quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nietes!
Kees en Co, dát is slecht!
Ga jij nou maar gauw weer Oppassen kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Welk een wansmaak, mensen.
En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sluit me bij jou aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Zullen we het maar weer over Twin Peaks en Audrey Horne en Special Agent Dale Cooper hebben?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 had de duivel binnengelaten, DaMart verwelkomt 'm alleen maar.
Vind je me zo bitcherig?
Oh jee, het zijn er zo weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?
The X-files was tof. Net als 24 nu is, en Jericho, The Simpsons, Bones en... nou ja, daar houdt het wel zo'n beetje mee op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Life on Mars is cool
En Blackadder blijft geweldig
Heb pas hele oude afleveringen van The X-files weer eens gezien. Stiekem is dat ook gewoon een hele goede serie
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
3rd Rock from the Sun, dát was pas een geniale sitcom.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
Ja, maar ik ben helemaal niet hip!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Stoffig zoekt stoffig. Hip zoekt hip. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
Arrested Development is pas geniaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
Ik weet het, gauw maar weer eens kijken. Als ik eraan denk. Het is er eigenlijk compleet uitgesleten, tv-kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vanwege Katie Holmes ben ik die serie überhaupt gaan kijken.
Aan het begin van de serie waren wij ook van die leeftijd, zo ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
aan het begin van de serie was ze 12 ofzo..
(iig nog veel meer meisje dan vrouw)
Maar welinderdaad
Niets om je voor te schamen toch, als je het abonnement op het VM opzegt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Veronica Magazine.![]()
Kom op, mensen. Schamen we ons dan nergens meer voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |