doe nog eens zo een lekker muziekje dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
de muziek ik weet het ben een dj van formaat
![]()
wist je dat ik onlangs operatief een extra anus heb laten bij plaatsenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
take care und protect the anusz!
Muhehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
fuck man... ik denk fipo. maar nee...![]()
vind de cover mooier dus http://www.youtube.com/watch?v=BHRFZFmEq9oquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe nog eens zo een lekker muziekje dan?![]()
of een second navel, ook wel een snavel..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wist je dat ik onlangs operatief een extra anus heb laten bij plaatsen![]()
RIMMEN !!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef itsme het volgende:
![]()
En neuken Amanda en Nadia al samen?
O nee dat gaat niet.![]()
quote:
Yvonne is wel de moeder van mijn tagje, ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is dit?![]()
Admin likker [afbeelding]
echt heel erg mooi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind de cover mooier dus http://www.youtube.com/watch?v=BHRFZFmEq9o
deze raakt me op een of andere manier krijg er altijd kippevel van
http://s01.besteidee.sbs6.nl/quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil ook een tagje..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne is wel de moeder van mijn tagje, ja!![]()
trusten Yvonne...quote:
Ik zeg toch niet dat je stiekem een hekel aan Veulerst hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Hee![]()
Zit jij hier ff onze PM's in de openbaarheid te gooien?![]()
Baggerbabe!quote:
ga je alweer??? en denk eraan getuite lipjes en borstjes vooruitquote:
Lees dan ook goed... die date is over 2 wekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sugart, dacht dat je onderweg was naar nmns.....
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Die drummerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb mijn ziel verkochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Baggerbabe!![]()
Moet je eerst kekke COS OPs maken en braaf luisteren als ze zegt dat je niet meer mag schelden![]()
![]()
liefurd, lipjes getuit en borstjes vooruit...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ga je alweer??? en denk eraan getuite lipjes en borstjes vooruit![]()
Zeg dat wel. Maar er is een goede boodschap afgegeven. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef itsme het volgende:
Truste Yvonne en ik ga er ook in.![]()
Was een enerverend fokavondje![]()
ze beloven je goude bergen en maar wachten op de tagquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UD-24X0EeIU&mode=related&search=
BEN IK TE MIN
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liefurd, lipjes getuit en borstjes vooruit...![]()
anders rijmt ut toch niet....![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Maar er is een goede boodschap afgegeven. Slaap lekker![]()
da's toch een kurk in je kont?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik rijm niet maar ik dicht wel
![]()
Hmm volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg toch niet dat je stiekem een hekel aan Veulerst hebt?![]()
Ik dacht dat dát het enige was dat ik niet door mocht vertellen...
![]()
Vuige reljostiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je stiekem een hekel aan Veulerst hebt?![]()
Ik dacht dat dát het enige was dat ik niet door mocht vertellen...
![]()
Boeit me eigenlijk héél weinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar![]()
Truste Itsmequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef itsme het volgende:
maar..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn ziel verkocht![]()
En dit keer nieteensch expres.![]()
truste ouwe punkerdtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef itsme het volgende:
Bij wie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar..![]()
ik was de hele tijd heul lief...![]()
ik heb het nog voor je opgenomen nota bene...![]()
okay cowboy, ik luister al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
FIPO = FIrst POstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay cowboy, ik luister al.
tegenprestatie-wat de fuk is fipo en tvp?
Schrok me rot!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=QlvTUBxpFg8
Oeh...
Die intro...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You lost me there...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik ook alweer een favoriet subforum ingevoerd had in m'n fobo... maar ik weet het weer
merci, monsieur nique!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FIPO = FIrst POst
TVP= Terug Vind Post
Niet mooi maar wel leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'dquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You lost me there...![]()
Moment...
![]()
Ik snap 'm.![]()
SFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goeie nacht, Dames & Heren![]()
jij snapt mijn stemming...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=QlvTUBxpFg8
Oeh...
Die intro...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Howdyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oi, ik word oud.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'd
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
quote:
quote:
Hoi Fietsert !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof hè!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij snapt mijn stemming...
heel vet dit...![]()
Goed schat, ik geniet van alle leuke muziekjes hierzo. Mis alleen nog een beetje van jou goeie smaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Boeit me eigenlijk héél weinig![]()
Hoe ist, Veulerst?
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik heb de hele dag in de zon gelegen, wat jullie ?![]()
achter de PCquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Truste KZquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
ga ff bijlezen, morgen weer vroeg in therapie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik je tegenspreken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)
Meer van toepassing dan dat kan het niet zijn lijkt me![]()
quote:
Ik heb nog vakantiequote:
quote:
Dag buuvquote:
quote:
Slaap lekker KZ en suc6 bij de peut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was gezzelig, en zeker die bilfilmpiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ben je net een negertje zo bruin?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
erfgenaam erfgenaam!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof hè!
Side-project van de gitarist van Rammstein![]()
![]()
![]()
Die riff is écht geil.
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nu ben je net een negertje zo bruin?
dag mijn liefste zusje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
erfgenaam erfgenaam!
http://nl.youtube.com/watch?v=5eyckdVA2uo
ff.. omdat ze zo tof zijn...![]()
Zeg het eensquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mutter = beste album tot nu toe![]()
Je zont helemaal naakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neemijn neus is wel wat verbrand maar voor de rest mooi bruin
![]()
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik ook alweer een favoriet subforum ingevoerd had in m'n fobo... maar ik weet het weer
11) Nebel is mooi...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mutter. kan mij tot tranen roeren...![]()
Moet je even 1 dag licentie kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag gratis streams, Jezus.![]()
Ik bid elke avond () maar het wil maar niet
![]()
Ze heeft als favo forum het forum opgegeven waar alle banmeldingen ook in staan. En open je dat topic dan lees je op dit moment dit: [Forum] Banmeldtopicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuh
Heb je een inlog bij tien??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag gratis streams, Jezus.![]()
Ik bid elke avond () maar het wil maar niet
![]()
Ja, maar dat eerste wou ik nou net omzeilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je even 1 dag licentie kopen![]()
![]()
Zorg ik wel even dat je kunt blijven kijken![]()
er zijn 2 mongolen users die een ban hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuh
hoi fietsertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil ook wel graag streams maar ze werken hier heul niet dat kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
okay, ga ik ff speuren. sanxquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
er zijn 2 mongolen users die een ban hebben
Euh, even kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een inlog bij tien??
Dan ga ik nu mijn baggerprepaid pakken om je een maand streams cadeau te doen... ik moet zelf ook weer verlengen dus ik moest toch al
Kom 's onlinequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een inlog bij tien??
Dan ga ik nu mijn baggerprepaid pakken om je een maand streams cadeau te doen... ik moet zelf ook weer verlengen dus ik moest toch al
Bill is god hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste wou ik nou net omzeilen![]()
Je bent toch Jezus!?![]()
Neequote:
met mij een beetje gaybars afstruinen en niks zeggen, lekker ben jij....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Lezen schat: [Forum] Banmeldtopicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
okay, ga ik ff speuren. sanx
Hoi, ik zie een ( voor mij ) nieuw gezichtquote:
ik heb ze live gezien...quote:
jo, thankzsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft als favo forum het forum opgegeven waar alle banmeldingen ook in staan. En open je dat topic dan lees je op dit moment dit: [Forum] Banmeldtopic
ssttttquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met mij een beetje gaybars afstruinen en niks zeggen, lekker ben jij....
quote:
Pas maar op zo krijg je witte randjes om je ogenquote:
Juist!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
@ buuf en Ian
nu jullie toch in de beter muziek straat liggen http://youtube.com/watch?v=dC0IAyUnCfA
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
DrsH en ericahysterica mogen beiden even koelen dit weekend
wat nou, newboy?! fietsstreaker!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi, ik zie een ( voor mij ) nieuw gezicht![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En die lelijke gitarist woont hier 30 KM vandaan![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
DrsH en ericahysterica mogen beiden even koelen dit weekend
ik vind het wel rot voor ze, ze hebben alleen elkaar. veel sterkte!!![]()
Misschien vind ik dat wel heel mooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pas maar op zo krijg je witte randjes om je ogen![]()
Vent is compleet geschift ze hadden ooit het nr mystery tour vd beatles gecoverd ff zoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
soms mis ik mijn festivals...![]()
was volgens mij hetzelfde jaar als type o negative... was op slag nuchter....![]()
http://youtube.com/watch?v=K4ZMRk8hcWk
imposante man
Je wilt mijn naakte fiets bekijken ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat nou, newboy?! fietsstreaker!
Dan ben je duidelijk niet op zoek naar een vrouw.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien vind ik dat wel heel mooi![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vent is compleet geschift ze hadden ooit het nr mystery tour vd beatles gecoverd ff zoeken
http://youtube.com/watch?v=k-u7fd4cYaw hebbes
lijkt me uitermate cheil!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je wilt mijn naakte fiets bekijken ?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal idd lastig worden
http://www.weeronline.nl/Nederland.htm
we don't care, waht you think..quote:
Hmm zit wat in, in dat geval had ik wel kleren aan en geen zonnebril op mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk niet op zoek naar een vrouw.
voor het slapen dan http://www.youtube.com/watch?v=XgRY9P3F-HUquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we don't care, waht you think..![]()
![]()
cool. en dat terwijl ik eigenlijk naar bed moet...![]()
ik vind het ook gaaf!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=M5qCa6n8vBc je moet er van houden (ik wel)
slaap lekker muziek kennerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het ook gaaf!![]()
zo nu en dan een cure-achtige geluidje... erg tof! ik ga echt morgen die doos met cd's van zolder halen![]()
ik ga nu echt pitten.broodnodig..
![]()
Lol, ja beste Ian. Spreekt u maarquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hmm zit wat in, in dat geval had ik wel kleren aan en geen zonnebril op mijn hoofd![]()
Waarom krijgt iedereen een aanmeldscherm om voor de streams te betalen als ze naar jouw site gaan behalve ik?quote:
Dan moet je de licentie even verwijderen met Dezequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijgt iedereen een aanmeldscherm om voor de streams te betalen als ze naar jouw site gaan behalve ik?![]()
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kiekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Wie kent La Ligna (nog)... en een nieuwe zoekmachine:
http://www.megavideo.com/?v=L4L9VEBI
truste bumsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het ook gaaf!![]()
zo nu en dan een cure-achtige geluidje... erg tof! ik ga echt morgen die doos met cd's van zolder halen![]()
ik ga nu echt pitten.broodnodig..
![]()
bedankt master! trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
vind t gescheten slaap lekker trouw luister publiek tut murgen![]()
Je hóefde niet te kijken, he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kieken
ik zie niets, juffertje. ben ik weer wat dommig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Wie kent La Ligna (nog)... en een nieuwe zoekmachine:
http://www.megavideo.com/?v=L4L9VEBI
Truste pokerfacequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kieken
heee, vingerfuif, je ging toch plat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Werkt dat gebeuren van HiDiHI alleen als je net betaald hebt, dus niet wanneer he maand er bijna opzit?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Werkt dat gebeuren van HiDiHI alleen als je net betaald hebt, dus niet wanneer de maand er bijna opzit?
Ik denk het niet... maar als je niets ziet, wat zie je dan welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zie niets, juffertje. ben ik weer wat dommig?
Het was ff spannend op de streams, lul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heee, vingerfuif, je ging toch plat?
een wit scherm met rechts wat opties (la ligna)waarop deze bokkenlul geklikt heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het niet... maar als je niets ziet, wat zie je dan wel![]()
haha bimbo, ik zie je liever wel dan niet, vooralsnog, right...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was ff spannend op de streams, lul.
Raar... en zo http://www.megavideo.com/ dan? Dat is de index pagina.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een wit scherm met rechts wat opties (la ligna)waarop deze bokkenlul geklikt heeft
o, op de streams, was ist passiert, dick?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was ff spannend op de streams, lul.
Dennix in paniek omdat het Huub ter ore is gekomen dat wanneer Dennix geil is, hij wil dat Nada tegen hem zegt, dat ze graag wil dat hij de vader van haar kinderen wordt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
o, op de streams, was ist passiert, dick?
heavy shit! gelijk de streams aan, thanks a million, vingerfuifje! kusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dennix in paniek omdat het Huub ter ore is gekomen dat wanneer Dennix geil is, hij wil dat Nada tegen hem zegt, dat ze graag wil dat hij de vader van haar kinderen wordt...![]()
jaa, nu wel. danke mein kleines schweinschen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar... en zo http://www.megavideo.com/ dan? Dat is de index pagina.
Kan zolang je licentie nog geldig is, dus ook nu nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Werkt dat gebeuren van HiDiHI alleen als je net betaald hebt, dus niet wanneer he maand er bijna opzit?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
en ik heb een hondje gekocht..
dat werd tijd, heidi..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan zolang je licentie nog geldig is, dus ook nu nog![]()
Kijk, daar heb ik wat aan! Duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan zolang je licentie nog geldig is, dus ook nu nog![]()
Fotoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
een vullisbakkie, ik noem 'm sjoerd
ja, ikke!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben net weer terug van iets anders? Is er iets spannends?
jezus, hebben ze al nierstenen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
2 katten van een jaar of 13, Bassie en Catootje![]()
Haha goed zo! Er is ook nog één met 'broene soeker, wa dat net sizze ken is een asielzoeker' of zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi butterbreiigrienercheeswadaniesissenkeniskeenoprjochtefries, alles goe?
Streams, een angstige nix...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben net weer terug van iets anders? Is er iets spannends?
Stelt niet veel voor hoor, maar ik geniet er van als die stumperd bang is, hij weet niet waar 'ie het zoeken moet..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Danke, dan zet ik die ook weer eens aan.
Hij staat af te luisteren... en ik heb ik de COS gepost!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stelt niet veel voor hoor, maar ik geniet er van als die stumperd bang is, hij weet niet waar 'ie het zoeken moet..![]()
![]()
die ken ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha goed zo! Er is ook nog één met 'broene soeker, wa dat net sizze ken is een asielzoeker' of zo. Ik kan ze overigens beide niet
.
En nee. En met jou?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
hij zit al 2 dagen in m'n vriezer...
En ik kan niet ráden waarom, maar je wilt het vast graag vertellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff........ echt niet hard aan t lachten ofzo![]()
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff........ echt niet hard aan t lachten ofzo![]()
du kleines Bumseln, wie geht's?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Moest gelijk aan Mary Poppins denken met haar 'Supercalifragilisticexpialidocious'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi butterbreiigrienercheeswadaniesissenkeniskeenoprjochtefries, alles goe?
Tuurlijk niet schatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Euh, momenteel iets minder...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
du kleines Bumseln, wie geht's?
Zie m'n vorige postquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan niet ráden waarom, maar je wilt het vast graag vertellen![]()
het westfriese is ook nier verkeerd...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
friesland is leuk! als ik ooit nog rijk wordt koop ik dat heeele dorp
nee, maar dat is dan net weer half of zo. als ik bij die friezin d'r ouders logeerde kwam ik echt tot rust, bos en frisse lucht, appelscha, leuk taaltje, net vakantie. daar kwam nog bij dat ik altijd hele goeie cognac en cadeautjes kreeg van d'r pa. had ik 't maar nooit verkloot... friesland rules! oja, natuurlijk het friese paard dat wel 1 van de mooiste beeskes op aarde is;ze zijn overal, helpen je bij mc donald en regelen het verkeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het westfriese is ook nier verkeerd...![]()
Momenteel even nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet schat
Moest jij niet alle andere IE vensters dichthebben ofzo??![]()
hoi varkenshoeder, ben je er nog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het westfriese is ook nier verkeerd...![]()
Niet iedereen hoeft te weten dat ik er op kick, dat je me uitscheldt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi varkenshoeder, ben je er nog?![]()
Ah, jij hebt wél streams?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:43 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is toch ook cos?
Hoe schattig![]()
[afbeelding]
ja, mot wel zo gaan liggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik er op kick, dat je me uitscheldt.
Maar ik ben er nog (steeds), jij ook nog een chocomel, of ga je je kist verbouwen?
quote:
Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, mot wel zo gaan liggen.
effe voor je katers
http://nl.youtube.com/watch?v=D1I26QMI0cA
We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)quote:
haha, zal wel weer, ben een klunz!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKE
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)
Met jouw brains moet het wel lukken, hij moet de juiste toetsen, in de juiste volgorde aanklikken, das het probleem...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)
jaaa, is leuk. ben een paar keer naar concert van die wankers geweest! was lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKE
Ik had mij niet als de nerd in deze opgeofferd, slechts als de sponsor... maar gelukkig hebben we HiDiHoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met jouw brains moet het wel lukken, hij moet de juiste toetsen, in de juiste volgorde aanklikken, das het probleem...![]()
Echt zo'n heerlijk dronken meelalliedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q
voor 'jij'
HEIDIquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had mij niet als de nerd in deze opgeofferd, slechts als de sponsor... maar gelukkig hebben we HiDiHo![]()
ongelovelooss, die heb ik live gezien in keulen, zaten in voorprogram van se rolling stones. werden toen weggehoond en met fruit bekogeld door hun eigeuh duitse publiek. ik was toen net 16 en kan me nog goed herinneren dat er voor het mungersdorferstadion van de plaatstelijke fc. gratis marlboro sigaretjes uit werden gedeeld...schandalig eigenlijk, gratis roken maar wel over m'n nekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q
voor 'jij'
laat zitten, allemaal slap gelul(voornamelijk van deze pisnicht).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Dit is wel heel veel teruglezen vanaf vanaaf 20.00![]()
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Ik hoopte dan ook op streamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Het enige goeie nieuws is dat er 2 bans zijn uitgedeeld en dat we dus een rustig weekend hebben.
Nacht Mootiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Hey WJquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
leandra, ga je echt met nmns daten?
Wipvis of witvis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Ik moet zondag een uur of 3 een karretje met een wipvis trekken, ben ik nu zielig?![]()
Wipvisquote:
kees kist!!!!!! de leukste en beste voetballer ooit in den hollandsche competitie speelde. ik ken veel leuke verhalen over ons kees en heb 'm ook een paar keer ontmoet, gave gast, niet het licht, maar wel heel leuk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey WJ![]()
je avatar, zit daar nog een verhaal achter ?
Ik bedoel, wie is toch die jongeman op die foto ?
Ik mis ietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
WipvisEn ik had een meisje van 4 gereserveerd, maar ik krijg een gozertje van 11
![]()
Edit: En dan gaat het over het kind dat op de wipvis zit!![]()
Dat is een wipkip op een wagentje van steigerpijpen, met daaromheen een vis van tempex en hardboardquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik mis iets![]()
Ik ken wel een wip-eend maar wat is een wipvis ??
en dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een wipkip op een wagentje van steigerpijpen, met daaromheen een vis van tempex en hardboard![]()
En dan doe je mee aan een cultureel-historische optocht, en dan loop je dus 3 uur met dat karretje te zeulen, terwijl de rest van de groep lekker op de grote wagen staatquote:
kleine kinderen en willem is weer wakkerhttp://www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ekquote:
Ah oke, vaag wel eens van gehoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kees kist!!!!!! de leukste en beste voetballer ooit in den hollandsche competitie speelde. ik ken veel leuke verhalen over ons kees en heb 'm ook een paar keer ontmoet, gave gast, niet het licht, maar wel heel leuk!
Ah-oke, nu snap ik 'm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan doe je mee aan een cultureel-historische optocht, en dan loop je dus 3 uur met dat karretje te zeulen, terwijl de rest van de groep lekker op de grote wagen staat![]()
Hoezo?? Ken je hem?? Moet ik dat niet doen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
leandra, ga je echt met nmns daten?
Jij gaf mij daarstraks zoenen in het speciale COS topic? Nu is het jouw beurt:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah oke, vaag wel eens van gehoord.
Maar ben geen voetballiefhebber.
Vind de foto een eigenaardige uitstraling hebben, jaren 70 sfeertje.
En ik krijg de neiging om te denken dat er wat zieligs vreemds aan de hand is met de gefotografeerde .
klopt ook wel. foute relaties, foute contracten, winkeltjes in de fik steken, maar wel 34 keer in 1 seizoen scoren en hele wijde spijkerbroeken en dan schoenen zonder sokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah oke, vaag wel eens van gehoord.
Maar ben geen voetballiefhebber.
Vind de foto een eigenaardige uitstraling hebben, jaren 70 sfeertje.
En ik krijg de neiging om te denken dat er wat zieligs vreemds aan de hand is met de gefotografeerde .
nee, hij lijkt me juist heel aardig! ik kom op jullie huwelijk en wil graag het bruidsmeiske zijn/wezen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Ken je hem?? Moet ik dat niet doen??
gelijk weer helemaal blij! thanks, ik zal het nooit, nee nooit vergeten, dat je dat deed!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |