abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52701550
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:35 schreef blomst het volgende:

na het zwemmen toch heel normaal?
Vind het slecht van de regie dat ze haar in beeld nemen.
precies!
pi_52701564
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Of het urine van Jaap
pi_52701582
De moeder van Cora heeft ineens andere kleren aan...
pi_52701607
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is toch ook Jaap die het spel op slot gooit. Hij zegt immers dat het niet in z'n belang is om nu mensen weg te stemmen. Daarbij gaf ie ook aan dat ie verwacht dat ie ongeveer 3 maanden nodig heeft en dan pas verder wil spelen mocht dat nog nodig zijn. De rest moet dan maar lijdzaam afwachten? Het is aan Jaap's eigen lafheid te wijten dat wannabees zich tegen hem keren. Als ie wil kiezen voor nix en Nadia, jammer, maar so be it.
Wat bedoel je met de rest?
Wat heeft Brian gedaan om iemand weg te krijgen tot vorige week? Totaal niets, hij doet uberhaupt bijna niets. Datzelfde geldt voor Amanda en Nadia.....Jullie leggen de bal wel erg eenzijdig neer bij Jaap, terwijl hij de man en de spil is de afgelopen vier maanden van alle acties die spraakmakend waren. Hoezo laf? Brian is laf en sneaky, Huub kan alleen maar renderen middels drank en geweld, Dennis kan alleen maar renderen als iemand anders wat aangeeft, Lieke is de echo van Huub, Amanda en Nadia horen we niet.
pi_52701634
pi_52701645
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Ook daar ben ik het niet mee eens. Mijn mening is dat Lieke Huub er zo uit stemt omdat ze meer kans tegen Jaap heeft dan tegen Huub in een finale. Maar ik kan me uitspaken herinneren dat hij vrouwen niet echt waardig vind voor een finale. In mijn opinie is Jaap gewoon bang voor vrouwen en is zeer vrouwonvriendelijk.
Ook daar maak je een fout. Brian en Huub zijn veel en veel meer vrouwonvriendelijk. Jaap is gewoon onbenullig in veel dingen maar zeker niet vrouwonvriendelijk.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:42:47 #67
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52701662
(Hoe blijf je slank?)

Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
pi_52701664
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en Jaap weet dat Huub niet te vertrouwen is. Streamers denken van wel, ik denk dat Jaap heel erg gelijk heeft met zijn keus voor Dennis. Met H en L kan hij nooit meer worden dan derde......en vermoedelijk ligt hij er al eerder uit met Huub.
Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
het water roept
pi_52701675
pi_52701696
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Moeder van Jaapie neemt gelijk even een douchje.
Het is nou gratis he.
[afbeelding]
Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moeder
pi_52701706
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Of het urine van Jaap
Dat zeker
pi_52701723
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hoe blijf je slank?)

Lieke eet een bakje komkommerstukjes en drinkt een flesje jakult.
Inderdaad heel verantwoord als tussendoortje
pi_52701727
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:

[..]

Maar met welke combinatie komt hij dan verder dan de derde plaats dan met Huub en Lieke?
Als hij met Dennis en Nadia blijft, heb je Brian en Amanda (en Nadia zou zich wel eens bij Amanda aan kunnen sluiten) Dennis wil ook winnen. Brian en Amanda zijn samen en dan Huub en Lieke.
Als hij zich bij Brian en Amanda aansluit wordt hij ook geen derde, maar ligt hij er ook snel uit.
Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:45:28 #74
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52701741
(Klaar met douchen)

Moeder : Gaan we Thais eten?

Plasmascherm:
Moeder van Jaap, wilt u uw zender om doen?
pi_52701742
Moeder vraagt aan Jaap, denk je dat je straks nog kan wennen in het normale burgerleven
het water roept
pi_52701754
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
De moeder van Cora heeft ineens andere kleren aan...
Heb ik ook weleens, is dat raar
pi_52701769
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Dat van dat het nu gratis is, zegt meer over jou dan over die moeder
Ik betaal zelfs voor de stream's dat zegt ook al weer genoeg.
pi_52701825
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, los van het feit dat achter een dikke vinger in de pap heeft, los van het feit dat het spel stopt, Jaap moet gewoon gokken, en ik vind zijn gok gewoon niet slecht, strategisch gezien. Dennis en Nadia waren/zijn nog niet echt een stel. Nadia is een beetje onvoorspelbaar, ook voor Dennis en Dennis heeft dat ook wel door.
Kortom, dat is waarom dat ik kijk, hoe ontwikkelt het spel zich verder, grappig hoor
Jaap tegen zijn moeder, je kan hier niet op blote voeten lopen, alles gaat hier kapot, zelfs een deur.
het water roept
pi_52701853
Cora wil Jaap maseren, maar Jaap zijn moeder moest eerst weg
het water roept
pi_52701867
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef Varen het volgende:

[..]

Jaap vertrouwt Dennis omdat die hem nog nooit heeft belazerd, hij ziet in Dennis een hele goede back-up, hij weet dat Nadia zwak is. Ook al heeft Nadia 20 back-ups, zij is heel erg gemakkelijk het huis uit te jagen. Hij ziet dat hij derde man is bij stelletjes maar omdat Nadia zwak is ziet hij bij Dennis de beste aansluiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')