merci, monsieur nique!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FIPO = FIrst POst
TVP= Terug Vind Post
Niet mooi maar wel leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'dquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You lost me there...![]()
Moment...
![]()
Ik snap 'm.![]()
SFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goeie nacht, Dames & Heren![]()
jij snapt mijn stemming...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=QlvTUBxpFg8
Oeh...
Die intro...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Howdyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oi, ik word oud.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'd
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
quote:
quote:
Hoi Fietsert !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof hè!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij snapt mijn stemming...
heel vet dit...![]()
Goed schat, ik geniet van alle leuke muziekjes hierzo. Mis alleen nog een beetje van jou goeie smaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Boeit me eigenlijk héél weinig![]()
Hoe ist, Veulerst?
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik heb de hele dag in de zon gelegen, wat jullie ?![]()
achter de PCquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Truste KZquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
ga ff bijlezen, morgen weer vroeg in therapie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik je tegenspreken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)
Meer van toepassing dan dat kan het niet zijn lijkt me![]()
quote:
Ik heb nog vakantiequote:
quote:
Dag buuvquote:
quote:
Slaap lekker KZ en suc6 bij de peut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was gezzelig, en zeker die bilfilmpiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ben je net een negertje zo bruin?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
erfgenaam erfgenaam!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof hè!
Side-project van de gitarist van Rammstein![]()
![]()
![]()
Die riff is écht geil.
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nu ben je net een negertje zo bruin?
dag mijn liefste zusje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
erfgenaam erfgenaam!
http://nl.youtube.com/watch?v=5eyckdVA2uo
ff.. omdat ze zo tof zijn...![]()
Zeg het eensquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mutter = beste album tot nu toe![]()
Je zont helemaal naakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neemijn neus is wel wat verbrand maar voor de rest mooi bruin
![]()
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik ook alweer een favoriet subforum ingevoerd had in m'n fobo... maar ik weet het weer
11) Nebel is mooi...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mutter. kan mij tot tranen roeren...![]()
Moet je even 1 dag licentie kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag gratis streams, Jezus.![]()
Ik bid elke avond () maar het wil maar niet
![]()
Ze heeft als favo forum het forum opgegeven waar alle banmeldingen ook in staan. En open je dat topic dan lees je op dit moment dit: [Forum] Banmeldtopicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuh
Heb je een inlog bij tien??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag gratis streams, Jezus.![]()
Ik bid elke avond () maar het wil maar niet
![]()
Ja, maar dat eerste wou ik nou net omzeilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je even 1 dag licentie kopen![]()
![]()
Zorg ik wel even dat je kunt blijven kijken![]()
er zijn 2 mongolen users die een ban hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik begrijp er-met m'n beperkte kwabben- weer geen reet van, maar heb wel een lieflijke message achtergelatuh
hoi fietsertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil ook wel graag streams maar ze werken hier heul niet dat kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
okay, ga ik ff speuren. sanxquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
er zijn 2 mongolen users die een ban hebben
Euh, even kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een inlog bij tien??
Dan ga ik nu mijn baggerprepaid pakken om je een maand streams cadeau te doen... ik moet zelf ook weer verlengen dus ik moest toch al
Kom 's onlinequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een inlog bij tien??
Dan ga ik nu mijn baggerprepaid pakken om je een maand streams cadeau te doen... ik moet zelf ook weer verlengen dus ik moest toch al
Bill is god hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste wou ik nou net omzeilen![]()
Je bent toch Jezus!?![]()
Neequote:
met mij een beetje gaybars afstruinen en niks zeggen, lekker ben jij....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |