Dat laatste vind ik juist wel leuk. Maakt het spel een beetje spannendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef ELdudeness het volgende:
Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Un4 het volgende:
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden.Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Deathraiser het volgende:
[..]
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit
ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
Zal ik doen.. Hopelijk haal ik dat nog qua health, die eerste Big Daddy deed me wel redelijk pijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
Hoe kom je er bijquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Darklight het volgende:
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helftquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
Ik ben zelf ook al langer bezigquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |