Een soort Jelte tijdens de Boot Campquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal een leuk clipje worden dan. Ik die meegesleurd wordt en vastgehouden. Tussen alle geilkijkende en bewegende mensjes zie je één heel booskijkend vrouwmens die geen kant op kan.![]()
Mooi! Daar wordt ze namelijk hartstikke agressief van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:50 schreef farscapevr6 het volgende:
heheheh naadje zit lekker door te tanken, die denkt dat de febo t toch niet zo goed ziet
die is straks apielam
o maak me gekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Daar wordt ze namelijk hartstikke agressief van.![]()
quote:Now come on everybody, let's make cocaine cool
We need a few more half naked women up in the pool
And hold this MAC-10 that's all covered in jewels
And can you please put your titties closer to the 22s?
And where's the champagne? We need champagne
Now look as hard as you can with this blunt in your hand
And now hold up your chain slow motion through the flames
Now cue the smoke machines and the simulated rain
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef wie.. het volgende:
offtopic:
Ik kon er niets van terug vinden maar weten de miljonairs dat dgk stopt ?
En hoe waren de reacties ?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:56 schreef tipsch het volgende:
Dus, Nadia loopt zich op te geilen aan die neger en fluistert nu in Dennis' oor "ik wil met je naar bed"
Ik denk dat dat alles is wat z even wilde horen. Als ze een goede bitch is (TMF/MTV-proof), geeft ze hem niksquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:56 schreef Zora01 het volgende:
nada fluisterde tegen dennis,,. Ik wil met je naar bed, ik wil bij jou zijn... WIl jij dat ook.
Nix antwoorde: Ja heel graag
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
Waarom zou je zo'n badpak aantrekken? Na een dagje strand lijk je op een mislukte superman waarvan je het pak niet uit kan trekken. Het zijn vast badpakken voor de hele slechte muziek clipjes want die zijn geil.![]()
Ben je mal, Lieke bedoelt het gewoon aardig, ik denk niet dat Huub hier moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Ik denk dat Huub en Lieke daar beide geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Dat is geen badpak. Ik heb het over die lapjes stof over de buik heen dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |