Als je mee blijft doen maak je zelfs kans op de eerste plaats!quote:
Leuk hoor, maar heb je een onderschrift voor de huidige foto?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Erg slechte Nederlandse zomer brengt de creativiteit naar boven om toch de zon te zien
Z'n onderschrift vond ik wel leuk, alleen jammer van de foto.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef Beschouw het volgende:
77 was dan toch geen goed jaar dus.
quote:-Ruudfr-
-Boem!-
quote:--Thelonious
-Dries Roelvink: "Handen omhoog, of ik zing. "-
quote:-Rumille-
-Hooooi!-
quote:-Blawh-
-Busje komt zo.-
Steeds een paar keer een 'o' toevoegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, Rumille heeft het perfecte onderschrift gevonden.
Tja, de jury beslist hopelijk met het oog op kwaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En weer vind ik het echt niet grappig. En nee, ik ben niet jaloers of wat, maar 2x hetzelfde is A: Niet origineel, en B: in dit geval niet grappig.
Een repeterende droge grap is leuk, een derde keer zal het niet meer lukken vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En weer vind ik het echt niet grappig. En nee, ik ben niet jaloers of wat, maar 2x hetzelfde is A: Niet origineel, en B: in dit geval niet grappig.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Bush:' Is dat kapsel van die Nederlandse Wilders echt zo groot?'
quote:
Ik zie dat je ook weleens in VBL heb gepost.quote:
Ook leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook weleens in VBL heb gepost.
Misschien vind je dit ook leuk: Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #89 Inlopen op de Gier
Even reclame maken.
Klopt, alleen men leest nu snel langs de spelregels. En het wordt gelijk duidelijk dat de comeptitie begonnen is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Thelonious het volgende:
Ik zie daar het nut niet zo van in, er heeft zojuist nog een debutant meegedaan.
Wat vind de rest?
Is goed idee, een nieuw topic en een eerste pagina zonder geklets.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klopt, alleen men leest nu snel langs de spelregels. En het wordt gelijk duidelijk dat de comeptitie begonnen is.
quote:ZoneKill
'Bobo in bij de Bush'
quote:Thelonious
Guy: " Ik ben niet zo'n slijmbal als die Balkenende. Oehhh, dat zijn voeten om te kussen, amai!!"
quote:Rumille
Hoi *kwijl* Ik ben een mongool!
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
Bush:' Is dat kapsel van die Nederlandse Wilders echt zo groot?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |