Zondagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand wanneer Jaaps halfjaardag nu is?
En Naad loopt dus nog in haar handdoekje, sinds 11.00 uur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:41 schreef mootie het volgende:
Ah, we zijn verkast naar de slaapkamer, de dames doen een poging zichzelf aan te kleden.
Past dus helemaal in het plaatje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, ik ga helemaal stuk.. Die gast, die auto, wat een cheap ass bende
Hoe oud is dat meiske rechts? Twaalf?quote:
Zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Edit: 6 danseressen die kijken alsof ze water zien branden.
Ze hebben er zin in!quote:
ghettoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Darklight het volgende:
waar halen ze dat volk nou weer vandaan
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Spot ik hier een nieuwe trend, je polo binnenstebuiten dragen?![]()
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef farscapevr6 het volgende:
nog nergens een filmpje van de bash van gister tegen nix te vinden? op vol iig niet
naadje zal wel balen dat ze niet mee mag doen in de clip
Als je een screenshot post, dan weten we of dat kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Boris Becker jr.quote:
Ik heb gewoon geen beeld nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je een screenshot post, dan weten we of dat klopt![]()
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Klopt bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:27 schreef crimescene het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/
senk joe volgens mij gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat van
Geen Boris Becker Jr, maar..........Sebastiaan ter Horstquote:
Waar heb je 'm gevonden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef farscapevr6 het volgende:
omg heerlijk dayt filmpje van gister
de laatste 2 minuten waren de beste
die nix weet echt niet met wat voor een spel die mee beig is en is te simpel om een goed strategisch gesprek te voeren
hehehehe geweldig dit
Oeps. En dankquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Desii het volgende:
Nowlife ... had ik hiervoor ook geschreven![]()
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Wat voor verschrikkelijk fout wiggah filmpje is Brian aan t opnemen??
Wordt het een videoclip voor zijn minimaal net zo foute rap??
Oh, ik dacht al, maarre... leuk voor ze, dat ze een karikatuur van zichzelf mogen spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...
Wat is het toch ook een dametje.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een dametje.
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ondanks dat het een smerige slettebak is, vind ik dit wel een mooie cap!
Ze heeft hier ietwat weg van haar grote voorbeeld Pamela A. Die inmiddels 40 jaar oud is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Vandaag... het volgende:
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uit![]()
wat moet ze? Dimitri afzeggen op zondag? Neeeequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt tegen Lieke dat ze de date met Dimitri wil verzetten of afzeggen, ze heeft geen zin in gedoe met Dennix.
Lieke zegt dat ze het juist zondag moet, als de date van Dennix er is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Ze slaan hier ook een heel nieuwe weg in, qua rapclips, dit is nog nooit vertoond.
Ja hè, de kosten van zo'n rapclipje zijn nog hoger dan de opbrengstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Ze slaan hier ook een heel nieuwe weg in, qua rapclips, dit is nog nooit vertoond.
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, de kosten van zo'n rapclipje zijn nog hoger dan de opbrengst![]()
Wat een bagger zeg...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
Hidiho.... niet alle streams doen het goed
nr1 heeft geen geluid
nr 4 = zwart
Kan jij het verhelpen??![]()
Ws met een golf3 aangekomen....en autoomgewisseld bij defeboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....![]()
Tja, het hoort er allemaal bij hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....![]()
Die viezerik kan weer niet van de borsten van die meiden afblijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, het hoort er allemaal bij hè
Go Japie!
Ja, in principe is dit gewoon aanranding...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die viezerik kan weer niet van de borsten van die meiden afblijven.![]()
Hier buit hij zijn dik-zijn en typetjes wel uit, een andere man zou toch niet zomaar aan borsten kunnen gaan zitten, en dat het meisje in kwestie dat dan grappig vindt, sterker nog, de hele kamer ligt dubbel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik met moeite medelijden met Jaap kan krijgen, maar het is bijna zielig voor hem dat hij dit soort dingen nodig heeft om wel een keer een vrouw te kunnen aanraken...
Misschien haalt hij toch nog wat faam uit DGK en is er een of ander starfuckertje dat wel bij hem in de buurt wil komen, maar anders zal hij het moeten houden bij dames die (net als deze dames) betaald worden om ondeugend met hem te doen.
Brian geeft hem ook nog een compliment omdat er van die typische Jaapdingetjes in voorkwamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier buit hij zijn dik-zijn en typetjes wel uit, een andere man zou toch niet zomaar aan borsten kunnen gaan zitten, en dat het meisje dat in kwestie dat dan grappig vindt, sterker nog, de hele kamer ligt dubbel.
Het is wel lachen.Nadia mist de sex nu al,maar ze kan niet met dennis in een bed gaan liggen.ze gaat dan af voor de hele groep.Dus doet ze nu heel stiekum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik kan niet meer met je
*geeft knuffel*
Nadia: ik vertrouw je niet meer
Dennis: Nadia, alsjeblieft..alsjeblieft..
Godsamme, slinger de streams ook weer eens aan. Is dit de herhaling of wat??
bedoeld hij niet afgezegd!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Dat moet wel een D&G bril zijn, kan niet missen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
Waar kan je die bril kopen waardoor nada classy lijkt?
ZIjn argumenten om door te gaan met de date slaan zo op nix (bevestiging bladiebla) dat het bijna niet anders kon dan dat de FEBO hier achter zit. Of hij is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Ik gok toch eerder op ....afgesproken, anders had hij het toch allang afgezegd als hij Naad steeds zo overstuur ziet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoeld hij niet afgezegd!!
Zijn keuze van meisje is ook niet bekend; gaat Nix, Huub nadoen door het af te zeggen.... zou me niets verbazen.
zie jij wat dan? ik heb maar 2 streams met het zwembadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Lieke is goed om de was op te ruimen die Naad op de grond geflikkerd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Alleen hoeren, sletjes en bitches mogen erinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
lieke lijkt me ook niet echt in de doelgroep van de clipkijkers te passen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
zo is het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen hoeren, sletjes en bitches mogen erin![]()
Hier draait het om?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Ik zie duidelijk verschillen , nu heeft ie een buikje en tieten
Het wordt tijd dat ze dat fluisteren eens gaan afstraffen. Boetes b.vquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:09 schreef Dreamboy het volgende:
Speaker.
Dennis voor de zoveelste keer wil je niet fluisteren.
Gaat Nadia dan een Amy Winehouse doen ivm de dates?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:30 schreef farscapevr6 het volgende:
zetten we morgen rond 5en de streams aan?
Bedoel je, zich lam zuipen of het nummer zingen : I'm no good?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat Nadia dan een Amy Winehouse doen ivm de dates?
Nee, het ga toch krassen dan win je nog eens wat moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je, zich lam zuipen of het nummer zingen : I'm no good?![]()
Holy Mozes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het ga toch krassen dan win je nog eens wat moment.
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het ga toch krassen dan win je nog eens wat moment.
[afbeelding]
![]()
Ik BEN BANG dat je (volgens contract) aan ALLE activiteiten die Talpa je voorsteltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Kijk, contract of niet maar geen haar op mijn hoofd dat ik als weldenkend mens in een clip zou willen met zulke kutmuziek. De miljonairs dansen allemaal gedwee mee. Schapen zijn het.
Zal een leuk clipje worden dan. Ik die meegesleurd wordt en vastgehouden. Tussen alle geilkijkende en bewegende mensjes zie je één heel booskijkend vrouwmens die geen kant op kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik BEN BANG dat je (volgens contract) aan ALLE activiteiten die Talpa je voorstelt
zal moeten meedoen![]()
![]()
Ik kan niet wachten !!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
Ik die meegesleurd wordt en vastgehouden. Tussen alle geilkijkende en bewegende mensjes
Een soort Jelte tijdens de Boot Campquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal een leuk clipje worden dan. Ik die meegesleurd wordt en vastgehouden. Tussen alle geilkijkende en bewegende mensjes zie je één heel booskijkend vrouwmens die geen kant op kan.![]()
Mooi! Daar wordt ze namelijk hartstikke agressief van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:50 schreef farscapevr6 het volgende:
heheheh naadje zit lekker door te tanken, die denkt dat de febo t toch niet zo goed ziet
die is straks apielam
o maak me gekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Daar wordt ze namelijk hartstikke agressief van.![]()
quote:Now come on everybody, let's make cocaine cool
We need a few more half naked women up in the pool
And hold this MAC-10 that's all covered in jewels
And can you please put your titties closer to the 22s?
And where's the champagne? We need champagne
Now look as hard as you can with this blunt in your hand
And now hold up your chain slow motion through the flames
Now cue the smoke machines and the simulated rain
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef wie.. het volgende:
offtopic:
Ik kon er niets van terug vinden maar weten de miljonairs dat dgk stopt ?
En hoe waren de reacties ?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:56 schreef tipsch het volgende:
Dus, Nadia loopt zich op te geilen aan die neger en fluistert nu in Dennis' oor "ik wil met je naar bed"
Ik denk dat dat alles is wat z even wilde horen. Als ze een goede bitch is (TMF/MTV-proof), geeft ze hem niksquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:56 schreef Zora01 het volgende:
nada fluisterde tegen dennis,,. Ik wil met je naar bed, ik wil bij jou zijn... WIl jij dat ook.
Nix antwoorde: Ja heel graag
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
Waarom zou je zo'n badpak aantrekken? Na een dagje strand lijk je op een mislukte superman waarvan je het pak niet uit kan trekken. Het zijn vast badpakken voor de hele slechte muziek clipjes want die zijn geil.![]()
Ben je mal, Lieke bedoelt het gewoon aardig, ik denk niet dat Huub hier moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Ik denk dat Huub en Lieke daar beide geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Dat is geen badpak. Ik heb het over die lapjes stof over de buik heen dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagt![]()
Dat is een shirt en bikinibroek, dit ivm haar buik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagt![]()
oh sorry, ik weet het ook niet, ik zie zoveel lelijks op de streams op het momentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een shirt en bikinibroek, dit ivm haar buik.
Ik denk dat Noekje doelt op het het badpak van Amanda.
Nadia was het even vergeten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix doet zijn buikje ook inhouden.
Yep, maar Dennix wil het niet, bang dat hij een stijve krijgt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
Wil Nadia nu dat Dennix haar pakt?
Nadia. lekker geil dansen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
Twee keer bood ze haar kont aan richting Dennis en hij zegt iets van "schatje, kan niet.."quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
tis om t even denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis om t even denk ik
elke piemel die daar rondloopt is nu welkom
o, dacht even dat ze ter plekke wilde worden genomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nadia. lekker geil dansen.
Dennix. nee nee dat kan ik niet.
Hoeveel caps zijn er al gemaakt van die momentjes dat ze het helemaal vergeet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Naad vertelt nog maar eens dat ze echt zichzelf is in dat hok, ook qua sex, dat zou ze thuis ook doen. De camera's ziet ze dan helemaal niet meer.
idd... en nu maakt toch weer saltos... wat een dombo is het toch ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Casshern het volgende:
huub mocht toch voorlopig het water niet in vanwege z'n oor?
nee, sufferd is het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Casshern het volgende:
huub mocht toch voorlopig het water niet in vanwege z'n oor?
ja ik zag hem opeens in het water, lekker slimquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... en nu maakt toch weer saltos... wat een dombo is het toch ook
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Favorietje van de regie, is wel erg vaak in beeld.
Familie van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:28 schreef MMMMM2 het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/rosita%20furtado.aspx favorietje van de regie
Het kwam wel in de buurt. Hij vroeg vanmiddag een een van die snollen hoe ze samen geld konden verdienen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap denkt ook dat hij ontdekt word.
Heeft hij al gevraagd wat hij er aan overhoud?
TMF en MTV in de gaten houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot deze clip uitkomt!
Helaas, het ging zo snelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Goeie !
Heeft iemand een cap daarvan? Dat Huub de fles opent?
wAS te verwachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kwam wel in de buurt. Hij vroeg vanmiddag een een van die snollen hoe ze samen geld konden verdienen.
Ik hoorde hem net zeggen dat hij zijn eerste nam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:49 schreef rooie3 het volgende:
Huub geeft iedereen drank.Kan nog lachen worden vanavond.Hoop dat hij zelf niet drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |