Dan moet je de licentie even verwijderen met Dezequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijgt iedereen een aanmeldscherm om voor de streams te betalen als ze naar jouw site gaan behalve ik?![]()
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kiekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Wie kent La Ligna (nog)... en een nieuwe zoekmachine:
http://www.megavideo.com/?v=L4L9VEBI
truste bumsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het ook gaaf!![]()
zo nu en dan een cure-achtige geluidje... erg tof! ik ga echt morgen die doos met cd's van zolder halen![]()
ik ga nu echt pitten.broodnodig..
![]()
bedankt master! trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
vind t gescheten slaap lekker trouw luister publiek tut murgen![]()
Je hóefde niet te kijken, he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kieken
ik zie niets, juffertje. ben ik weer wat dommig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Wie kent La Ligna (nog)... en een nieuwe zoekmachine:
http://www.megavideo.com/?v=L4L9VEBI
Truste pokerfacequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
fijn wou net gaan meuren sadist, zit ik weer te kieken
heee, vingerfuif, je ging toch plat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Werkt dat gebeuren van HiDiHI alleen als je net betaald hebt, dus niet wanneer he maand er bijna opzit?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
Werkt dat gebeuren van HiDiHI alleen als je net betaald hebt, dus niet wanneer de maand er bijna opzit?
Ik denk het niet... maar als je niets ziet, wat zie je dan welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zie niets, juffertje. ben ik weer wat dommig?
Het was ff spannend op de streams, lul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heee, vingerfuif, je ging toch plat?
een wit scherm met rechts wat opties (la ligna)waarop deze bokkenlul geklikt heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het niet... maar als je niets ziet, wat zie je dan wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |