Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar..![]()
ik was de hele tijd heul lief...![]()
ik heb het nog voor je opgenomen nota bene...![]()
okay cowboy, ik luister al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind de cover mooier dus http://www.youtube.com/watch?v=BHRFZFmEq9o
deze raakt me op een of andere manier krijg er altijd kippevel van
FIPO = FIrst POstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay cowboy, ik luister al.
tegenprestatie-wat de fuk is fipo en tvp?
Schrok me rot!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=QlvTUBxpFg8
Oeh...
Die intro...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You lost me there...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik ook alweer een favoriet subforum ingevoerd had in m'n fobo... maar ik weet het weer
merci, monsieur nique!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FIPO = FIrst POst
TVP= Terug Vind Post
Niet mooi maar wel leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'dquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You lost me there...![]()
Moment...
![]()
Ik snap 'm.![]()
SFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goeie nacht, Dames & Heren![]()
jij snapt mijn stemming...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=QlvTUBxpFg8
Oeh...
Die intro...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Howdyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oi, ik word oud.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dat duurde... ik had je net een link naar de LeandraLeandra gePm'd
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ík tagjes kon uitdelen had je er al een stuk of 2?
(Baggerbabe)(Baggersquad©)
quote:
quote:
Hoi Fietsert !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof hè!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij snapt mijn stemming...
heel vet dit...![]()
Goed schat, ik geniet van alle leuke muziekjes hierzo. Mis alleen nog een beetje van jou goeie smaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Boeit me eigenlijk héél weinig![]()
Hoe ist, Veulerst?
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik heb de hele dag in de zon gelegen, wat jullie ?![]()
achter de PCquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
![]()
Truste KZquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
ga ff bijlezen, morgen weer vroeg in therapie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik je tegenspreken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds (Onmogelijk)
Meer van toepassing dan dat kan het niet zijn lijkt me![]()
quote:
Ik heb nog vakantiequote:
quote:
Dag buuvquote:
quote:
Slaap lekker KZ en suc6 bij de peut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was gezzelig, en zeker die bilfilmpiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ben je net een negertje zo bruin?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
erfgenaam erfgenaam!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof hè!
Side-project van de gitarist van Rammstein![]()
![]()
![]()
Die riff is écht geil.
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nu ben je net een negertje zo bruin?
dag mijn liefste zusje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
erfgenaam erfgenaam!
http://nl.youtube.com/watch?v=5eyckdVA2uo