Het script is goed, al begrepen de Amerikanen de grappen niet. Verder is de film vooral geniaal vanwege de net-niet, dat-wordt-nog-wat, en bijna-cult acteurs en actrices. Zoals Seth Green (Buffy!) en Parker Posey, en Rosario Dawson die daarna toch best een paar aardige films heeft gemaakt (afgezien van die film met Eddy Murphy).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:42 schreef Maartel het volgende:
![]()
Laatste keer dat ik 'm keek vond ik 't ineens een draak van een film, maar toch blijft ie ergens wel leuk..
Parker Posey heeft het toch maar mooi geschopt van ATWT tot een film van Hal Hartleyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het script is goed, al begrepen de Amerikanen de grappen niet. Verder is de film vooral geniaal vanwege de net-niet, dat-wordt-nog-wat, en bijna-cult acteurs en actrices. Zoals Seth Green (Buffy!) en Parker Posey, en Rosario Dawson die daarna toch best een paar aardige films heeft gemaakt (afgezien van die film met Eddy Murphy).
De Roos van Deshima zogezegd, voor de literatuurkenners.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
JAM's veelgeplaagde aars
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef k_man het volgende:
Excuses voor de vertraging, ik was de hele dag op stap. Het tweede dode dier is vandaag een beer.
[afbeelding]
In de trein. Duh.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Z het volgende:
Waar is Pope als je hem nodig hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef k_man het volgende:
Ik post hier elke dag een dood dier Maartel. En dat is dus het dode dier van de dag.
Net zoals het vogeltje van Z, de vogel van de dag is.
Wat goed!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
'Waar was je dan, Frollo?'
Nou, mijn scriptie nabespreken. M'n begeleider heeft van die 5,8 toch een 6 gemaakt, lol.
Wederom heb ik niets dan lof ontvangen voor de kwaliteit van de editie, maar je kunt er lang of kort over lullen, het is geen wetenschappelijk onderzoek. Natuurlijk heeft hij mij het afgelopen jaar wel geprobeerd in die richting bij te sturen, maar ik heb toch mijn eigen plan getrokken en deze zes is het resultaat. Maar ach, het is voldoende.
Hij wil me wel helpen om het ding gepubliceerd te krijgen.
Niet alles geloven wat k_man zegt, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
oke, dat is mij nooit uitgelegd..
Ik heb op de basisschool nog campagne gevoerd tegen berenleed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef k_man het volgende:
Excuses voor de vertraging, ik was de hele dag op stap. Het dode dier is vandaag een beer.
[afbeelding]
Toch vind ik het zuur, dat hij er blij mee is, dat hij het gepubliceerd wil zien, en dat hij je dan toch een zes geeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
'Waar was je dan, Frollo?'
Nou, mijn scriptie nabespreken. M'n begeleider heeft van die 5,8 toch een 6 gemaakt, lol.
Wederom heb ik niets dan lof ontvangen voor de kwaliteit van de editie, maar je kunt er lang of kort over lullen, het is geen wetenschappelijk onderzoek. Natuurlijk heeft hij mij het afgelopen jaar wel geprobeerd in die richting bij te sturen, maar ik heb toch mijn eigen plan getrokken en deze zes is het resultaat. Maar ach, het is voldoende.
Hij wil me wel helpen om het ding gepubliceerd te krijgen.
Het is ook eigenlijk 'n handreiking naar de tweede lezer, die me het liefst een onvoldoende had gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch vind ik het zuur, dat hij er blij mee is, dat hij het gepubliceerd wil zien, en dat hij je dan toch een zes geeft.
Zo is het maar net!quote:Maar je bent afgestudeerd!
Yep, ik was het. Ik ben inmiddels weer mezelf. Maar het moge duidelijk zijn wat er gebeurt als iedereen zonder aanleiding iemand anders zijn avatar neemt. Chaos, instabiliteit, achterdocht, bekenden die zijn als vreemden voor elkaar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ben jij 't, Frollo.
Niet bepaald. Vandaag maar even iets rustiger aan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er al drie uurtjes op zitten.
Ja, toen regenende het nog niet.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is mij te vroeg voor grappen.
Ik had 'm nog niet doorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, AR. HaAR. Haar.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha, AR. HaAR. Haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |