Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Jaap zorgt dat het spel een beetje blijft draaien. Dat er links en rechts wat frictie onstaat. Maar dat is iets anders dan inzetten op vertrek van hem door voor de hele groep het lekken te verraden. Hopelijk kun je dat onderscheid maken. In die chill ging het toch echt over het vertrek van Jaap.
Mooie capquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Moeder van Jaapie neemt gelijk even een douchje.
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.
na het zwemmen toch heel normaal?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alleen in het begin naar de streams keek, nu niet meer.
Tuurlijk kijkt ze ook nu nog streams![]()
iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
[..]
na het zwemmen toch heel normaal?
Vind het slecht van de regie dat ze haar in beeld nemen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.
Ik douche ook altijd wanneer ik in een zwembad gezwommen heb, lekker even dat chloorwater afspoelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Ook daar ben ik het niet mee eens. Mijn mening is dat Lieke Huub er zo uit stemt omdat ze meer kans tegen Jaap heeft dan tegen Huub in een finale. Maar ik kan me uitspaken herinneren dat hij vrouwen niet echt waardig vind voor een finale. In mijn opinie is Jaap gewoon bang voor vrouwen en is zeer vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast zit Jaap gewoon in de meest lastige positie daar. De rest neukt zich klem met elkaar, en hij moet behalve tegen de tegenspelers ook nog eens tegen dat "stelletjes feit" opboksen
Of het urine van Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd wanneer ik in een zwembad gezwommen heb, lekker even dat chloorwater afspoelen.
precies!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
na het zwemmen toch heel normaal?
Vind het slecht van de regie dat ze haar in beeld nemen.
Wat bedoel je met de rest?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.
Ook daar maak je een fout. Brian en Huub zijn veel en veel meer vrouwonvriendelijk. Jaap is gewoon onbenullig in veel dingen maar zeker niet vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens. Mijn mening is dat Lieke Huub er zo uit stemt omdat ze meer kans tegen Jaap heeft dan tegen Huub in een finale. Maar ik kan me uitspaken herinneren dat hij vrouwen niet echt waardig vind voor een finale. In mijn opinie is Jaap gewoon bang voor vrouwen en is zeer vrouwonvriendelijk.
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.
Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moederquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Inderdaad heel verantwoord als tussendoortjequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hoe blijf je slank?)
Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
Heb ik ook weleens, is dat raarquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
De moeder van Cora heeft ineens andere kleren aan...
Ik betaal zelfs voor de stream's dat zegt ook al weer genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moeder![]()
Kortom, dat is waarom dat ik kijk, hoe ontwikkelt het spel zich verder, grappig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.
Jaap vertrouwt Dennis omdat die hem nog nooit heeft belazerd, hij ziet in Dennis een hele goede back-up, hij weet dat Nadia zwak is. Ook al heeft Nadia 20 back-ups, zij is heel erg gemakkelijk het huis uit te jagen. Hij ziet dat hij derde man is bij stelletjes maar omdat Nadia zwak is ziet hij bij Dennis de beste aansluiting.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs voor de stream's dat zegt ook al weer genoeg.
Die Jakult kan ze weglaten onzin als je "gewoon"gezond eet!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hoe blijf je slank?)
Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
Als je het lekker vindt moet je het gewoon drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die Jakult kan ze weglaten onzin als je "gewoon"gezond eet!!
Is niet gek die koude voeten, dat bloed moet een heel eind voor het daar aankomtquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb kouwe voeten zegt Jaap, ik zie hem ook regelmatig slapen met zijn sokken aan
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauwquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is niet gek die koude voeten, dat bloed moet een heel eind voor het daar aankomt
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia, de muts, ze zit Huub en Lieke weer volop te voeren. Die weet echt niet waar ze mee bezig is daar.
Klopt, daarom is Friesch ook zo bijterig naar Jaap toe, zelfs die is jaloersquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Japio enorm groot geschapen is, som stroomt daar al het bloed naartoe en valt ie zelfs bijna flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |