Ik mag graag complimenten krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Frollo het volgende:
Goed hoor!
En dat bedoel ik niet sarcastisch.
Vandaag heb ik er gelukkig wel weer lol in.quote:Pff, ben ik even blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Ik heb mijn portie afstudeerellende natuurlijk ook gehad, maar dat van jou slaat alles.
Goed punt.. in feite wil ik ook niet zó graag in een winkel werken, dus het is best lastig om dat uitgebreid te motiveren.. (in werkelijkheid is het een geval van "dj-en was m'n ideale baan, maar ik trok de nachturen niet, dus is dit een goede tweede")quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Ok, dan een korte reactie. Ik vind dat je je liefde voor muziek te veel de boventoon laat voeren. Het willen werken in een winkel vind ik er nu een beetje bijbungelen. Zo roept je brief bij mij de vraag op: als je zo graag iets met muziek wilt doen, waarom wil je dan in een winkel werken?
Tja, dan begin ik dus met het punt waarin ik me het moeizaamst kan presenterenquote:Als je nog een poging wilt gaan doen, zou ik het omdraaien. Schrijf eerst één goede alinea over waarom je denkt geschikt te zijn voor deze functie. Kijk daarbij nog eens goed naar de werkzaamheden en het profiel. Dan één goede alinea waarom je zo enthousiast bent voor deze baan, ook hoe je deze baan ziet in de context van je carrière.
Nou bedoelde ik het meer in de zin dat ik het argument "ik werk graag met mensen" zumquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Regina Spektor maakt geweldige muziek.
Hallo allemaal.
Gefeliciteerd met je 6 en potentiele publicatiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
'Waar was je dan, Frollo?'
Nou, mijn scriptie nabespreken. M'n begeleider heeft van die 5,8 toch een 6 gemaakt, lol.
Wederom heb ik niets dan lof ontvangen voor de kwaliteit van de editie, maar je kunt er lang of kort over lullen, het is geen wetenschappelijk onderzoek. Natuurlijk heeft hij mij het afgelopen jaar wel geprobeerd in die richting bij te sturen, maar ik heb toch mijn eigen plan getrokken en deze zes is het resultaat. Maar ach, het is voldoende.
Hij wil me wel helpen om het ding gepubliceerd te krijgen.
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef Maartel het volgende:
Aan de avatar van Gellius zie ik niets vreemds![]()
Volgens mij ben je aan wat rust toe, Frollo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.
Maar tot een paar minuten geleden voerden zowel Z als Gellius om mij onbekende reden de avatar die normaliter bij de user pyl hoort.
Ik hallucineer toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan wat rust toe, Frollo.![]()
Hmmm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft 'm weer terugveranderd, die dekselse rekel.
Maar tot een paar minuten geleden voerden zowel Z als Gellius om mij onbekende reden de avatar die normaliter bij de user pyl hoort.
Op dit moment als Lisa van Steps (daar lijkt ze tenminste op, alleen met blond haar, kan dat?). Maar van jouw avatar ben ik het gewend dat ie steeds verandert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet mijn plaatje er bij jou uit??
Brief op de bus gedaan: check... of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef Maartel het volgende:
Brief: check
CV: check
Tamelijk acceptabele pasfoto: check
A5-enveloppen omdat dat netjes staat: check
Potentiele nieuwe collega op straat tegen het lijf lopen en me raar voelen omdat diegene dat natuurlijk niet weet: check
2 dagen over niets anders praten dan die sollicitatie: check![]()
Ach ja, ik snap ook niet hoe ik daar ineens bij kwam.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef Z het volgende:
Pyl?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op dit moment als Lisa van Steps (daar lijkt ze tenminste op, alleen met blond haar, kan dat?). Maar van jouw avatar ben ik het gewend dat ie steeds verandert.
Tuurlijk niet, doe niet zo mal!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Brief op de bus gedaan: check... of niet?
Er zijn ook hetero's die van camp houden, hoor!quote:
Ik zoek 'm wel even op, brb.quote:Alleen is die nooit blond geweestis het dan niet gewoon Faye, of heeeel iemand anders??
Nou word ik zelf nieuwsgierig naar m'n eigenste plaatje![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij was het deze: [afbeelding]
En nu ik er nog eens naar kijk merk ik dat ik me vergist heb. Zij is van Solid Harmonie. Ook leuk, maar Steps is leuker!
Rachel was niet van Stepsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij heeft alleen Rachel nog een beetje succes gehad na Steps. En van die gozers heb ik al helemáál nooit meer iets gehoord.
Is H homo? Dat zou je echt niet zeggen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:33 schreef Maartel het volgende:
H's comingout
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:31 schreef dwerg het volgende:
Gek genoeg doet jullie gezever mij denken aan dit topic: Louise van Eternal
'Gezever'? Kom op joh, wees een beetje trots op je smaak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:31 schreef dwerg het volgende:
Gek genoeg doet jullie gezever mij denken aan dit topic: Louise van Eternal
Shirleyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:32 schreef Frollo het volgende:
Ik ben ook eigenlijk meer van de oldskool camp: ABBA, Shirley Bassey etc.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Is H homo? Dat zou je echt niet zeggen!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Frollo het volgende:
Dawson's Creek
Joey
Nooit het laatste seizoen gezien though.
Al een tijdje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:37 schreef Maartel het volgende:
Jij hebt Josie van de Pussycats in je avatar
o, ik dacht 5 uur.. en 6 uur bij het postkantoor (of gold dat alleen in dat dorp waar ik vandaan kom?)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef Frollo het volgende:
En nu naar huis.
Maartel, om zes uur worden de brievenbussen gelicht, dat je het even weet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Al een tijdje.
Ik had ooit deze, maar die vond ik te vrolijk:
[afbeelding]
If you're happy and you know it clap your hands *clap* *clap*
Het script is goed, al begrepen de Amerikanen de grappen niet. Verder is de film vooral geniaal vanwege de net-niet, dat-wordt-nog-wat, en bijna-cult acteurs en actrices. Zoals Seth Green (Buffy!) en Parker Posey, en Rosario Dawson die daarna toch best een paar aardige films heeft gemaakt (afgezien van die film met Eddy Murphy).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:42 schreef Maartel het volgende:
![]()
Laatste keer dat ik 'm keek vond ik 't ineens een draak van een film, maar toch blijft ie ergens wel leuk..
Parker Posey heeft het toch maar mooi geschopt van ATWT tot een film van Hal Hartleyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het script is goed, al begrepen de Amerikanen de grappen niet. Verder is de film vooral geniaal vanwege de net-niet, dat-wordt-nog-wat, en bijna-cult acteurs en actrices. Zoals Seth Green (Buffy!) en Parker Posey, en Rosario Dawson die daarna toch best een paar aardige films heeft gemaakt (afgezien van die film met Eddy Murphy).
De Roos van Deshima zogezegd, voor de literatuurkenners.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
JAM's veelgeplaagde aars
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef k_man het volgende:
Excuses voor de vertraging, ik was de hele dag op stap. Het tweede dode dier is vandaag een beer.
[afbeelding]
In de trein. Duh.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Z het volgende:
Waar is Pope als je hem nodig hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef k_man het volgende:
Ik post hier elke dag een dood dier Maartel. En dat is dus het dode dier van de dag.
Net zoals het vogeltje van Z, de vogel van de dag is.
Wat goed!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
Nou, mijn scriptie nabespreken. M'n begeleider heeft van die 5,8 toch een 6 gemaakt, lol.
Wederom heb ik niets dan lof ontvangen voor de kwaliteit van de editie, maar je kunt er lang of kort over lullen, het is geen wetenschappelijk onderzoek. Natuurlijk heeft hij mij het afgelopen jaar wel geprobeerd in die richting bij te sturen, maar ik heb toch mijn eigen plan getrokken en deze zes is het resultaat. Maar ach, het is voldoende.
Niet alles geloven wat k_man zegt, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
oke, dat is mij nooit uitgelegd..
Ik heb op de basisschool nog campagne gevoerd tegen berenleed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef k_man het volgende:
Excuses voor de vertraging, ik was de hele dag op stap. Het dode dier is vandaag een beer.
[afbeelding]
Toch vind ik het zuur, dat hij er blij mee is, dat hij het gepubliceerd wil zien, en dat hij je dan toch een zes geeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
Het is ook eigenlijk 'n handreiking naar de tweede lezer, die me het liefst een onvoldoende had gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch vind ik het zuur, dat hij er blij mee is, dat hij het gepubliceerd wil zien, en dat hij je dan toch een zes geeft.
Zo is het maar net!quote:Maar je bent afgestudeerd!
Yep, ik was het. Ik ben inmiddels weer mezelf. Maar het moge duidelijk zijn wat er gebeurt als iedereen zonder aanleiding iemand anders zijn avatar neemt. Chaos, instabiliteit, achterdocht, bekenden die zijn als vreemden voor elkaar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ben jij 't, Frollo.
Niet bepaald. Vandaag maar even iets rustiger aan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er al drie uurtjes op zitten.
Ja, toen regenende het nog niet.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is mij te vroeg voor grappen.
Ik had 'm nog niet doorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, AR. HaAR. Haar.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, AR. HaAR. Haar.
Mijn nichtje is op dierendag in Dieren gedoopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Haren. Da's een plaatsje. En Dieren ook. Mooi, toch?
Dan is de vraag natuurlijk welke Haren??quote:
Die is niet dood. Die slaapt.quote:
Dat zei ik ook toen ons buurmeisje met onze dode kat aan kwam zetten.quote:
Een goed Australisch gezegde luidt: As dry as a dead dingo's donger.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Look, matey, I know a dead ostrich when I see one, and I'm looking at one right now.
Ja. Dit zegt mijn cd-rom Van Dale E-NL:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje. Ik heb al die tijd 'het gekwaak' en 'kwaak kwaak' vertaald als 'quacking' en 'quack quack'. Maar nu besef ik ineens dat dat het geluid van een eend is. Als het over een kikker gaat, heb je het dan over 'croaking' en 'croak croak'?
Maarja, eigenlijk moet ik het een native speaker moedertaalspreker vragen.quote:kwak2 (tussenwerpsel)
1
kikvorsen en eenden
eend quack
kikvors croak
Natuurlijk, ribbit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef Z het volgende:
A bottle of window cleaner goes, squirt, squirt, when you spray it on the window. A dog goes, woof woof. A cat goes, meow. a cow goes, moo. a pig goes, oink. a duck goes, quack. a sheep goes, baa. a doorbell goes, dingdong. a ketchup bottle goes, squirt. a car horn goes, honk, honk. A pager goes, beep beep beep. a frog goes, ribbit. a snake goes, ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. an explosion goes boom. a gun goes bang. a bee goes, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
http://www.antimoon.com/forum/2003/3398-2.htm
Dat kan nooit kwaad, maar echt nodig lijkt het me niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, eigenlijk moet ik het een native speaker moedertaalspreker vragen.
Misschien is (het tussenwerpsel) croak wel Brits en ribbit Amerikaans.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, je weet maar nooit waar je overheen kijkt, in een woordenboek. En een woordenboek geeft niet altijd een goed beeld van de context waarin je iets hoort te gebruiken.
Ik herken 'ribbit' and 'ribbiting' beter dan 'croak' en 'croaking', geloof ik, maar 'to ribbit' staat gewoon helemaal niet in het woordenboek.
Mwah, 'ribbiting frog' is vrij gangbaar, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Misschien is (het tussenwerpsel) croak wel Brits en ribbit Amerikaans.
Het werkwoord 'to ribbit' lijkt mij echt niet te bestaan.
Ja, voor nu pak ik 'croak'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef Frollo het volgende:
Anyway, quack is sowieso niet goed. Pak nou maar gewoon croak en besteed je tijd aan belangrijker zaken. Zou ik zeggen.
Nóóit gehoord! Wat zegt google?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, 'ribbiting frog' is vrij gangbaar, toch?
Maakt niet zoveel uit. Natuurlijk is Amerikaans de internationale taal van de wetenschap, maar Brits Engels lijkt me ook in orde, want een Brits wetenschapper zal zijn taalgebruik echt niet ineens gaan aanpassen.quote:Ik zal m'n Britse bron proberen te raadplegen. Ik vind het sowieso moeilijk om een onderscheid te maken tussen Brits en Amerikaans in m'n scriptie. Ik vergeet elke keer of 'to organize' in plaats van 'to organise' nu Brits of Amerikaans is. En wat kan ik beter aanhouden?
Het lijkt me verstandig dat we jouw gevoel voor humor hier niet als maatstaf gaan hanteren Liene. Dat zou de dood in de pot zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Ja, een dode papegaai. Dat is misschien nog een beetje grappig.
Ik denk dat je alleen namens jezelf spreekt, k_man. Laat dat 'we' maar achterwege.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig dat we jouw gevoel voor humor hier niet als maatstaf gaan hanteren Liene. Dat zou de dood in de pot zijn.![]()
Dat is precies wat ik bedoelde, maar niet kon verwoorden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
"Ribbit" is meer de onomatopee, die je in bijvoorbeeld beeldverhalen gebruikt. "To croak" lijkt me de juiste officiële aanduiding van het geluid van een kikker.
"Ribbit", croaked the frog. "Ribbit, ribbit".
Maar mijn woordenboek noemt 'croak' dus tevens een tussenwerpsel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
"Ribbit" is meer de onomatopee, die je in bijvoorbeeld beeldverhalen gebruikt. "To croak" lijkt me de juiste officiële aanduiding van het geluid van een kikker.
"Ribbit", croaked the frog. "Ribbit, ribbit".
Maar jouw woordenboek noemt 'ribbit' in het geheel niet; dat geeft toch ook te denken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar mijn woordenboek noemt 'croak' dus tevens een tussenwerpsel.
Maar het is een Van Dale Groot woordenboek!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar jouw woordenboek noemt 'ribbit' in het geheel niet; dat geeft toch ook te denken?
USA is inderdaad 'ribbit' en GB 'croak'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Misschien is (het tussenwerpsel) croak wel Brits en ribbit Amerikaans.
Het werkwoord 'to ribbit' lijkt mij echt niet te bestaan.
Daarom juist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is een Van Dale Groot woordenboek!!
Mijn principe is dat ik aan probeer te houden wat het dichtst bij het Nederlands ligt. In dit geval is dat 'croak'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
USA is inderdaad 'ribbit' en GB 'croak'.
Beide lijken me prima.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn principe is dat ik aan probeer te houden wat het dichtst bij het Nederlands ligt. In dit geval is dat 'croak'.
Weet iemand nog een aardige vertaling van de contaminatie 'marmol' (marmot en mol)?(Ik heb er maar 'marmole' van gemaakt.)
Natuurlijk spreek ik alleen namens mezelf, vandaar dat ik zei dat het mij niet verstandig lijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je alleen namens jezelf spreekt, k_man. Laat dat 'we' maar achterwege.
Right!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon aan het werk.
Als het dan maar een Norwegian Blue is, k_man.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik alleen namens mezelf, vandaar dat ik zei dat het mij niet verstandig lijkt.![]()
Nou ja, ik ben de kwaadste niet, dus ik zal eens zie of ik aan je verzoek tegemoet kan komen door morgen een foto van een dode papagaai te posten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Frollo het volgende:
Zo, ook wakker?
Sollicitatie op de bus?
Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Maartel het volgende:
Sollicitatie gister op de bus, vandaag ga ik m'n oude werkgever bellen om te vragen of ze me weer in dienst willen nemen![]()
Uhm nee hoor, dat doe ik zelf ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?
DJ's moeten voor hun eigen muziek zorgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Frollo het volgende:
Wat een leipo's, waarom zouden ze alle cd's weg willen doen als de tent verder gewoon open blijft? Waarop moeten de mensen dan dansen? Sky Radio?
Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..quote:Ik snap heel goed dat je er weer zou willen dj'en. Maar alleen om die collectie moet je het niet doen hoor, als er verder zoveel nadelen aan zitten!
Doe je er dan ook een foto van de rouwende mamagaai bij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik alleen namens mezelf, vandaar dat ik zei dat het mij niet verstandig lijkt.![]()
Nou ja, ik ben de kwaadste niet, dus ik zal eens zie of ik aan je verzoek tegemoet kan komen door morgen een foto van een dode papagaai te posten.
Mja, het ging al jaren niet best met de Mythe. Dus het is eigenlijk al heel wat dat er toch nog iemand geld in wil steken. En hij ziet dit wellicht als een manier om uit de opstartkosten te komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Maartel het volgende:
Waarschijnlijk speelde een stukje 'ruimte creëren' een rol, maar een stukje 'snel cashen' ook vermoed ik![]()
Ik vind het iig heiligschennis!
Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.quote:Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..
En dat ik de Mythe mis, maar die is zoals ik 'm kende toch al dood.. nu hebben ze een eigenaar die "Bel maar IS voor een afspraak" in zijn mailtjes zet![]()
In mijn tijd was ie op z'n leukstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Frollo het volgende:
Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie wel een verschil tussen 'Momenteel zijn wij structureel onbereikbaar' en 'Momenteel zijn wij op het moment niet bereikbaar'.
Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.![]()
Nee, daar heb je nu niks aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aan![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar heb je nu niks aan.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef DaMart het volgende:
@ Frollo: Volgens mij draaien ze niet zulks een filosofisch filmisch werk in deze tijden van nu op dit moment, dat ze geïnspireerd geraakt zouden kunnen zijn om met zo'n diepe impliciete boodschap te komen.
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.![]()
Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.![]()
Ik schat niemand in op filmsmaak... ik zeg alleen dat ik geen directe aanleiding zie voor een filosofische boodschap op het antwoordapparaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen![]()
'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.![]()
Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen![]()
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Joh, wat knap!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.
Dat is een verschil tussen duur en tijdstip.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...
Waarom is Frollo een van je favo's?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Joh, wat knap!
Maar daar heb je mijn dvd-collectie niet eens voor nodig
Maar momenteel zelf geeft al aan dat het om een korte tijdspanne en dus om dit moment gaat. Als je sec naar de betekenis van momenteel kijkt, moet die thai van je sraks dus wel bereikbaar zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Omdat ik 'm IRL al kendequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom is Frollo een van je favo's?
Maar tweemaal 'momenteel' maakt een korte duur waarschijnlijker. Een bank die heel heel paars is, is toch ook paarser dan een bank die heel paars is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik vond jullie al zo'n onwaarschijnlijke forummatch.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Omdat ik 'm IRL al kende![]()
(nu zijn er ook zat mensen die ik echt ken en, mede daardoor, absoluut geen favo zullen worden, maar Frollo is wel leuk)
Tweemaal momenteel in andere bewoordingen is gewoon een tautologie!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar tweemaal 'momenteel' maakt een korte duur waarschijnlijker. Een bank die heel heel paars is, is toch ook paarser dan een bank die heel paars is?
En een tautologie is een stijlfiguur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef DaMart het volgende:
Tweemaal momenteel in andere bewoordingen is gewoon een tautologie!
Dit moment van de dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, ik vond jullie al zo'n onwaarschijnlijke forummatch.
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En een tautologie is een stijlfiguur.
Volgens mij niet. Je zegt daarmee niet tweemaal hetzelfde met andere woorden, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat trouwens ook een tautologie, gewoon een tautologie zijn?
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.quote:
Dawson's Creek verbroedert.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.
Ga je je vriendje omleggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet nu echt m'n aanhangsel afmaken. Nou, ik lees de ontknoping straks wel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.
Niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Frollo het volgende:
Maartel heeft een paar jaar geleden iets gehad met een vriend van mij en heeft derhalve een poos deel uitgemaakt van mijn vriendenkring. Op een gegeven moment ging het echter uit en verdween Maartel uit mijn blikveld. Ik bedoel, we waren nou ook weer niet zó geweldig dik met elkaar dat we contact bleven houden.
Maar toen ik 'm ineens hier tegenkwam, vond ik dat toch wel erg grappig.
Nou mensen, dat is het hele verhaal.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Welkom in ons midden, Maartel.
Jawel, maar ik las een paar berichtjes terug toch een beetje een rechtvaardiging van je aanwezigheid hier. En mijn reactie daarop is 'welkom'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dank u...
(ik was er al een tijdje hoor)
Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, maar ik las een paar berichtjes terug toch een beetje een rechtvaardiging van je aanwezigheid hier. En mijn reactie daarop is 'welkom'.
http://forum.fok.nl/topic/1066772/4/50#52622545 Dit las ik als zodanig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?
En wat is die rechtvaardiging? Het feit dat ik toch enige affiniteit met taal heb, of het feit dat ik in wezen Frollo's introducé ben?![]()
Als introducé krijg je toch maar mooi 50% korting op je jaarcontributie voor de TTK LPT!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?
En wat is die rechtvaardiging? Het feit dat ik toch enige affiniteit met taal heb, of het feit dat ik in wezen Frollo's introducé ben?![]()
Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit een welkom gehad.
Dank je, dat waardeer ik zeer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!![]()
Je haald de duivel naar binnen DaMart..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!![]()
Do2 had de duivel binnengelaten, DaMart verwelkomt 'm alleen maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je haalt de duivel naar binnen DaMart..
Alsof we er nog niet genoeg hier hadden![]()
Het is dat ik niet van klonen houd, maar anders had ik Father Merrin wel even geregistreerd voor je...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je haald de duivel naar binnen DaMart..
Alsof we er nog niet genoeg hier hadden![]()
Soort zoekt soort. Stoffig zoekt stoffig. Hip zoekt hip. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen![]()
(behalve dat imo teksteditors en dj's best redelijk met elkaar om kunnen gaan zonder dat dit accuut resulteert in een klassenstrijd)
Maar die serie was echt zó slecht!quote:
Nietes!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar die serie was echt zó slecht!
Vanwege Katie Holmes ben ik die serie überhaupt gaan kijken. En toen kreeg ik Michelle Williams er als bonus bij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef DaMart het volgende:
Alleen al vanwege Katie Holmes vond ik die serie best te pruimen hoor!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nietes!
Kees en Co, dát is slecht!
Ga jij nou maar gauw weer Oppassen kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Welk een wansmaak, mensen.
En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sluit me bij jou aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Zullen we het maar weer over Twin Peaks en Audrey Horne en Special Agent Dale Cooper hebben?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 had de duivel binnengelaten, DaMart verwelkomt 'm alleen maar.
Vind je me zo bitcherig?
Oh jee, het zijn er zo weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?
The X-files was tof. Net als 24 nu is, en Jericho, The Simpsons, Bones en... nou ja, daar houdt het wel zo'n beetje mee op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Life on Mars is cool
En Blackadder blijft geweldig
Heb pas hele oude afleveringen van The X-files weer eens gezien. Stiekem is dat ook gewoon een hele goede serie
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
3rd Rock from the Sun, dát was pas een geniale sitcom.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
Ja, maar ik ben helemaal niet hip!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Stoffig zoekt stoffig. Hip zoekt hip. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
Arrested Development is pas geniaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
Ik weet het, gauw maar weer eens kijken. Als ik eraan denk. Het is er eigenlijk compleet uitgesleten, tv-kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vanwege Katie Holmes ben ik die serie überhaupt gaan kijken.
Aan het begin van de serie waren wij ook van die leeftijd, zo ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
aan het begin van de serie was ze 12 ofzo..
(iig nog veel meer meisje dan vrouw)
Maar welinderdaad
Niets om je voor te schamen toch, als je het abonnement op het VM opzegt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Veronica Magazine.![]()
Kom op, mensen. Schamen we ons dan nergens meer voor?
Ojaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan het begin van de serie waren wij ook van die leeftijd, zo ongeveer.
Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet het, gauw maar weer eens kijken. Als ik eraan denk. Het is er eigenlijk compleet uitgesleten, tv-kijken.
Omdat je zo weinig tv kijkt!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen toch, als je het abonnement op het VM opzegt?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Veronica Magazine.![]()
Kom op, mensen. Schamen we ons dan nergens meer voor?
Hell yeah!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Jij leest alleen maar hoogstaande literatuur en wetenschappelijke tijdschriften, om 's avonds na een culinair verantwoordde maaltijd een hoog aangeprezen filmhuisfilm te bekijken?
Ik vind er weinig omstredens aan, maar vind eigenlijk niet dat je andere mensen dan nog af kunt rekenen op hun Dawson's Creek of Veronica Magazine...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)
Sally inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)
In één van de afleveringen zit de actrice die Sally (?) speelt in 3rd Rock. Ze is aanwezig op een feestje (en inmiddels behoorlijk aangekomen), doet een raam open (want ze rookt), zegt "I'm so bored I could die" en valt vervolgens uit het raam.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
Zeg mensen, we baggeren deze nog even vol met sitcoms en tienerseries, en dan in het volgende deel maar gewoon weer literatuur en filosofie, ok?
In dit geval ben ik het wel met CLaudia eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.
Ik ook, Pope, ik ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ben blij te zien dat ik vrij consequent ben in mijn attitude jegens jou..
Oh yes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.
't Is geen ontkenning, maar ik zal het er mee moeten doen...quote:
Same here.. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het leuk moet zijn van mensen die qua series vaak wel dezelfde smaak hebben als ik, maar ik heb me er nooit toe kunnen zetten een hele aflevering te zien.. Ik weet zelfs de namen van de dames nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef Frollo het volgende:
Sex & the City heb ik nooit gezien, niet uit desinteresse, maar... oh wacht, wel uit desinteresse eigenlijk.
Ja, ik vrees dat ik die afslag heb gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Oh yes.
En het eind van the Practice betekent het begin van Boston Legal, nog een advocatenserie.
Ha!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:50 schreef Z het volgende:
Hèhè, ik heb eindelijk vakantie.
Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.
Niet te vergeten die gast van White Palace.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?
Avro? Late avond? Mooi, ik heb nog vakantie.
Smakelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef hummus het volgende:
Zo! Dat waren mijn doordeweekse bank-werkdagen. Klaar. Af. Done. Finished.
En dan ga ik nu twee weken afleveringen ER inhalen, terwijl ik mijn pizza met geitenkaas opeet.
- Roseannequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jee, het zijn er zo weinig.
- Twin Peaks
- The Storyteller
- Seinfeld
- This Life
- A Touch of Frost
Ik denk nog even diep na.
Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
Seinfeld.
Heb je het nu alweer over eten, Frollo? mij ontbreekt deinspiratie deze week. Ik tover prutje op prutje op tafel.
Dat zegt dus genoeg over waar ik dat ding voor gebruik. Behalve het overzicht van de tv-programma's, boeit het blad me dus niet, anders had ik het abonnement niet opgezegd he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat je zo weinig tv kijkt!!!!
Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.
De Italiaanse keuken is de beste keuken ter wereld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |