abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:55:41 #201
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52798466
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_52798506
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De plasmids voegen inderdaad heel wat lol toe. Eentje in de fik zetten en ze steken vanzelf elkaar aan "Remember, Fire spreads" Of er wat wespen tegenaan gooien. Je moet die camera trouwes ook gebruiken. Daarmee kun je heel wat speciale dingen verdienen die je niet uit een apparaat kan halen. Ik kwam laatst een hele handige tegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52798826
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
Maar een spel als bioshock speel je niet voor de uitdaging. Meer voor de beleving.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:06:20 #204
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52798844
Je hoeft em niet te gebruiken. En als je loopt werkt et toch niet.
pi_52798888
Je kan t inderdaad zo moeilijk maken als je zelf wil, desnoods schiet je alleen met je pistool, en dan met anti-personnel kogels op big daddies, als je je daar goed bij voelt...
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:22:54 #206
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52799349
Weet iemand dit:
SPOILER
pi_52804521
Geen idee, maar die tonic gebruik ik alleen
SPOILER
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:48:29 #208
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52804817
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Geen idee, maar die tonic gebruik ik alleen
SPOILER
SPOILER
pi_52805233
SPOILER
~Leonard Cohen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:11:35 #210
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52805339
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:23:50 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_52805687
woooooow wat een game, echt, wow. Sfeer van hier tot Tokyo, uitgewerkte details all over the place...

Ik vind het de beste aanschaf sinds een lange, lange tijd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_52806443
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.
Je kunt het beter met je ogen dicht gaan spelen als je het moelijk wilt hebben dat is ongeveer even leuk als spelen zonder al die upgrades en krachten
Ik wil het spel twee keer uitspelen, dus dat doe ik de tweede keer wel. Daar komt nog eens bij dat de meeste Gen-upgrades beetje nutteloos zijn, en niks toe voegen aan de gameplay. Ze maken het spel alleen maak makkelijker (bijv die beveiligings & hacking shit) Daar maak ik geen gebruik van

Ik hou wel van een beetje uitdaging! Alleen die Big-Daddy's kan ik nu gewoon laten lopen dus
pi_52813148
Zo'n kopieerbeveiliging werkt wel: na een eerste poging om een minder legale versie te installeren (wat niet wilde) heb ik hem maar gewoon gekocht. Laten de gamepublishers dit maar niet lezen. Now installing.
For great justice!
pi_52813476
Precies Q.. same here, weekje gewacht.. en toch maar gekocht.

Maar hij is het absoluut waard
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52815664
Bizar! Wat een geniaal spel!
For great justice!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:32:55 #216
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52815708
OK, 2de keer uitgespeelt. 1e keer alle sisters gered en nu alle sisters geharvest.
SPOILER
pi_52816259
Ai.. had ik die spoiler maar niet gelezen..

[ Bericht 90% gewijzigd door DaFrenk op 30-08-2007 21:30:29 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_52818649
Door het dood maken van die Big Daddy's.. maakt dat het spel niet alleen maar makkelijker? Je krijgt er namelijk flinke beloningen voor..
pi_52819047
Uitgespeeld . Het is wel kut dat je niet ff terug kan om je achievements nog te halen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:36:29 #220
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52819101
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef Logitik het volgende:
Door het dood maken van die Big Daddy's.. maakt dat het spel niet alleen maar makkelijker? Je krijgt er namelijk flinke beloningen voor..
Alleen geld en soms nog es ammo ofzo. Zolang je de daddies met rust laat, laten ze jou met rust. ze vormen over het algemeen geen bedreiging. Juist wanneer je ze probeert te doden word het moeilijk. (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad).
pi_52819104
Of ik laat mijn savepoint vlak voor het einde natuurlijk.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:39:13 #222
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52819199
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ai.. had ik die spoiler maar niet gelezen..
Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?
pi_52821973
Met de telekanetik, kan je de meeste vijanden in 1 klap doodmaken lekker makkelijk! Ik loop er nu zo door heen
pi_52822651
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Hoezo? Was je al begonnen met een 2de keer?
Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallen

Ik was dus net in die Medical Pavillion terecht gekomen en ik besloot i.p.v. achter die chirurg aan te gaan rennen eerst maar eens rond te kijken. Daar heb ik geen spijt van gehad.. hopla, een nieuwe plasmid gevonden, tevens een hacking potion en een hacking tool. Dat laatste begrijp ik niet helemaal, toen ik een vending machine wilde hacken zag ik wel een nieuwe optie.. maar daar stond een (1) achter, betekend dat ik die tool nog maar één keer kon gebruiken?

Dat was dus in die Dental area.. waar ook een stuk gang vol ijs lag. Ik dacht.. zou het? En ja hoor.. je kan het ijs smelten met die vuur plasmid.. ongelofelijk Nu is dat niet zo bijzonder.. maar ik dacht eerst dat dat ijs een eenvoudige manier was om aan te geven dat je niet verder kon gaan.
pi_52824394
Ach waarom niet, ik heb 'm ook maar gekocht. Wat een spel
X
X
X
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:43:41 #226
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52825569
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nee.. maar nu weet ik hoe het eindigt in beide gevallen

Ik was dus net in die Medical Pavillion terecht gekomen en ik besloot i.p.v. achter die chirurg aan te gaan rennen eerst maar eens rond te kijken. Daar heb ik geen spijt van gehad.. hopla, een nieuwe plasmid gevonden, tevens een hacking potion en een hacking tool. Dat laatste begrijp ik niet helemaal, toen ik een vending machine wilde hacken zag ik wel een nieuwe optie.. maar daar stond een (1) achter, betekend dat ik die tool nog maar één keer kon gebruiken?

Dat was dus in die Dental area.. waar ook een stuk gang vol ijs lag. Ik dacht.. zou het? En ja hoor.. je kan het ijs smelten met die vuur plasmid.. ongelofelijk Nu is dat niet zo bijzonder.. maar ik dacht eerst dat dat ijs een eenvoudige manier was om aan te geven dat je niet verder kon gaan.
Een hacking tool kan 1 keer gebruikt worden. Je kan er maximaal 5 tegelijk van dragen. Daarmee kun je in een keer hacken. Geen gezeur met pijpjes.

Daar zat ik ook even vast todat ik een tape had beluisterd en dacht.... Goh, zou dat kunnen?

En het filmpje dat je op het eind krijgt is zeker weten anders dan wat je verwacht. Als je op easy speelt vlieg je zo door het spel heen zodat je er zelf achter kan komen wat er gebeurt. Of weet je soms alle details al?

En ik zeg het nogmaals. Maak van alle vijanden foto's todat de onderzoeken afgerond zijn. Je krijgt heel wat leuke dingen. Maar dit raad ik alleen op easy aan. Op medium verlies je al gauw heel wat health wanneer je foto's recht voor een vijand probeert te maken. Op medium maakte ik alleen foto's wanneer het redelijk veilig was. Ik verloor wel health maar het was geen ramp. Easy is echt EASY.

[ Bericht 5% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-08-2007 22:50:01 ]
pi_52829591
Ik zit nu denk ik rond de 80% (net begonnen met het 1 na laatste level zegmaar).

Mooi spel hoor
pi_52831723
Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock nadat ik het Evil heb uitgespeeld.
SPOILER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52831920
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock nadat ik het Evil heb uitgespeeld.
SPOILER
SPOILER
pi_52833372
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:23 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Wel leuk gemaakt iig. Heel anders als ik me voorgesteld had, maar zeer zeker tof
pi_52833434
Ik vroeg me trouwens het volgende af over die little sisters:
SPOILER
pi_52835617
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_52839282
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef NED het volgende:
Ik vroeg me trouwens het volgende af over die little sisters:
SPOILER
SPOILER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52839339
SPOILER
pi_52841090
lekkere opvulling, zo'n halve pagina spoilers
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:20:32 #236
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52841390
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Brammie1 het volgende:
lekkere opvulling, zo'n halve pagina spoilers
SPOILER
pi_52842243
SPOILER
pi_52847706
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:19 schreef warchaser44 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:27:05 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52856814
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:53 schreef existenz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:37:19 #240
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52857119
SPOILER
pi_52862320
Kom wel terug in dit topic zodra ik hem heb uitgespeeld, te veel spoilers hier
Xbox Live: Anormius
pi_52862765
Ik zeg, kutspoilers
  Forum Admin zaterdag 1 september 2007 @ 10:28:43 #243
58651 crew  murp
murp
pi_52862868
SPOILER
pi_52863023
SPOILER
pi_52863048
crackers

Kopen die handel!
  Forum Admin zaterdag 1 september 2007 @ 11:11:19 #246
58651 crew  murp
murp
pi_52863390
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:44 schreef Markster het volgende:
crackers

Kopen die handel!
ik had m ook gekocht, daarna weer ingeruild en de bioshock cd-keygehouden
pi_52863402
Ik ben nu aangekomen bij
SPOILER
, maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voor
SPOILER
.
pi_52863450
Gewoon doen.
First aid kits kom je zat tegen en je hebt de adam écht nodig.
Daarbij is het gewoon leuk om die big daddy's te verslaan.
~Leonard Cohen
pi_52863616
Je hebt er toch zeker geen 5 first aid kits voor nodig? beetje met gasflessen gooien enzo, liefst met explosieven erop, gaat je hooguit 2 kits kosten
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_52863644
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gewoon doen.
First aid kits kom je zat tegen en je hebt de adam écht nodig.
Daarbij is het gewoon leuk om die big daddy's te verslaan.
Dan ga ik dat maar proberen.. god sta me bij. Als ik zie hoeveel keer ik wel niet op het nippertje een aantal stukjes overleefd heb, maak ik me stiekem toch wel zorgen haha. De laatste singleplayer FPS die ik uitvoerig gespeeld heb was Duke Nukem 3D met daarna Quake 2
Kortom, weer even wennen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:52:09 #251
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52864067
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij
SPOILER
, maar ik krijg een melding in het spel dat het verstandig is om terug te gaan omdat ik niet alle Little Sisters heb geharvest en het dan wel eens "héél moeilijk zou kunnen worden".
Nu wil ik dat best doen, maar ik voel toch een beetje een loser als ik weer door 5 first aid kits heen ga om zo'n Big Daddy te killen. Daarnaast heb ik ook zowat geen geld voor
SPOILER
.
Met die gokautomaten valt best mee te verdienen als je even geduld hebt.
Gewoon al je geld erin gooien, is je geld op? Dan load je een save game weer.
Gewoon herhalen totdat je jackpot hebt ($250)
pi_52864484
Misschien ga ik wel te snel door m'n first aid kits heen. Als m'n health op 1/3 is gebruik ik al een kit omdat ik zoiets heb van.. als ik nu geraakt word ben ik dood dus maar effe healen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:21:31 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52864681
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:11 schreef Opie het volgende:
Misschien ga ik wel te snel door m'n first aid kits heen. Als m'n health op 1/3 is gebruik ik al een kit omdat ik zoiets heb van.. als ik nu geraakt word ben ik dood dus maar effe healen.
Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:20:53 #254
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52865866
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Is niet nodig. Er moet heel wat gebeuren voor je dood bent. En zelfs dat is geen ramp.
Zolang je veel quicksaved.
pi_52866019
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:38:42 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52866206
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Die big daddy's zijn toch niet zo moeilijk dat je er 5 healthkits voor nodig hebt?!
SPOILER
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52866292
Ik gebruik
SPOILER
Werkt prima.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:56:04 #258
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52866545
Klopt
pi_52866625
Ik raak meestal gewoon zó in paniek dat ik alles gebruik wat in me opkomt
pi_52866690
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Whahahahaaa !!!!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:10:19 #261
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52866837
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Opie het volgende:
Zoek eerst een kist op en ren er rondjes om Zo af en toe een granaat of shotgun erop. Of ga ergens onder liggen zodat hij jou niet kan zien of raken. Dan knal je em gewoon in z'n poten. Het kost wat moeite in het begin maar het word verder in het spel steeds makkelijker. Bewaar bijv je granaten voor daddies. Die werken erg goed.
pi_52867269
Gisteren was ik wat aan het spelen met die trap bolts (ik clear altijd een level, en klooi dan soms nog wat aan, wat rondkijken enzo en dan vallen je soms leuke details op). Ik had het wel bekeken, dus ik ging naar de exit. Komt er plots een big daddy in aggro state op top snelheid op me aflopen! . Ik schrok me echt de tiefus.

Na een korte check bleek dat hij tegen mijn trap wire is gelopen. Knap dat hij wist dat ik dat gedaan heb, en waar ik was. .
pi_52870906
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:02:11 #264
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52871244
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen de Daddy's met geweren en die Bouncers met zo'n boor. Bouncers laten zich makkelijk in de val lopen omdat ze altijd op je af rennen, en bij die anderen kan je gewoon ergens achter gaan staan zodat ie je niet kan raken
lol, soms zet ik een val maar lopen ze er niet doorheen omdat ie kan schieten Hij komt daarom niet naar me toe lopen.
pi_52873485
Heb het spel net gespeeld, echt geweldig. De sfeer, het geluid alles is echt 'af'.
pi_52874007
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef NED het volgende:
Inmiddels ben ik toch maar terug gegaan om die 2 Big Daddy's te killen. Het waren dit keer 2 joekels genaamd "Rosie" en het ging wel redelijk. Veel electroshock met grenade launcher en had dus weer genoeg ADAM.

What the fuck trouwens...
SPOILER
Ben nu inmiddels in Arcadia.
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:09:20 #267
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52874061
Ergste vind ik die Big Daddy's die in de buurt lopen als je wat lui aan het afknallen bent en ze per ongeluk geraakt worden.

Helemaal lachen wanneer je 10 van die helikoptertjes aan het afknallen bent en er zo'n Daddy op je af komt rennen omdat je hem per ongeluk geraakt hebt
pi_52874365
Je zal het vast vaker gehoord hebben, maar waar is je avatar van Biograde?
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:23:32 #269
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52874393
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Chick uit de pr0n. Zoek maar eens, liepen topic's zat over
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:24:24 #270
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52874410
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
Dat zou ik ook wel es willen weten. Elke keer wijkt mn blik weer af naar dat ding
pi_52875118
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Ergste vind ik die Big Daddy's die in de buurt lopen als je wat lui aan het afknallen bent en ze per ongeluk geraakt worden.

Helemaal lachen wanneer je 10 van die helikoptertjes aan het afknallen bent en er zo'n Daddy op je af komt rennen omdat je hem per ongeluk geraakt hebt
Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aan Echt geen gevoel voor humor die gasten
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:05:50 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52875478
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

Ik had laatst een Daddy om me te beschermen, loopt ie eerst over mijn traps heen, en valt me dan aan Echt geen gevoel voor humor die gasten
pi_52875636
Search ligt eruit heb je geen titel voor me?
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:15:12 #274
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52875780

1e hit en het is al raak.
pi_52875944
... had ik maar niks gevraagd
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:25:30 #276
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52876115
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef DaFrenk het volgende:
... had ik maar niks gevraagd
Dekt de lading wel in m'n voorgaande post huh

Ze heeft haar tijd gehad zullen we maar zeggen

ONTOPIK
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:36:04 #277
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52876437
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dekt de lading wel in m'n voorgaande post huh

Ze heeft haar tijd gehad zullen we maar zeggen

ONTOPIK
Dit is ALTIJD ontopic
pi_52880562
Yeey, uitgespeeld met het goede einde. Kwaliteits-game!
  zondag 2 september 2007 @ 00:26:14 #279
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52880820
Ook uitgespeeld met het slechte einde.
Toch nog maar een keer overnieuw spelen
pi_52886269
Ik ga hem ook overnieuw doen, maar dan op easy, omdat ik snel het andere einde wil zien
  zondag 2 september 2007 @ 13:19:29 #281
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52888515
Ik wacht eerst even op een guide denk ik!
Kan ik in een ruk alle achievements halen
pi_52888715
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:49 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.
SPOILER
pi_52888835

Nog 15 .
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:41 #284
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52888882
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:30 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik had laatst wat moois bij zo'n Bouncer.
SPOILER
SPOILER
pi_52889382
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.
  zondag 2 september 2007 @ 14:04:28 #286
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52889484
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik speel op hard en dat vind ik goed te doen, maar af en toe best pittig.
Is het hacken nog wel te doen op hard?
pi_52891482
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]

Nog 15 .
Ik moet er nog 5!
pi_52892549
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.

Ik zit nu in dat level na
SPOILER
.
  zondag 2 september 2007 @ 16:03:52 #289
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52892706
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Justinn het volgende:

[..]

Soms wel, maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De moeilijkste hacks worden steeds vaker onmogelijk (overal geblokkeerd). Maar ik hack dan ook iedere machine die ik tegenkom. Als je trouwens op alle lichamen zoekt naar geld, heb je zat om automatic hack tools te kopen om de moeilijkste hacks te overwinnen.

Ik zit nu in dat level na
SPOILER
.
SPOILER
pi_52894311
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ik ben direct op hard begonnen, en het hacken is nog makkelijk te doen (vind ik).
Alleen oordeel ik te vroeg omdat ik nog ergens in het begin zit (ben nog geen big daddy tegen gekomen op die cutscene in het begin na dan).

Het feit dat ik zoveel mogelijk tegenstanders met die "tang" probeer te slopen draagt natuurlijk ook niet bij aan de snelheid...wat ik absoluut niet erg vind!
pi_52896137
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:19 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Ik moet er nog 5!
Je hebt áltijd baas boven baas .
pi_52896267
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 2 september 2007 @ 19:08:56 #293
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52897170
Ik hou al de namen in de game en de volgorde daarvan niet meer bij.
  FOK!Fotograaf zondag 2 september 2007 @ 20:29:30 #294
159915 -Menn0-
MNO
pi_52899041
Ik ben net voorbij het punt dat ik dokter moet slopen voor een sleutel. Net in een bootje naar een ander gebied. Moet nog ff dat systeem met die upgrades enzo uitvogelen. Maar verder is het wel leuk vet spel.
,,/
  zondag 2 september 2007 @ 20:36:14 #295
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_52899226
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben net voorbij het punt dat ik dokter moet slopen voor een sleutel. Net in een bootje naar een ander gebied. Moet nog ff dat systeem met die upgrades enzo uitvogelen. Maar verder is het wel leuk vet spel.
Wat???
pi_52899257
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je hebt áltijd baas boven baas .

Nu nog drie trouwens:
SPOILER
pi_52899946
Op een gegeven moment moet je een aantal items verzamelen en daarmee iets maken, zorg dat je alle items vind en het niet omzeilt met een hack want dan blijft je hintscherm de rest van het spel aangeven dat je nog een item te verzamelen hebt, erg vervelend.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 2 september 2007 @ 23:51:52 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52905645
een hack?

cheater
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52909363
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef MMaRsu het volgende:
een hack?

cheater
Heb jij het spel wel gespeeld stomme kneus, in het spel zelf moet je hacken.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 3 september 2007 @ 09:48:41 #300
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52910787
Boh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')