel spullen verzameld, dus dringend rijders gezocht! Voor 22 september, voor het brengen van de spullen naar het asiel in Rotterdam. Vooral uit de richting Noord-Holland en Nijmegen, Ede e.o. hebben we nog wel een rijder nodig! Kan en wil jij op 22 september een ritje voor dit goede doel maken??? Ook DONATEURS die een bijdrage willen storten zijn nog erg gewenst. Mail naar asielactie@gmail.com voor meer info.
-------------------------------------------------------------------

Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.

** Deze actie loopt van 20-8 tot 20-9 **

Dierenopvang Rotterdam is een van de grootste asiels van Nederland. Het is tevens een van de eerste asiels die het keurmerk van de Landelijke Dierenbescherming heeft gekregen. In dit centrum worden jaarlijks circa 2.500 honden en katten opgenomen. Het team medewerkers ziet steeds weer kans om voor bijna al deze dieren weer een nieuw tehuis te vinden.

Meet Bowie:

In de Dierenopvang zit onder andere Bowie, een prachige blauwe Europese Korthaar van - hou je vast - 17 jaar! Hij is in blakende gezondheid, maar het is natuurlijk vreselijk dat deze lieve bejaarde in een asiel zit. Net als zijn mede-stakkers die daar zitten.

De Dierenopvang heeft aangegeven flink wat hulp te kunnen gebruiken voor de ruim 2500 honden en katten die zij jaarlijks opnemen. Hiervoor zijn flink wat spullen nodig. Wij willen ze graag helpen en deze spullen voor ze inzamelen.

Geen spullen? DAP dan mee!
Als je geen spullen hebt, zoals een mandje, riem, voerbakje of wat dan ook en je wilt toch graag de Dierenopvang helpen, dan hebben zij het Dieren Adoptie Plan.
quote:
Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Spullen die we nodig hebben:
Zachte dekens
Handdoeken
Speeltjes honden
Speeltjes katten
Snoepjes/koekjes honden
Snoepjes katten
Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in
Oude kinderzandbakjes (van die schelpen o.i.d.) als spetterbadje voor de honden op de weide
En zelfs, als iemand heeft, een oude partytent, als schaduwmaker op de hondenweide

VERVOER EN OPSLAGPUNTEN
Wil jij wel rijden of heb jij plek om de spullen op te slaan gedurende deze actie? PM of mail ons dat dan even + je locatie.

De opslag punten tot nu toe:
Nokwanda - Nijmegen (Gelderland)
Harajuku. - Hoogeveen (Drenthe)
Purplerose - Maassluis (Zuid-Holland)
Greys - Bleiswijk (Zuid-Holland)
Lady WRB - Zaanstad (Noord-Holland)

Vervoer spullen naar asiel:]
ziggyziggyziggy - vanuit Friesland
ElisaB - vanuit West-Brabant
Jill-RMC - vanuit Den Haag
Greys - vanuit Bleiswijk

JOUW ZEER WELKOME KLEINE DONATIE:
Als je een mail stuurt naar asielactie@gmail.com krijg je een mail terug met de juiste rekeninggegevens, zodat je daar je zeer gewenste kleine donatie op kunt storten! ElisaB, die inmiddels haar credits wel heeft verdiend met eerdere acties, heeft zich opgeworpen om controleur te zijn van deze rekening en dus in de gaten kan houden dat alle donaties uiteraard bij de Dierenopvang terecht komen!

Zorg dat je donatie voor 20 september bij ons binnen is, daarna zullen we de actie afronden en op zaterdag 22 september kunnen de spullen en de centjes dan overhandigd worden aan de Dierenopvang Rotterdam!

BIJ VRAGEN
Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan Greys, purplerose of Harajuku.

Helpen voelt goed! Vind je ook niet?
Zet je ook even, om meer aandacht op de actie te vestigen, de volgende link in je onderschrift??
Zonder de spaties, uiteraard!
[ url = http ://forum.fok.nl/topic/1069881 ] Laat jij je dierenhart ook spreken? Inzamelactie asiel[ /url ]

PS... Mocht je nou een zwak voor Bowie hebben, hier http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=2&kid=538 kan je meer informatie over deze stoere bink vinden. Misschien is er een lieve FOK!ker die Bowie een huis met een tuin wil bieden. Dat zou toch de kroon op deze actie zijn!

Deze OP is hier te vinden. \'

[afbeelding]

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingetje79 op 30-08-2007 21:23:59 ]
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_52821729
En we verkopen trouwens ook dierentroep bij IKEA helemaal vergeten... hele simpele plastic water/voer bakjes van 25 cent !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:07:43 #3
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52821776
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat 't ook bij nee blijft, wat die handdoeken betreft. IKEA sponsort vrijwel niet, eigenlijk alleen Uniceff. Maar goed, als ik 't heeeeeeeel lief vraag, komt 't misschien wel goed. Zal ik dan gewoon vragen om zoveel mogelijk handdoeken? En gekleurde zijn misschienw el prettiger dan witte he?
Oe! Je werkt bij de Ikea! Ik moet daar nog steeds heen voor die fleecedekens van 1 euro (of werk je niet in delft? ) Geen idee eigenlijk of gekleurd of wit beter is, allebei is prima

Oe, dan moet ik helemaal langs voor de water/voer bakjes, ze kunnen bij mij ook wel nieuwe bakjes gebruiken.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_52821792
Hier nog even het laatste lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:

- 2 halve schelpen (zwembadjes) - Anubis 1984 - Vianen

- nog nieuwe fleecedeken - Greys - Bleiswijk
- zak hondenkoekjes en 2 grote kluifbotten - Greys - Bleiswijk
- wat hondenspeeltjes - Greys - Bleiswijk
- nog meer hondenspeeltjes - vriendje van Greys

- minstens 3 grote handoeken (waarschijnlijk meer)- Nokwanda & EW - Nijmegen
- 2 fleecedekentjes- Nokwanda & EW - Nijmegen
- Grote zachte deken- Nokwanda & EW - Nijmegen
- 2 grote ligkussens- Nokwanda & EW - Nijmegen
- speeltjes - Nok & EW- Nijmegen
- tuigje heel kleine puppies- Nok & EW- Nijmegen
- tas vol hondenspeeltjes - Spellmeistah - bij Nokwanda in Nijmegen

- 3 handdoeken - ChipsZak - Groningen
- Krabmuis met belletje en speelgoedmuisje - ChipsZak - Groningen
- Nog een speeltje voor een kat. - ChipsZak - Groningen

- Nog een schelpen-zwembad! Een lieve dame die zich per mail gemeld heeft uit Ede!

- Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo)

- 2 dekbedovertrekken + slopen - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 dierenkussens - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 9 badhanddoeken - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 4 hoeslakens - Ingetje - Noordwolde (fr)
- Speeltjes - Ingetje - Noordwolde (fr)
- Snoepjes - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 radiatorhangmandjes - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 hard plastic hondenmanden - Ingetje - Noordwolde (fr)

- 4 dekbedden - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 slaapkzakken - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)
- 4 kussens - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 dekens - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)
- 9 badhanddoeken - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)
- Hoeslaken + Dekbedovertrek - Ouders Ingetje - Noordwolde (fr)

- 2 Kunststof hondenmanden - mrSPLIFFY - Delft (ophalen Bergschenhoek!)

- 8 handdoeken - Ymme - Pannerden (gld)
- 2 balletjes met een belletje voor de kat - Ymme - Pannerden (gld)
- per 2 verpakte (x2) kouwbotten voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Een zak met 20 kauwstrips voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Frisbee voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Hondenriem, zwart - Ymme - Pannerden (gld)
- Krabpaal voor de kat. - Ymme - Pannerden (gld)

- twee grote dozen hondekoekjes - Puckzzz
- 4 very stylish muizenspeeltjes gemaakt van nep tijgervachtjes - Puckzzz - Veghel NB
- 2 wollen dekens - Puckzzz - Veghel NB

- 2 doosjes kattensnoepjes, 2 zakken hondenkoekjes, 100 sticks Purplerose Maassluis
- krabpaal, krabrol, Purplerose, Maassluis
- deken, molton, lakens, Lieve dame die gaat verhuizen, Maassluis
- bench - het lieve zusJE (!!) van RPG - van Spijkenisse naar Purple in Maassluis
- nieuwe hamsterkooi + andere knaagdierspulletjes - zusJE van RPG, naar Purple in Maassluis
- handdoeken + kattenspeeltje - buurtgenoot Purple - Maassluis
- 2 zakken lakens + dierenkleden - buurtgenoot Purple - Maassluis

- Kattenspeeltjes - -Lillith- uit Krimpen a/d IJssel --> bij Maes afgeven in Capelle

- Handdoeken - Lady WRB - Zaanstad
- zakjes nierdieetvoeding kat - Lady WRB - Zaanstad

- Mirage - bench in kalfsformaat - Spijkenisse

- Hondenspeeltjes + rattenspulletjes (hangmatjes, voerbakjes e.d.) - reeds naar asiel gebracht door Gekkehoedemaker toen ze ratten ging adopteren!

- 1 kunstof hondenmand - Harajuku - Hoogeveen
- 5 dekens - Harajuku - Hoogeveen
- 2 hondenriemen - Harajuku - Hoogeveen
- 2 hondenhalsbanden - Harajuku - Hoogeveen
- 2 voerbakken - Harajuku - Hoogeveen
quote:
GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
En ook de geldelijk donaties lopen ook lekker binnen, gistermiddag zaten we al op ¤ 465

Iedereen die tot nu toe heeft meegewerkt enorrrrrm bedankt! Jullie zijn allemaal lief

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingetje79 op 30-08-2007 22:59:35 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:08:19 #5
163650 Greys
pi_52821795
EDIT: Ingetje was weer sneller dan het licht!

Debsterr, je bent lief!
Ik denk dat ze het meest hebben aan fleecedekens en handdoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52821820
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Debsterr het volgende:
En we verkopen trouwens ook dierentroep bij IKEA helemaal vergeten... hele simpele plastic water/voer bakjes van 25 cent !
Als IKEA 62 euro uit zou willen geven heb ik 50 witte handdoeken van 60x130 en 50 voer/water bakjes met een diameter van 18 cm.. Ik hoop dat ik ze omgeluld krijg!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:11:39 #7
163650 Greys
pi_52821893
Debsterr, voer/waterbakjes hebben ze heel veel bij het asiel, die hebben ze gekregen van een eerdere sponsor, ik geloof dezelfde als die het voer sponsort
Ze hebben het allermeeste aan (fleece)dekens en handdoeken!
Tof dat je zo goed meedenkt!

Allemaal ff de sigjes aanpassen he Ook nog ff in de OP alstublieft Einde zeikwijf-modus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:11:55 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52821902
Ik voel me wel lullig nu trouwens. Asiel Zwolle met die schimmel, die nu alles moeten weggooien en wij geven alles aan Rotterdam .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:13:41 #9
52349 purplerose
pi_52821977
Als er nou een anonieme donatie van 10.000 euro binnen zou komen, kunnen we en rotterdam helpen en zwolle!
pi_52822000
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel me wel lullig nu trouwens. Asiel Zwolle met die schimmel, die nu alles moeten weggooien en wij geven alles aan Rotterdam .
Ik snap wat je bedoelt...maar gelukkig gaan ze die beestjes daar wel behandelen i.p.v. laten inslapen
Ach, als we nou heeeel veel spullen over hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:14:27 #11
163650 Greys
pi_52822006
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef Greys het volgende:
WIL ER IEMAND EVEN SAMEN MET MIJ ACHTEROVER VALLEN VAN DE TUSSENSTAND OP DE REKENING?????

Er zijn op dit moment 11 stortingen binnen, die een totaalbedrag vertegenwoordigen samen van...

¤ 465,--

Ik kan nog niet zien welke users er hebben gestort, maar de bedragen zijn in elk geval ongelofelijk! Dit heb ik via de girofoon kunnen achterhalen, want ik heb inmiddels de bankpas binnen. Op het moment dat ik de inlogcodes heb van het internetbankieren zal ik de users bij naam noemen (geen bedragen bij de personen, zoals afgesproken).

Zonder dus namen te noemen kan ik wel melden dat er o.a. stortingen bij zitten van ¤ 100,-- en ¤ 150,--....

Mag ik alle mensen die so far gestort hebben ONTZETTEND vanuit de grond van mijn hart - en mede namens de mede-actievoerders, dat weet ik zeker!!! - vreselijk bedanken?

Laten we vooral zo doorgaan en er een NOG mooier bedrag van maken! Hoewel dit natuurlijk al helemaal fantastisch is, na anderhalve week

Ben er helemaal ondersteboven van, wie had dit nou kunnen dromen?
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:07 schreef Greys het volgende:

BELANGRIJKE MEDEDELING!
Voor de zekerheid wil ik toch even het volgende kwijt...
Mochten die enorm grote bedragen die tussen de stortingen staan (¤ 100,-- en ¤ 150,--) nou per ongeluk een foutje zijn (in het enthousiasme een nulletje teveel ingetypt, kan gebeuren) wil diegene me dan even op het mailadres asielactie@gmail.com mailen? Dan wordt het teveel gestorte geld uiteraard direct teruggestort.
We zijn er natuurlijk bijzonder blij mee, maar het moet niemand in de problemen brengen. Mocht je je melden, dan wordt je naam uiteraard NIET in het topic genoemd, het foutje blijft gewoon onder ons. Geen zorgen

Moest me toch nog even van het hart, ik denk er de hele tijd aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52822064
Al gedaan

sig aanpassen bedoelde ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:16:15 #13
163650 Greys
pi_52822082
Waar kan ik dat bericht vinden dat de asieldieren in Zwolle behandeld gaan worden? Hoe zijn ze aan dat geld gekomen? Wel blij dat de dieren niet afgemaakt hoeven worden zeg! En kunnen de spullen niet ontsmet worden ofzo, hoezo weggooien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:16:59 #14
163650 Greys
pi_52822110
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Al gedaan
Hendig he, als je weet hoe het moet met alleen het topicnr!

* Greys ook snel sig gaat aanpassen, nog niet gedaan zelf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52822142
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
Debsterr, voer/waterbakjes hebben ze heel veel bij het asiel, die hebben ze gekregen van een eerdere sponsor, ik geloof dezelfde als die het voer sponsort
Ze hebben het allermeeste aan (fleece)dekens en handdoeken!
Tof dat je zo goed meedenkt!

Allemaal ff de sigjes aanpassen he Ook nog ff in de OP alstublieft Einde zeikwijf-modus!
Okay, dan ga ik me daar op richten, en zal ik de 10 euro die ik net bij paps heb los gepeuterd alvast gebruiken voor 10 handdoeken! Oh nee, 11, want door de personeelskorting kan ik er 1 meer betalen .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:20:12 #16
52349 purplerose
pi_52822231
paps is ook gelijk in de debsterr dr ambush gevallen en moest poen ophoesten

Tof van je pa ook!
personeelskorting
pi_52822256
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
paps is ook gelijk in de debsterr dr ambush gevallen en moest poen ophoesten

Tof van je pa ook!
personeelskorting
Als je maar enthousiast genoeg doet . Oh, en het argument gebruikt: Ik mag al geen van die beesten hierheen halen , dus dan moeten ze 't daar wel goed hebben!""
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:21:18 #18
163650 Greys
pi_52822266
Geweldig van je Debsterr, echt!!! En je sig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52822317
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik dat bericht vinden dat de asieldieren in Zwolle behandeld gaan worden? Hoe zijn ze aan dat geld gekomen? Wel blij dat de dieren niet afgemaakt hoeven worden zeg! En kunnen de spullen niet ontsmet worden ofzo, hoezo weggooien?
http://www.dierenasielzwolle.nl/

Ze hebben het zelf op de site staan.
Uit voorzorg moeten ze erg veel weg gooien, aangezien het een hele besmettelijke schimmel is.
Dus pure voorzorg. Dat ontsmettingsapparatuut niet altijd naar behoren functioneert, blijkt hier wel uit: Klikkk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 21:26:51 #20
163650 Greys
pi_52822473
Dank je voor de link, Ingetje! Ik zie dat het gelukkig wel heel goed gaat daar met gulle giften enzo! Veel hulp en geld stroomt er binnen, dus het ziet er goed voor ze uit! (zie op de homepage van dat asiel de link naar de laatste informatie, gaat super!)

En idd dat van die ontsmettingsapparatuur zeg.. dat had ik gelezen ja! Je zal maar een telefoontje krijgen dat je even terug moet komen voor een 'testje'...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:27:28 #21
52349 purplerose
pi_52822497
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je maar enthousiast genoeg doet . Oh, en het argument gebruikt: Ik mag al geen van die beesten hierheen halen , dus dan moeten ze 't daar wel goed hebben!""
Nicely done grasshopper
Lekker op het schuldgevoelknopje drukken

pi_52822548
Zeg Greys...da's nou al de 2e keer vandaag dat je me Nokwanda noemt!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:30:44 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52822630
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef Greys het volgende:
Dank je voor de link, Nokwanda Ik zie dat het gelukkig wel heel goed gaat daar met gulle giften enzo! Veel hulp en geld stroomt er binnen, dus het ziet er goed voor ze uit! (zie op de homepage van dat asiel de link naar de laatste informatie, gaat super!)

En idd dat van die ontsmettingsapparatuur zeg.. dat had ik gelezen ja! Je zal maar een telefoontje krijgen dat je even terug moet komen voor een 'testje'...
Ik dacht dat ze iets van 7000 nodig hadden? Weet iemand dat nog?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:30:46 #24
52349 purplerose
pi_52822631
Komt door dezelfde usericons van iedereen
pi_52822639
Mensen, vergeef me als ik doordraaf, maar ik heb het volgende idee (als het mag van jullie EN van m'n werk):

ik wil graag een A4tje met info over de actie etc. in de postvakjes van al mijn collega's leggen. Dat zijn er zo'n 500! Als dit niet mag van m'n werk, zal ik proberen de A4tjes zelf onder collega's te verspreiden. Als jullie het een idee vinden zal ik zo m'n ideebrief even mailen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')