Ja Huub is ook niet dom, die weet ook dat wat Hij met Jaap bespreekt rechtstreeks naar Dennix gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, het was toch vooral Huub die voor de hele groep Jaap zat te verraden i.v,m. het lekken door Jaap van info m.b.t. Dennis. Die info waar Huub voordeel aan had. Huub heeft daarmee, in die chill, volop een keus gamaakt tegen Jaap.
Ze heeft zich al tig keer versproken, klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weter streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
Daarom zit ze zo vaak op haar slaapkamertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weter streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
Duh, iedereen kijkt daar streamsquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weten streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Daarom zit ze zo vaak op haar slaapkamertje
Ja, dat is waar. Jaap zorgt dat het spel een beetje blijft draaien. Dat er links en rechts wat frictie onstaat. Maar dat is iets anders dan inzetten op vertrek van hem door voor de hele groep het lekken te verraden. Hopelijk kun je dat onderscheid maken. In die chill ging het toch echt over het vertrek van Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Huub is ook niet dom, die weet ook dat wat Hij met Jaap bespreekt rechtstreeks naar Dennix gaat.
Cora heeft zo te zien , een jasje uit gedaan, vooral haar gezicht,quote:
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Jaap z'n bezoek is er nog steeds. Het is z'n halfjaardag en hij mocht 3 mensen uitnodigen. De keuze is gevallen op: Cora, Cora's moeder en Jaap's moeder.
Weinig opmerkelijk nieuws. Huub prbeert Cora te manipuleren door haarer op te wijzen dat nix Jaap een groot mes in z'n rug zal steken.
Cora gaf aan dat er bepaalde plannen zijn maar kan niet vrijuit spreken. Wat te lijkt te maken te hebben met een eventueel vertrek van Jaap. Er wordt ook niet gesproken over dat DGK hoogstwaarschijnlijk gaat stoppen. Verder is het wat koetjes en kalfjes en lijken de forumusers meer te wachten op wat vanavond staat te gebeuren.
nix z'n date is er ook nog niet. Nadia lijkt zich er bij neergelgd te hebben.
Anders nog iets?
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar draait het spel toch om bewoners eruit stemmen????quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Jaap zorgt dat het spel een beetje blijft draaien. Dat er links en rechts wat frictie onstaat. Maar dat is iets anders dan inzetten op vertrek van hem door voor de hele groep het lekken te verraden. Hopelijk kun je dat onderscheid maken. In die chill ging het toch echt over het vertrek van Jaap.
Ja omdat ze zag dat Huub eerst kwaad was en het later nepkwaad werd voor het programma, daarom moest ze lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef Dreamboy het volgende:
Cora. moest lachen om het stukje dat Huub ruzie had met Lieke.
Ze hebben gisteren toch ook nog gezegd dat ze Jaap nog steeds bij hen wil hebben. Maar dat de keus echt bij Jaap ligt. Als ie niet wil dan wil ie niet maar dan zijn het wel tegenstanders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, het was toch vooral Huub die voor de hele groep Jaap zat te verraden i.v,m. het lekken door Jaap van info m.b.t. Dennis. Die info waar Huub voordeel aan had. Huub heeft daarmee, in die chill, volop een keus gamaakt tegen Jaap.
Ja, maar de insteek van dit punt was dat Huub tegen Cora zit te vertellen dat Dennis Jaap een mes in de rug steekt terwijl hij dat zelf doet. De dubbele tong van Huubje,,,,,,weet je nog?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar draait het spel toch om bewoners eruit stemmen????
Precies. Ik denk dat Huub Jaap graag aan zijn kant had gehad en veel liever Dennis op de stoel zou zien. Maar Jaap blijft mokken en bokken en ingewikkelde constructies bedenken waarom hij zich niet bij Huub en Lieke kan aansluiten. Dan houdt het een keer op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar draait het spel toch om bewoners eruit stemmen????
Ja net zo als Dennix dingen zegt over Huub, die niet waar zijn, allemaal voor het spelquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar de insteek van dit punt was dat Huub tegen Cora zit te vertellen dat Dennis Jaap een mes in de rug steekt terwijl hij dat zelf doet. De dubbele tong van Huubje,,,,,,weet je nog?
Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren toch ook nog gezegd dat ze Jaap nog steeds bij hen wil hebben. Maar dat de keus echt bij Jaap ligt. Als ie niet wil dan wil ie niet maar dan zijn het wel tegenstanders.
Ze zei dat ze alleen in het begin naar de streams keek, nu niet meer.quote:
ben benieuwd of Brian al deze info (ruzie vanvond en dates niet doorgaan) ook doorverteld aan Huub en Liekequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef pasjesjen het volgende:
dennis roept amanda
dennis: wat heb jij opgevangen
amanda: dat het daten niet doorgaat
dennis: ow
amanda : is dat zo
dennis ik weet het niet
duidelijk lijkt me
Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Jaap zorgt dat het spel een beetje blijft draaien. Dat er links en rechts wat frictie onstaat. Maar dat is iets anders dan inzetten op vertrek van hem door voor de hele groep het lekken te verraden. Hopelijk kun je dat onderscheid maken. In die chill ging het toch echt over het vertrek van Jaap.
Mooie capquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Moeder van Jaapie neemt gelijk even een douchje.
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.
na het zwemmen toch heel normaal?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alleen in het begin naar de streams keek, nu niet meer.
Tuurlijk kijkt ze ook nu nog streams![]()
iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
[..]
na het zwemmen toch heel normaal?
Vind het slecht van de regie dat ze haar in beeld nemen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.
Ik douche ook altijd wanneer ik in een zwembad gezwommen heb, lekker even dat chloorwater afspoelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Ook daar ben ik het niet mee eens. Mijn mening is dat Lieke Huub er zo uit stemt omdat ze meer kans tegen Jaap heeft dan tegen Huub in een finale. Maar ik kan me uitspaken herinneren dat hij vrouwen niet echt waardig vind voor een finale. In mijn opinie is Jaap gewoon bang voor vrouwen en is zeer vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast zit Jaap gewoon in de meest lastige positie daar. De rest neukt zich klem met elkaar, en hij moet behalve tegen de tegenspelers ook nog eens tegen dat "stelletjes feit" opboksen
Of het urine van Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd wanneer ik in een zwembad gezwommen heb, lekker even dat chloorwater afspoelen.
precies!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
na het zwemmen toch heel normaal?
Vind het slecht van de regie dat ze haar in beeld nemen.
Wat bedoel je met de rest?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.
Ook daar maak je een fout. Brian en Huub zijn veel en veel meer vrouwonvriendelijk. Jaap is gewoon onbenullig in veel dingen maar zeker niet vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens. Mijn mening is dat Lieke Huub er zo uit stemt omdat ze meer kans tegen Jaap heeft dan tegen Huub in een finale. Maar ik kan me uitspaken herinneren dat hij vrouwen niet echt waardig vind voor een finale. In mijn opinie is Jaap gewoon bang voor vrouwen en is zeer vrouwonvriendelijk.
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.
Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moederquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Inderdaad heel verantwoord als tussendoortjequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hoe blijf je slank?)
Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
Heb ik ook weleens, is dat raarquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
De moeder van Cora heeft ineens andere kleren aan...
Ik betaal zelfs voor de stream's dat zegt ook al weer genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moeder![]()
Kortom, dat is waarom dat ik kijk, hoe ontwikkelt het spel zich verder, grappig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.
Jaap vertrouwt Dennis omdat die hem nog nooit heeft belazerd, hij ziet in Dennis een hele goede back-up, hij weet dat Nadia zwak is. Ook al heeft Nadia 20 back-ups, zij is heel erg gemakkelijk het huis uit te jagen. Hij ziet dat hij derde man is bij stelletjes maar omdat Nadia zwak is ziet hij bij Dennis de beste aansluiting.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs voor de stream's dat zegt ook al weer genoeg.
Die Jakult kan ze weglaten onzin als je "gewoon"gezond eet!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hoe blijf je slank?)
Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
Als je het lekker vindt moet je het gewoon drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die Jakult kan ze weglaten onzin als je "gewoon"gezond eet!!
Is niet gek die koude voeten, dat bloed moet een heel eind voor het daar aankomtquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb kouwe voeten zegt Jaap, ik zie hem ook regelmatig slapen met zijn sokken aan
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauwquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is niet gek die koude voeten, dat bloed moet een heel eind voor het daar aankomt
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia, de muts, ze zit Huub en Lieke weer volop te voeren. Die weet echt niet waar ze mee bezig is daar.
Klopt, daarom is Friesch ook zo bijterig naar Jaap toe, zelfs die is jaloersquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauw
Zeker nu met die erotische massage van Cora..quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauw
Fries is bijterig naar iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, daarom is Friesch ook zo bijterig naar Jaap toe, zelfs die is jaloers
Eenzijdig ja daar heb je gelijk in maar dat komt dan ook omdat de wannabees hem willen ontslaan. Jaap is misschien niet laf in z'n akties maar wel in z'n keuzes of meer het niet willen kiezen. Verder hebben wij ook de info dat DGK hoogstwaarschijnlijk gaat stoppen en zijn er dus bewust van dat er vaart gemaakt moet worden. Spraakmakend ja... speltechnisch heb ik mijn twijfels. Hij wil meer in de spotlights staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de rest?
Wat heeft Brian gedaan om iemand weg te krijgen tot vorige week? Totaal niets, hij doet uberhaupt bijna niets. Datzelfde geldt voor Amanda en Nadia.....Jullie leggen de bal wel erg eenzijdig neer bij Jaap, terwijl hij de man en de spil is de afgelopen vier maanden van alle acties die spraakmakend waren. Hoezo laf? Brian is laf en sneaky, Huub kan alleen maar renderen middels drank en geweld, Dennis kan alleen maar renderen als iemand anders wat aangeeft, Lieke is de echo van Huub, Amanda en Nadia horen we niet.
Ja, maar dat komt door Jaap, omdat die zo groot geschapen is en hij wel met de andere bewoners om mag gaan. Fries zit daarentegen van afstand maar toe te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Fries is bijterig naar iedereen
Volgens mij weet niemand het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Py het volgende:
Zouden Huub en lieke niet weten dat die date niet doorgaat of denken ze ons nog in de waan te moeten laten?
Maar Brian wist dit al rechtstreeks van Dennis.. zegt hij dat er ook bij???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, Huub en Brian overleggen gelijk weer over de info die Nadia aan Huub heeft doorgespeeld........ Wat een dombo toch die Nadia
Als je ten koste van vrouwen TV wil maken door vaak te pas en te onpas in tieten loopt te knijpen is er voor mij maar 1 woord: Vrouwonvriendelijk. Ook heeft ie zich niet echt lekker uitgelaten betreffende vrouwen in de finale.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook daar maak je een fout. Brian en Huub zijn veel en veel meer vrouwonvriendelijk. Jaap is gewoon onbenullig in veel dingen maar zeker niet vrouwonvriendelijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Brian wist dit al rechtstreeks van Dennis.. zegt hij dat er ook bij???
Jaap staat wat mij betreft in de schaduw van Huub en Brian m.b.t. het benaderen en omgaan met de andere sexe.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je ten koste van vrouwen TV wil maken door vaak te pas en te onpas in tieten loopt te knijpen is er voor mij maar 1 woord: Vrouwonvriendelijk. Ook heeft ie zich niet echt lekker uitgelaten betreffende vrouwen in de finale.
Daarom zullen ze Nadia niet zo snel eruit stemmen, ze kunnen nog gebruik van haar maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, Huub en Brian overleggen gelijk weer over de info die Nadia aan Huub heeft doorgespeeld........ Wat een dombo toch die Nadia
Huub heeft te veel vertrouwen nu in Brian.quote:
Jep, dat vind ik ook. Maar Amanda zal nooit haar vriendinnetje laten gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daarom zullen ze Nadia niet zo snel eruit stemmen, ze kunnen nog gebruik van haar maken.
Als Dennis en Jaap slim zijn zetten ze Nadia op de stoel, zij is echt de zwakste schakel van het spel en is gevaarlijk omdat ze allelei informatie doorgeeft aan de rest.
Vanmorgen kwam er telefoon van achter tijdens het bezoek. Er was toen al 10x gezegd dat de date niet doorging.quote:
Misschien dat nix dan toch iets voor Nadia heeft geregeld? Ben benieuwd of dat dan ook verstierd mag worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:11 schreef Py het volgende:
[..]
Vanmorgen kwam er telefoon van achter tijdens het bezoek. Er was toen al 10x gezegd dat de date niet doorging.
Jaap neemt op, hoort aan, legt neer en zegt: 'Jullie mogen niet meer zeggen dat de date niet doorgaat.'
Brian geeft alleen door wat hij nodig vindt, de rest houd hij achter en zegt of gebruikt het pas wanneer het hem uitkomt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft te veel vertrouwen nu in Brian.
Brian wist dit allemaal al maar vond het alleen belangrijk om te weten dat hij buiten schot bleef.
Dat Jaap en Dennis Huub en Lieke zouden aanpakken vond hij ws een prima idee.
Maar nu weten Huub en Lieke het dan toch via Nadia en kan hij niet meer doen of hij van niets weet.
Amanda kan er weer voor zorgen dat Nadia weer dichter bij Dennix komt en dat zei hem over haalt Jaap te laten gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik ook. Maar Amanda zal nooit haar vriendinnetje laten gaan.
Dat weet ik niet. Ik krijg af en toe echt het idee dat Amanda het gezeur en gezemel goed zat is en dat zegt ze ook regelmatig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel als Brian haar onder druk zetquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Huub vertelde aan Brian dat hij dat niet wil gaan doen om het gras voor de voeten van Jaap weg te maaien (Jaap's kans om het op te nemen voor Dennis en te laten zien waar hij staat)quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat nix dan toch iets voor Nadia heeft geregeld? Ben benieuwd of dat dan ook verstierd mag worden.
Nee dat denk ik ook niet, dus zullen ze haar op haar zwakke plek moeten pakken, haar uiterlijk. Dan is ze zo weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt. Brian speelt dubbelspel. Doet alsof hij met Huub en Lieke meespeelt maar gaat zich vanavond ook tegen hen keren. Het gaat richting 5-2 volgens mij vanavond. Alleen hebben Huub en Lieke dat nog niet door. Brian wordt door met name Huub onderschat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian geeft alleen door wat hij nodig vindt, de rest houd hij achter en zegt of gebruikt het pas wanneer het hem uitkomt.
Brian is een hele strategische speler, hij luistert (af) en slaat op en blijft op de achtergrond. Hij heeft een neukmaatje een backup en niks kan hem deren.
Ik vind hem een van de sterkste spelers daar en ben bang dat hij heel veer gaat komen.
Dat denk ik ook. In beginsel zal ze even tegensputteren, maar uiteindelijk zal ze d'r schmoel houden en Brian's wil als wet ervaren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Dat weet ik niet. Ik krijg af en toe echt het idee dat Amanda het gezeur en gezemel goed zat is en dat zegt ze ook regelmatig.
Als Brian zegt dat ze Naad weg moet stemmen doet ze dat echt wel.
Ik begreep uit de vorige COS dat hij iets geregeld heeft voor Naad samen met 10 bodyguards, geen wat erachter zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat nix dan toch iets voor Nadia heeft geregeld? Ben benieuwd of dat dan ook verstierd mag worden.
En terecht denk ik. Al hoop ik dat ie niet zal winnen simpel om het feit dat het een maatje van Natasia was/is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian geeft alleen door wat hij nodig vindt, de rest houd hij achter en zegt of gebruikt het pas wanneer het hem uitkomt.
Brian is een hele strategische speler, hij luistert (af) en slaat op en blijft op de achtergrond. Hij heeft een neukmaatje een backup en niks kan hem deren.
Ik vind hem een van de sterkste spelers daar en ben bang dat hij heel veer gaat komen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In beginsel zal ze even tegensputteren, maar uiteindelijk zal ze d'r schmoel houden en Brian's wil als wet ervaren.
Ik weet niet of Huub hem onderschat, Huub gebruikt Brian nu ook om te proberen een hele sterke speler uit het spel te krijgen..Jaap. En dan heeft hij Brian wel nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Brian speelt dubbelspel. Doet alsof hij met Huub en Lieke meespeelt maar gaat zich vanavond ook tegen hen keren. Het gaat richting 5-2 volgens mij vanavond. Alleen hebben Huub en Lieke dat nog niet door. Brian wordt door met name Huub onderschat.
Da's natuurlijk ook wel goed vanwege het backup gevoel. ALs Jaap nix tegen Huub zal beschermen zal nix hem er niet uitstemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Huub vertelde aan Brian dat hij dat niet wil gaan doen om het gras voor de voeten van Jaap weg te maaien (Jaap's kans om het op te nemen voor Dennis en te laten zien waar hij staat)
Huub denkt dus Brian voor zijn karretje gespannen te hebben. En ondertussen vertelt Brian tegen Huub dat hij voor de schijn met Dennis gaat praten en hem zelfs een beetje verdedigenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huub hem onderschat, Huub gebruikt Brian nu ook om te proberen een hele sterke speler uit het spel te krijgen..Jaap. En dan heeft hij Brian wel nodig.
Huub vertrouwt Brian voor geen meter en andersom ook niet.
Ja, slim geregiseerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook wel goed vanwege het backup gevoel. ALs Jaap nix tegen Huub zal beschermen zal nix hem er niet uitstemmen.
Ze doet niks anders, een player van het zuiverste water.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia weet volgens mij donders goed dat die date niet doorgaat.....ze speelt nu een beetje.....
Mocht er een script zijn... weten we nog niet wat erin staat....quote:
Jaap zet in, Dennis valt er overheen. Huub is allergisch voor Dennis. Binnen no-time valt Huub uit zijn rol, moet hij weglopen of wordt hij fysiek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap die kan toch bijna niets doen tegen Huub hij mag hem niet uitlokken..aanraken mag niet..over iemand iets heen gooien mag niet...Wat moet Jaap doen dan? Praten kan hij niet met Huub want Huub is daar beter in dat weet Jaap ook.
Jaap wil H&L aan pakken met TERROR Dennix werdt zo blij het was net of hij van iemand een lekker snoepje kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
(ik heb geen streams aan op dit moment)
Gisteren heeft Brian wel aan H&L verteld dat Dennis aan Jaap zou vragen om eens tot actie over te gaan.
Dat stukje van TerrorJaap tegen H&L heb ik Brian inderdaad niet horen zeggen.
Wel dat H&L Dennis zouden moeten aanpakken om te zien of Jaap voor D. opkomt.
Heeft Nadia nu aan H&L verteld dat er plannen zijn voor Terror vanavond?
Het gesprek ging over het zoenen van Amanda met vrouwen. Brian is daar niet zo blij mee, vooral om dat het in 1 week 3 keer gebeurde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef akveor het volgende:
Mistig...? En de tv wordt uitgezet omdat Amanda en Brian begonnen te praten. Ze vragen of de tv weer aan mag en beloven om het er onder een wijntje verder over te hebben.
[afbeelding]
Soms geven resultaten uit het verleden prima garanties voor de toekomst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zet in, Dennis valt er overheen. Huub is allergisch voor Dennis. Binnen no-time valt Huub uit zijn rol, moet hij weglopen of wordt hij fysiek.
Plus gooi er wat alcohol in en je hebt een exitquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zet in, Dennis valt er overheen. Huub is allergisch voor Dennis. Binnen no-time valt Huub uit zijn rol, moet hij weglopen of wordt hij fysiek.
Je kunt het alleen raden....ik heb er wel een gevoel bij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht er een script zijn... wten we nog niet wat erin staat....![]()
Dat weet dus niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep uit de vorige COS dat hij iets geregeld heeft voor Naad samen met 10 bodyguards, geen wat erachter zit.
Als Huub van de alcohol afblijft is er niks aan de hand. Huub is verbaal sterker dan Dennix en Jaap samen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor dan is er al een streamlockquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Plus gooi er wat alcohol in en je hebt een exit![]()
Aha, zo zit het dus, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand.
dat word hier gespeculeert.
Tegen Jaap zei hij gisteren over de date, komt wel goed, en jaap vroeg of hij niet bang was dat het verstierde zou worden, daar was hij niet bang voor omdat hij bodyguards had geregeld. dat was volgens Jaap niet origineel omdat Huub en Lieke dat al eens hadden gedaan, toen zei Dennix maar 10 bodyguards maakt het wel afwijkend.
Van mij mag het. Daarna Lieke en Nadia weg en dan het einspel tussen Dennis-Jaap en Brian-Amanda. Maar goed, de kijker wikt, de regie beschikt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Plus gooi er wat alcohol in en je hebt een exit![]()
Ik hoop dat het mislukt, het zou dom zijn om Jaap nu uit het spel te gooien vind ik. Dan valt het spel helemaal dood. Of het moet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het alleen raden....ik heb er wel een gevoel bij.
Eerst moest Lieke weg, mislukt vanwege van alles en nog wat
Toen moest Natasia weg, dat is gelukt
Daarna mocht men het proberen met Dennis, mislukt tot nu toe
Nu mag Jaap weg van achteren, gaat het lukken? In principe niet, omdat Dennis wel vertrouwen heeft in Jaap, maar goed, achter beslist voor een groot deel.
Dat zou jammer zijn..quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:31 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zou wel geen drank meer mogen of bijna niets na gisteren.
Als je met verbaal sterker bedoelt dat hij zichzelf binnen drie minuten 3 keer tegenspreekt, dan heb je volledig gelijk. Een waterval van woorden.........Lieke doet daar nog eens aan mee als een repeterende langspeelplaat. Dat is inderdaad vervelend, bloed onder de nagels vandaan zuigend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Huub van de alcohol afblijft is er niks aan de hand. Huub is verbaal sterker dan Dennix en Jaap samen.
Huub heeft vanaf het eerste moment het spel proberen te spelen, dat kun je van de rest niet zeggen, dus Huub eruit zou ik schandalig vinden. Als hij gaat zuipen heeft hij het idd aan zichzelf te danken maar als hij dat niet doet blijft Huub voor mij de smaakmaker van het programma. Denk aan de week dat Huub weg was, er gebeurde wekelijk helemaal niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het. Daarna Lieke en Nadia weg en dan het einspel tussen Dennis-Jaap en Brian-Amanda. Maar goed, de kijker wikt, de regie beschikt.
Ja, vind ik ook, maar wij zijn de eenzame fans van Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mislukt, het zou dom zijn om Jaap nu uit het spel te gooien vind ik. Dan valt het spel helemaal dood. Of het moet de bedoeling zijn.
Eerst Jaap dan gaat Nadia met Amanda samen dus Dennis er uit Brian geeft aan Mannie aan Nadia kan er uit en er zijn er 4 over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het. Daarna Lieke en Nadia weg en dan het einspel tussen Dennis-Jaap en Brian-Amanda. Maar goed, de kijker wikt, de regie beschikt.
Het is gewoon een alcoholist die steeds maar weer denk dat ie alcohol wel aan kan. Als ie niet stopt wordt het z;n ondergang. Laat het dan maar snel zijn want ik ben al maanden die spanning zat over wat er nu weer voor agressie te wachten staat. En of het nu wel of weer geen exit voor Huub wordt. Hij heeft al te veel gezwijnd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:31 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zou wel geen drank meer mogen of bijna niets na gisteren.
Ja, maar wat heeft hij dan nog gedaan sinds hij bij Lieke is? Alleen Eric wegpesten, voor de rest werkelijk helemaal niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft vanaf het eerste moment het spel proberen te spelen, dat kun je van de rest niet zeggen, dus Huub eruit zou ik schandalig vinden. Als hij gaat zuipen heeft hij het idd aan zichzelf te danken maar als hij dat niet doet blijft Huub voor mij de smaakmaker van het programma. Denk aan de week dat Huub weg was, er gebeurde wekelijk helemaal niets.
Ik snap niet wat je bedoelt met, zichzelf tegenspreken. Huub heeft absoluut geen moeite met het winnen van een discussie, maar jij denkt daar blijkbaar anders over en dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je met verbaal sterker bedoelt dat hij zichzelf binnen drie minuten 3 keer tegenspreekt, dan heb je volledig gelijk. Een waterval van woorden.........Lieke doet daar nog eens aan mee als een repeterende langspeelplaat. Dat is inderdaad vervelend, bloed onder de nagels vandaan zuigend.
Huub en Brian zijn vele malen de hand boven het hoofd gehouden. Dat is juist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon een alcoholist die steeds maar weer denk dat ie alcohol wel aan kan. Als ie niet stopt wordt het z;n ondergang. Laat het dan maar snel zijn want ik ben al maanden die spanning zat over wat er nu weer voor agressie te wachten staat. En of het nu wel of weer geen exit voor Huub wordt. Hij heeft al te veel gezwijnd.
De alcohol en agressie maakt dat ik Huub het eigenlijk niet gun om te winnen... maar eigenlijk heb ik problemen met iedereen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft vanaf het eerste moment het spel proberen te spelen, dat kun je van de rest niet zeggen, dus Huub eruit zou ik schandalig vinden. Als hij gaat zuipen heeft hij het idd aan zichzelf te danken maar als hij dat niet doet blijft Huub voor mij de smaakmaker van het programma. Denk aan de week dat Huub weg was, er gebeurde wekelijk helemaal niets.
Heftig bij RTLquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:36 schreef Py het volgende:
Jaap staat niet meer toe dat Dennis het pispaaltje van Huub is.
Volgens Jaap en Dennis wordt vanavond heftig
Daar denk ik ook anders over. Huub is inhoudelijk niet zo sterk als hij lijkt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met, zichzelf tegenspreken. Huub heeft absoluut geen moeite met het winnen van een discussie, maar jij denkt daar blijkbaar anders over en dat kan natuurlijk.![]()
Huub heeft het één keer geprobeerd met Nicolaas. Die had hem binnen 10 minuten stil door Huub te wijzen op zijn tegenstrijdigheden in zijn bla bla. Daarna heeft Huub Nicolaas lekker links laten liggen, omdat hij wist dat Nicolaas hem volledig doorhad.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met, zichzelf tegenspreken. Huub heeft absoluut geen moeite met het winnen van een discussie, maar jij denkt daar blijkbaar anders over en dat kan natuurlijk.![]()
Dat Lieke Huub verzwakt ben ik met je eens maar het spel ligt al maanden stil .quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij dan nog gedaan sinds hij bij Lieke is? Alleen Eric wegpesten, voor de rest werkelijk helemaal niets.
Natasia weggewerkt.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij dan nog gedaan sinds hij bij Lieke is? Alleen Eric wegpesten, voor de rest werkelijk helemaal niets.
Nou als we dan toch bezig zijn, dan van mij mag eerst Nadia eruit dan Lieke, Amanda, Brian en Dennis maakt mij niet uit in welke volgordequote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Eerst Jaap dan gaat Nadia met Amanda samen dus Dennis er uit Brian geeft aan Mannie aan Nadia kan er uit en er zijn er 4 over.
Nog maar een keer, dat heeft achter gedaan. Huub kwam terug van achter, liep gelijk door naar de telefoon, trok de stemming voor Dennis (dacht ik) in en zette Natasia op de stoel. Dat was zo zichtbaar door achteren opgezet.quote:
Zo kan het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou als we dan toch bezig zijn, dan van mij mag eerst Nadia eruit dan Lieke, Amanda, Brian en Dennis maakt mij niet uit in welke volgorde
Ik wil dat gezicht van Huub zien dat hij nét tweede wordt en Jaap als winnaar..![]()
Maarja...
Nogmaals, jij en ik denken anders over Huub, laten we het daar maar bij laten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft het één keer geprobeerd met Nicolaas. Die had hem binnen 10 minuten stil door Huub te wijzen op zijn tegenstrijdigheden in zijn bla bla. Daarna heeft Huub Nicolaas lekker links laten liggen, omdat hij wist dat Nicolaas hem volledig doorhad.
Er zaten toen ook hele andere spelers in het huis....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel geweldig vinden.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou als we dan toch bezig zijn, dan van mij mag eerst Nadia eruit dan Lieke, Amanda, Brian en Dennis maakt mij niet uit in welke volgorde
Ik wil dat gezicht van Huub zien dat hij nét tweede wordt en Jaap als winnaar..![]()
Maarja...
Zijn kracht is dan ook anticiperen. Hij ziet vaak heel erg snel mogelijkheden en is daarom ook vaak iedereen een slag voor. Maar omdat ie zo snel is maakt ie ook wel eens een misslag. Valentijnsdate bijv.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef Py het volgende:
[..]
Daar denk ik ook anders over. Huub is inhoudelijk niet zo sterk als hij lijkt.
Mooi dat we er geen ruzie over maken toch? Dit verschil maakt het wat mij betreft juist levendig en leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, jij en ik denken anders over Huub, laten we het daar maar bij laten.![]()
Als Jaap z'n pijlen zou richten op Amanda is het zo gebeurt. Maar Jaap is te bang voor Brian.quote:
Dat is wel waar inderdaad. Hij is ontzetten snel met denken en hij is zeker niet dom!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zijn kracht is dan ook anticiperen. Hij ziet vaak heel erg snel mogelijkheden en is daarom ook vaak iedereen een slag voor. Maar omdat ie zo snel is maakt ie ook wel eens een misslag. Valentijnsdate bijv.
er zaten toen helemaal geen spelers in het huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Er zaten toen ook hele andere spelers in het huis....
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
Er is Jaap verzekerd dat het spel niet via populariteit gaat worden beslist.
Maar hoe dan wel?
Met spelletjes, als het dan lichamelijke spelletjes zijn kan Jaap het ook wel vergeten.
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:44 schreef Dreamboy het volgende:
Tijdens het huwelijks aanzoek van Jaap praate Cora wel ander over Huub ze vond het juist een strak plan dat Huub met Jaap vedder ging.
Dat lijkt me heel leuk, misschien kunnen we de FEBO tippen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.
Ze kunnen het ook zo maken dat je met 1 nummer maar in keer een smsje kan sturen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.
Maar met een kans op een miljoen zullen de achterban van de anderen milljonairs wel meer smsjes doen laten versturen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.
Dat zou leuk zijn als ze met het geleerde in de kooi de finale kunnen winnen... Amanda: Als je 100 mensen hun nagels gevijld hebt ben je miljonaire....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.
En Dennix trapt er met open ogen in. Hij komt bijna klaar bij de gedachte dat hij Huub vanavond helemaal in gaat pakken samen met Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
Cora tegen nix: Als Jaap iets toezegt dan doet ie het ook...
Joh, die hebben echt geen boodschap aan wat streamers vinden.... Die hebben de handen vol genoeg aan de dagelijkse beslommeringen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel leuk, misschien kunnen we de FEBO tippen.![]()
Klopt. Hij heeft een behoorlijke verbale intelligentie en kan snel denken. Daardoor kan hij lullen als brugman.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zijn kracht is dan ook anticiperen. Hij ziet vaak heel erg snel mogelijkheden en is daarom ook vaak iedereen een slag voor. Maar omdat ie zo snel is maakt ie ook wel eens een misslag. Valentijnsdate bijv.
Tuurlijk, nogmaals, we weten niet wat er gaat gebeuren, allemaal speculatie maar leuk om er over te brainstormen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar met een kans op een miljoen zullen de achterban van de anderen milljonairs wel meer smsjes doen laten versturen.
Inderdaad, ik vraag me ook af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd wat /dennix vanavond gaat doen tegen huub
Kwaken? Pussy schreeuwen?
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft een behoorlijke verbale intelligentie en kan snel denken. Daardoor kan hij lullen als brugman.
Jaap analyseert rustig en volgt zijn eigen verhaal en is inhoudelijk veel sterker.
En vraagt om feiten bij Nadia's beweringen. Hij weet precies wat hij aan wie heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.
Ik denk eerder dat het andersom is, het woordje Huub rolt nogal vaak uit de mond van dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En waait weer met alle winden mee, liegt dat hij barst en probeert alleen voor een dubble back-up te zorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.
Ze zijn toch te laat Huub is al bij Brian geweesd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Sug4r het volgende:
Ze gaan Brian ook tippen, wat jammer.
Maar wat doet jaap dan waardoor het spel nog boeiend is. Ik vind jaap saai geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mislukt, het zou dom zijn om Jaap nu uit het spel te gooien vind ik. Dan valt het spel helemaal dood. Of het moet de bedoeling zijn.
Op leugens heb ik Jaap nog niet betrapt. Wel strooit hij iedereen zand in de ogen. Tactisch is hij erg sterk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waait weer met alle winden mee, liegt dat hij barst en probeert alleen voor een dubble back-up te zorgen.
Klopt en dat wil Brian graag zo houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Jaap niet door heeft dat het niet Huub's plan was maar die van Brian om Jaap er uitte stemmen.
Ik denk dat Brian nu een probleem heeft.... wat zou er gebeuren wanneer Huub zou zeggen dat het Brian's plan is?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wederom ontspringt Brian de dans? ....... Dat is toch jammer..... Over een half uur zit Brian bij Huub.
Daat heeft dennix al ingedekt, die zei dat Huub en Lieke het wil laten voordoen dat het plan van brian afkomstig is, en dat Jaap dat niet moet geloven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian nu een probleem heeft.... wat zou er gebeuren wanneer Huub zou zeggen dat het Brian's plan is?
Dat doet Huub niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub dat gezegd? dat hij Cora haar moeder wil aanspreken op een brief?
Geen idee, maar ik geloof nooit dat Huub dat nog van plan zou zijn nu z'n samenwerking met Brian loopt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub dat gezegd? dat hij Cora haar moeder wil aanspreken op een brief?
Inderdaad en uitermate irritant.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:39 schreef blomst het volgende:
Ik kan alleen maar walgen van Dennix, nu heeft hij het over Huub zijn ego even aanpakken, maar wie moet het doen?
Juist Jaap, en Dennix staat er dan omheen te draaien, dennix durft niets uit zichzelf.
Ik krijg bijna het idee dat Jaap Brian bang aan het maken is... Brian zal zich wel weer in allerlei bochten wringen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef wie.. het volgende:
jaap: dit had ik echt niet door die huub is echt sneaky bezig
het mooiste is datie dit allemaal aan brian vertelt
+1quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Inderdaad en uitermate irritant.![]()
Durven, willen en kunnen zijn drie dingen. Dennis durft wel, hij wil het graag maar kan het niet alleen. Hij heeft een handje nodig van Jaap. De aanzet, de opening......quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Inderdaad en uitermate irritant.![]()
Jaap deed alsof hij stomverbaasd was dat Brian zei dat hij het van Jaap had. En lulde er gauw aan voorbij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian zit een beetje klem nu over de uitspraak van Dennis de wannabee vader van Nadia's kids
Jaap heet dat toch gewoon aan huub vertelt toch.. ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian zit een beetje klem nu over de uitspraak van Dennis de wannabee vader van Nadia's kids
Drie keer nee. Lieke vertelde het tegen Huub.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:13 schreef wie.. het volgende:
[..]
Jaap heet dat toch gewoon aan huub vertelt toch.. ?
dat klopt huub heeft ook gezegt tegen jaap in de masterbedroom, ik zeg dat ik het van jou heb jaap. (wat jaap dus net vertelde is waar)quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer nee. Lieke vertelde het tegen Huub.
En van wie heeft lieke het gehoord ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ook nog een mogelijkheid is: Dennix kan het wel, hij wil het graag maar durft het niet alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Durven, willen en kunnen zijn drie dingen. Dennis durft wel, hij wil het graag maar kan het niet alleen. Hij heeft een handje nodig van Jaap. De aanzet, de opening......
van kim de butlerquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
En van wie heeft lieke het gehoord ?![]()
Dat is mij ontgaan.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
En van wie heeft lieke het gehoord ?![]()
Juist. LIeke had dat van Nadia zelf gehoord en kreeg het bevestigd van avondbutler Kim.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook nog eens heel hard gaat blaffen voor het schrikeffect. Reken maar dat Huub hierdoor van slag zal raken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd wat /dennix vanavond gaat doen tegen huub
Kwaken? Pussy schreeuwen?
wat dacht je van kwaak, kwaakquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook nog eens heel hard gaat blaffen voor het schrikeffect. Reken maar dat Huub hierdoor van slag zal raken.![]()
De geschiedenis heeft bewezen dat Dennis niet één meter aan de kant gaat voor Huub. Andersom gaat Huub wel opzij voor Dennis. Eén keer jankend aan het zwembad, één keer snel weg gelopen naar de piano. Huub weet dat hij Dennis niet kan hebben en fysiek gaat worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat ook nog een mogelijkheid is: Dennix kan het wel, hij wil het graag maar durft het niet alleen.![]()
Maar goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef Darklight het volgende:
Terror Jaap komt helemaal niet terug, dat mag niet van fons
Misschien vanavond wel de afsluiting van De gouden kooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef Darklight het volgende:
Terror Jaap komt helemaal niet terug, dat mag niet van fons
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien vanavond wel de afsluiting van De gouden kooi.
Het gaat toch stoppen als het te ver zal gaan
Kijk, dat is duidelijke taal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft bewezen dat Dennis niet één meter aan de kant gaat voor Huub. Andersom gaat Huub wel opzij voor Dennis. Eén keer jankend aan het zwembad, één keer snel weg gelopen naar de piano. Huub weet dat hij Dennis niet kan hebben en fysiek gaat worden.
Dat houdt in dat het opgezet spel is van achteren. Het aantal mensen is niet zo groot dat Nadia niet meer zou weten van wie het komt. Ze weet het en speelt het spel van achteren om het spel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist. LIeke had dat van Nadia zelf gehoord en kreeg het bevestigd van avondbutler Kim.
Dat gaat Huub niet zeggen.Wist allang dat Brian er weer van zou profiteren.En nu kan alles weer los op Huub en Lieke.Dit gaat niet leuk worden en Brian lacht in zijn vuistje.Juist Brian en Dennis zijn zo bang voor Jaap.Huub is niet bang voor Jaap.Kots op die hele zooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian nu een probleem heeft.... wat zou er gebeuren wanneer Huub zou zeggen dat het Brian's plan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |