abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52675571

Basic Information

Available for Xbox 360 and PC (under the Games for Windows brand).
US release date: August 21st, 2007
PAL: Aug 24th
Japan: TBA
Developer: Irrational Games (acquired by Take Two)Publisher: 2K Games
Genre: Shooter
Game Rating: M (Mature)
*Blood and Gore
rug Reference
*Intense Violence
*Sexual Themes
*Strong Language
Specs: 1 Player | Dolby 5.1 Surround | HDTV 720p | Marketplace Downloads | Xbox LIVE Aware

Marketing Info
From the Official Homepage

Biologically mod your body: Plasmids are genetic augmentations that empower you with dozens of fantastic abilities. Send Electrobolts storming from your fingertips, unleash a swarm of hornets hatched from the veins of your arms, strategically turn enemies against one another with irritants.

Take control of your world: Hack devices and systems to reprogram enemy security bots into personal bodyguards, modify vending machines to change prices, and transform machine gun security turrets into powerless pieces of metal.

Upgrade your weapons: Look for Fire-For-Effect stations located through Rapture. Craft variants of ammo and plasmids by picking up materials in the city to modify them at U-Invent kiosks.

Experiment with battle techniques: With BioShock’s free-form combat options, gameplay scenarios can be approached with a variety of weapons, active and passive plasmids, environmental objects utilization, exploitation of political alliances, or a combination of techniques. Find your style but know when to adapt.

Explore an incredible world: The unique art deco world hidden deep under the ocean is vividly illustrated with realistic water effects and truly next generation graphics.
Make meaningful decisions: Do you exploit the innocent survivors of Rapture to save yourself … or risk all to become their savior?

Story

The game takes place in an underwater city named Rapture. Surviving a plane crash at the beginning of the game you find your way to this lost city, a decrepit and crumbling shadow of its former self. The ocean is reclaiming the space, and the inhabitants have turned into bloodthirsty mutants. During the course of the game you uncover how Rapture fell from its grace of a 1940s Utopian dream to the current nightmare. Minimal use of cutscenes are used as information is spread around the environment itself in newspapers, posters, and radio broadcasts.

Enemies

Splicers: Deformed, genetically modified Rapture citizens who are now remnants of Ryan\'s army, the Aggressors cannot survive without ADAM due to their extensive biological modifications. They wear little or no armor, and normally roam the levels of Rapture, searching for other inhabitants to kill and steal ADAM from. As their name would suggest, they are aggressive and quick to attack, and will use their enhanced physical strength, group tactics and, sometimes, semi-biological weapons to kill all in their path.

Gatherers: (Little Sisters) Originally to be portrayed as slug-like, genetically modified sea creatures but now shown as genetically modified children, the Gatherers were created by a scientist named Dr. Tanenbaum as a solution to the ADAM shortage. They extract ADAM from the dead with the tools they carry and eat it, their bodies reprocessing it into a usable form. The team designed them so the player would have a moral conflict in shooting children, to obtain ADAM as well as severe difficulty due to their relation to the Protectors as their charges. According to lead designer Ken Levine, the Gatherers have a direct link with the main character. In a recently released audio file, Levine clarifies how the player cannot physically harm a Little Sister, but they can \"harvest\" the ADAM from them (a process which they will not survive). This will be presented via audio, and a black screen.

Protectors: (Big Daddies, or Mr. Bubbles and Mr. B as some of the Gatherers call them) Mute, lumbering bio-mechanical monstrosities, created to protect the Gatherers. They are heavily armored and wield high-powered weaponry, including a large drill. Their armor somewhat resembles a large diving suit. Most of the inhabitants stay out of the way of the Gatherers and Protectors. They will not attack you unless provoked and according to lead designer Paul Hellquist \"Once you mess with them, you find out why no one messes with them.\" In a recent trailer/commentary for Bioshock, it was revealed that, despite their size and typically slow movements, they become incredibly fast once engaged, in some cases quicker than the player.

Security Bots: Throughout the city of Rapture, they are called via alarm by various security cameras. Security bots appear to hover and fly using the same method as helicopters and are armed with machine guns. When disturbed, the security cameras\' siren will sound and an unlimited supply of security bots will pour out for a limited time. The only way to take them down is to shut off the security system by using ADAM to turn it off. The security system can also be suborned by the player, either by \"hacking\" it or using the \"Security Beacon\" plasmid on an enemy.

Official requirements for PC Version

Collector\'s Edition
* Big Daddy figurine
* “Making Of” DVD
* soundtrack CD

The BioShock Limited Edition will be available to US and Canada exclusively at GameStop and EB for US$59.99 (PC LE) and US$69.99 (Xbox 360™ LE)

Figurine (more pics)

Huge promotional statue in 4 EBGames/Gamespots around the US.

Reviews

10/10 on OXM UK and 95% on PC Gamer

Informative Links
2K official homepage
Wikipedia
BioShock product report
IGN
GameSpot
Xbox.com

Podcasts
Episode 1: What is BioShock
Episode 2: Player Choice in BioShock
Episode 3: What is Rapture?
Episode 4: The Developers
Episode 5: The Evolution of BioShock
Episode 6: An Exlusive look at the Little Sisters of BioShock
Episode 7: Inside the Animations
Episode 8: The Physics Behind BioShock
Episode 9: The Story of Andrew Ryan
Episode 10: BioShock on PC
Episode 11: Plasmids in BioShock

Videos
BioShock trailer
14 minute developer walkthrough
7 minutes of gameplay footage
E3 2007 X-Play footage
EcoShock trailer showing crazy AI!

Pc demo
Klik hier om de PC demo te downloaden

[ Bericht 0% gewijzigd door IedeK. op 25-08-2007 15:18:17 ]
pi_52675616
tvp.

Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn .
pi_52675652
tvp
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52675811
Hoe kan ik antialising aazetten in de pc-versie? Het spel ziet er gekarteld uit
pi_52675849
De game is nu cracked, na vier dagen al.
Ah zelf ben ik gelukkig een trotse bezitter van de CE versie dus ik heb er niks aan maar ik dacht het is wel leuk om te melden.
pi_52675997
Nou, er is een work-around voor de registratie, echt een goede methode vind ik het nog niet. Maar goed, het zal best werken.

@Logitik, heb je een nVidia kaart? Dan kan je dan bij het nVidia Control Panel doen, moet je de Antialiasing niet op application controlled zetten maar op een eigen waarde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:38:37 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52676074
tvp.. ff lachen.
The truth was in here.
pi_52676328
sow na eindelijk 4 dage te wachten vanavond eindelijk bio spele
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:56:18 #9
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52676404
tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52676408
Ben het al een paar uurtjes aan het spelen. Ik heb de console versie, en normaal ben ik geen fan van FPS op de consoles, maar dit speelt heerlijk, de controles voelen zo soepel aan.

En het verhaal en de gameplay... wat een pracht spel
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:56:57 #11
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52676423
tvp
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:04:39 #12
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52676579
Nu moet ik heel arcadia over doen vanwege die stomme bug Hopelijk gaat et dan nu wel goed.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:06:32 #13
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52676618
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:52 schreef silentnl het volgende:
sow na eindelijk 4 dage te wachten vanavond eindelijk bio spele
vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.
Daar is de zondag avond voor
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52676664
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.

Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn .
Daar ben ik nu ook!
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:06 schreef BereNDD het volgende:

[..]

vanavond moet je in de kroeg of zo zitten, niet bioshock spelen.
Daar is de zondag avond voor
Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.
pi_52676711
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:55 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Volgens 2K Games wordt er géén rootkit geinstalleerd, er wordt alleen een uniek systeem ID aangemaakt en alleen dat wordt opgeslagen door SecuRom.
[..]

[..]

En aangezien je straks 5 keer het spel mag installeren kan je het ook gemakkelijk mee naar je ouders nemen en daar ook een install doen.

(Bron: http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html , zie o.a. de FAQ)
je moet toch eens hun forum bekijken 2k kan wel alles zeggen net als sony toen hun met die rootkit begonnen zeiden ze ook neeee dit is niks hoor(ow leuk om te melden securom is eigendom van sony hint hint) de gebruikers van de forum(en topic) zeggen heel wat anders.

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=6628&page=142

en gelimiteerde activatie is helemaal brak...wat als ze de activatie servers plat liggen..wat als je over 3 jaar het spel opnieuw wil spelen...ik vind het helemaal 3x niks
pi_52676802
tvp
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:21:03 #17
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52676918
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat mag die volgens mij nog altijd zelf weten.
Zo, das duidelijk
Een avondje in de kroeg overslaan om BioShock te spelen is niets mis mee. Dit spel komt pas 's nachts tot zn recht.
pi_52677912
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Zo, das duidelijk
Een avondje in de kroeg overslaan om BioShock te spelen is niets mis mee. Dit spel komt pas 's nachts tot zn recht.
precies, wanneer ik vannacht om 3 uur dronken thuis kom. Zet ik meteen hel volume op hard!
pi_52678089
Ik heb net al de fotoos achter de rug, maar die Spider Splicers zijn behoorlijk lastig, sommigen zijn echt rete-sterk, had ik 2 granaten voor nodig
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52678154
Hoe zit het met de 'replay value' hebben de mensen die hem al wat langer gespeeld hebben het gevoel dat er echt zoveel variatie in zit voor een 2e go?

(ik zit pas nog ergens in het begin denk ik, waar je de eerste vliegende sentry robot tegenkomt)
pi_52678515
Spel ziet er echt ontzettend mooi uit! Zelfs op mijn mid-range pc kan ik hem heel erg goed draaien!
pi_52679330
Net uitgespeeld, wat een game
pi_52679350
Uitgespeeld? .

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
pi_52679421
Uhm gisterochtend tot laat in de middag. Heel ff in de avond. En vandaag van begin van de middag tot nu dus. Zo snel is ie dus ook weer niet uitgespeeld hehe Kheb wel non-stop gespeeld overigens ghehe
pi_52679823
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Kijana het volgende:
Uhm gisterochtend tot laat in de middag. Heel ff in de avond. En vandaag van begin van de middag tot nu dus. Zo snel is ie dus ook weer niet uitgespeeld hehe Kheb wel non-stop gespeeld overigens ghehe
Heb je op "hard" gespeeld?.....ik speel hem op hard en hij is best pittig op die setting...
pi_52679967
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52680073
tvp
pi_52680162
Nee ik heb 'm niet op Hard uitgespeeld. Doe ik wel een andere keer. Medium is ook frustrerend soms zeg. Maar ik moet Bioshock sowieso nog wel een keer uitspelen om al die wapen upgrades, de invents, en die foto's nemen, te krijgen. De volgende keer ben ik toch evil dus heb ik meer Adam, zal wel lukken dan.
pi_52680369
[quote]Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
pi_52680773
Upgrades zijn later in de game wel nodig hoor
pi_52680831
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef ELdudeness het volgende:

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
Dat laatste vind ik juist wel leuk. Maakt het spel een beetje spannend .

Je hoort mensen praten, je ziet ze nog niet, dan zie je ineens een schaduw en hoppa ze staan ineens achter je! Waaaaah!
pi_52681208
Vannacht verder spelen, nu eerst werken
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_52682888
Kijk ik ff op gamewinners.com voor cheats, staan er 2 spoilers van formaat tussen
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:48:45 #34
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52682900
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52684102
Wat een sfeer in het spel zeg! Het geluid is echt goed! Ik krijg er soms kippevel van
pi_52684472
Ik heb onwijs veel zin om het spel te gaan spelen.. maar wil hem eigenlijk niet kopen, ben bang dat het me na een paar uur niet meer bevalt. (Al is het spel erg goed, toch kan het me dan niet meer bevallen om wat voor reden dan ook)

Dan zit ik met een spel van 50 euro dat ik niet meer terug kan brengen.. goed, kan het nog online verkopen. Darn, en dan is het zondag
pi_52685901
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:42:27 #38
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52686164
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52686243
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Un4 het volgende:
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
pi_52686644
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Deathraiser het volgende:

[..]

je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
pi_52687453
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
pi_52687507
Als je op start drukt kun je ook zien hoeveel little sisters er nog zijn! En als je ze allemaal al hebt zie je er geen meer lopen bij die big daddy's.

Ben wel veel foto's aan het maken heb de meeste dingen al genoeg op de foto staan
pi_52688587
lol

http://theinquirer.net/?article=41921

On the up side, the early calls of 'rootkit' are false, what you have instead is something that phones home to take away your rights, limits how you use your purchase, and in general, screws you. All this for only $49.99.
pi_52689126
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
Zal ik doen.. Hopelijk haal ik dat nog qua health, die eerste Big Daddy deed me wel redelijk pijn.
...war never changes
pi_52690264
teveepee

heb vandaag helemaal niet kunnen spelen

morgen dan maar
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:33:18 #46
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52690327
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:36:22 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690368
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:13 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690414
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Darklight het volgende:
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:53 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690430
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:42:53 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690480
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
Ik ben zelf ook al langer bezig Maar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:43:41 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690495
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook al langer bezig Maar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
Ja, daarom, ik ook..
pi_52690934
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, daarom, ik ook..
  zondag 26 augustus 2007 @ 02:58:39 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52691413
Uitgespeeld . Geen idee hoe lang ik bezig ben geweest, maar toch wel een stuk of 15-20 uur. Echt een geweldig spel.

Wil niet teveel gaan spoilen, maar ik geef de game een 9. Geen GOTY voor mij, maar dat ligt er eigenlijk aan hoe de andere toppers van dit jaar zijn ( Halo 3, Mass Effect ).

Mochten die tegenvallen zal dit de GOTY zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:14:10 #54
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52691588
Op easy zeker?
Ik ben op medium bezig en heb nu denk ik 75% gedaan. Ik ben zeker 20-24 uur bezig geweest. Ik heb dan ook elke hoek van elke kamer gezien, maar alsnog. Ik vind het best een lange game in vergelijking met de meeste andere.

Ik ben nu wel strontzat van al die camera's en turrets. Die verzieken het zo langzamerhand wel een beetje. Dat gehack constant ben ik wel weer zat.

Ben trouwes nog een bug tegen gekomen. Wanneer je die EMP bom moet maken blijft de arrow naar die bom wijzen terwijl in nog onderdelen nodig heb. Gelukkig wist ik nog waar ik onderdelen kon vinden maar als ik dat was vergeten had ik die OOK opnieuw moeten spelen.

Het probleem in arcadia was inderdaad dat er niets in de kluis lag. Er moest een tape liggen die je moest beluisteren. Die lag er de eerste keer dus niet.

En nu ik weet wat er gebeurt als je alle sisters red ga ik zeker weten alles weer spelen om te kijken wat er gebeurt wanneer je ze leeg haald. Ik denk dat ik het al weet maar we zullen zien.
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:23:33 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52691677
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk . Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..

Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen

Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52693191
Wat een coole soundtrack zeg!
Overigens twijfel ik nog steeds om hem te kopen.. ik vond de demo prachtige, maar wel vet creepy.. en daar ben ik niet zo een sterke mee (heb er anderhalf jaar over gedaan om RE4 uit te spelen en Doom3.. dat debacle vergeet ik liever)..
Och, het heeft natuurlijk ook geen haast
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:49:59 #57
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52694151
Te creepy om verder te spelen? Heb je al es FEAR gespeelt?
pi_52694235
Misschien een vraagje die eigenlijk niet mag, maar was hij nu al gekraakt? Ik kan het spel nergens vinden om te downloaden. Ik wil het spel wel kopen maar er komen nog zoveel games uit die ik wil kopen
pi_52694300
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
10 minuten ja
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:58:37 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52695544
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
pi_52695618
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_52695722
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, ik heb het idee dat ik het spel al bijna uitgespeeld heb.
Heb nu al op één na alle wapens.
Weet iemand hoe ver ik ben?
SPOILER
Oh je moet nog een heel stuk
pi_52696038
Enrage is tof! Prachtig om te zien hoe die klote splicers elkaar kapot maken of een kamikaze missie tegen een Big Daddy beginnen.
...war never changes
pi_52696371
Ik vond gister zoon... ding waardoor ik beter kan zoeken ofzo. Dus dat je op RT drukt als je bijvoorbeeld een lijk onderzoekt, en soms vind je dan dingen die hij eerst niet zag.

Maar heb je dan die spullen die je als eerste ziet opgepakt, of laat je die dan liggen en raak je ze opeens kwijt ofzo?
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52697027
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
Je kunt bij het einde van het level, ook terug naar de plaatsen die je eerder hebt bezocht, met de Bathysphere. Dan kun je alle Big Daddies die je gemist hebt nog naar hartelust omleggen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:20:22 #66
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697418
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

FEAR is niks,
om écht te schrikken moet je Criminal: Condemned spelen. FEAR is overrated qua griezeligheid (wel een zeer geile game though)
Ik moet zeggen dat me een paar keer kapot schrok. Helemaal toen ik een trap afdaalde en ineens stond Paxton Fettel recht voor mn neus Of Alma die in een vent ineens om de springt. Daar schrok ik toch wel van.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:23:11 #67
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52697481
Als je uit een level vertrekt krijg je ook een waarschuwing dat er nog little sister in die omgeving zijn die je nog niet te grazen hebt genomen
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:24:06 #68
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697507
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
pi_52697688
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom geen torrents?
Omdat ik dan bijna een dag aan het downloaden ben. Via Payserver heb ik het spel in 2 uurtjes binnen. Maar is er dan al een reloaded versie?
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:33:50 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52697750
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De daddy's zijn verbazingwekkend makkelijk om te leggen als je het juiste wapen hebt
De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:34:03 #71
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697759
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:35:13 #72
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52697788
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Blinker het volgende:

[..]

De eerste Daddy vond ik vrij lastig, maar na mate je verder komt word het juist steeds makkelijk
Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod loopt Zo slim is ie niet.
pi_52697947
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
een enkele. Maar die gaan nooit zo snel dat je een paar gig in 2 uur binnen hebt. Wat voor verbinding heb je dan wel niet?
ADSL Comfort geloof ik, download met 900 KB/s per seconde. Maar nu genoeg gepraat over illegale dingen. Over naar Bioshock
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:46:26 #74
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698094
lol, Ik heb em gewoon via Bol besteld. Het beeldje staat hier naast me. Beschermd mn PC
pi_52698270
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Klopt. Wanneer je betere wapens krijgt kan je ook een val zetten waarin ie zichzelf dod loopt Zo slim is ie niet.
Ik doe altijd gewoon eerst shocken, dan flink erop los knallen met de shotgun. Tussendoor nog een keer in de fik zetten.

Ik ga volgens mij wel ff over deze game doen. Ben nu bij Arcadia en ga zo eerst een paar dagen naar m'n ouders toe. Daar kan ik 't niet spelen, dus ff wat anders vinden om te doen.
Wel lekker blijven plakken hè?
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:12:56 #76
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698897
Heeft iemand trouwes een speed plasmid gevonden? In een van de eerste gameplay filmpjes werd ie namelijk gebruikt maar ik heb nog niets gevonden.
pi_52698898
ik ben nu bij
SPOILER
krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:14:58 #78
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52698957
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef warchaser44 het volgende:
ik ben nu bij
SPOILER
krijg ik nog wel 3 wapen upgrades vanaf hier, lijkt mij dat ik bijna aan het einde zit
Voor allen die het spel nog niet zo ver hebben gespeelt moeten deze spoiler ECHT NIET lezen. Toevallig heb ik het al ergens anders per ongeluk gelezen
pi_52699256
daarom doe ik hem ook in een spoiler
kan ik niks meer aan doen als iemand hem leest, ik wist het ook al van tevoren en eigenlijk bederft het je spel niet echt, tenminste bij mij niet
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:29:28 #80
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52699401
Vind ik ook niet. Maar ik heb altijd de neiging om spoilers toch te lezen. Ik wil namelijk weten wat er nou staat Noem het een character flaw.
pi_52699708
ik heb het ook altijd

great minds think alike
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:39:49 #82
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52699780
The greatest
pi_52700518
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
pi_52700587
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Flink zuipen, dan vergeet je dit soort dingen vanzelf weer
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:03:55 #85
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52700595
Dat werkt lang niet altijd, geloof me
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:41:14 #86
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52701620
Ik heb het ook gelezen
pi_52701669
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:41 schreef Blinker het volgende:
Ik heb het ook gelezen
ik dacht eerst ook

maar eigenlijk valt het best mee

ik kwam het trouwens te weten doordat ik in de secret achievements keek
niet doen dus!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:50:28 #88
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52701878
Bedankt voor de tip
pi_52702476
Ik speel het spel nu op normal, en ik ben het zeker van plan om het op hard te gaan spelen! Wat een spel zeg super!
pi_52704088
Ach, ik heb hem ook gelezen. Maar ik ben meer geinteresseerd in het hoe en waarom dan wat er eigenlijk staat.
Hoewel ik er wel naar uitkijk.
Ik wil hem ook zeker op hard gaan spelen, meesterlijk spel. Heerlijk.
~Leonard Cohen
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:46:13 #91
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52704372
Je kan op elk moment in het spel de moeilijkheidsgraad veranderen.
pi_52704524
I know, maar ik wil toch eerst het spel op medium uitspelen.
~Leonard Cohen
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:57:17 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52704688
Jongens, vlak voor dat Fleet Hall Theater wil die glazen deur niet open.

Voor die glazen deur heb je een klein cafetje. Wat zie ik over het hoofd?
pi_52704761
De liftknop.
~Leonard Cohen
pi_52704865
idd, je moet naar boven
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:24:48 #96
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52705360
Graag geen gezeur over craks ed meer.
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:55:50 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52706097
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je gek op easy,. op medium natuurlijk . Misschien ben ik ook wel langer bezig geweest hoor..

Tuurlijk blijft die naar de bom wijzen, je moet eerst de shit VINDEN, en niet met een pijltje er naartoe lopen

Je hoeft ook niet te hacken, koop de machine uit of gebruik een autohack

Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaakt
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:13:06 #98
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52706656
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Uitsluitend bad guys?
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:45:43 #99
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52707548
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Uitsluitend bad guys?
Badguys, Big Daddy's little sister's en de turrets, camera's en die vliegende robotjes.
pi_52707663
O wauw, kan je ook foto's maken van turrets camera's en die vliegende dingen? Gaaf!
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')