abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52675571

Basic Information

Available for Xbox 360 and PC (under the Games for Windows brand).
US release date: August 21st, 2007
PAL: Aug 24th
Japan: TBA
Developer: Irrational Games (acquired by Take Two)Publisher: 2K Games
Genre: Shooter
Game Rating: M (Mature)
*Blood and Gore
rug Reference
*Intense Violence
*Sexual Themes
*Strong Language
Specs: 1 Player | Dolby 5.1 Surround | HDTV 720p | Marketplace Downloads | Xbox LIVE Aware

Marketing Info
From the Official Homepage

Biologically mod your body: Plasmids are genetic augmentations that empower you with dozens of fantastic abilities. Send Electrobolts storming from your fingertips, unleash a swarm of hornets hatched from the veins of your arms, strategically turn enemies against one another with irritants.

Take control of your world: Hack devices and systems to reprogram enemy security bots into personal bodyguards, modify vending machines to change prices, and transform machine gun security turrets into powerless pieces of metal.

Upgrade your weapons: Look for Fire-For-Effect stations located through Rapture. Craft variants of ammo and plasmids by picking up materials in the city to modify them at U-Invent kiosks.

Experiment with battle techniques: With BioShock’s free-form combat options, gameplay scenarios can be approached with a variety of weapons, active and passive plasmids, environmental objects utilization, exploitation of political alliances, or a combination of techniques. Find your style but know when to adapt.

Explore an incredible world: The unique art deco world hidden deep under the ocean is vividly illustrated with realistic water effects and truly next generation graphics.
Make meaningful decisions: Do you exploit the innocent survivors of Rapture to save yourself … or risk all to become their savior?

Story

The game takes place in an underwater city named Rapture. Surviving a plane crash at the beginning of the game you find your way to this lost city, a decrepit and crumbling shadow of its former self. The ocean is reclaiming the space, and the inhabitants have turned into bloodthirsty mutants. During the course of the game you uncover how Rapture fell from its grace of a 1940s Utopian dream to the current nightmare. Minimal use of cutscenes are used as information is spread around the environment itself in newspapers, posters, and radio broadcasts.

Enemies

Splicers: Deformed, genetically modified Rapture citizens who are now remnants of Ryan\'s army, the Aggressors cannot survive without ADAM due to their extensive biological modifications. They wear little or no armor, and normally roam the levels of Rapture, searching for other inhabitants to kill and steal ADAM from. As their name would suggest, they are aggressive and quick to attack, and will use their enhanced physical strength, group tactics and, sometimes, semi-biological weapons to kill all in their path.

Gatherers: (Little Sisters) Originally to be portrayed as slug-like, genetically modified sea creatures but now shown as genetically modified children, the Gatherers were created by a scientist named Dr. Tanenbaum as a solution to the ADAM shortage. They extract ADAM from the dead with the tools they carry and eat it, their bodies reprocessing it into a usable form. The team designed them so the player would have a moral conflict in shooting children, to obtain ADAM as well as severe difficulty due to their relation to the Protectors as their charges. According to lead designer Ken Levine, the Gatherers have a direct link with the main character. In a recently released audio file, Levine clarifies how the player cannot physically harm a Little Sister, but they can \"harvest\" the ADAM from them (a process which they will not survive). This will be presented via audio, and a black screen.

Protectors: (Big Daddies, or Mr. Bubbles and Mr. B as some of the Gatherers call them) Mute, lumbering bio-mechanical monstrosities, created to protect the Gatherers. They are heavily armored and wield high-powered weaponry, including a large drill. Their armor somewhat resembles a large diving suit. Most of the inhabitants stay out of the way of the Gatherers and Protectors. They will not attack you unless provoked and according to lead designer Paul Hellquist \"Once you mess with them, you find out why no one messes with them.\" In a recent trailer/commentary for Bioshock, it was revealed that, despite their size and typically slow movements, they become incredibly fast once engaged, in some cases quicker than the player.

Security Bots: Throughout the city of Rapture, they are called via alarm by various security cameras. Security bots appear to hover and fly using the same method as helicopters and are armed with machine guns. When disturbed, the security cameras\' siren will sound and an unlimited supply of security bots will pour out for a limited time. The only way to take them down is to shut off the security system by using ADAM to turn it off. The security system can also be suborned by the player, either by \"hacking\" it or using the \"Security Beacon\" plasmid on an enemy.

Official requirements for PC Version

Collector\'s Edition
* Big Daddy figurine
* “Making Of” DVD
* soundtrack CD

The BioShock Limited Edition will be available to US and Canada exclusively at GameStop and EB for US$59.99 (PC LE) and US$69.99 (Xbox 360™ LE)

Figurine (more pics)

Huge promotional statue in 4 EBGames/Gamespots around the US.

Reviews

10/10 on OXM UK and 95% on PC Gamer

Informative Links
2K official homepage
Wikipedia
BioShock product report
IGN
GameSpot
Xbox.com

Podcasts
Episode 1: What is BioShock
Episode 2: Player Choice in BioShock
Episode 3: What is Rapture?
Episode 4: The Developers
Episode 5: The Evolution of BioShock
Episode 6: An Exlusive look at the Little Sisters of BioShock
Episode 7: Inside the Animations
Episode 8: The Physics Behind BioShock
Episode 9: The Story of Andrew Ryan
Episode 10: BioShock on PC
Episode 11: Plasmids in BioShock

Videos
BioShock trailer
14 minute developer walkthrough
7 minutes of gameplay footage
E3 2007 X-Play footage
EcoShock trailer showing crazy AI!

Pc demo
Klik hier om de PC demo te downloaden

[ Bericht 0% gewijzigd door IedeK. op 25-08-2007 15:18:17 ]
pi_52675616
tvp.

Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn .
pi_52675652
tvp
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52675811
Hoe kan ik antialising aazetten in de pc-versie? Het spel ziet er gekarteld uit
pi_52675849
De game is nu cracked, na vier dagen al.
Ah zelf ben ik gelukkig een trotse bezitter van de CE versie dus ik heb er niks aan maar ik dacht het is wel leuk om te melden.
pi_52675997
Nou, er is een work-around voor de registratie, echt een goede methode vind ik het nog niet. Maar goed, het zal best werken.

@Logitik, heb je een nVidia kaart? Dan kan je dan bij het nVidia Control Panel doen, moet je de Antialiasing niet op application controlled zetten maar op een eigen waarde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:38:37 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52676074
tvp.. ff lachen.
The truth was in here.
pi_52676328
sow na eindelijk 4 dage te wachten vanavond eindelijk bio spele
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:56:18 #9
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52676404
tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52676408
Ben het al een paar uurtjes aan het spelen. Ik heb de console versie, en normaal ben ik geen fan van FPS op de consoles, maar dit speelt heerlijk, de controles voelen zo soepel aan.

En het verhaal en de gameplay... wat een pracht spel
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:56:57 #11
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52676423
tvp
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:04:39 #12
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52676579
Nu moet ik heel arcadia over doen vanwege die stomme bug Hopelijk gaat et dan nu wel goed.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:06:32 #13
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52676618
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:52 schreef silentnl het volgende:
sow na eindelijk 4 dage te wachten vanavond eindelijk bio spele
vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.
Daar is de zondag avond voor
That boy needs therapy..
pi_52676664
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.

Daar ben ik nu ook!
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:06 schreef BereNDD het volgende:

[..]

vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.
Daar is de zondag avond voor
Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.
pi_52676711
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:55 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Volgens 2K Games wordt er géén rootkit geinstalleerd, er wordt alleen een uniek systeem ID aangemaakt en alleen dat wordt opgeslagen door SecuRom.
[..]

[..]

En aangezien je straks 5 keer het spel mag installeren kan je het ook gemakkelijk mee naar je ouders nemen en daar ook een install doen.

(Bron: http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html , zie o.a. de FAQ)
je moet toch eens hun forum bekijken 2k kan wel alles zeggen net als sony toen hun met die rootkit begonnen zeiden ze ook neeee dit is niks hoor(ow leuk om te melden securom is eigendom van sony hint hint) de gebruikers van de forum(en topic) zeggen heel wat anders.

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=6628&page=142

en gelimiteerde activatie is helemaal brak...wat als ze de activatie servers plat liggen..wat als je over 3 jaar het spel opnieuw wil spelen...ik vind het helemaal 3x niks
pi_52676802
tvp
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:21:03 #17
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52676918
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.
Zo, das duidelijk
Een avondje in de kroeg overslaan om BioShock te spelen is niets mis mee. Dit spel komt pas 's nachts tot zn recht.
pi_52677912
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Zo, das duidelijk
Een avondje in de kroeg overslaan om BioShock te spelen is niets mis mee. Dit spel komt pas 's nachts tot zn recht.
precies, wanneer ik vannacht om 3 uur dronken thuis kom. Zet ik meteen hel volume op hard!
pi_52678089
Ik heb net al de fotoos achter de rug, maar die Spider Splicers zijn behoorlijk lastig, sommigen zijn echt rete-sterk, had ik 2 granaten voor nodig
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52678154
Hoe zit het met de 'replay value' hebben de mensen die hem al wat langer gespeeld hebben het gevoel dat er echt zoveel variatie in zit voor een 2e go?

(ik zit pas nog ergens in het begin denk ik, waar je de eerste vliegende sentry robot tegenkomt)
pi_52678515
Spel ziet er echt ontzettend mooi uit! Zelfs op mijn mid-range pc kan ik hem heel erg goed draaien!
pi_52679330
Net uitgespeeld, wat een game
pi_52679350
Uitgespeeld? .

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
pi_52679421
Uhm gisterochtend tot laat in de middag. Heel ff in de avond. En vandaag van begin van de middag tot nu dus. Zo snel is ie dus ook weer niet uitgespeeld hehe Kheb wel non-stop gespeeld overigens ghehe
pi_52679823
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Kijana het volgende:
Uhm gisterochtend tot laat in de middag. Heel ff in de avond. En vandaag van begin van de middag tot nu dus. Zo snel is ie dus ook weer niet uitgespeeld hehe Kheb wel non-stop gespeeld overigens ghehe
Heb je op "hard" gespeeld?.....ik speel hem op hard en hij is best pittig op die setting...
pi_52679967
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52680073
tvp
pi_52680162
Nee ik heb 'm niet op Hard uitgespeeld. Doe ik wel een andere keer. Medium is ook frustrerend soms zeg. Maar ik moet Bioshock sowieso nog wel een keer uitspelen om al die wapen upgrades, de invents, en die foto's nemen, te krijgen. De volgende keer ben ik toch evil dus heb ik meer Adam, zal wel lukken dan.
pi_52680369
[quote]Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
pi_52680773
Upgrades zijn later in de game wel nodig hoor
pi_52680831
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef ELdudeness het volgende:

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
Dat laatste vind ik juist wel leuk. Maakt het spel een beetje spannend .

Je hoort mensen praten, je ziet ze nog niet, dan zie je ineens een schaduw en hoppa ze staan ineens achter je! Waaaaah!
pi_52681208
Vannacht verder spelen, nu eerst werken
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_52682888
Kijk ik ff op gamewinners.com voor cheats, staan er 2 spoilers van formaat tussen
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:48:45 #34
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52682900
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52684102
Wat een sfeer in het spel zeg! Het geluid is echt goed! Ik krijg er soms kippevel van
pi_52684472
Ik heb onwijs veel zin om het spel te gaan spelen.. maar wil hem eigenlijk niet kopen, ben bang dat het me na een paar uur niet meer bevalt. (Al is het spel erg goed, toch kan het me dan niet meer bevallen om wat voor reden dan ook)

Dan zit ik met een spel van 50 euro dat ik niet meer terug kan brengen.. goed, kan het nog online verkopen. Darn, en dan is het zondag
pi_52685901
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:42:27 #38
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52686164
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52686243
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Un4 het volgende:
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
pi_52686644
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Deathraiser het volgende:

[..]

je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
pi_52687453
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
pi_52687507
Als je op start drukt kun je ook zien hoeveel little sisters er nog zijn! En als je ze allemaal al hebt zie je er geen meer lopen bij die big daddy's.

Ben wel veel foto's aan het maken heb de meeste dingen al genoeg op de foto staan
pi_52688587
lol

http://theinquirer.net/?article=41921

On the up side, the early calls of 'rootkit' are false, what you have instead is something that phones home to take away your rights, limits how you use your purchase, and in general, screws you. All this for only $49.99.
pi_52689126
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
Zal ik doen.. Hopelijk haal ik dat nog qua health, die eerste Big Daddy deed me wel redelijk pijn.
...war never changes
pi_52690264
teveepee

heb vandaag helemaal niet kunnen spelen

morgen dan maar
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:33:18 #46
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52690327
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:36:22 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690368
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:13 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690414
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Darklight het volgende:
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:53 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690430
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:42:53 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690480
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
Ik ben zelf ook al langer bezig Maar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:43:41 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690495
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook al langer bezig Maar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
Ja, daarom, ik ook..
pi_52690934
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, daarom, ik ook..
  zondag 26 augustus 2007 @ 02:58:39 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52691413
Uitgespeeld . Geen idee hoe lang ik bezig ben geweest, maar toch wel een stuk of 15-20 uur. Echt een geweldig spel.

Wil niet teveel gaan spoilen, maar ik geef de game een 9. Geen GOTY voor mij, maar dat ligt er eigenlijk aan hoe de andere toppers van dit jaar zijn ( Halo 3, Mass Effect ).

Mochten die tegenvallen zal dit de GOTY zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:14:10 #54
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52691588
Op easy zeker?
Ik ben op medium bezig en heb nu denk ik 75% gedaan. Ik ben zeker 20-24 uur bezig geweest. Ik heb dan ook elke hoek van elke kamer gezien, maar alsnog. Ik vind het best een lange game in vergelijking met de meeste andere.

Ik ben nu wel strontzat van al die camera's en turrets. Die verzieken het zo langzamerhand wel een beetje. Dat gehack constant ben ik wel weer zat.

Ben trouwes nog een bug tegen gekomen. Wanneer je die EMP bom moet maken blijft de arrow naar die bom wijzen terwijl in nog onderdelen nodig heb. Gelukkig wist ik nog waar ik onderdelen kon vinden maar als ik dat was vergeten had ik die OOK opnieuw moeten spelen.

Het probleem in arcadia was inderdaad dat er niets in de kluis lag. Er moest een tape liggen die je moest beluisteren. Die lag er de eerste keer dus niet.

En nu ik weet wat er gebeurt als je alle sisters red ga ik zeker weten alles weer spelen om te kijken wat er gebeurt wanneer je ze leeg haald. Ik denk dat ik het al weet maar we zullen zien.
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:23:33 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52691677
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk . Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..

Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen

Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack

pi_52693191
Wat een coole soundtrack zeg!
Overigens twijfel ik nog steeds om hem te kopen.. ik vond de demo prachtige, maar wel vet creepy.. en daar ben ik niet zo een sterke mee (heb er anderhalf jaar over gedaan om RE4 uit te spelen en Doom3.. dat debacle vergeet ik liever)..
Och, het heeft natuurlijk ook geen haast
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:49:59 #57
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52694151
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?
pi_52694235
Misschien een vraagje die eigenlijk niet mag, maar was hij nu al gekraakt? Ik kan het spel nergens vinden om te downloaden. Ik wil het spel wel kopen maar er komen nog zoveel games uit die ik wil kopen
pi_52694300
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
10 minuten ja
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:58:37 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52695544
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
pi_52695618
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_52695722
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?
SPOILER
Oh je moet nog een heel stuk
pi_52696038
Enrage is tof! Prachtig om te zien hoe die klote splicers elkaar kapot maken of een kamikaze missie tegen een Big Daddy beginnen.
...war never changes
pi_52696371
Ik vond gister zoon... ding waardoor ik beter kan zoeken ofzo. Dus dat je op RT drukt als je bijvoorbeeld een lijk onderzoekt, en soms vind je dan dingen die hij eerst niet zag.

Maar heb je dan die spullen die je als eerste ziet opgepakt, of laat je die dan liggen en raak je ze opeens kwijt ofzo?
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52697027
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
Je kunt bij het einde van het level, ook terug naar de plaatsen die je eerder hebt bezocht, met de Bathysphere. Dan kun je alle Big Daddies die je gemist hebt nog naar hartelust omleggen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:20:22 #66
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697418
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
Ik moet zeggen dat me een paar keer kapot schrok. Helemaal toen ik een trap afdaalde en ineens stond Paxton Fettel recht voor mn neus Of Alma die in een vent ineens om de springt. Daar schrok ik toch wel van.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:23:11 #67
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52697481
Als je uit een level vertrekt krijg je ook een waarschuwing dat er nog little sister in die omgeving zijn die je nog niet te grazen hebt genomen
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:24:06 #68
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697507
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
pi_52697688
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom geen torrents?
Omdat ik dan bijna een dag aan het downloaden ben. Via Payserver heb ik het spel in 2 uurtjes binnen. Maar is er dan al een reloaded versie?
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:33:50 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52697750
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:34:03 #71
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697759
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:35:13 #72
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697788
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Blinker het volgende:

[..]

De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod loopt Zo slim is ie niet.
pi_52697947
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
ADSL Comfort geloof ik, download met 900 KB/s per seconde. Maar nu genoeg gepraat over illegale dingen. Over naar Bioshock
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:46:26 #74
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698094
lol, Ik heb em gewoon via Bol besteld. Het beeldje staat hier naast me. Beschermd mn PC
pi_52698270
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod loopt Zo slim is ie niet.
Ik doe altijd gewoon eerst shocken, dan flink erop los knallen met de shotgun. Tussendoor nog een keer in de fik zetten.

Ik ga volgens mij wel ff over deze game doen. Ben nu bij Arcadia en ga zo eerst een paar dagen naar m'n ouders toe. Daar kan ik 't niet spelen, dus ff wat anders vinden om te doen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:12:56 #76
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698897
Heeft iemand trouwes een speed plasmid gevonden? In een van de eerste gameplay filmpjes werd ie namelijk gebruikt maar ik heb nog niets gevonden.
pi_52698898
ik ben nu bij
SPOILER
krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:14:58 #78
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698957
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef warchaser44 het volgende:
ik ben nu bij
SPOILER
krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
Voor allen die het spel nog niet zo ver hebben gespeelt moeten deze spoiler ECHT NIET lezen. Toevallig heb ik het al ergens anders per ongeluk gelezen
pi_52699256
daarom doe ik hem ook in een spoiler
kan ik niks meer aan doen als iemand hem leest, ik wist het ook al van tevoren en eigenlijk bederft het je spel niet echt, tenminste bij mij niet
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:29:28 #80
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52699401
Vind ik ook niet. Maar ik heb altijd de neiging om spoilers toch te lezen. Ik wil namelijk weten wat er nou staat Noem het een character flaw.
pi_52699708
ik heb het ook altijd

great minds think alike
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:39:49 #82
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52699780
The greatest
pi_52700518
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
pi_52700587
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:03:55 #85
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52700595
Dat werkt lang niet altijd, geloof me
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:41:14 #86
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52701620
Ik heb het ook gelezen
pi_52701669
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:41 schreef Blinker het volgende:
Ik heb het ook gelezen
ik dacht eerst ook

maar eigenlijk valt het best mee

ik kwam het trouwens te weten doordat ik in de secret achievements keek
niet doen dus!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:50:28 #88
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52701878
Bedankt voor de tip
pi_52702476
Ik speel het spel nu op normal, en ik ben het zeker van plan om het op hard te gaan spelen! Wat een spel zeg super!
pi_52704088
Ach, ik heb hem ook gelezen. Maar ik ben meer geinteresseerd in het hoe en waarom dan wat er eigenlijk staat.
Hoewel ik er wel naar uitkijk.
Ik wil hem ook zeker op hard gaan spelen, meesterlijk spel. Heerlijk.
~Leonard Cohen
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:46:13 #91
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52704372
Je kan op elk moment in het spel de moeilijkheidsgraad veranderen.
pi_52704524
I know, maar ik wil toch eerst het spel op medium uitspelen.
~Leonard Cohen
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:57:17 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52704688
Jongens, vlak voor dat Fleet Hall Theater wil die glazen deur niet open.

Voor die glazen deur heb je een klein cafetje. Wat zie ik over het hoofd?
pi_52704761
De liftknop.
~Leonard Cohen
pi_52704865
idd, je moet naar boven
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:24:48 #96
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52705360
Graag geen gezeur over craks ed meer.
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:55:50 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52706097
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk . Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..

Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen

Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack

Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaakt
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:13:06 #98
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52706656
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Uitsluitend bad guys?
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:45:43 #99
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52707548
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Uitsluitend bad guys?
Badguys, Big Daddy's little sister's en de turrets, camera's en die vliegende robotjes.
pi_52707663
O wauw, kan je ook foto's maken van turrets camera's en die vliegende dingen? Gaaf!
~Leonard Cohen
pi_52707734
De muziek is trouwens erg sfeervol, nou de game nog
pi_52711314
Ik maak echt nergens fotoos meer van, ik schiet wat ik tegenkom meestal gewoon overhoop...
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52711405
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezien
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:30:45 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52711420
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaakt
Die wapen upgrade stations zijn moeilijk te vinden . Foto's maken heb ik wel redelijk veel gedaan, veel tonics door gekregen maar ik snapte geen zak hoe je die achievements nou moet halen
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:32:15 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52711480
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef NED het volgende:

[..]

Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezien
Daarmee verkrijg je extra bonusen enz. Van mij had het ook niet gehoeven maar het is wel handig als je eenmaal alles volledig hebt onderzocht doormiddel van foto;s maken.

Heb het spel nu bijna uit maar ga het geen 2de keer meer spelen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:40:27 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52711817
Foto's maken helpt trouwens zeker wel .
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:52:06 #107
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52712225
Dan moet ik maar snel beginnen
Ik ben nu bij dat Famer's nog iets. Ben ik dan ietsje te laaT?
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:59:54 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52712472
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Blinker het volgende:
Dan moet ik maar snel beginnen
Ik ben nu bij dat Famer's nog iets. Ben ik dan ietsje te laaT?
Nee foto's kun je overal maken
pi_52712616
damn, nu een hele week bij m'n ouders, dus geen Bioshock spelen
pi_52713600
Uitgespeeld! (40/50 achievements behaald)

Ontzettend goed spel!
pi_52714539
tvp... zit nu in de Arcadia Gardens... woei!
Ontzettend tof spel, morgen toch ook maar eens foto's van Turrets e.d. gaan maken, dat dan nog niet gedaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:09:01 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52714634
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... zit nu in de Arcadia Gardens... woei!
Ontzettend tof spel, morgen toch ook maar eens foto's van Turrets e.d. gaan maken, dat dan nog niet gedaan.
Zoveel mogelijk foto's maken idd. Maar kun je na een tijdje ook weer mee stoppen omdat je dan alles vol hebt.
pi_52714639
Ik was zeer kritisch maar ik ben nu ook redelijk om Het is vooral het werk wat ze in dit spel gestoken hebben wat het 'm doet. Details
X
X
X
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:11:26 #114
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52714706
Ben nu op 80%. Ben benieuwd wat er nog gaat komen
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:12:53 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52714751
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Ben nu op 80%. Ben benieuwd wat er nog gaat komen
Waar kun je zien hoe ver je bent?
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:14:51 #116
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52714814
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waar kun je zien hoe ver je bent?
Nou, zodra je die capsule (duikboot Whatevah ) in gaat, zie je de plekken die je al gehad hebt..

En dat zijn er 8
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:47:55 #117
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52717532
Uitgespeelt.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:06 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:52:59 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52717605
je moet ook niksuit de kluis halen je moet er iets instoppen. Een roos.
  maandag 27 augustus 2007 @ 03:01:15 #119
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52717700
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:44 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:16:48 #120
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52718919
Ik heb er zelf geen last van gehad.
Ben benieuwd hoeveel anderen er ook last van hebben gehad?
pi_52719019
ik iig niet
pi_52719926
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?

Dat vond ik echt tof gedaan
pi_52720362
Moe_Szyslak, spoilers.
pi_52722645
net uitgespeeld, damn wat een spel

was alleen 1 wapen upgrade vergeten en een paar van die history shit, damn, dan noggg beter zoeken als ik het op hard uit ga spelen
wil dit spel 1000 achievementpunten halen =D zo tof
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:07:39 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52722931
Uitgespeeld 44 van 50 achievements door gewoon het spel te spelen i.p.v. rare dingen te moeten doen

Maar ga het geen 2de keer spelen daarvoor is het te liniear en zaten ook wel paar dingen in die ik toch minder vond zo achteraf. Maar zeker een topspel verder
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:58:47 #126
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52724044
Sorry
Maar het is zo moeilijk iets uit te leggen zonder een enkel detail te gebruiken. Maar ik ben er inmiddels achter wat het probleem is. Het lijkt er op dat het een engine probleem is. Ik weet niet of dit alleen een probleem is met Vista x64 maar de oplossing is vrij simpel. Gewoon ff de PC opnieuw opstarten en Arcadia helemaal overnieuw doen Nu werkt ie wel weer.

[ Bericht 31% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-08-2007 13:42:06 ]
pi_52724632
Als jullie over achievements spreken dan gaat het zeker over de Xdoos en niet over de PC versie, of zitten er ook achievements in de PC versie
  Official ESF Kreviewer maandag 27 augustus 2007 @ 13:24:08 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52724713
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
pi_52724867
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
Kun je even testen
pi_52725917
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
De demo deed het bij mij een vergelijkbaar systeem redelijk goed, maar verwacht niet dat je alles vol kan doen
pi_52726109
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.

Ik zag dat je em gisteren aan het spelen was.

Ik wil ook!!
pi_52726571
Ik beging trouwens echt de pest aan dit spel te krijgen. Ik vind het allemaal net wat teveel van hetzelfde. ga daar naar toe , doe dat, ow shit het gaat verkeerd, ga daar naar toe .enz enz.
en die verdomde splicers zijn zo irritant, en ook die security gun's die op de raatse plekke staan.
En daarnaast zijn de gebieden zo onoverzichtelijk, en lijken ze allemaal veel te veel op elkaar.
In het begin dacht ik dat kan wel wat gaan worden, maar het verhaal kan me niet echt boeien, en het begint op een gegeven moment teveel van hetzelfde te worden.
Alhoewel die plasma's leuke gedaan zijn, en de big daddy's zijn erg cool.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:25:03 #133
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52728100
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef ELdudeness het volgende:
Ik beging trouwens echt de pest aan dit spel te krijgen. Ik vind het allemaal net wat teveel van hetzelfde. ga daar naar toe , doe dat, ow shit het gaat verkeerd, ga daar naar toe .enz enz.
en die verdomde splicers zijn zo irritant, en ook die security gun's die op de raatse plekke staan.
En daarnaast zijn de gebieden zo onoverzichtelijk, en lijken ze allemaal veel te veel op elkaar.
In het begin dacht ik dat kan wel wat gaan worden, maar het verhaal kan me niet echt boeien, en het begint op een gegeven moment teveel van hetzelfde te worden.
Alhoewel die plasma's leuke gedaan zijn, en de big daddy's zijn erg cool.
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.

Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellen Ik heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
pi_52728311
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.

Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellen Ik heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
SPOILER
pi_52728978
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik maak echt nergens fotoos meer van, ik schiet wat ik tegenkom meestal gewoon overhoop...
Maar jij bent dan ook zo'n aggresief ventje
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:59:52 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52729149
Ik zou wel graag willen rondlopen in rapture voordat alles mis ging leek me wel cool
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:10:52 #137
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52729476
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou wel graag willen rondlopen in rapture voordat alles mis ging leek me wel cool
Boek een reis
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:21:08 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52729741
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kijk op stage6.com voor beide eindes..
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:38:19 #139
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52730200
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef warchaser44 het volgende:

[..]
SPOILER
En daarom speel ik em nu nog een keer. Ik wil wel zien wat voor een einde je anders krijgt. Ik heb in middels al weer meer dan de helft er op zitten. Ik denk dat ik morgen te zien zal krijgen hoe het afloopt als je de sisters harvest. Tot nu toe heb ik nog geen verschil gezien behalve dat ik veel meer adam heb

[ Bericht 4% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-08-2007 16:59:53 ]
pi_52731426
Het is echt een brilajtn spel, wat een goede sfeer. Ik heb er nu ongeveer 5 uur opzitten, en ben nu in 1 of andere tuin met planten, moest net een roos plukken :-P
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:41:41 #141
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52731726
Da's Arcadia
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:11 #142
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_52731762
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
Uitgespeeld 44 van 50 achievements door gewoon het spel te spelen i.p.v. rare dingen te moeten doen

Maar ga het geen 2de keer spelen daarvoor is het te liniear en zaten ook wel paar dingen in die ik toch minder vond zo achteraf. Maar zeker een topspel verder
En wat ga je nu met het spel doen?
------------------
pi_52731770
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?

Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?
Is het soms teveel moeite om hier even met ja of nee op te reageren
pi_52732222
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:

[..]

Ja
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:04:19 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52732289
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Trigalti het volgende:

[..]

En wat ga je nu met het spel doen?
Heb ik weer verkocht Heb een snelle doorloop tijd wat spellen betreft
pi_52732719
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik vond gister zoon... ding waardoor ik beter kan zoeken ofzo. Dus dat je op RT drukt als je bijvoorbeeld een lijk onderzoekt, en soms vind je dan dingen die hij eerst niet zag.

Maar heb je dan die spullen die je als eerste ziet opgepakt, of laat je die dan liggen en raak je ze opeens kwijt ofzo?
Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:22:25 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52732724
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb ik weer verkocht Heb een snelle doorloop tijd wat spellen betreft
Ga die van mij nu ook in V&A zetten.
pi_52732804
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja
Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?

maandag 27 augustus 2007 @ 18:28:15 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52732861
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.
Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.

En als je ze de 1e keer niet pakt kun je nog een 2de keer zoeken maar dan raak je die spullen van de 1e keer kwijt.

Dus dan is het meer gokken denk ik of je met de 2de keer meer of minder krijgt.
pi_52733034
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.

En als je ze de 1e keer niet pakt kun je nog een 2de keer zoeken maar dan raak je die spullen van de 1e keer kwijt.

Dus dan is het meer gokken denk ik of je met de 2de keer meer of minder krijgt.
Dus je weet dat er nog 12 dollar in zn broekzak zit. maar je laat het toch liggen omdat...? Best wel krom eigenlijk
(al geloof ik wel dat dat klopt ja)

2 Big Daddies met elkaar op de vuist laten gaan in trouwens gaaf Ze gaan elkaar dan duwen enzo, net of ze knuffelen
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52733068
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:

[..]

Nee.
X
X
X
pi_52733105
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ga die van mij nu ook in V&A zetten.
Ruilen?

-edit- Laat maar, zag dat het om de PC-versie gaat -edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door Frasier op 27-08-2007 19:00:22 ]
X
X
X
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:41:14 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52733204
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef NED het volgende:

[..]

Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?

Volgens mij komt dat niet meer voor of nog 1 keer ofzo , zowiezo heb je later in het spel niet echt meer in de gaten dat je onderwater rond loopt.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:45:15 #154
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52733324
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:35 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

2 Big Daddies met elkaar op de vuist laten gaan in trouwens gaaf Ze gaan elkaar dan duwen enzo, net of ze knuffelen
Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?
pi_52735986
Nou, de kogel schijnt door de kerk te zijn.

Ik trek hem ff opnieuw binnen en test het even uit of het allemaal naar behoren werkt
pi_52740254
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?
Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.
~Leonard Cohen
pi_52750163
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.
T was bij die market, gewoon toeval denk ik. De eerste Daddy was een beetje uit koers omdat ik hem daarvoor een tijdje mee had gesleept inderdaad.
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52752997
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef NED het volgende:
Nou, de kogel schijnt door de kerk te zijn.

Ik trek hem ff opnieuw binnen en test het even uit of het allemaal naar behoren werkt
Het hele spel?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:25:22 #159
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52755669
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:

hendig sjiek is toch allang niet meer grappig?
zeg maar toen 70% van Fok! het ging gebruiken
That boy needs therapy..
pi_52756260
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef andre347 het volgende:

[..]

Het hele spel?
het is toch geen straf om het hele spel opnieuw te spelen?
pi_52756493
Vraagske....
SPOILER
Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg! Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:57:50 #162
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52756700
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Vraagske....
SPOILER
Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg! Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.
pi_52756790
ging ik dus nog ff me savegame laden om al die diarys te vinden, kan ik nr 99 niet vinden, kom ik dit tegen op gamefaqs

VERY IMPORTANT

YOU MUST GET THESE THREE DIARIES BEFORE YOU USE THE BULKHEAD INTO THE MEDICAL
PAVILLION OTHERWISE YOU'LL NEVER SEE THEM AGAIN

dus nu kan ik die achievement niet meer halen tenzij ik heeel de game opnieuw doe ?
pi_52756888
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef warchaser44 het volgende:
ging ik dus nog ff me savegame laden om al die diarys te vinden, kan ik nr 99 niet vinden, kom ik dit tegen op gamefaqs

VERY IMPORTANT

YOU MUST GET THESE THREE DIARIES BEFORE YOU USE THE BULKHEAD INTO THE MEDICAL
PAVILLION OTHERWISE YOU'LL NEVER SEE THEM AGAIN

dus nu kan ik die achievement niet meer halen tenzij ik heeel de game opnieuw doe ?
Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.
pi_52756911
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.
hmm dat scheelt me de helft van de game dan :p
moet ik wel weer al die gemiste shit zoeken enzo

MOet bioshock op 1000 punten hebben
pi_52757615
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

het is toch geen straf om het hele spel opnieuw te spelen?
Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?
pi_52758042
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Blinker het volgende:

[..]

Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.
Dank u zeer.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_52758058
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef andre347 het volgende:

[..]

Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?
Opnieuw spelen, niet installeren gok ik zo...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:42:30 #169
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52762557
Damn wat een spel
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Forum Admin dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:25:50 #170
58651 crew  murp
murp
pi_52764009
ik heb m vandaag ook maar eens gekocht, alleen de verkoopster zei dat als ik m niet leuk vond dat ik m morgen kan terugbrengen

gratis serial en activation

alleen durfik m niet terug te brengen morgen, en misschien te moeten liegen over de serial gebruik
pi_52764501
Godver wat een goed spel, en ik ben nog niet eens een big daddy tegengekomen

Tenminste wel gezien, maar nog niet te bevechten
pi_52769347
Ik heb dit spel net aan mn vriend gegeven, voor onze 4 year anniversary
Hij is er volgens mij héél blij mee haha
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_52769382
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Op den duur jij wat minder, vrees ik.
X
X
X
pi_52769394
Komt wel goed.. hij gamet niet als ik er ben, of ten minste, alleen als ik zelf iets anders aan het doen ben haha.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 29 augustus 2007 @ 02:13:58 #175
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52770876
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Daar heb je heel wat punten mee gescoort
pi_52780555
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:28:50 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52780643
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[afbeelding]
Die is wel leuk!
pi_52780822
quote:
[afbeelding]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:38:01 #179
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52780860
quote:
[afbeelding]
Hahahahahaha
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:12:44 #180
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52781806
quote:
[afbeelding]
hahhahaha
That boy needs therapy..
pi_52786347
Heb de demo nu al een paar keer uitgespeeld maar de demo alleen al blijft erg vermakelijk
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:20:42 #182
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52786552
Die heb ik ook een stuk of 6 keer gespeelt voordat ik het volledige spel in handen kreeg.
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2007 @ 18:28:02 #183
58651 crew  murp
murp
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:36:53 #184
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52786921
quote:
Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2007 @ 18:37:37 #185
58651 crew  murp
murp
pi_52786940
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.
ik heb m maar weer teruggebracht naar de winkel
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:40:40 #186
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52787017
Ik negeer em gewoon en speel lekker verder. Terugbrengen is wel heel drastisch.
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2007 @ 18:43:02 #187
58651 crew  murp
murp
pi_52787062
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik negeer em gewoon en speel lekker verder. Terugbrengen is wel heel drastisch.
nou, hij wou niet verder instaleren

ik heb de serial wel effe opgescreven van het spel, misschien over een maand weer proberen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:52:15 #188
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52787287
Hij begon al bij de installatie te kloten? Bij mij kreeg ik em pas na iets van 4 dagen. Vanochtend kreeg ik de waarschuwing voor het eerst. Anders sluit je AVG volledig af wanneer je BioShock installeert.
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2007 @ 19:22:26 #189
58651 crew  murp
murp
pi_52788019
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij begon al bij de installatie te kloten? Bij mij kreeg ik em pas na iets van 4 dagen. Vanochtend kreeg ik de waarschuwing voor het eerst. Anders sluit je AVG volledig af wanneer je BioShock installeert.
ook al geprobeerd, maar hij deed het nog steeds niet
pi_52788379
Zo, ik heb hem gewoon maar gekocht. Misschien dat hij toch nog via de minder legale wegen komt. Maar da's geen probleem, het is een top game (de demo iig).

Dus ik ga hem zo lekker eens installeren. Ben benieuwd of ik nog problemen ga ervaren met het activeren.

39 euro, steelbook bij de MM. Da's 10 euro onder de adviesprijs, blij dat ik hem niet online besteld heb.
pi_52791943
Ik zeg eng spel
pi_52792026
Installatie ging zonder problemen eigenlijk, activatie was in een paar seconden gebeurd.

Woah.. geweldig spel is het.. onwijs spannend.. volgens mij mis ik wel een hoop.. op een gegeven moment, toen ik naar Surgery moest gaan voor die dokter te zoeken, ben ik maar wat gaan rondlopen in die Medical Pavillon. De details.. al die taperecorders met al die dagboeken.

Alleen de batterijen van m'n draadloos toetsenbord zijn bijna leeg. Da's niet handig bij gamen eigenlijk. Naja.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Markster het volgende:
Ik zeg eng spel
Er heerst inderdaad een zeer bijzondere sfeer ja. Met af en toe flinke schrikmomenten.

[ Bericht 18% gewijzigd door DaFrenk op 29-08-2007 21:33:25 ]
pi_52794545
Wat is het nut van het killen van een Big Daddy Ze vallen mij ook niet aan, dus waarom zou ik ze dood maken?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:25:46 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52794909
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Logitik het volgende:
Wat is het nut van het killen van een Big Daddy Ze vallen mij ook niet aan, dus waarom zou ik ze dood maken?
Zodat je een little sister kunt harvesten/redden.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:29:55 #195
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52795110
Je hebt de Adam nodig om plasmids te kopen bij een gatherers garden. Anders kun je het later in het spel nogal moeilijk krijgen.
pi_52795248
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je hebt de Adam nodig om plasmids te kopen bij een gatherers garden. Anders kun je het later in het spel nogal moeilijk krijgen.
ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:53:35 #197
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52796185
Zolang je niet op easy speelt en overal langs rent is het spel langer dan gemiddeld. Das in iedergeval mijn ervaring. Zet em anders op hard en probeer dan es een big daddy te verslaan
Je kan ten alle tijde de moeilijkheidsgraad aanpassen.
Maar het spel eindigt ook anders, afhankelijk van de keuzes die je maakt. Harvest je de sisters of red je ze? Dat is de keuze die je moet maken.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:58:51 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52796413
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:

[..]

ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggen
Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.
Je kunt het beter met je ogen dicht gaan spelen als je het moelijk wilt hebben dat is ongeveer even leuk als spelen zonder al die upgrades en krachten
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:06:50 #199
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52796727
De plasmids voegen inderdaad heel wat lol toe. Eentje in de fik zetten en ze steken vanzelf elkaar aan "Remember, Fire spreads" Of er wat wespen tegenaan gooien. Je moet die camera trouwes ook gebruiken. Daarmee kun je heel wat speciale dingen verdienen die je niet uit een apparaat kan halen. Ik kwam laatst een hele handige tegen.
SPOILER
pi_52798388
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
SPOILER
Die heb ik ook! Die is geweldig idd.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:55:41 #201
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52798466
SPOILER
pi_52798506
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De plasmids voegen inderdaad heel wat lol toe. Eentje in de fik zetten en ze steken vanzelf elkaar aan "Remember, Fire spreads" Of er wat wespen tegenaan gooien. Je moet die camera trouwes ook gebruiken. Daarmee kun je heel wat speciale dingen verdienen die je niet uit een apparaat kan halen. Ik kwam laatst een hele handige tegen.
SPOILER
SPOILER
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52798826
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
Maar een spel als bioshock speel je niet voor de uitdaging. Meer voor de beleving.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:06:20 #204
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52798844
Je hoeft em niet te gebruiken. En als je loopt werkt et toch niet.
pi_52798888
Je kan t inderdaad zo moeilijk maken als je zelf wil, desnoods schiet je alleen met je pistool, en dan met anti-personnel kogels op big daddies, als je je daar goed bij voelt...
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:22:54 #206
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52799349
Weet iemand dit:
SPOILER
pi_52804521
Geen idee, maar die tonic gebruik ik alleen
SPOILER
~Leonard Cohen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:48:29 #208
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52804817
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Geen idee, maar die tonic gebruik ik alleen
SPOILER
SPOILER
pi_52805233
SPOILER
~Leonard Cohen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:11:35 #210
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52805339
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:23:50 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_52805687
woooooow wat een game, echt, wow. Sfeer van hier tot Tokyo, uitgewerkte details all over the place...

Ik vind het de beste aanschaf sinds een lange, lange tijd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_52806443
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.
Je kunt het beter met je ogen dicht gaan spelen als je het moelijk wilt hebben dat is ongeveer even leuk als spelen zonder al die upgrades en krachten
Ik wil het spel twee keer uitspelen, dus dat doe ik de tweede keer wel. Daar komt nog eens bij dat de meeste Gen-upgrades beetje nutteloos zijn, en niks toe voegen aan de gameplay. Ze maken het spel alleen maak makkelijker (bijv die beveiligings & hacking shit) Daar maak ik geen gebruik van

Ik hou wel van een beetje uitdaging! Alleen die Big-Daddy's kan ik nu gewoon laten lopen dus
pi_52813148
Zo'n kopieerbeveiliging werkt wel: na een eerste poging om een minder legale versie te installeren (wat niet wilde) heb ik hem maar gewoon gekocht. Laten de gamepublishers dit maar niet lezen. Now installing.
For great justice!
pi_52813476
Precies Q.. same here, weekje gewacht.. en toch maar gekocht.

Maar hij is het absoluut waard
pi_52815664
Bizar! Wat een geniaal spel!
For great justice!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:32:55 #216
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52815708
OK, 2de keer uitgespeelt. 1e keer alle sisters gered en nu alle sisters geharvest.
SPOILER
pi_52816259
Ai.. had ik die spoiler maar niet gelezen..

[ Bericht 90% gewijzigd door DaFrenk op 30-08-2007 21:30:29 ]
pi_52818649
Door het dood maken van die Big Daddy's.. maakt dat het spel niet alleen maar makkelijker? Je krijgt er namelijk flinke beloningen voor..
pi_52819047
Uitgespeeld . Het is wel kut dat je niet ff terug kan om je achievements nog te halen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:36:29 #220
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52819101
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef Logitik het volgende:
Door het dood maken van die Big Daddy's.. maakt dat het spel niet alleen maar makkelijker? Je krijgt er namelijk flinke beloningen voor..
Alleen geld en soms nog es ammo ofzo. Zolang je de daddies met rust laat, laten ze jou met rust. ze vormen over het algemeen geen bedreiging. Juist wanneer je ze probeert te doden word het moeilijk. (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad).
pi_52819104
Of ik laat mijn savepoint vlak voor het einde natuurlijk.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:39:13 #222
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52819199
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ai.. had ik die spoiler maar niet gelezen..
Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?
pi_52821973
Met de telekanetik, kan je de meeste vijanden in 1 klap doodmaken lekker makkelijk! Ik loop er nu zo door heen
pi_52822651
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?
Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallen

Ik was dus net in die Medical Pavillion terecht gekomen en ik besloot i.p.v. achter die chirurg aan te gaan rennen eerst maar eens rond te kijken. Daar heb ik geen spijt van gehad.. hopla, een nieuwe plasmid gevonden, tevens een hacking potion en een hacking tool. Dat laatste begrijp ik niet helemaal, toen ik een vending machine wilde hacken zag ik wel een nieuwe optie.. maar daar stond een (1) achter, betekend dat ik die tool nog maar één keer kon gebruiken?

Dat was dus in die Dental area.. waar ook een stuk gang vol ijs lag. Ik dacht.. zou het? En ja hoor.. je kan het ijs smelten met die vuur plasmid.. ongelofelijk Nu is dat niet zo bijzonder.. maar ik dacht eerst dat dat ijs een eenvoudige manier was om aan te geven dat je niet verder kon gaan.
pi_52824394
Ach waarom niet, ik heb 'm ook maar gekocht. Wat een spel
X
X
X
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:43:41 #226
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52825569
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallen

Ik was dus net in die Medical Pavillion terecht gekomen en ik besloot i.p.v. achter die chirurg aan te gaan rennen eerst maar eens rond te kijken. Daar heb ik geen spijt van gehad.. hopla, een nieuwe plasmid gevonden, tevens een hacking potion en een hacking tool. Dat laatste begrijp ik niet helemaal, toen ik een vending machine wilde hacken zag ik wel een nieuwe optie.. maar daar stond een (1) achter, betekend dat ik die tool nog maar één keer kon gebruiken?

Dat was dus in die Dental area.. waar ook een stuk gang vol ijs lag. Ik dacht.. zou het? En ja hoor.. je kan het ijs smelten met die vuur plasmid.. ongelofelijk Nu is dat niet zo bijzonder.. maar ik dacht eerst dat dat ijs een eenvoudige manier was om aan te geven dat je niet verder kon gaan.
Een hacking tool kan 1 keer gebruikt worden. Je kan er maximaal 5 tegelijk van dragen. Daarmee kun je in een keer hacken. Geen gezeur met pijpjes.

Daar zat ik ook even vast todat ik een tape had beluisterd en dacht.... Goh, zou dat kunnen?

En het filmpje dat je op het eind krijgt is zeker weten anders dan wat je verwacht. Als je op easy speelt vlieg je zo door het spel heen zodat je er zelf achter kan komen wat er gebeurt. Of weet je soms alle details al?

En ik zeg het nogmaals. Maak van alle vijanden foto's todat de onderzoeken afgerond zijn. Je krijgt heel wat leuke dingen. Maar dit raad ik alleen op easy aan. Op medium verlies je al gauw heel wat health wanneer je foto's recht voor een vijand probeert te maken. Op medium maakte ik alleen foto's wanneer het redelijk veilig was. Ik verloor wel health maar het was geen ramp. Easy is echt EASY.

[ Bericht 5% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-08-2007 22:50:01 ]
pi_52829591
Ik zit nu denk ik rond de 80% (net begonnen met het 1 na laatste level zegmaar).

Mooi spel hoor
pi_52831723
Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock nadat ik het Evil heb uitgespeeld.
SPOILER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52831920
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock nadat ik het Evil heb uitgespeeld.
SPOILER
SPOILER
pi_52833372
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:23 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Wel leuk gemaakt iig. Heel anders als ik me voorgesteld had, maar zeer zeker tof
pi_52833434
Ik vroeg me trouwens het volgende af over die little sisters:
SPOILER
pi_52835617
pi_52839282
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef NED het volgende:
Ik vroeg me trouwens het volgende af over die little sisters:
SPOILER
SPOILER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52839339
SPOILER
pi_52841090
lekkere opvulling, zo'n halve pagina spoilers
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:20:32 #236
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52841390
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Brammie1 het volgende:
lekkere opvulling, zo'n halve pagina spoilers
SPOILER
pi_52842243
SPOILER
pi_52847706
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:19 schreef warchaser44 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:27:05 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52856814
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:53 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:37:19 #240
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52857119
SPOILER
pi_52862320
Kom wel terug in dit topic zodra ik hem heb uitgespeeld, te veel spoilers hier
Xbox Live: Anormius
pi_52862765
Ik zeg, kutspoilers
  Forum Admin zaterdag 1 september 2007 @ 10:28:43 #243
58651 crew  murp
murp
pi_52862868
SPOILER
pi_52863023
SPOILER
pi_52863048
crackers

Kopen die handel!
  Forum Admin zaterdag 1 september 2007 @ 11:11:19 #246
58651 crew  murp
murp
pi_52863390
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:44 schreef Markster het volgende:
crackers

Kopen die handel!
ik had m ook gekocht, daarna weer ingeruild en de bioshock cd-keygehouden
pi_52863402
Ik ben nu aangekomen bij
SPOILER
, maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voor
SPOILER
.
pi_52863450
Gewoon doen.
First aid kits kom je zat tegen en je hebt de adam écht nodig.
Daarbij is het gewoon leuk om die big daddy's te verslaan.
~Leonard Cohen
pi_52863616
Je hebt er toch zeker geen 5 first aid kits voor nodig? beetje met gasflessen gooien enzo, liefst met explosieven erop, gaat je hooguit 2 kits kosten
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52863644
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gewoon doen.
First aid kits kom je zat tegen en je hebt de adam écht nodig.
Daarbij is het gewoon leuk om die big daddy's te verslaan.
Dan ga ik dat maar proberen.. god sta me bij. Als ik zie hoeveel keer ik wel niet op het nippertje een aantal stukjes overleefd heb, maak ik me stiekem toch wel zorgen haha. De laatste singleplayer FPS die ik uitvoerig gespeeld heb was Duke Nukem 3D met daarna Quake 2
Kortom, weer even wennen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:52:09 #251
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52864067
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij
SPOILER
, maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voor
SPOILER
.
Met die gokautomaten valt best mee te verdienen als je even geduld hebt.
Gewoon al je geld erin gooien, is je geld op? Dan load je een save game weer.
Gewoon herhalen totdat je jackpot hebt ($250)
pi_52864484
Misschien ga ik wel te snel door m'n first aid kits heen. Als m'n health op 1/3 is gebruik ik al een kit omdat ik zoiets heb van.. als ik nu geraakt word ben ik dood dus maar effe healen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:21:31 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52864681
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:11 schreef Opie het volgende:
Misschien ga ik wel te snel door m'n first aid kits heen. Als m'n health op 1/3 is gebruik ik al een kit omdat ik zoiets heb van.. als ik nu geraakt word ben ik dood dus maar effe healen.
Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:20:53 #254
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52865866
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.
Zolang je veel quicksaved.
pi_52866019
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:38:42 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52866206
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
SPOILER
pi_52866292
Ik gebruik
SPOILER
Werkt prima.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:56:04 #258
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52866545
Klopt
pi_52866625
Ik raak meestal gewoon zó in paniek dat ik alles gebruik wat in me opkomt
pi_52866690
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Whahahahaaa !!!!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:10:19 #261
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52866837
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Zoek eerst een kist op en ren er rondjes om Zo af en toe een granaat of shotgun erop. Of ga ergens onder liggen zodat hij jou niet kan zien of raken. Dan knal je em gewoon in z'n poten. Het kost wat moeite in het begin maar het word verder in het spel steeds makkelijker. Bewaar bijv je granaten voor daddies. Die werken erg goed.
pi_52867269
Gisteren was ik wat aan het spelen met die trap bolts (ik clear altijd een level, en klooi dan soms nog wat aan, wat rondkijken enzo en dan vallen je soms leuke details op). Ik had het wel bekeken, dus ik ging naar de exit. Komt er plots een big daddy in aggro state op top snelheid op me aflopen! . Ik schrok me echt de tiefus.

Na een korte check bleek dat hij tegen mijn trap wire is gelopen. Knap dat hij wist dat ik dat gedaan heb, en waar ik was. .
pi_52870906
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:02:11 #264
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52871244
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
lol, soms zet ik een val maar lopen ze er niet doorheen omdat ie kan schieten Hij komt daarom niet naar me toe lopen.
pi_52873485
Heb het spel net gespeeld, echt geweldig. De sfeer, het geluid alles is echt 'af'.
pi_52874007
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Inmiddels ben ik toch maar terug gegaan om die 2 Big Daddy's te killen. Het waren dit keer 2 joekels genaamd "Rosie" en het ging wel redelijk. Veel electroshock met grenade launcher en had dus weer genoeg ADAM.

What the fuck trouwens...
SPOILER
Ben nu inmiddels in Arcadia.
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:09:20 #267
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52874061
Ergste vind ik die Big Daddy's die in de buurt lopen als je wat lui aan het afknallen bent en ze per ongeluk geraakt worden.

Helemaal lachen wanneer je 10 van die helikoptertjes aan het afknallen bent en er zo'n Daddy op je af komt rennen omdat je hem per ongeluk geraakt hebt
pi_52874365
Je zal het vast vaker gehoord hebben, maar waar is je avatar van Biograde?
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:23:32 #269
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52874393
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Chick uit de pr0n. Zoek maar eens, liepen topic's zat over
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:24:24 #270
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52874410
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Dat zou ik ook wel es willen weten. Elke keer wijkt mn blik weer af naar dat ding
pi_52875118
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Ergste vind ik die Big Daddy's die in de buurt lopen als je wat lui aan het afknallen bent en ze per ongeluk geraakt worden.

Helemaal lachen wanneer je 10 van die helikoptertjes aan het afknallen bent en er zo'n Daddy op je af komt rennen omdat je hem per ongeluk geraakt hebt
Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aan Echt geen gevoel voor humor die gasten
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:05:50 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52875478
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aan Echt geen gevoel voor humor die gasten
pi_52875636
Search ligt eruit heb je geen titel voor me?
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:15:12 #274
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52875780

1e hit en het is al raak.
pi_52875944
... had ik maar niks gevraagd
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:25:30 #276
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52876115
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef DaFrenk het volgende:
... had ik maar niks gevraagd
Dekt de lading wel in m'n voorgaande post huh

Ze heeft haar tijd gehad zullen we maar zeggen

ONTOPIK
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:36:04 #277
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52876437
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dekt de lading wel in m'n voorgaande post huh

Ze heeft haar tijd gehad zullen we maar zeggen

ONTOPIK
Dit is ALTIJD ontopic
pi_52880562
Yeey, uitgespeeld met het goede einde. Kwaliteits-game!
  zondag 2 september 2007 @ 00:26:14 #279
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52880820
Ook uitgespeeld met het slechte einde.
Toch nog maar een keer overnieuw spelen
pi_52886269
Ik ga hem ook overnieuw doen, maar dan op easy, omdat ik snel het andere einde wil zien
  zondag 2 september 2007 @ 13:19:29 #281
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52888515
Ik wacht eerst even op een guide denk ik!
Kan ik in een ruk alle achievements halen
pi_52888715
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.
SPOILER
pi_52888835

Nog 15 .
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:41 #284
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52888882
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:30 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.
SPOILER
SPOILER
pi_52889382
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.
  zondag 2 september 2007 @ 14:04:28 #286
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52889484
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.
Is het hacken nog wel te doen op hard?
pi_52891482
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]

Nog 15 .
Ik moet er nog 5!
pi_52892549
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.

Ik zit nu in dat level na
SPOILER
.
  zondag 2 september 2007 @ 16:03:52 #289
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52892706
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Justinn het volgende:

[..]

Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.

Ik zit nu in dat level na
SPOILER
.
SPOILER
pi_52894311
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ik ben direct op hard begonnen, en het hacken is nog makkelijk te doen (vind ik).
Alleen oordeel ik te vroeg omdat ik nog ergens in het begin zit (ben nog geen big daddy tegen gekomen op die cutscene in het begin na dan).

Het feit dat ik zoveel mogelijk tegenstanders met die "tang" probeer te slopen draagt natuurlijk ook niet bij aan de snelheid...wat ik absoluut niet erg vind!
pi_52896137
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:19 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Ik moet er nog 5!
Je hebt áltijd baas boven baas .
pi_52896267
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 2 september 2007 @ 19:08:56 #293
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52897170
Ik hou al de namen in de game en de volgorde daarvan niet meer bij.
  FOK!fotograaf zondag 2 september 2007 @ 20:29:30 #294
159915 -Menn0-
MNO
pi_52899041
Ik ben net voorbij het punt dat ik dokter moet slopen voor een sleutel. Net in een bootje naar een ander gebied. Moet nog ff dat systeem met die upgrades enzo uitvogelen. Maar verder is het wel leuk vet spel.
,,/
  zondag 2 september 2007 @ 20:36:14 #295
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52899226
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben net voorbij het punt dat ik dokter moet slopen voor een sleutel. Net in een bootje naar een ander gebied. Moet nog ff dat systeem met die upgrades enzo uitvogelen. Maar verder is het wel leuk vet spel.
Wat???
pi_52899257
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je hebt áltijd baas boven baas .

Nu nog drie trouwens:
SPOILER
pi_52899946
Op een gegeven moment moet je een aantal items verzamelen en daarmee iets maken, zorg dat je alle items vind en het niet omzeilt met een hack want dan blijft je hintscherm de rest van het spel aangeven dat je nog een item te verzamelen hebt, erg vervelend.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 2 september 2007 @ 23:51:52 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52905645
een hack?

cheater
pi_52909363
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef MMaRsu het volgende:
een hack?

cheater
Heb jij het spel wel gespeeld stomme kneus, in het spel zelf moet je hacken.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 3 september 2007 @ 09:48:41 #300
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52910787
Boh
pi_52910820
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef TaLoN.NL het volgende:
Op een gegeven moment moet je een aantal items verzamelen en daarmee iets maken, zorg dat je alle items vind en het niet omzeilt met een hack want dan blijft je hintscherm de rest van het spel aangeven dat je nog een item te verzamelen hebt, erg vervelend.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')