Zeker nu met die erotische massage van Cora..quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauw
Fries is bijterig naar iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, daarom is Friesch ook zo bijterig naar Jaap toe, zelfs die is jaloers
Eenzijdig ja daar heb je gelijk in maar dat komt dan ook omdat de wannabees hem willen ontslaan. Jaap is misschien niet laf in z'n akties maar wel in z'n keuzes of meer het niet willen kiezen. Verder hebben wij ook de info dat DGK hoogstwaarschijnlijk gaat stoppen en zijn er dus bewust van dat er vaart gemaakt moet worden. Spraakmakend ja... speltechnisch heb ik mijn twijfels. Hij wil meer in de spotlights staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de rest?
Wat heeft Brian gedaan om iemand weg te krijgen tot vorige week? Totaal niets, hij doet uberhaupt bijna niets. Datzelfde geldt voor Amanda en Nadia.....Jullie leggen de bal wel erg eenzijdig neer bij Jaap, terwijl hij de man en de spil is de afgelopen vier maanden van alle acties die spraakmakend waren. Hoezo laf? Brian is laf en sneaky, Huub kan alleen maar renderen middels drank en geweld, Dennis kan alleen maar renderen als iemand anders wat aangeeft, Lieke is de echo van Huub, Amanda en Nadia horen we niet.
Ja, maar dat komt door Jaap, omdat die zo groot geschapen is en hij wel met de andere bewoners om mag gaan. Fries zit daarentegen van afstand maar toe te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Fries is bijterig naar iedereen
Volgens mij weet niemand het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Py het volgende:
Zouden Huub en lieke niet weten dat die date niet doorgaat of denken ze ons nog in de waan te moeten laten?
Maar Brian wist dit al rechtstreeks van Dennis.. zegt hij dat er ook bij???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, Huub en Brian overleggen gelijk weer over de info die Nadia aan Huub heeft doorgespeeld........ Wat een dombo toch die Nadia
Als je ten koste van vrouwen TV wil maken door vaak te pas en te onpas in tieten loopt te knijpen is er voor mij maar 1 woord: Vrouwonvriendelijk. Ook heeft ie zich niet echt lekker uitgelaten betreffende vrouwen in de finale.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook daar maak je een fout. Brian en Huub zijn veel en veel meer vrouwonvriendelijk. Jaap is gewoon onbenullig in veel dingen maar zeker niet vrouwonvriendelijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Brian wist dit al rechtstreeks van Dennis.. zegt hij dat er ook bij???
Jaap staat wat mij betreft in de schaduw van Huub en Brian m.b.t. het benaderen en omgaan met de andere sexe.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je ten koste van vrouwen TV wil maken door vaak te pas en te onpas in tieten loopt te knijpen is er voor mij maar 1 woord: Vrouwonvriendelijk. Ook heeft ie zich niet echt lekker uitgelaten betreffende vrouwen in de finale.
Daarom zullen ze Nadia niet zo snel eruit stemmen, ze kunnen nog gebruik van haar maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, Huub en Brian overleggen gelijk weer over de info die Nadia aan Huub heeft doorgespeeld........ Wat een dombo toch die Nadia
Huub heeft te veel vertrouwen nu in Brian.quote:
Jep, dat vind ik ook. Maar Amanda zal nooit haar vriendinnetje laten gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daarom zullen ze Nadia niet zo snel eruit stemmen, ze kunnen nog gebruik van haar maken.
Als Dennis en Jaap slim zijn zetten ze Nadia op de stoel, zij is echt de zwakste schakel van het spel en is gevaarlijk omdat ze allelei informatie doorgeeft aan de rest.
Vanmorgen kwam er telefoon van achter tijdens het bezoek. Er was toen al 10x gezegd dat de date niet doorging.quote:
Misschien dat nix dan toch iets voor Nadia heeft geregeld? Ben benieuwd of dat dan ook verstierd mag worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:11 schreef Py het volgende:
[..]
Vanmorgen kwam er telefoon van achter tijdens het bezoek. Er was toen al 10x gezegd dat de date niet doorging.
Jaap neemt op, hoort aan, legt neer en zegt: 'Jullie mogen niet meer zeggen dat de date niet doorgaat.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |