abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52679967
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52680073
tvp
pi_52680162
Nee ik heb 'm niet op Hard uitgespeeld. Doe ik wel een andere keer. Medium is ook frustrerend soms zeg. Maar ik moet Bioshock sowieso nog wel een keer uitspelen om al die wapen upgrades, de invents, en die foto's nemen, te krijgen. De volgende keer ben ik toch evil dus heb ik meer Adam, zal wel lukken dan.
pi_52680369
[quote]Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind wel dat er te veel dingen zijn enzo. Je hebt dan al die powers en upgrades en dan nog al die wapen welke je weer kan upgraden. Dat is wel tof maar vind die verschillende kogels wel weer irritant worden en dan ook nog foto's nemen.

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
pi_52680773
Upgrades zijn later in de game wel nodig hoor
pi_52680831
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef ELdudeness het volgende:

Ja vind ik ook, er zitten veel te veel wapens in. En dit verbeeterd de gameplay absoluut niet vindt ik.
Die plasma's zijn tof, maar al die updatre's zijn naar mijn mening echt niet nodig.
En darnaast vindt ik de het veel te chaotisch allemaal, die vijanden komen overal vandaan, en er is gewoon weinig overzicht in de game.
Dat laatste vind ik juist wel leuk. Maakt het spel een beetje spannend .

Je hoort mensen praten, je ziet ze nog niet, dan zie je ineens een schaduw en hoppa ze staan ineens achter je! Waaaaah!
pi_52681208
Vannacht verder spelen, nu eerst werken
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_52682888
Kijk ik ff op gamewinners.com voor cheats, staan er 2 spoilers van formaat tussen
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:48:45 #34
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52682900
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52684102
Wat een sfeer in het spel zeg! Het geluid is echt goed! Ik krijg er soms kippevel van
pi_52684472
Ik heb onwijs veel zin om het spel te gaan spelen.. maar wil hem eigenlijk niet kopen, ben bang dat het me na een paar uur niet meer bevalt. (Al is het spel erg goed, toch kan het me dan niet meer bevallen om wat voor reden dan ook)

Dan zit ik met een spel van 50 euro dat ik niet meer terug kan brengen.. goed, kan het nog online verkopen. Darn, en dan is het zondag
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52685901
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:42:27 #38
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52686164
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52686243
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Un4 het volgende:
Net m'n eerste Big Daddy omgelegd, maar kon geen Little Sister vinden. Heeft iemand dat ook gehad bij de eerste encounter?
je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
pi_52686644
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Deathraiser het volgende:

[..]

je moet wachten totdat ze naar een plek in de muur gaan, daar kloppen ze op en dan komt er een little sister uit

ik had het op het begin ook totdat ik es wachtte, de big daddy valt je ook niet an fzo hij loopt gewoon rond, totdat er een sister bijloopt dan word ie agressief als je daar te dichtbij komt
Damn! Dan heb ik er ook één a twee gemist.
pi_52687453
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
pi_52687507
Als je op start drukt kun je ook zien hoeveel little sisters er nog zijn! En als je ze allemaal al hebt zie je er geen meer lopen bij die big daddy's.

Ben wel veel foto's aan het maken heb de meeste dingen al genoeg op de foto staan
pi_52688587
lol

http://theinquirer.net/?article=41921

On the up side, the early calls of 'rootkit' are false, what you have instead is something that phones home to take away your rights, limits how you use your purchase, and in general, screws you. All this for only $49.99.
pi_52689126
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer Big Daddy's in het level, wacht je tot die een Little Sister halen.
Zal ik doen.. Hopelijk haal ik dat nog qua health, die eerste Big Daddy deed me wel redelijk pijn.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_52690264
teveepee

heb vandaag helemaal niet kunnen spelen

morgen dan maar
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:33:18 #46
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52690327
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:36:22 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690368
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:13 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690414
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Darklight het volgende:
uitgespeeld?
Volgens de makers deed je er 100uur over
Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:39:53 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52690430
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij 10 tot 15 uur doe je er over als het goed is. Vind dat ook lang zat.
Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:42:53 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52690480
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan was ik nu klaar. Ben nog niet op de helft
Ik ben zelf ook al langer bezig Maar ik check dan ook elk hoekje en gaatje voor een extra dollar of kogel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')