vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:52 schreef silentnl het volgende:
sow na eindelijk 4 dage te wachten vanavond eindelijk bio spele
Daar ben ik nu ook!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn.
Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:06 schreef BereNDD het volgende:
[..]
vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.
Daar is de zondag avond voor
je moet toch eens hun forum bekijken 2k kan wel alles zeggen net als sony toen hun met die rootkit begonnen zeiden ze ook neeee dit is niks hoor(ow leuk om te melden securom is eigendom van sony hint hint) de gebruikers van de forum(en topic) zeggen heel wat anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens 2K Games wordt er géén rootkit geinstalleerd, er wordt alleen een uniek systeem ID aangemaakt en alleen dat wordt opgeslagen door SecuRom.
[..]
[..]
En aangezien je straks 5 keer het spel mag installeren kan je het ook gemakkelijk mee naar je ouders nemen en daar ook een install doen.
(Bron: http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html , zie o.a. de FAQ)
Zo, das duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.
precies, wanneer ik vannacht om 3 uur dronken thuis kom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Zo, das duidelijk
Een avondje in de kroeg overslaan om BioShock te spelen is niets mis mee. Dit spel komt pas 's nachts tot zn recht.
Heb je op "hard" gespeeld?.....ik speel hem op hard en hij is best pittig op die setting...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Kijana het volgende:
Uhm gisterochtend tot laat in de middag. Heel ff in de avond. En vandaag van begin van de middag tot nu dus.Zo snel is ie dus ook weer niet uitgespeeld hehe
Kheb wel non-stop gespeeld overigens ghehe
Dat laatste vind ik juist wel leuk. Maakt het spel een beetje spannendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef ELdudeness het volgende:
Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Un4 het volgende:
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden.Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Deathraiser het volgende:
[..]
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit
ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
Zal ik doen.. Hopelijk haal ik dat nog qua health, die eerste Big Daddy deed me wel redelijk pijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
Hoe kom je er bijquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Darklight het volgende:
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helftquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
Ik ben zelf ook al langer bezigquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft![]()
Ja, daarom, ik ook..quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al langer bezigMaar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
10 minuten jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?![]()
FEAR is niks,quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?Oh je moet nog een heel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt bij het einde van het level, ook terug naar de plaatsen die je eerder hebt bezocht, met de Bathysphere. Dan kun je alle Big Daddies die je gemist hebt nog naar hartelust omleggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
Ik moet zeggen dat me een paar keer kapot schrok. Helemaal toen ik een trap afdaalde en ineens stond Paxton Fettel recht voor mn neusquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
Omdat ik dan bijna een dag aan het downloaden ben. Via Payserver heb ik het spel in 2 uurtjes binnen. Maar is er dan al een reloaded versie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom geen torrents?
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod looptquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk![]()
ADSL Comfort geloof ik, download met 900 KB/s per seconde. Maar nu genoeg gepraat over illegale dingen. Over naar Bioshockquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
Ik doe altijd gewoon eerst shocken, dan flink erop los knallen met de shotgun. Tussendoor nog een keer in de fik zetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod looptZo slim is ie niet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef warchaser44 het volgende:
ik ben nu bijVoor allen die het spel nog niet zo ver hebben gespeelt moeten deze spoiler ECHT NIET lezen. Toevallig heb ik het al ergens anders per ongeluk gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
ik dacht eerst ookquote:
Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk. Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..
Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen
Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack
Badguys, Big Daddy's little sister's en de turrets, camera's en die vliegende robotjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Uitsluitend bad guys?
Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezienquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Die wapen upgrade stations zijn moeilijk te vindenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaakt![]()
Daarmee verkrijg je extra bonusen enz. Van mij had het ook niet gehoeven maar het is wel handig als je eenmaal alles volledig hebt onderzocht doormiddel van foto;s maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef NED het volgende:
[..]
Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezien![]()
Nee foto's kun je overal makenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Blinker het volgende:
Dan moet ik maar snel beginnen
Ik ben nu bij dat Famer's nog iets. Ben ik dan ietsje te laaT?
Zoveel mogelijk foto's maken idd. Maar kun je na een tijdje ook weer mee stoppen omdat je dan alles vol hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... zit nu in de Arcadia Gardens... woei!
Ontzettend tof spel, morgen toch ook maar eens foto's van Turrets e.d. gaan maken, dat dan nog niet gedaan.
Waar kun je zien hoe ver je bent?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Ben nu op 80%. Ben benieuwd wat er nog gaat komen![]()
Nou, zodra je die capsule (duikboot Whatevahquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoe ver je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:06 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:44 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Kun je even testenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
De demo deed het bij mij een vergelijkbaar systeem redelijk goed, maar verwacht niet dat je alles vol kan doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
Ik zag dat je em gisteren aan het spelen was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn.
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef ELdudeness het volgende:
Ik beging trouwens echt de pest aan dit spel te krijgen. Ik vind het allemaal net wat teveel van hetzelfde. ga daar naar toe , doe dat, ow shit het gaat verkeerd, ga daar naar toe .enz enz.
en die verdomde splicers zijn zo irritant, en ook die security gun's die op de raatse plekke staan.
En daarnaast zijn de gebieden zo onoverzichtelijk, en lijken ze allemaal veel te veel op elkaar.
In het begin dacht ik dat kan wel wat gaan worden, maar het verhaal kan me niet echt boeien, en het begint op een gegeven moment teveel van hetzelfde te worden.
Alhoewel die plasma's leuke gedaan zijn, en de big daddy's zijn erg cool.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.
Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellenIk heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
Maar jij bent dan ook zo'n aggresief ventjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik maak echt nergens fotoos meer van, ik schiet wat ik tegenkom meestal gewoon overhoop...![]()
Boek een reisquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou wel graag willen rondlopen in rapture voordat alles mis ging leek me wel cool![]()
Kijk op stage6.com voor beide eindes..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.
Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellenIk heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef warchaser44 het volgende:
[..]En daarom speel ik em nu nog een keer. Ik wil wel zien wat voor een einde je anders krijgt. Ik heb in middels al weer meer dan de helft er op zitten. Ik denk dat ik morgen te zien zal krijgen hoe het afloopt als je de sisters harvest. Tot nu toe heb ik nog geen verschil gezien behalve dat ik veel meer adam hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-08-2007 16:59:53 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
En wat ga je nu met het spel doen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
Uitgespeeld44 van 50 achievements door gewoon het spel te spelen i.p.v. rare dingen te moeten doen
![]()
Maar ga het geen 2de keer spelen daarvoor is het te liniear en zaten ook wel paar dingen in die ik toch minder vond zo achteraf. Maar zeker een topspel verder![]()
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?
Dat vond ik echt tof gedaan
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?
Is het soms teveel moeite om hier even met ja of nee op te reageren
Heb ik weer verkochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat ga je nu met het spel doen?![]()
Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik vond gister zoon... ding waardoor ik beter kan zoeken ofzo. Dus dat je op RT drukt als je bijvoorbeeld een lijk onderzoekt, en soms vind je dan dingen die hij eerst niet zag.
Maar heb je dan die spullen die je als eerste ziet opgepakt, of laat je die dan liggen en raak je ze opeens kwijt ofzo?![]()
Ga die van mij nu ook in V&A zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik weer verkochtHeb een snelle doorloop tijd wat spellen betreft
![]()
Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?quote:
Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.
Dus je weet dat er nog 12 dollar in zn broekzak zit. maar je laat het toch liggen omdat...? Best wel krom eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.
En als je ze de 1e keer niet pakt kun je nog een 2de keer zoeken maar dan raak je die spullen van de 1e keer kwijt.
Dus dan is het meer gokken denk ik of je met de 2de keer meer of minder krijgt.
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?
Is het soms teveel moeite om hier even met ja of nee op te reageren
Ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga die van mij nu ook in V&A zetten.
Volgens mij komt dat niet meer voor of nog 1 keer ofzo , zowiezo heb je later in het spel niet echt meer in de gaten dat je onderwater rond loopt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef NED het volgende:
[..]
Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?
Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:35 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
2 Big Daddies met elkaar op de vuist laten gaan in trouwens gaafZe gaan elkaar dan duwen enzo, net of ze knuffelen
![]()
Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?
T was bij die market, gewoon toeval denk ik. De eerste Daddy was een beetje uit koers omdat ik hem daarvoor een tijdje mee had gesleept inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.
Het hele spel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef NED het volgende:
Nou, de kogel schijnt door de kerk te zijn.
Ik trek hem ff opnieuw binnen en test het even uit of het allemaal naar behoren werkt
hendig sjiek is toch allang niet meer grappig?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?
Dat vond ik echt tof gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg!Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Vraagske....Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg!Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
![]()
Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef warchaser44 het volgende:
ging ik dus nog ff me savegame laden om al die diarys te vinden, kan ik nr 99 niet vinden, kom ik dit tegen op gamefaqs
VERY IMPORTANT
YOU MUST GET THESE THREE DIARIES BEFORE YOU USE THE BULKHEAD INTO THE MEDICAL
PAVILLION OTHERWISE YOU'LL NEVER SEE THEM AGAIN
dus nu kan ik die achievement niet meer halen tenzij ik heeel de game opnieuw doe ?
hmm dat scheelt me de helft van de game dan :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.
Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
het is toch geen straf om het hele spel opnieuw te spelen?
Dank u zeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.
Opnieuw spelen, niet installeren gok ik zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?
Op den duur jij wat minder, vrees ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dit spel net aan mn vriend gegeven, voor onze 4 year anniversary![]()
Hij is er volgens mij héél blij mee haha
Daar heb je heel wat punten mee gescoortquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dit spel net aan mn vriend gegeven, voor onze 4 year anniversary![]()
Hij is er volgens mij héél blij mee haha
quote:
Hahahahahahaquote:
Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.quote:
ik heb m maar weer teruggebracht naar de winkelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.
nou, hij wou niet verder instalerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik negeer em gewoon en speel lekker verder. Terugbrengen is wel heel drastisch.
ook al geprobeerd, maar hij deed het nog steeds nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij begon al bij de installatie te kloten? Bij mij kreeg ik em pas na iets van 4 dagen. Vanochtend kreeg ik de waarschuwing voor het eerst. Anders sluit je AVG volledig af wanneer je BioShock installeert.
Er heerst inderdaad een zeer bijzondere sfeer ja. Met af en toe flinke schrikmomenten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Markster het volgende:
Ik zeg eng spel
Zodat je een little sister kunt harvesten/redden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Logitik het volgende:
Wat is het nut van het killen van een Big DaddyZe vallen mij ook niet aan, dus waarom zou ik ze dood maken?
ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je hebt de Adam nodig om plasmids te kopen bij een gatherers garden. Anders kun je het later in het spel nogal moeilijk krijgen.
Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
[..]
ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:Die heb ik ook! Die is geweldig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De plasmids voegen inderdaad heel wat lol toe. Eentje in de fik zetten en ze steken vanzelf elkaar aan"Remember, Fire spreads" Of er wat wespen tegenaan gooien. Je moet die camera trouwes ook gebruiken. Daarmee kun je heel wat speciale dingen verdienen die je niet uit een apparaat kan halen. Ik kwam laatst een hele handige tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]Maar een spel als bioshock speel je niet voor de uitdaging. Meer voor de beleving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Geen idee, maar die tonic gebruik ik alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
~Leonard Cohen
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Ik wil het spel twee keer uitspelen, dus dat doe ik de tweede keer wel. Daar komt nog eens bij dat de meeste Gen-upgrades beetje nutteloos zijn, en niks toe voegen aan de gameplay. Ze maken het spel alleen maak makkelijker (bijv die beveiligings & hacking shit)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.
Je kunt het beter met je ogen dicht gaan spelen als je het moelijk wilt hebben dat is ongeveer even leuk als spelen zonder al die upgrades en krachten![]()
Alleen geld en soms nog es ammo ofzo. Zolang je de daddies met rust laat, laten ze jou met rust. ze vormen over het algemeen geen bedreiging. Juist wanneer je ze probeert te doden word het moeilijk. (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef Logitik het volgende:
Door het dood maken van die Big Daddy's.. maakt dat het spel niet alleen maar makkelijker? Je krijgt er namelijk flinke beloningen voor..
Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ai.. had ik die spoiler maar niet gelezen..
Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?
Een hacking tool kan 1 keer gebruikt worden. Je kan er maximaal 5 tegelijk van dragen. Daarmee kun je in een keer hacken. Geen gezeur met pijpjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallen
Ik was dus net in die Medical Pavillion terecht gekomen en ik besloot i.p.v. achter die chirurg aan te gaan rennen eerst maar eens rond te kijken. Daar heb ik geen spijt van gehad.. hopla, een nieuwe plasmid gevonden, tevens een hacking potion en een hacking tool. Dat laatste begrijp ik niet helemaal, toen ik een vending machine wilde hacken zag ik wel een nieuwe optie.. maar daar stond een (1) achter, betekend dat ik die tool nog maar één keer kon gebruiken?
Dat was dus in die Dental area.. waar ook een stuk gang vol ijs lag. Ik dacht.. zou het? En ja hoor.. je kan het ijs smelten met die vuur plasmid.. ongelofelijkNu is dat niet zo bijzonder.. maar ik dacht eerst dat dat ijs een eenvoudige manier was om aan te geven dat je niet verder kon gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock nadat ik het Evil heb uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:23 schreef existenz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk gemaakt iig. Heel anders als ik me voorgesteld had, maar zeer zeker tof![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef NED het volgende:
Ik vroeg me trouwens het volgende af over die little sisters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Brammie1 het volgende:
lekkere opvulling, zo'n halve pagina spoilers
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:19 schreef warchaser44 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:53 schreef existenz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan ga ik dat maar proberen.. god sta me bij. Als ik zie hoeveel keer ik wel niet op het nippertje een aantal stukjes overleefd heb, maak ik me stiekem toch wel zorgen haha. De laatste singleplayer FPS die ik uitvoerig gespeeld heb was Duke Nukem 3D met daarna Quake 2quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gewoon doen.
First aid kits kom je zat tegen en je hebt de adam écht nodig.
Daarbij is het gewoon leuk om die big daddy's te verslaan.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu aangekomen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voorMet die gokautomaten valt best mee te verdienen als je even geduld hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gewoon al je geld erin gooien, is je geld op? Dan load je een save game weer.
Gewoon herhalen totdat je jackpot hebt ($250)
Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:11 schreef Opie het volgende:
Misschien ga ik wel te snel door m'n first aid kits heen. Als m'n health op 1/3 is gebruik ik al een kit omdat ik zoiets heb van.. als ik nu geraakt word ben ik dood dus maar effe healen.
Zolang je veel quicksaved.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt prima.![]()
Whahahahaaaquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Ik raak meestal gewoon zó in paniek dat ik alles gebruik wat in me opkomt
Zoek eerst een kist op en ren er rondjes omquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Ik raak meestal gewoon zó in paniek dat ik alles gebruik wat in me opkomt
lol, soms zet ik een val maar lopen ze er niet doorheen omdat ie kan schietenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
Inmiddels ben ik toch maar terug gegaan om die 2 Big Daddy's te killen. Het waren dit keer 2 joekels genaamd "Rosie" en het ging wel redelijk. Veel electroshock met grenade launcher en had dus weer genoeg ADAM.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu inmiddels in Arcadia.
Chick uit de pr0n. Zoek maar eens, liepen topic's zat overquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Je zal het vast vaker gehoord hebben, maar waar is je avatar van Biograde?
Dat zou ik ook wel es willen weten. Elke keer wijkt mn blik weer af naar dat dingquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Je zal het vast vaker gehoord hebben, maar waar is je avatar van Biograde?
Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aanquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Ergste vind ik die Big Daddy's die in de buurt lopen als je wat lui aan het afknallen bent en ze per ongeluk geraakt worden.
Helemaal lachen wanneer je 10 van die helikoptertjes aan het afknallen bent en er zo'n Daddy op je af komt rennen omdat je hem per ongeluk geraakt hebt
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aanEcht geen gevoel voor humor die gasten
quote:
Dit is ALTIJD ontopicquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]Dekt de lading wel in m'n voorgaande post huh
![]()
Ze heeft haar tijd gehad zullen we maar zeggen![]()
ONTOPIK![]()
Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 13:30 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2007 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het hacken nog wel te doen op hard?quote:Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.
Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is het hacken nog wel te doen op hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Justinn het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.![]()
Ik zit nu in dat level naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben direct op hard begonnen, en het hacken is nog makkelijk te doen (vind ik).quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is het hacken nog wel te doen op hard?
quote:Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat???quote:Op zondag 2 september 2007 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben net voorbij het punt dat ik dokter moet slopen voor een sleutel. Net in een bootje naar een ander gebied. Moet nog ff dat systeem met die upgrades enzo uitvogelen. Maar verder is het wel leuk vet spel.
quote:
Heb jij het spel wel gespeeld stomme kneus, in het spel zelf moet je hacken.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef TaLoN.NL het volgende:
Op een gegeven moment moet je een aantal items verzamelen en daarmee iets maken, zorg dat je alle items vind en het niet omzeilt met een hack want dan blijft je hintscherm de rest van het spel aangeven dat je nog een item te verzamelen hebt, erg vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |