ja, ikke!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben net weer terug van iets anders? Is er iets spannends?
jezus, hebben ze al nierstenen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
2 katten van een jaar of 13, Bassie en Catootje![]()
Haha goed zo! Er is ook nog één met 'broene soeker, wa dat net sizze ken is een asielzoeker' of zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi butterbreiigrienercheeswadaniesissenkeniskeenoprjochtefries, alles goe?
Streams, een angstige nix...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben net weer terug van iets anders? Is er iets spannends?
Stelt niet veel voor hoor, maar ik geniet er van als die stumperd bang is, hij weet niet waar 'ie het zoeken moet..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Danke, dan zet ik die ook weer eens aan.
Hij staat af te luisteren... en ik heb ik de COS gepost!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stelt niet veel voor hoor, maar ik geniet er van als die stumperd bang is, hij weet niet waar 'ie het zoeken moet..![]()
![]()
die ken ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha goed zo! Er is ook nog één met 'broene soeker, wa dat net sizze ken is een asielzoeker' of zo. Ik kan ze overigens beide niet
.
En nee. En met jou?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
hij zit al 2 dagen in m'n vriezer...
En ik kan niet ráden waarom, maar je wilt het vast graag vertellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff........ echt niet hard aan t lachten ofzo![]()
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff........ echt niet hard aan t lachten ofzo![]()
du kleines Bumseln, wie geht's?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Moest gelijk aan Mary Poppins denken met haar 'Supercalifragilisticexpialidocious'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi butterbreiigrienercheeswadaniesissenkeniskeenoprjochtefries, alles goe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |