Ja, allemaal VBL tot nu toequote:
ik dacht ook aan een toupet, maar wat ik nu heb is natuurlijk nog leukerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Harige man publiceert idee voor haarinplantatie in midden-oosten en heeft al een aantal klanten naast en achter zicht staan.
Hoe bedoel je propagandagevoelig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet Gelukkig hebben we de foto's nog maar weer eens teruggehaald worden uit MEN, daar loopt het toch niet.
Het jammere van dit topic in NWS is dat het nogal propagandagevoelig is
Misschien dit als nieuwe reeks zien? En dan desnoods een disclaimer dat het allemaal niet heel erg serieus te nemen is, als dat mag in Nieuwsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet Gelukkig hebben we de foto's nog maar weer eens teruggehaald worden uit MEN, daar loopt het toch niet.
Het jammere van dit topic in NWS is dat het nogal propagandagevoelig is
In plaats van leuk, gevat of grappig werd het vaker gebruikt om weer eens steeds hetzelfde riedeltje qua politieke standpunten af te raffelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoe bedoel je propagandagevoelig?
Je hebt een strakke inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
ik dacht ook aan een toupet, maar wat ik nu heb is natuurlijk nog leuker![]()
[Humor] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25] Kijk eens aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In plaats van leuk, gevat of grappig werd het vaker gebruikt om weer eens steeds hetzelfde riedeltje qua politieke standpunten af te raffelen.
Ik zoek het topic er even bij
hmz, deel 25 in MEN kan ik niet vinden,
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
Deze staat in NWS en valt mee, toen waren de prime contenders zeker gebanned
Het is toch wel de Iraakse regering he? Ik ben daar niet zo goed van op de hoogte eigenlijk, van hoe ze eruit zien.quote:
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is toch wel de Iraakse regering he? Ik ben daar niet zo goed van op de hoogte eigenlijk, van hoe ze eruit zien.
Krijg ik daar een bonuspunt voor.quote:EDIT: Een strakke bij een stropgrap![]()
Jij welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.
[..]
Krijg ik daar een bonuspunt voor.
Ik zal ermee stoppen. Sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wel
Ik stop met de offtopic zooi, geef het topic toch eens een kans Blawh![]()
Net als bij het voetbal-topic zal bij de foto indien bekend de namen van de personen op de foto erbij vermeld worden. Hopelijk is het daardoor mogelijk voor niet-nieuws volgers om toch wat leuks te verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.
[..]
Krijg ik daar een bonuspunt voor.
En uitgerekend de Irakees draagt een stropdasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Net als bij het voetbal-topic zal bij de foto indien bekend de namen van de personen op de foto erbij vermeld worden. Hopelijk is het daardoor mogelijk voor niet-nieuws volgers om toch wat leuks te verzinnen.
Op deze foto staat links Premier Maliki van Irak en rechts Ahmadinejad, President van Iran.
thelonious neem ik aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
Wie is morgen trouwens de jury?
Lukt het met de wiki? Opmaak kan ik je met mijn paint skills helaas niet bij helpen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef Thelonious het volgende:
Moet alleen de opmaak voor de jury nog aanpassen, en wat klungelen in de wiki.
Ik gebruik voorlopig de opmaak van het voetbaltopic, minus natuurlijk de voetbalgerelateerde uitslagtekst.
Was ik nog niet aan begonnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lukt het met de wiki? Opmaak kan ik je met mijn paint skills helaas niet bij helpen.
Dan heb je in ieder geval een vaste OP. Als je meerdere topics nodig gaat hebben dan, schiet nog niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Was ik nog niet aan begonnen.
![]()
Dat komt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een vaste OP. Als je meerdere topics nodig gaat hebben dan, schiet nog niet op![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben bereid de opmaak te maken als dat nodig is
Ik hoopte al dat jij je hier zou vertonen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw ook ff zwaaien naar alle bekenden![]()
Ga zeker meedoen. Leuk initiatief
oh, ik was er al aan begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht een aantal testrondes en vanaf maandag echt beginnen. Weekend is immers vaak rustiger, kan het wat gepromoot worden, meer vakantiegangers terug en begint iedereen met een gelijke stand maandag.
quote:-Naam 3e plaats-
-Onderschrift 3e plaats-
quote:-Naam 2e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
quote:-Naam Winnaar-
-Onderschrift Winnaar-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Naam Poedelprijs-
-Onderschrift Poedelprijs-
tnxquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef Thelonious het volgende:
Dat heb je snel en professioneel gedaan. Bush heeft de perfecte kop er voor!
Klasse!
![]()
![]()
Zonde dat het nog niet meetelt.quote:
ONZ, MEN of hier en flinke advertising voor het topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:35 schreef Bayswater het volgende:
Nieuws is nooit zo druk bezocht, wellicht in ONZ?
quote:-ruud_fr -
-Homo's eindelijk geaccepteerd in Midden-Oosten-
quote:-Gordon_Shumway -
-Iraakse regering toont medeleven met Saddam door de stropdas.-
quote:-Rumille-
-Hoi-
quote:-Thelonious -
-Ahmadinejad: " Ik heb gisteren persoonlijk nog een homo opgehangen. " Maliki: " O ja, joh?" Ahma:" Ja, hij belde me toen ik aan het schijten was, dus ik gooide mijn tel meteen op de haak!" Maliki: " Wahaha!"-
quote:
Haha, ik vond de mijne eigenlijk best goed, alleen veels te lang. Hey, ik wil geen deelnemers wegjagen in dit ontluikende topic vandaar dat ik mezelf maar de poedel gaf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Beschouw het volgende:
Thelonious die zichzelf de poedel geeft.![]()
Kunnen wij voortaan dus ook met een gerust hart doen.
En toch heb ik niet gewonnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hey, ik wil geen deelnemers wegjagen in dit ontluikende topic
Je bent erg behulpzaam maar de leukste zal bij mij altijd winnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En toch heb ik niet gewonnen
Aahw, wat liefquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je bent erg behulpzaam maar de leukste zal bij mij altijd winnen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Haha, ik vond de mijne eigenlijk best goed, alleen veels te lang. Hey, ik wil geen deelnemers wegjagen in dit ontluikende topic vandaar dat ik mezelf maar de poedel gaf.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:37 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Mat Herben blijkt de werkelijke man achter Bush te zijn
Ik hou vol, ondanks die altijd matige jury.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
laat jij je ook niet ontmoedigen, hè?
![]()
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik hou vol, ondanks die altijd matige jury.![]()
Ik ga alvast eens op zoek naar een leuke foto voor het geval de winnaar er geen kan vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
uitslagkick?
quote:Knoekie
President Bush bezoekt Gerrit Zalm Look-Alike contest in Epe
quote:Beschouw
Bush: "Hè? Wat zeg je? Draagt die vent links naast me mijn horloge?"
quote:Bayswater
Mat Herben blijkt de werkelijke man achter Bush te zijn
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Mime-speler is touwtje kwijt
Als je mee blijft doen maak je zelfs kans op de eerste plaats!quote:
Leuk hoor, maar heb je een onderschrift voor de huidige foto?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Erg slechte Nederlandse zomer brengt de creativiteit naar boven om toch de zon te zien
Z'n onderschrift vond ik wel leuk, alleen jammer van de foto.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef Beschouw het volgende:
77 was dan toch geen goed jaar dus.
quote:-Ruudfr-
-Boem!-
quote:--Thelonious
-Dries Roelvink: "Handen omhoog, of ik zing. "-
quote:-Rumille-
-Hooooi!-
quote:-Blawh-
-Busje komt zo.-
Steeds een paar keer een 'o' toevoegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, Rumille heeft het perfecte onderschrift gevonden.
Tja, de jury beslist hopelijk met het oog op kwaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En weer vind ik het echt niet grappig. En nee, ik ben niet jaloers of wat, maar 2x hetzelfde is A: Niet origineel, en B: in dit geval niet grappig.
Een repeterende droge grap is leuk, een derde keer zal het niet meer lukken vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En weer vind ik het echt niet grappig. En nee, ik ben niet jaloers of wat, maar 2x hetzelfde is A: Niet origineel, en B: in dit geval niet grappig.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Bush:' Is dat kapsel van die Nederlandse Wilders echt zo groot?'
quote:
Ik zie dat je ook weleens in VBL heb gepost.quote:
Ook leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook weleens in VBL heb gepost.
Misschien vind je dit ook leuk: Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #89 Inlopen op de Gier
Even reclame maken.
Klopt, alleen men leest nu snel langs de spelregels. En het wordt gelijk duidelijk dat de comeptitie begonnen is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Thelonious het volgende:
Ik zie daar het nut niet zo van in, er heeft zojuist nog een debutant meegedaan.
Wat vind de rest?
Is goed idee, een nieuw topic en een eerste pagina zonder geklets.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klopt, alleen men leest nu snel langs de spelregels. En het wordt gelijk duidelijk dat de comeptitie begonnen is.
quote:ZoneKill
'Bobo in bij de Bush'
quote:Thelonious
Guy: " Ik ben niet zo'n slijmbal als die Balkenende. Oehhh, dat zijn voeten om te kussen, amai!!"
quote:Rumille
Hoi *kwijl* Ik ben een mongool!
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
Bush:' Is dat kapsel van die Nederlandse Wilders echt zo groot?'
He, meteen betrapt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Alternatieve volgorde.
Kijk eens goed, jij hebt gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En die van mij vond ik toch ook niet poedelwaardig, die belgenmoppen waren ook niet allemaal geslaagd. Maar hey, dan moet je maar niet om een afscheidspoedel vragen.
Zie OP, ik zou achtergronden uit de titel halen, heb je wat meer ruimte voor een attractieve titel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, voordat ik het andere topic open, even alles duidelijk maken?
Wie houdt de stand bij? Blijven de punten hetzelfde, enz. Dat dat allemaal duidelijk is
Ik houd de stand bij, tenzij iemand anders het graag wil doen. Standen bijhouden interesseert me niet, maar ik neem de verantwoordelijkheid als initiatiefnemer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, voordat ik het andere topic open, even alles duidelijk maken?
Wie houdt de stand bij? Blijven de punten hetzelfde, enz. Dat dat allemaal duidelijk is
Goed idee, of beter nog: NWSfoto-onderschriftcompetitie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie OP, ik zou achtergronden uit de titel halen, heb je wat meer ruimte voor een attractieve titel.![]()
Ja ik vond het wel logisch dat ik de poedel kreeg, aangezien ik daar om vroeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Rumille het volgende:
Toch nog iemand gefopt!
Jetzt geht's losquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok iemand nog een hilarische TT dan open ik de nieuwe.
zal er binnenkort een makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
NWS Foto-Onderschriftcompetitie #1: Actuele hilariteit
Iemand nog een leuke banner voor in de OP, staat wat leuker.
Die vraag moet je volgens mij hier stellen: [NWS FB] Waar de andere helft dronken is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:35 schreef Thelonious het volgende:
Zou een MOD zo vriendelijk willen zijn dit topic op slot te gooien?
Ahh, bedankt en gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die vraag moet je volgens mij hier stellen: [NWS FB] Waar de andere helft dronken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |