bedoeld hij niet afgezegd!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Dat moet wel een D&G bril zijn, kan niet missen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
Waar kan je die bril kopen waardoor nada classy lijkt?
ZIjn argumenten om door te gaan met de date slaan zo op nix (bevestiging bladiebla) dat het bijna niet anders kon dan dat de FEBO hier achter zit. Of hij is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt waarom Dennix doorgaat met die dates.
Dennix :het was al afge..........lalalalala.
Duidelijk dus, hij moet daten van de FEBO.
Ik gok toch eerder op ....afgesproken, anders had hij het toch allang afgezegd als hij Naad steeds zo overstuur ziet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoeld hij niet afgezegd!!
Zijn keuze van meisje is ook niet bekend; gaat Nix, Huub nadoen door het af te zeggen.... zou me niets verbazen.
zie jij wat dan? ik heb maar 2 streams met het zwembadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Lieke is goed om de was op te ruimen die Naad op de grond geflikkerd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lieke wordt amper gefilmpt tijdens die hele clip. Dat gaat ze zo hard over zich heen krijgen van Amanda...
Alleen hoeren, sletjes en bitches mogen erinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |