Ongeveer in die hoek moet je het wel zoeken, ja...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef Mark het volgende:
Dat vervormde gezicht maakt het niet makkelijker
Een kortgeknipte Glenn Hughes?
Jazekers! Hij heeft Alcatrazz nieuw leven ingeblazen. Ben benieuwd, maar zonder Malmsteen of Vai wordt het vast weer niks...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:39 schreef Mark het volgende:
Graham Bonnet, zonder bril?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
My Way van Elvis (live)...
Die welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
My Way Are You Lonesome Tonight van Elvis (live)...
Dat had ik net met mijn hersenen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:04 schreef cafca het volgende:
Grmbl, trage @*@&(# verbinding...
Dan moet je Down To Earth van Rainbow en Assault Attack van Michael Schenker Group maar eens gaan bemachtigen. Bonnet in zijn toptijd. Vooral bij MSG.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Mark het volgende:
Ik heb alleen No parole en Disturbing the peace.
Het probleem met hem schijnt vooral geweest te zijn, dat 'ie vanwege het vele gezuip enzo nauwelijks songteksten kon onthouden. Ik heb 'm live inderdaad wel eens All Night Long bijna compleet met een hoop ge-lalalalalala horen opvullen. Nou, als je DIE tekst niet uit je hoofd weet, hahaha! Overigens ken ik ook zat live opnames waar het gewoon goed gaat. Weet dus niet helemaal zeker of dat verhaal echt waar is....quote:Geweldige zanger idd, al heeft hij zijn image niet echt mee in de stoere mannen-wereld met die bril die hij op had.
quote:[خالد] (Oran, 29 februari 1960) is een Algerijns zanger van populaire raïmuziek, een muziekstijl populair in de landen van de Maghreb.
begon zijn muziekcarrière als
![]()
(Arabisch voor jonge
) en bracht op zijn 14e zijn eerste plaat uit. In 1986 ontvluchtte hij het geweld in Algerije en verhuisde naar Parijs. Hij is erg geliefd bij Algerijnse immigranten in Frankrijk.
Zijn grootste hit, geschreven door Jean-Jacques Goldman, is eind jaren 1990 in verschillende landen in de hitlijsten geraakt. In 2003 werd het gecoverd.
... nu dan vast zijn vader en opa welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nog als hint achter de hand dat alles aan deze man fout is, zijn naam, zijn muziek en als 'ie niet in 1946 geboren was, was 'ie in de oorlog ook vast fout geweest...
Mixed Emotionsquote:Als je z'n naam weet, weet je vast ook waar we hem van kennen, neem ik aan.
De sample van Im Nin Alu van Ofra Haza werd eerder een hit dan het nummer zelf...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Paid in Full van Erik B & Rakim
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Lisa van Cult Jam?
Yep! MadMaster +1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Lisa van Cult Jam?
Volgens mij is dat die meid van Hey You van The Rock Steady Crewquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Ze deed het niet alleen, die #1-hit...
Oja, da's waar ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die meid van Hey You van The Rock Steady Crew
Ow okee... maakt niet uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef bartrid het volgende:
Musical Youth. Pas nog gevraagd in een lyrics vraag
berkery +1quote:
Schijnt wel weer muziek te maken: http://www.musictowers.co(...)meets-with-babybird/quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef bukgeit het volgende:
Baybird was dat. Wat is er van de man geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |