Zondagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand wanneer Jaaps halfjaardag nu is?
En Naad loopt dus nog in haar handdoekje, sinds 11.00 uur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:41 schreef mootie het volgende:
Ah, we zijn verkast naar de slaapkamer, de dames doen een poging zichzelf aan te kleden.
Past dus helemaal in het plaatje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, ik ga helemaal stuk.. Die gast, die auto, wat een cheap ass bende
Hoe oud is dat meiske rechts? Twaalf?quote:
Zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Edit: 6 danseressen die kijken alsof ze water zien branden.
Ze hebben er zin in!quote:
ghettoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Darklight het volgende:
waar halen ze dat volk nou weer vandaan
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Spot ik hier een nieuwe trend, je polo binnenstebuiten dragen?![]()
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef farscapevr6 het volgende:
nog nergens een filmpje van de bash van gister tegen nix te vinden? op vol iig niet
naadje zal wel balen dat ze niet mee mag doen in de clip
Als je een screenshot post, dan weten we of dat kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Boris Becker jr.quote:
Ik heb gewoon geen beeld nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je een screenshot post, dan weten we of dat klopt![]()
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Klopt bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:27 schreef crimescene het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/
senk joe volgens mij gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat van
Geen Boris Becker Jr, maar..........Sebastiaan ter Horstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |