Je werkt er netquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Viper86 het volgende:
tvp
TNT ownedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg leuk bedrijf om bij te werken als zaterdagmedewerker.
Ik snap dan ook niet hoe jullie het voor mekaar kunnen krijgen om elk topic maar weer vol te baggeren met negatieve berichten over TNT........
Ik vind het nou eens tijd om positieve berichten over TNT te plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, hier gaat-ie:
- je hoeft niet te sporten als postbezorger, scheelt vrije tijd.
- meeste collega's zijn aardige mensen
- het is een sociaal beroep
Oke, nu jullie!!
Ik wil vandaag, zondag, alleen maar pósitieve berichten zien!
Tja, dit topic is uiteindelijk voortgekomen uit een klaagbaaktopic (TPG Post vs Kutklanten), dus dat merk je soms. Daarnaast is het zo dat naarmate je er langer werkt en meer meemaakt je toch een beetje "verzuurt". Vroeger was alles beter geldt zeker voor de arbeidsomstandigheden bij TNT Post, en hoewel het vooralsnog zeker niet slecht is is het wel beter geweest. En de lijn van de versobering zal worden voortgezet............quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Viper86 het volgende:
tvp
Ik snap dan ook niet hoe jullie het voor mekaar kunnen krijgen om elk topic maar weer vol te baggeren met negatieve berichten over TNT........
Dat gaat vast wel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
...
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik een flexibel pakketje heb (eigenlijk gewoon een plastic tas met een shirt erin), dan kan ik dat wel gewoon de brievenbus invrotten he? Zodat ik niet ook nog eens in de rij hoef te staan, aangezien het naar een antwoordnummer gaat en dus ook gratis is.
Het past ongetwijfeld, want met een shirt en een broek heeft jullie vriendelijke collega het hier ook in de brievenbus gekregen.
Die zijn rottig ja. Ik moest er een keer een onbuigbaar boekje door heen zien te wurmen. Dat ging natuurlijk never nooit lukken en ook niemand thuis, dan maar een briefje uitschrijven dat ze het bij een postagentschap af kunnen halen. Ik ben blij dat ik voor dit soort gevallen altijd nog enkele briefjes mee heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een dagje alles Retour Afzender wegens kutcao lijkt me beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd of de vakbonden de daad bij het woord voegen als de onderhandelingen over de nieuwe CAO op niets uitlopen. De SC's hoeft maar plat te gaan en de post ligt stil.
Dat tijdschriftje omslag. Ik lees telkens ontslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, je hebt het over waar ik het heen gestuurd heb. Dat is een online kledingwinkel, die zullen wel vaker dergelijke pakketjes moeten ontvangen, dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteindelijk snijden de vakbonden in de vingers van hun leden. Stakingen zijn nou niet bepaald bevorderlijk voor de concurrentiepositie van de TNTquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een dagje alles Retour Afzender wegens kutcao lijkt me beter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die titel is inderdaad beroerd gekozen...
Schrijf een brief naar meneer Koorstra!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb net die kledingboer ook maar eens gemaild waar mijn kleding blijft. Dat ze mijn formuliertje wel hebben, wist ik al, omdat ze me meer dan 3 maanden geleden al eens gebeld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop