Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Oe! Je werkt bij de Ikea! Ik moet daar nog steeds heen voor die fleecedekens van 1 euro (of werk je niet in delft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 't ook bij nee blijft, wat die handdoeken betreft. IKEA sponsort vrijwel niet, eigenlijk alleen Uniceff. Maar goed, als ik 't heeeeeeeel lief vraag, komt 't misschien wel goed. Zal ik dan gewoon vragen om zoveel mogelijk handdoeken? En gekleurde zijn misschienw el prettiger dan witte he?
En ook de geldelijk donaties lopen ook lekker binnen, gistermiddag zaten we al op ¤ 465quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Als IKEA 62 euro uit zou willen geven heb ik 50 witte handdoeken van 60x130 en 50 voer/water bakjes met een diameter van 18 cm.. Ik hoop dat ik ze omgeluld krijg!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Debsterr het volgende:
En we verkopen trouwens ook dierentroep bij IKEAhelemaal vergeten... hele simpele plastic water/voer bakjes van 25 cent
!
Ik snap wat je bedoelt...maar gelukkig gaan ze die beestjes daar wel behandelen i.p.v. laten inslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel me wel lullig nu trouwens. Asiel Zwolle met die schimmel, die nu alles moeten weggooien en wij geven alles aan Rotterdam.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef Greys het volgende:
WIL ER IEMAND EVEN SAMEN MET MIJ ACHTEROVER VALLEN VAN DE TUSSENSTAND OP DE REKENING?????
Er zijn op dit moment 11 stortingen binnen, die een totaalbedrag vertegenwoordigen samen van...![]()
¤ 465,--
![]()
Ik kan nog niet zien welke users er hebben gestort, maar de bedragen zijn in elk geval ongelofelijk! Dit heb ik via de girofoon kunnen achterhalen, want ik heb inmiddels de bankpas binnen. Op het moment dat ik de inlogcodes heb van het internetbankieren zal ik de users bij naam noemen (geen bedragen bij de personen, zoals afgesproken).
Zonder dus namen te noemen kan ik wel melden dat er o.a. stortingen bij zitten van ¤ 100,-- en ¤ 150,--....
Mag ik alle mensen die so far gestort hebben ONTZETTEND vanuit de grond van mijn hart - en mede namens de mede-actievoerders, dat weet ik zeker!!! - vreselijk bedanken?
Laten we vooral zo doorgaan en er een NOG mooier bedrag van maken! Hoewel dit natuurlijk al helemaal fantastisch is, na anderhalve week
Ben er helemaal ondersteboven van, wie had dit nou kunnen dromen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:07 schreef Greys het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING!
Voor de zekerheid wil ik toch even het volgende kwijt...
Mochten die enorm grote bedragen die tussen de stortingen staan (¤ 100,-- en ¤ 150,--) nou per ongeluk een foutje zijn (in het enthousiasme een nulletje teveel ingetypt, kan gebeuren) wil diegene me dan even op het mailadres asielactie@gmail.com mailen? Dan wordt het teveel gestorte geld uiteraard direct teruggestort.
We zijn er natuurlijk bijzonder blij mee, maar het moet niemand in de problemen brengen. Mocht je je melden, dan wordt je naam uiteraard NIET in het topic genoemd, het foutje blijft gewoon onder ons. Geen zorgen
Moest me toch nog even van het hart, ik denk er de hele tijd aan![]()
Hendig he, als je weet hoe het moet met alleen het topicnr!quote:
Okay, dan ga ik me daar op richten, en zal ik de 10 euro die ik net bij paps heb los gepeuterd alvast gebruiken voor 10 handdoeken! Oh nee, 11, want door de personeelskorting kan ik er 1 meer betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
Debsterr, voer/waterbakjes hebben ze heel veel bij het asiel, die hebben ze gekregen van een eerdere sponsor, ik geloof dezelfde als die het voer sponsort![]()
Ze hebben het allermeeste aan (fleece)dekens en handdoeken!
Tof dat je zo goed meedenkt!
Allemaal ff de sigjes aanpassen heOok nog ff in de OP alstublieft
Einde zeikwijf-modus!
![]()
Als je maar enthousiast genoeg doetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:paps is ook gelijk in de debsterr dr ambush gevallen
en moest poen ophoesten
Tof van je pa ook!![]()
personeelskorting
http://www.dierenasielzwolle.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik dat bericht vinden dat de asieldieren in Zwolle behandeld gaan worden? Hoe zijn ze aan dat geld gekomen? Wel blij dat de dieren niet afgemaakt hoeven worden zeg! En kunnen de spullen niet ontsmet worden ofzo, hoezo weggooien?
Nicely done grasshopperquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je maar enthousiast genoeg doet. Oh, en het argument gebruikt: Ik mag al geen van die beesten hierheen halen
, dus dan moeten ze 't daar wel goed hebben!""
Ik dacht dat ze iets van 7000 nodig hadden? Weet iemand dat nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef Greys het volgende:
Dank je voor de link, NokwandaIk zie dat het gelukkig wel heel goed gaat daar met gulle giften enzo! Veel hulp en geld stroomt er binnen, dus het ziet er goed voor ze uit!
(zie op de homepage van dat asiel de link naar de laatste informatie, gaat super!)
En idd dat van die ontsmettingsapparatuur zeg.. dat had ik gelezen ja!Je zal maar een telefoontje krijgen dat je even terug moet komen voor een 'testje'...
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, vergeef me als ik doordraaf, maar ik heb het volgende idee (als het mag van jullie EN van m'n werk):
ik wil graag een A4tje met info over de actie etc. in de postvakjes van al mijn collega's leggen. Dat zijn er zo'n 500! Als dit niet mag van m'n werk, zal ik proberen de A4tjes zelf onder collega's te verspreiden. Als jullie het een idee vinden zal ik zo m'n ideebrief even mailen.
Daar hebben we een brief voorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, vergeef me als ik doordraaf, maar ik heb het volgende idee (als het mag van jullie EN van m'n werk):
ik wil graag een A4tje met info over de actie etc. in de postvakjes van al mijn collega's leggen. Dat zijn er zo'n 500! Als dit niet mag van m'n werk, zal ik proberen de A4tjes zelf onder collega's te verspreiden. Als jullie het een idee vinden zal ik zo m'n ideebrief even mailen.
Ja, spullen. Dan kan er ook wat naar Zwollequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien (maar daar reken ik al helemaal niet op) kan ik wel wat regelen met Transport Service Sliedrecht, het bedrijf dat alles van IKEA naar mensen toe brengt als ze dat willen. Al zal dat een kans van 0,01 zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Ja belachelijk hè. Is ook al een topic over in FFquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd 7000 euro...
Geweldig dat de medewerkers zich met hart en ziel inzetten en dat de beestjes behandelt gaan worden.
Ik zit hier gewoon ontroerd te wezen van die mevrouw die haar AOW van 1 maand had gedoneerd![]()
![]()
Overigens walgelijk dat de gemeente hier dus zwaar verzaakt!![]()
Maar dat is ook wel weer een goed teken, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
Kan dit nog sneller gaan?! Ik houd jullie moeilijk bij.
Iemand hier is geirriteerd door familieleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Meh, mn zusje jankt al een jaar om een kat maar mn ouders zeiden No way. Hondenmensen. Maar sinds Minoes hier vaak is vinden ze het soms best leuk, en door mijn konijnen is mn zusje nog kwader dat zij geen kat mag
Ik zie het dus gebeuren dat er een kat komt, ergo ga ik mn ouders zeggen "Die kat komt er toch wel jullie kennende, haal m dan uit Zwolle
"
.
Het kan altijd beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel weer een goed teken, toch?
Je bent al fantastisch dat je het uberhaupt probeert om bij te houden (en om wat je al gedaan hebt!!!!)
Die brief wil ik graag jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Debsterr, wil je de conceptbrief krijgen die we hier al eens gemaakt hebben? Dan mail ik je die even, kan je kijken wat je er mee kunt eventueel
Maar nog even mekkeren in het algemeen (sorry, Mien Praktisch) over het vervoerprobleem vanuit de verschillende punten in Nederland: we moeten wel gaan oppassen dat het nog wel in de auto's van Ziggy, ElisaB, moi en de andere rijders past straks... Anders gaat het straks niet meer lukken![]()
Dus misschien ons toch meer richten op donaties nu verder, als we niet-Fok!kers gaan benaderen?
Of heeft iemand daar een ander idee voor?
Het zou dan alleen om mijn vestiging gaan (ong. 500 medewerkers, waarvan ik er hopelijk 250 bereik d.m.v. die brief).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
Debsterr... We hebben vooral in de regio Noord-Holland en Veghel en Ede enzo rijders-tekort
Maar ik ga even die brief opzoeken en naar je mailen! Nu even een wellicht domme vraag... maar de brief die jij dan misschien kan uitdelen, is dat alleen in jouw regio/vestiging? Of ook op meerdere vestigingen? Als je het alleen in jouw regio doet, dan kan je de brief enigszins aanpassen door bv te vragen of ze 1 fleecedeken of handdoek willen kopen bij Ikea en willen doneren, of een gelddonatie te maken door naar asielactie@gmail.com te mailen voor info! Dan voorkomen we dat er veel grote spullen binnenkomen die we niet kunnen vervoeren! Ik kan in de regio Rotterdam enzo namelijk wel zorgen dat ik het bv bij je ophaal
Is dat een plan?
Van mij niet hoor, dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Debsterr, je hebt mailIk hoop dat je wat aan de brief hebt, heb hem al even aangepast voor je, kijk maar of je er iets mee kunt zo!
Purple, goed idee! In geval van nood kunnen we je broer vragen of we zijn busje misschien een eerder zaterdagje mogen lenen, of zondagje als hem dat beter uitkomt. Dan rij ik wel en dan gaan wij samen spullen ophalen uit plaatsen waar nog geen rijders voor zijn? Bv alvast die zwembadjes in Ede en Vianen? Of draaf ik nu door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |