Zit zij nu niet in de serie Nip / Tuck?quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef starbuck het volgende:
Drie kijkers, mischien maakt deze serie het afkicken van joan of Arcedia wat makkelijker.
[afbeelding]
Dat wel nog, hier dus http://www.rtl.nl/soaps/bostonlegal/index_test.xml, maar zou het zonde vinden als ie zomaar gestopt is. Is namelijk een erg leuke serie en tenminste niet zo truttig. Maar ja, zoals ze in NL met series omgaan....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:
En toen ineens.... was het weg....!
Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan.....
Alweer een goeie serie weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:
En toen ineens.... was het weg....!
Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan....
Errrug jammer...
Ben het helemaal met je eens, ze gaan in NL nou eenmaal heel triest met series om!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:09 schreef CySt het volgende:
Is er nog iemand die het nu via internet volgt? Ik heb de aflevering van Dinsdag binnen. 2x21. Volg het tot nu toe elke week, aangezien die kut RTL er na vijf uitzendingen mee gekapt is. Ze hadden het meer moeten promoten en het op een beter tijdstip moeten plaatsen. Maandagavond 20:30 voor CSI ofzo.. De serie is ge-ni-aal en heeft topacteurs zoals William Shatner en Candice Bergen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |