Ja, daarom, ik ook..quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al langer bezigMaar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
10 minuten jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?![]()
FEAR is niks,quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?Oh je moet nog een heel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt bij het einde van het level, ook terug naar de plaatsen die je eerder hebt bezocht, met de Bathysphere. Dan kun je alle Big Daddies die je gemist hebt nog naar hartelust omleggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
Ik moet zeggen dat me een paar keer kapot schrok. Helemaal toen ik een trap afdaalde en ineens stond Paxton Fettel recht voor mn neusquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
Omdat ik dan bijna een dag aan het downloaden ben. Via Payserver heb ik het spel in 2 uurtjes binnen. Maar is er dan al een reloaded versie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom geen torrents?
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod looptquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk![]()
ADSL Comfort geloof ik, download met 900 KB/s per seconde. Maar nu genoeg gepraat over illegale dingen. Over naar Bioshockquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
Ik doe altijd gewoon eerst shocken, dan flink erop los knallen met de shotgun. Tussendoor nog een keer in de fik zetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod looptZo slim is ie niet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef warchaser44 het volgende:
ik ben nu bijVoor allen die het spel nog niet zo ver hebben gespeelt moeten deze spoiler ECHT NIET lezen. Toevallig heb ik het al ergens anders per ongeluk gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
ik dacht eerst ookquote:
Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk. Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..
Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen
Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack
Badguys, Big Daddy's little sister's en de turrets, camera's en die vliegende robotjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Uitsluitend bad guys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |