Ja, allemaal VBL tot nu toequote:
ik dacht ook aan een toupet, maar wat ik nu heb is natuurlijk nog leukerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Harige man publiceert idee voor haarinplantatie in midden-oosten en heeft al een aantal klanten naast en achter zicht staan.
Hoe bedoel je propagandagevoelig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet Gelukkig hebben we de foto's nog maar weer eens teruggehaald worden uit MEN, daar loopt het toch niet.
Het jammere van dit topic in NWS is dat het nogal propagandagevoelig is
Misschien dit als nieuwe reeks zien? En dan desnoods een disclaimer dat het allemaal niet heel erg serieus te nemen is, als dat mag in Nieuwsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet Gelukkig hebben we de foto's nog maar weer eens teruggehaald worden uit MEN, daar loopt het toch niet.
Het jammere van dit topic in NWS is dat het nogal propagandagevoelig is
In plaats van leuk, gevat of grappig werd het vaker gebruikt om weer eens steeds hetzelfde riedeltje qua politieke standpunten af te raffelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoe bedoel je propagandagevoelig?
Je hebt een strakke inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
ik dacht ook aan een toupet, maar wat ik nu heb is natuurlijk nog leuker![]()
[Humor] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25] Kijk eens aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In plaats van leuk, gevat of grappig werd het vaker gebruikt om weer eens steeds hetzelfde riedeltje qua politieke standpunten af te raffelen.
Ik zoek het topic er even bij
hmz, deel 25 in MEN kan ik niet vinden,
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
Deze staat in NWS en valt mee, toen waren de prime contenders zeker gebanned
Het is toch wel de Iraakse regering he? Ik ben daar niet zo goed van op de hoogte eigenlijk, van hoe ze eruit zien.quote:
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is toch wel de Iraakse regering he? Ik ben daar niet zo goed van op de hoogte eigenlijk, van hoe ze eruit zien.
Krijg ik daar een bonuspunt voor.quote:EDIT: Een strakke bij een stropgrap![]()
Jij welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.
[..]
Krijg ik daar een bonuspunt voor.
Ik zal ermee stoppen. Sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wel
Ik stop met de offtopic zooi, geef het topic toch eens een kans Blawh![]()
Net als bij het voetbal-topic zal bij de foto indien bekend de namen van de personen op de foto erbij vermeld worden. Hopelijk is het daardoor mogelijk voor niet-nieuws volgers om toch wat leuks te verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo'n midden-oosten watcher.
[..]
Krijg ik daar een bonuspunt voor.
En uitgerekend de Irakees draagt een stropdasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Net als bij het voetbal-topic zal bij de foto indien bekend de namen van de personen op de foto erbij vermeld worden. Hopelijk is het daardoor mogelijk voor niet-nieuws volgers om toch wat leuks te verzinnen.
Op deze foto staat links Premier Maliki van Irak en rechts Ahmadinejad, President van Iran.
thelonious neem ik aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
Wie is morgen trouwens de jury?
Lukt het met de wiki? Opmaak kan ik je met mijn paint skills helaas niet bij helpen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef Thelonious het volgende:
Moet alleen de opmaak voor de jury nog aanpassen, en wat klungelen in de wiki.
Ik gebruik voorlopig de opmaak van het voetbaltopic, minus natuurlijk de voetbalgerelateerde uitslagtekst.
Was ik nog niet aan begonnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lukt het met de wiki? Opmaak kan ik je met mijn paint skills helaas niet bij helpen.
Dan heb je in ieder geval een vaste OP. Als je meerdere topics nodig gaat hebben dan, schiet nog niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Was ik nog niet aan begonnen.
![]()
Dat komt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een vaste OP. Als je meerdere topics nodig gaat hebben dan, schiet nog niet op![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben bereid de opmaak te maken als dat nodig is
Ik hoopte al dat jij je hier zou vertonen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw ook ff zwaaien naar alle bekenden![]()
Ga zeker meedoen. Leuk initiatief
oh, ik was er al aan begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht een aantal testrondes en vanaf maandag echt beginnen. Weekend is immers vaak rustiger, kan het wat gepromoot worden, meer vakantiegangers terug en begint iedereen met een gelijke stand maandag.
quote:-Naam 3e plaats-
-Onderschrift 3e plaats-
quote:-Naam 2e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
quote:-Naam Winnaar-
-Onderschrift Winnaar-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Naam Poedelprijs-
-Onderschrift Poedelprijs-
tnxquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef Thelonious het volgende:
Dat heb je snel en professioneel gedaan. Bush heeft de perfecte kop er voor!
Klasse!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |