Zondagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand wanneer Jaaps halfjaardag nu is?
En Naad loopt dus nog in haar handdoekje, sinds 11.00 uur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:41 schreef mootie het volgende:
Ah, we zijn verkast naar de slaapkamer, de dames doen een poging zichzelf aan te kleden.
Past dus helemaal in het plaatje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, ik ga helemaal stuk.. Die gast, die auto, wat een cheap ass bende
Hoe oud is dat meiske rechts? Twaalf?quote:
Zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Edit: 6 danseressen die kijken alsof ze water zien branden.
Ze hebben er zin in!quote:
ghettoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Darklight het volgende:
waar halen ze dat volk nou weer vandaan
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Spot ik hier een nieuwe trend, je polo binnenstebuiten dragen?![]()
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef farscapevr6 het volgende:
nog nergens een filmpje van de bash van gister tegen nix te vinden? op vol iig niet
naadje zal wel balen dat ze niet mee mag doen in de clip
Als je een screenshot post, dan weten we of dat kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Boris Becker jr.quote:
Ik heb gewoon geen beeld nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je een screenshot post, dan weten we of dat klopt![]()
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 4 werkt niet bij mijn klopt dat?
Klopt bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:27 schreef crimescene het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb linksboven alleen maar beeld en heen audio/
senk joe volgens mij gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk ff op nowlife, volgens mij staat er daar wel wat van
Geen Boris Becker Jr, maar..........Sebastiaan ter Horstquote:
Waar heb je 'm gevonden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef farscapevr6 het volgende:
omg heerlijk dayt filmpje van gister
de laatste 2 minuten waren de beste
die nix weet echt niet met wat voor een spel die mee beig is en is te simpel om een goed strategisch gesprek te voeren
hehehehe geweldig dit
Oeps. En dankquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Desii het volgende:
Nowlife ... had ik hiervoor ook geschreven![]()
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Wat voor verschrikkelijk fout wiggah filmpje is Brian aan t opnemen??
Wordt het een videoclip voor zijn minimaal net zo foute rap??
Oh, ik dacht al, maarre... leuk voor ze, dat ze een karikatuur van zichzelf mogen spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...
Wat is het toch ook een dametje.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een dametje.
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ondanks dat het een smerige slettebak is, vind ik dit wel een mooie cap!
Ze heeft hier ietwat weg van haar grote voorbeeld Pamela A. Die inmiddels 40 jaar oud is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Vandaag... het volgende:
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uit![]()
wat moet ze? Dimitri afzeggen op zondag? Neeeequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt tegen Lieke dat ze de date met Dimitri wil verzetten of afzeggen, ze heeft geen zin in gedoe met Dennix.
Lieke zegt dat ze het juist zondag moet, als de date van Dennix er is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Ze slaan hier ook een heel nieuwe weg in, qua rapclips, dit is nog nooit vertoond.
Ja hè, de kosten van zo'n rapclipje zijn nog hoger dan de opbrengstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Ze slaan hier ook een heel nieuwe weg in, qua rapclips, dit is nog nooit vertoond.
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, de kosten van zo'n rapclipje zijn nog hoger dan de opbrengst![]()
Wat een bagger zeg...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
Hidiho.... niet alle streams doen het goed
nr1 heeft geen geluid
nr 4 = zwart
Kan jij het verhelpen??![]()
Ws met een golf3 aangekomen....en autoomgewisseld bij defeboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....![]()
Tja, het hoort er allemaal bij hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaars geklede dames, die met hun kont schudden, grote auto, rolex...... who would have thought....![]()
Die viezerik kan weer niet van de borsten van die meiden afblijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, het hoort er allemaal bij hè
Go Japie!
Ja, in principe is dit gewoon aanranding...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die viezerik kan weer niet van de borsten van die meiden afblijven.![]()
Hier buit hij zijn dik-zijn en typetjes wel uit, een andere man zou toch niet zomaar aan borsten kunnen gaan zitten, en dat het meisje in kwestie dat dan grappig vindt, sterker nog, de hele kamer ligt dubbel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik met moeite medelijden met Jaap kan krijgen, maar het is bijna zielig voor hem dat hij dit soort dingen nodig heeft om wel een keer een vrouw te kunnen aanraken...
Misschien haalt hij toch nog wat faam uit DGK en is er een of ander starfuckertje dat wel bij hem in de buurt wil komen, maar anders zal hij het moeten houden bij dames die (net als deze dames) betaald worden om ondeugend met hem te doen.
Brian geeft hem ook nog een compliment omdat er van die typische Jaapdingetjes in voorkwamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier buit hij zijn dik-zijn en typetjes wel uit, een andere man zou toch niet zomaar aan borsten kunnen gaan zitten, en dat het meisje dat in kwestie dat dan grappig vindt, sterker nog, de hele kamer ligt dubbel.
Het is wel lachen.Nadia mist de sex nu al,maar ze kan niet met dennis in een bed gaan liggen.ze gaat dan af voor de hele groep.Dus doet ze nu heel stiekum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik kan niet meer met je
*geeft knuffel*
Nadia: ik vertrouw je niet meer
Dennis: Nadia, alsjeblieft..alsjeblieft..
Godsamme, slinger de streams ook weer eens aan. Is dit de herhaling of wat??
bedoeld hij niet afgezegd!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Dat moet wel een D&G bril zijn, kan niet missen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
Waar kan je die bril kopen waardoor nada classy lijkt?
ZIjn argumenten om door te gaan met de date slaan zo op nix (bevestiging bladiebla) dat het bijna niet anders kon dan dat de FEBO hier achter zit. Of hij is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Ik gok toch eerder op ....afgesproken, anders had hij het toch allang afgezegd als hij Naad steeds zo overstuur ziet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoeld hij niet afgezegd!!
Zijn keuze van meisje is ook niet bekend; gaat Nix, Huub nadoen door het af te zeggen.... zou me niets verbazen.
zie jij wat dan? ik heb maar 2 streams met het zwembadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Lieke is goed om de was op te ruimen die Naad op de grond geflikkerd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Alleen hoeren, sletjes en bitches mogen erinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
lieke lijkt me ook niet echt in de doelgroep van de clipkijkers te passen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |