En dan gok ik maar op die knaap die al zwemmende op de hoes van Nevermind staatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik bij afwezigheid van Schaap maar een nieuwe doen?
Wat is de overeenkomst tussen Nirvana en cEvin Key (bekend van Skinny Puppy)?
Yup, die staat ook op een albumcover van cEvin:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef knars het volgende:
[..]
En dan gok ik maar op die knaap die al zwemmende op de hoes van Nevermind staat
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef belsen het volgende:
Ja, 't kwartje viel hier toen knars het zei...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef belsen het volgende:
Ja, 't kwartje viel hier niet toen knars het zei...
Hayseed Dixie speelde 'm nog op Lowlandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef knars het volgende:
beiden lekkere nummers trouwens, al blijf ik de therapy? cover van Braking the Law toch beter vinden dan het origineel
quote:El veinticinco de agosto
Abrio sus ojos jaime fearnley
Para el bebe cinquante cincampari
Y se tendio para cerrarlos
Y costello el rey del america
Y suntuosa cait oriordan
Nor vompere mis calliones
Los gritos fuera de las casas
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fiesta van The Pogues?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok de man achter Sunclub
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef bukgeit het volgende:
Jaydee
Snel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alderliefste
Nee, was nog op de radio bij de AVRO, lang gelee..was nog heel wat om te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:42 schreef bukgeit het volgende:
Haha, zijn er beelden van?
Nee til ik niet zwaar aan. 16.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef belsen het volgende:
Dan zeg ik Grupo Sportivo - Topless.
En toch iets met 13.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef ranja het volgende:
ziet er niet uit, zowel qua hoes als qua songs, als een alle 13 goed lp.
Eerder iets van Op Losse Groeven ofzo
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Daverende dertien?
Adam Levine van Moron 5quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:13 schreef bukgeit het volgende:
Volgens wie kreunt Maria Sharapova alleen op de tennisbaan en niet in bed?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb zelf geprobeerd om opéénvolgend de getallen van 1 t/m 20 in een titel te krijgen, niet helemaal gelukt:
One - Metallica
It Takes Two - Tina Turner
Two Out Of Three Ain't Bad - Meat Loaf
When I'm Sixtyfour - the Beatles
I've Got 5 On It - ??
Route 66 - Diversen
Seven Into the Sea - In Tua Nua
8 Days A Week - The Beatles
99 Luftballons - Nena
Tien Seconden - Acda & De Munnik
Seven Eleven - Catapult
12xU - Wire
Meisjes Van Dertien - Paul van Vliet
14 Years - Guns n' Roses
Fifteen Minutres Old - Snow Patrol
Sweet Sixteen - Billy Idol
At Seventeen - Janis Ian
18 and Life - Skid Row
19 - Paul Hardcastle
20 Years - Placebo
Is dat die grunter uit de eerste reeks Idols?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Berkery het volgende:
Wat waren de 15 minutes of fame van deze Fok!-user: Hawaii_Tim
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Is dat die grunter uit de eerste reeks Idols?![]()
Gebracht door zijn oudersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef schaap001 het volgende:
Of die grote gast met die leren jas die heel hoog Ave Maria zong?
belsen + 1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef belsen het volgende:
Is dat Tim Vicious, die My way deed?
Ik wist niet eens meer dat ie klompen aanhad, vond het in ieder geval een wat summier antwoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, mijn antwoord afgekeurd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef bukgeit het volgende:
Of die macabere My Way-versie.
Ja, niet gewoon, want de rest van het album is opgenomen in New York met Arthur Kan, Steve Dio en Jerry Nolan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef schaap001 het volgende:
Niet gewoon Steve Jones en Paul Cook? Sex Pistols minus Johnny dus?
Schaap001 +1quote:The Johnny Thunders song "Born to Lose" comes from a Sex Pistols concert, the kid's matinee at Huddersfield, Dec 25, 1977.
Ik moet niet gaan triviaën als ik het druk heb, pardonquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef bartrid het volgende:
Slits - Cut
Oja...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef schaap001 het volgende:
The Exploited
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef cafca het volgende:
Nee, de Boegies natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Dimitri natuurlijk.
quote:Dj Dimitri stopt met draaien
Uitgegeven op donderdag 23 augustus 2007 om 13:59:20
(Novum) - Dimitri Kneppers, beter bekend als dj Dimitri, stopt na 23 jaar met draaien. De 40-jarige Kneppers is de man achter de legendarische dansavonden in de Amsterdamse RoXY en heeft veel betekend voor de dansscène wereldwijd.
Kneppers wil zijn leven een andere invulling geven, verklaart zijn management. Zo is hij momenteel als vrijwilliger werkzaam op een biologische boerderij met verstandelijk gehandicapte jongeren. Het nachtleven inruilen voor de buitenlucht noemt hij een verademing.
Op 1 september zet Dimitri zijn laatste plaat op de Meubel Stukken Birthday Bash op de NDSM Werf in Amsterdam, waar het tienjarig bestaan van partyorganisator Meubel Stukken wordt gevierd.
quote:What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
Juist, die dus. Mooi nummer en goede tekst vind ik. schaap001 +1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef schaap001 het volgende:
30 Seconds To Mars - The Kill
Ik heb ze ook gezien, maar vond ze geweldig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef bartrid het volgende:
Dat is toch die band met Jared Leto? Die zag ik op pinkpop een tijdje geleden. Waanzinnig slecht....
Juuuuuuuuuuiiiist! Wat een takkewijf, trouwens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef Mark het volgende:
Kat als in The Great Kat, natuurlijk
.... en ga zo maar door.quote:Wat een Herman Brusselmans over dit schijfje zou zeggen:
The Great Kat noemt ze zichzelf. Ze ziet er uit als een echte gore pijpslet. Haar hobby's zijn: er voor zorgen dat oude geniale componisten zich in hun graf omkeren, zogezegd 35 verschillende instrumenten hanteren en zichzelf in de meest vieze settings laten fotograferen. Op dit 'Wagner's War' combineert ze zogezegd interpretaties van oude klassieke werken op gitaar en viool en levert ze vier 'brute' blastbeat nummers af. En dat in een tijdsduur van maar liefst elf minuten. Na een afschuwelijk vals gespeelde mini versie van Wagners' The Ride of the Valkyries volgt het diepzinnige 'War' met de diep filosofische tekst 'War, bury them alive, kill, kill, kill, kill, kill, kill, Murder the muthers, kill, kill, kill, kill, kill, kill, kill, kill!.
Daarna volgt nog zo'n diepgevoelig nummertje genaamd 'Terror' waarin een bekend klassiek deuntje anaal word verkracht. Er staat ook een parodie van een parodie op. Nummertje vier bevat namelijk een Dani Filth imitatie. Een mens zou voor minder beginnen te kotsen. Na nog twee nietszeggende en vooral teringslechte nummers van een minuut volgt er in twee keer twee minuten nog een verkrachting van Liszt en Sarasate. Ik hoop en denk ook wel, dat dit allemaal als een grap bedoeld is. Mensen die het slechtste mini cd'tje dat ooit gemaakt is, willen aanschaffen kunnen onderstaande website eens bezoeken. Op die site vind je ook veel vieze foto's, videofragmenten van The Great Kat (op een van de fragmenten is ze slecht aan het shredden en wordt ze tegelijkertijd aanbid door tien halfnaakte mannen).
2 Many DJ's zocht ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
DeWaele broertjes/ 2ManyDJs/Soulwax
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Air Supply?
quote:
Ongeveer in die hoek moet je het wel zoeken, ja...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef Mark het volgende:
Dat vervormde gezicht maakt het niet makkelijker
Een kortgeknipte Glenn Hughes?
Jazekers! Hij heeft Alcatrazz nieuw leven ingeblazen. Ben benieuwd, maar zonder Malmsteen of Vai wordt het vast weer niks...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:39 schreef Mark het volgende:
Graham Bonnet, zonder bril?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
My Way van Elvis (live)...
Die welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
My Way Are You Lonesome Tonight van Elvis (live)...
Dat had ik net met mijn hersenen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:04 schreef cafca het volgende:
Grmbl, trage @*@&(# verbinding...
Dan moet je Down To Earth van Rainbow en Assault Attack van Michael Schenker Group maar eens gaan bemachtigen. Bonnet in zijn toptijd. Vooral bij MSG.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Mark het volgende:
Ik heb alleen No parole en Disturbing the peace.
Het probleem met hem schijnt vooral geweest te zijn, dat 'ie vanwege het vele gezuip enzo nauwelijks songteksten kon onthouden. Ik heb 'm live inderdaad wel eens All Night Long bijna compleet met een hoop ge-lalalalalala horen opvullen. Nou, als je DIE tekst niet uit je hoofd weet, hahaha! Overigens ken ik ook zat live opnames waar het gewoon goed gaat. Weet dus niet helemaal zeker of dat verhaal echt waar is....quote:Geweldige zanger idd, al heeft hij zijn image niet echt mee in de stoere mannen-wereld met die bril die hij op had.
quote:[خالد] (Oran, 29 februari 1960) is een Algerijns zanger van populaire raïmuziek, een muziekstijl populair in de landen van de Maghreb.
begon zijn muziekcarrière als
![]()
(Arabisch voor jonge
) en bracht op zijn 14e zijn eerste plaat uit. In 1986 ontvluchtte hij het geweld in Algerije en verhuisde naar Parijs. Hij is erg geliefd bij Algerijnse immigranten in Frankrijk.
Zijn grootste hit, geschreven door Jean-Jacques Goldman, is eind jaren 1990 in verschillende landen in de hitlijsten geraakt. In 2003 werd het gecoverd.
... nu dan vast zijn vader en opa welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nog als hint achter de hand dat alles aan deze man fout is, zijn naam, zijn muziek en als 'ie niet in 1946 geboren was, was 'ie in de oorlog ook vast fout geweest...
Mixed Emotionsquote:Als je z'n naam weet, weet je vast ook waar we hem van kennen, neem ik aan.
De sample van Im Nin Alu van Ofra Haza werd eerder een hit dan het nummer zelf...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Paid in Full van Erik B & Rakim
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Lisa van Cult Jam?
Yep! MadMaster +1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Lisa van Cult Jam?
Volgens mij is dat die meid van Hey You van The Rock Steady Crewquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Ze deed het niet alleen, die #1-hit...
Oja, da's waar ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die meid van Hey You van The Rock Steady Crew
Ow okee... maakt niet uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef bartrid het volgende:
Musical Youth. Pas nog gevraagd in een lyrics vraag
berkery +1quote:
Schijnt wel weer muziek te maken: http://www.musictowers.co(...)meets-with-babybird/quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef bukgeit het volgende:
Baybird was dat. Wat is er van de man geworden.
Is het inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef cafca het volgende:
ziet er uit als een anagram. Ik kan er alleen geen kaas van bakken......
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En de CD is me toch kut![]()
belsen +1
quote:They owed their new name to a rather sloppy rehearsal of the Talking Heads' "Psycho Killer". Unable to recall the French portions sung in the original ("qu'est-ce que c'est..."), they began shouting any foreign-language terms they could remember, when someone said![]()
Opgezocht, kloptquote:
Dat heb ik ook altijd begrepen, ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Mark het volgende:
Dat was toch Scandinavisch voor het memory-spel?
hm RYM vindt Pogues iers noch 1977quote:Op zondag 26 augustus 2007 04:36 schreef horned_reaper het volgende:
ik gok ook nog op The Poguesen dan weet ik het niet meer xD
aangezien ik toevallig weet dat The Pogues in 1977 zijn opgericht en iers is.
inderdaad. Betekent do you remember.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Mark het volgende:
Dat was toch Scandinavisch voor het memory-spel?
Madmaster +1quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:27 schreef MadMaster het volgende:
2x The Boomtown Rats
En nu ga ik op pad...
Dan moet je een vraag stellen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:46 schreef bukgeit het volgende:
Les Negresses Vertes
Festival van het Nederlandse Lied. Inderdaad in Utrecht, maar dat gaat dit jaar niet door. Ook niet die Botenparade.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef knars het volgende:
een of ander levensliedfestival?
EO-Jongerendag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef bukgeit het volgende:
Ook niet. Het is een net festival.
quote:We are stardust, we are golden
We are ten billion year old carbon
And we got to get ourselves back to the garden
Klopt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Venus! Schiet me te binnen nu
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef ranja het volgende:
Je vraagt je dan toch af welke briljante geest heeft bedacht dat het een goed idee was te beginnen met die 2 nummers en daarna alleen nog maar Beatles nummers. Was de inspiratie op, of verloor hij z'n beheersing toen-ie een keer met de Beatles begonnen was of was het gewoon te moeilijk om een goede start te maken met Beatles en had-ie een soort intro nodig?
Ik ga dit maar goed rekenenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef ranja het volgende:
Er stond al een nieuwe vraag
Ik ken dat volgens mij alleen als Stars on 45 proudly presents the Star Sisters...
Ja, ik snapte de vraag al niet helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
maar die van ranja was natuurlijk wel de grote nummer 1-hit
Nooit geweten dat het een medley was, volgens mij heb ik het tweede gedeelte van het nummer nooit gehaald.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Ook opgezocht, de uitvoerenden ken ik wel, maar die medley heeft kennelijk weinig indruk gemaakt op me.
* Berkery heeft 'm dus ook opgezocht, ik had 'm nooit geradenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een medley was, volgens mij heb ik het tweede gedeelte van het nummer nooit gehaald.
In dat geval: WIE?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:51 schreef knars het volgende:
Dat kan, maar dan krijg je wel een erg wanstaltelijke combinatie, denk ik. Als je Ranja's vraag probeert op te lossen zou ik het ook met twee andere nummers proberen. En als je daar geen zin in hebt, stel ik voor een lostrekkertje er in te gooien...
Losgetrokken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:48 schreef knars het volgende:
Fall Out Boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |