Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezienquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Blinker het volgende:
Waar moet je eigenlijk foto's van maken?
Die wapen upgrade stations zijn moeilijk te vindenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel veel overgeslagen en weinig foto's gemaakt![]()
Daarmee verkrijg je extra bonusen enz. Van mij had het ook niet gehoeven maar het is wel handig als je eenmaal alles volledig hebt onderzocht doormiddel van foto;s maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef NED het volgende:
[..]
Wáárom moet je die foto's eik maken? Ik heb alleen de demo gespeeld, maar daar heb ik niks van foto's maken gezien![]()
Nee foto's kun je overal makenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Blinker het volgende:
Dan moet ik maar snel beginnen
Ik ben nu bij dat Famer's nog iets. Ben ik dan ietsje te laaT?
Zoveel mogelijk foto's maken idd. Maar kun je na een tijdje ook weer mee stoppen omdat je dan alles vol hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... zit nu in de Arcadia Gardens... woei!
Ontzettend tof spel, morgen toch ook maar eens foto's van Turrets e.d. gaan maken, dat dan nog niet gedaan.
Waar kun je zien hoe ver je bent?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Ben nu op 80%. Ben benieuwd wat er nog gaat komen![]()
Nou, zodra je die capsule (duikboot Whatevahquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoe ver je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:06 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-08-2007 10:16:44 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Kun je even testenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
De demo deed het bij mij een vergelijkbaar systeem redelijk goed, maar verwacht niet dat je alles vol kan doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit spel nog echt goed te doen op een 2.4ghz P4 (single core), met een 6600GT? Of moet ik nu echt gaan upgraden om dit spel fatsoenlijk te draaien?
Ik zag dat je em gisteren aan het spelen was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Ik moet foto's maken. Dat vind ik wel een saai stukje om eerlijk te zijn.
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef ELdudeness het volgende:
Ik beging trouwens echt de pest aan dit spel te krijgen. Ik vind het allemaal net wat teveel van hetzelfde. ga daar naar toe , doe dat, ow shit het gaat verkeerd, ga daar naar toe .enz enz.
en die verdomde splicers zijn zo irritant, en ook die security gun's die op de raatse plekke staan.
En daarnaast zijn de gebieden zo onoverzichtelijk, en lijken ze allemaal veel te veel op elkaar.
In het begin dacht ik dat kan wel wat gaan worden, maar het verhaal kan me niet echt boeien, en het begint op een gegeven moment teveel van hetzelfde te worden.
Alhoewel die plasma's leuke gedaan zijn, en de big daddy's zijn erg cool.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.
Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellenIk heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
Maar jij bent dan ook zo'n aggresief ventjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik maak echt nergens fotoos meer van, ik schiet wat ik tegenkom meestal gewoon overhoop...![]()
Boek een reisquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou wel graag willen rondlopen in rapture voordat alles mis ging leek me wel cool![]()
Kijk op stage6.com voor beide eindes..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben het op sommige punten wel met je eens, vond het een mooi spel maar was ook wel blij toen die afgelopen was.
Kan iemand mij het ''goede'' einde vertellenIk heb alle little sisters geharvest dus kreeg het ''slechte'' einde maar ga hem niet meer spelen dus ben wel benieuwd hoe dat einde ging!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef warchaser44 het volgende:
[..]En daarom speel ik em nu nog een keer. Ik wil wel zien wat voor een einde je anders krijgt. Ik heb in middels al weer meer dan de helft er op zitten. Ik denk dat ik morgen te zien zal krijgen hoe het afloopt als je de sisters harvest. Tot nu toe heb ik nog geen verschil gezien behalve dat ik veel meer adam hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-08-2007 16:59:53 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
En wat ga je nu met het spel doen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
Uitgespeeld44 van 50 achievements door gewoon het spel te spelen i.p.v. rare dingen te moeten doen
![]()
Maar ga het geen 2de keer spelen daarvoor is het te liniear en zaten ook wel paar dingen in die ik toch minder vond zo achteraf. Maar zeker een topspel verder![]()
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?
Dat vond ik echt tof gedaan
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?
Is het soms teveel moeite om hier even met ja of nee op te reageren
Heb ik weer verkochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat ga je nu met het spel doen?![]()
Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik vond gister zoon... ding waardoor ik beter kan zoeken ofzo. Dus dat je op RT drukt als je bijvoorbeeld een lijk onderzoekt, en soms vind je dan dingen die hij eerst niet zag.
Maar heb je dan die spullen die je als eerste ziet opgepakt, of laat je die dan liggen en raak je ze opeens kwijt ofzo?![]()
Ga die van mij nu ook in V&A zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik weer verkochtHeb een snelle doorloop tijd wat spellen betreft
![]()
Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?quote:
Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Iemand? Dit zou ik ook wel es willen weten.
Dus je weet dat er nog 12 dollar in zn broekzak zit. maar je laat het toch liggen omdat...? Best wel krom eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij als je de spullen pakt bij de 1e keer zoeken dan kun je geen 2de keer zoeken.
En als je ze de 1e keer niet pakt kun je nog een 2de keer zoeken maar dan raak je die spullen van de 1e keer kwijt.
Dus dan is het meer gokken denk ik of je met de 2de keer meer of minder krijgt.
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ja hallo? Ik zie genoeg mensen die hem reeds uitgespeeld hebben.?
Is het soms teveel moeite om hier even met ja of nee op te reageren
Ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga die van mij nu ook in V&A zetten.
Volgens mij komt dat niet meer voor of nog 1 keer ofzo , zowiezo heb je later in het spel niet echt meer in de gaten dat je onderwater rond loopt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef NED het volgende:
[..]
Lamlul. Wat is het nou? Ja, het is teveel moeite? Of ja, er zitten meer van zulke scenes in het spel?
Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:35 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
2 Big Daddies met elkaar op de vuist laten gaan in trouwens gaafZe gaan elkaar dan duwen enzo, net of ze knuffelen
![]()
Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat ga ik es proberen. Maar zo vaak zie je toch niet 2 daddies in 1 ruimte?
T was bij die market, gewoon toeval denk ik. De eerste Daddy was een beetje uit koers omdat ik hem daarvoor een tijdje mee had gesleept inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je kan ze toch een behoorlijk eind meeslepen, dus een kwestie van geduld en eve.
Het hele spel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef NED het volgende:
Nou, de kogel schijnt door de kerk te zijn.
Ik trek hem ff opnieuw binnen en test het even uit of het allemaal naar behoren werkt
hendig sjiek is toch allang niet meer grappig?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Zitten er in de volledige versie meer van die hendig sjieke momenten als in de demo waar dat water in ene keer naar binnen stroomt?
Dat vond ik echt tof gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg!Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Vraagske....Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moddervette ervaring is Bioshock zeg!Kut dat ik moet verhuizen en binnenkort niet verder kan spelen tot ik in mn nieuwe huissie zit
![]()
Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef warchaser44 het volgende:
ging ik dus nog ff me savegame laden om al die diarys te vinden, kan ik nr 99 niet vinden, kom ik dit tegen op gamefaqs
VERY IMPORTANT
YOU MUST GET THESE THREE DIARIES BEFORE YOU USE THE BULKHEAD INTO THE MEDICAL
PAVILLION OTHERWISE YOU'LL NEVER SEE THEM AGAIN
dus nu kan ik die achievement niet meer halen tenzij ik heeel de game opnieuw doe ?
hmm dat scheelt me de helft van de game dan :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gesaved, dan pak je gewoon een eerdere save.
Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
het is toch geen straf om het hele spel opnieuw te spelen?
Dank u zeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gewoon op de grond mikken waar de 'trap' moet komen.
Opnieuw spelen, niet installeren gok ik zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me af hoe je dat spel dan binnen haalt? Steam?
Op den duur jij wat minder, vrees ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dit spel net aan mn vriend gegeven, voor onze 4 year anniversary![]()
Hij is er volgens mij héél blij mee haha
Daar heb je heel wat punten mee gescoortquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dit spel net aan mn vriend gegeven, voor onze 4 year anniversary![]()
Hij is er volgens mij héél blij mee haha
quote:
Hahahahahahaquote:
Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.quote:
ik heb m maar weer teruggebracht naar de winkelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb ik ook last van maar ik heb van mensen op het xtremeforums al gehoort dat er niets ergs aan de hand is.
nou, hij wou niet verder instalerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik negeer em gewoon en speel lekker verder. Terugbrengen is wel heel drastisch.
ook al geprobeerd, maar hij deed het nog steeds nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij begon al bij de installatie te kloten? Bij mij kreeg ik em pas na iets van 4 dagen. Vanochtend kreeg ik de waarschuwing voor het eerst. Anders sluit je AVG volledig af wanneer je BioShock installeert.
Er heerst inderdaad een zeer bijzondere sfeer ja. Met af en toe flinke schrikmomenten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Markster het volgende:
Ik zeg eng spel
Zodat je een little sister kunt harvesten/redden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Logitik het volgende:
Wat is het nut van het killen van een Big DaddyZe vallen mij ook niet aan, dus waarom zou ik ze dood maken?
ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je hebt de Adam nodig om plasmids te kopen bij een gatherers garden. Anders kun je het later in het spel nogal moeilijk krijgen.
Je moet al die upgrades gewoon pakken dat maakt het spel onderandere zo leuk al die verschillende krachten wie je dan hebt en kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
[..]
ja precies, dat wil ik. Ik wil het een uitdaging voor maken, aangezien ik verhalen heb gehoord dat het spel redelijk snel uit te spelen is. Ik heb diverse upgrades gewoon laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:Die heb ik ook! Die is geweldig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |