Eerste helft geweldig, 2de helft is wel goed te doen.quote:
En dan gewoon in het thuisvak zitten hehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef PLAE@ het volgende:
Heracles wil tegenwoordig half 410 heen omdat dat een zogenaamde tifotopper moet zijn.
Ik zou zeggen kaartje voor een idioot bedrag verpatsen.
Urbyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Urby was echt minder grote fout op het begin foute passes
Alleen twee geile chica'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Huntelaar niet gescoord?
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Neen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?![]()
Hij is nu basisspeler van Jong Oranje dus. Mooi voor die jongen.quote:Geslaagd debuut Gregory van der Wiel
In het EK-kwalificatieduel met Jong Macedonië (0-1 winst) debuteerde Gregory van der Wiel verdienstelijk. De Ajacied speelde de gehele wedstrijd en vormde achterin met aanvoerder Ryan Donk een koppel. ,,Een lastige wedstrijd, maar we hebben weinig kansen weggegeven.”
De moeilijke omstandigheden in Skopje waren niet in het voordeel van Jong Oranje. Van der Wiel: ,,Het was ontzettend warm en het veld bleek helemaal niet goed. Ondanks dat we het laatste kwartier onder druk kwamen, hebben we de overwinning uit het vuur gesleept.”
De 19-jarige Van der Wiel had geen last van spanning. ,,Dat viel reuze mee. Tijdens de wedstrijd had ik wellicht meer initiatief moeten tonen. Toch kijk ik tevreden terug. Ik had niet verwacht dat ik negentig minuten zou spelen. Zoiets hoop je alleen maar.”
Die van mij is voor ado, heel die winkel is ook geel groenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Knap hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
Bayer Leverkusen inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Knap hoor.
Aangezien hij daar nooit gespeeld heeft ....
Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bayer Leverkusen inderdaad.
Maar goed, laat die twee Roemenen maar komen.
Al denk ik dat men wacht tot plaatsing voor CL: als CL gehaald wordt mag Henk ten Cate twee namen noemen en als CL gemist wordt mag Co Adriaanse wat spelers halen.
Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!
Ach ja, het moeten gewoon spelers zijn die Ajax beter maken, ook al zijn het keuzes van TC. Zo ook met Suarez, daar moet een andere trainer het toch ook mee kunnen doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?
Da's kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Dica kan geen CL meer spelen.
Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's kut.
Kevin Mirallas is ook nog altijd welkom van mij.
Misschien valt er dit jaar nog meer te juichenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor bonjovi
Bonjovi is een ajacied
Hij kijkt naar alle wedstrijden of het nou regent en giet
Hij mist alleen sneijder nu wel erg
Elke dag jankt hij erover het gaat door been en merg
Nu word hij maar fan van real
Waar nu ook robben spelen zal
Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Fides het volgende:
[..]
Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?
Je behoort te rijmen op deze paginaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.
Dit geld ook voor jou BB-boyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef BB-boy het volgende:
Riera scoorde in de Uefa cup finale en wilde ook komen voor een dubbel salaris.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond.
Tegenwoordig is AZ da bomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
wat was dat toch triest eigenlijk..
Wij kotsen allemaal op Scheringa en zijn mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is AZ da bom
Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom?![]()
Bron: Highlow.quote:Na Richard snuffelt ook Rob Witschge bij Jong Ajax
Nadat Richard Witschge vorig seizoen bij Jong Ajax stage liep bij Jong Ajax, heeft nu ook broer Rob de Amsterdamse opleiding uitgekozen om meer ervaring bij op te doen. De afgelopen weken was hij regelmatig bij de beloftes van Ajax te vinden. “Hij is wat rustiger dan zijn broer.”
Richard Witschge behaalde begin juni zijn diploma coach betaald voetbal voor belofteteams, waarvoor hij vorig seizoen stage liep bij Jong Ajax. “Het is hartstikke leuk om te doen”, vertelde Witschge toen. “Om die jongens te verbeteren en wat bij te brengen, zoals mijn ervaring, dingen die ik mee heb gemaakt. Kwaliteiten die ze hebben proberen te verbeteren. Vooral de traptechniek, welke kant ze de bal aan moeten spelen en allemaal van dat soort kleine details. Voetballen kunnen ze, maar om de top te halen moet je die kleine details allemaal verbeteren. Als je ziet dat ze vooruitgang boeken is dat altijd leuk.” Richard is inmiddels assistent van coach Wim van Zwam van het Nederlands Elftal onder 19 jaar als stageopdracht voor het hoogste diploma om eerste elftallen te kunnen coachen. Zijn oudere broer Rob Witschge, die zijn stage volgde bij HFC Haarlem, heeft dat diploma al. Om als assistent van Marco van basten zijn coachende capaciteiten op peil te houden is hij regelmatig op het trainingsveld bij Jong Ajax te vinden. Zelf vindt hij het niks speciaals, dus wil hij er ook niks over zeggen. Voor de spelers van Jong Ajax is het wel speciaal als er een oud-international komt mee trainen. Tussen de twee broers is er wel enig verschil in leerervaring, zo vertelt Javier Martina aan highlow.nl. “Hij is veel rustiger dan zijn broer.” Richard Witschge gebruikte nogal vaak f*ck in zijn zinnen. “Dat kan je wel zeggen”, lacht Martina, om er direct aan toe te voegen, “ach, het maakt mij niet zoveel uit, als we maar wat leren van ze.” En, leren de jonge Ajacieden wat van oud-internationals als Rob en Richard Witschge? “Jazeker. Ze vertellen over hun ervaringen en laten dat ook zien in hun trainingen en aanwijzingen. Je leert absoluut van ze
Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar even een Ajax bericht tussendoor.. Sorry dat ik de slowchat onderbreek hoor, kinders.
[..]
Bron: Highlow.
En dan zeker de gebroeders Witschgequote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!![]()
quote:Geen paniekaankopen
Als het aan Martin van Geel ligt zal Ajax wachten tot de winterstop met aankopen doen. 'We doen namelijk geen paniekaankopen, en op dit moment is er geen spelers die voldoen aan de schaduw van Sneijder'
De Technisch directeur van Ajax laat weten dat het nog onduidelijk is of de club voor 31 augustus nog twee aanwinsten kan presenteren.
'We halen alleen spelers wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt.' We hebben genoeg talent rondlopen en Edgar Davids en Leonardo komen volgende maand weer terug. Het is dus nog onzeker of wij verder gaan zoeken, anders wachten we wel tot de winterstop', aldus Martin van Geel.
De tranfermarkt sluit op vrijdag 31 augustus na 23.59 uur.
Was te verwachten he. En over die schaduw van Sneijder, ik dacht dat Sneijder niet een op een vervangen zou worden maar dat Ajax het anders zou gaan invullen. Ajax heeft gewoon het deksel op de neus gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er komen wsl dus geen nieuwe spelers meer...........
[..]
Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast wel, we hebben geld zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
Nu moet je goed opletten of men dividend uit gaat keren aan de aandeelhouders of niet...quote:
Precies. Na Slavia kon deze ploeg er geen klote meer van, na De Graafschap hebben we toch opeens wel een prima elftal. De waarheid ligt ergens in het midden, maar ik weet wel na dat eerste half uur in Doetinchem dat we al tegen een achterstand zouden kijken als we uit bij bijv. FC Groningen speelden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
Klopt, schijnt dat hij al een trein-abonnement voor het traject Utrecht - Amsterdam gekocht heeft bij de NS.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Van geel wil de rust terugkrijgen met deze uitspraak. Achter de schermen is Ajax natuurlijk nog druk bezig.
En dan? 4-3-3 met de punt naar achteren?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef BoNi het volgende:
Helemaal geen 10...!
Niet voor de bedragen die je nu zou betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon 4-4-2 wat mij betreft. Suarez en Huntelaar in de spits.
bron VI.nlquote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
23/8/2007 9 :45
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.
Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder andere begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Las het net ook ja.. Van Geel heeft weer iemand gehaald waarvan ik het nog maar moet zien.. met geen enkele aankoop was ik eigenlijk direct tevreden maar dat kan ook wat over mij zeggen natuurlijkquote:
en als leonardo straks terug is....Dan is Luque de minste van de 3quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
4-4-2 met aanvallende links- en rechtshalf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
Voor de breedte zeker niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
Had ik al over gedacht. Ik zie eerder een ruit. Heitinga en Bakircioglu centraal in die ruit en de zijkanten kun je dan naar gelang de tegenstander offensief (met Leonardo en Rommedahl aan de buitenkanten) dan wel controlerend (met Davids en Gabri aan de buitenkanten) invullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?
Ach, wat is drukbezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Maar hij kan dus ook op de linkshalf uit de voeten? Want het lijkt mij sterk dat hij gehaald wordt voor de drukbezette linksbuiten.
Qua statisstieken voor een spits vind ik het erg tegenvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
quote:Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Ach, jullie krijgen Koller toch al?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Milan taktiek, speelt ie bij ons, speelt ie iig niet bij julliequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Dat vind ik nog wel de beste reden om hem te halen, al weet iedereen hoe het afliep met de vorige speler die we voor Feyenoord's neus wegkaapten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Die komt niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, jullie krijgen Koller toch al?
Waar heb je dat vandaan? Ik zou het niet erg vinden als hij kwam geloof ik. Wel benieuwd wie er dan met AZ onderhandeld heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Van 2000/01 tot 2004/05 meer dan uitstekend gespresteerd, maar blijkbaar niet geschikt voor de PL.
Schijnt trouwens dat Ajax ook rond is met Haris Mendunjanin, maar dat ze dat pas naar buiten willen brengen als ze ook een grote vis aan de haak geslagen hadden. DIt om onrust bij de supporters te voorkomen, die natuurlijk niet tevreden zijn met een bankzitter van AZ die voor de breedte gehaald wordt.
Het zal wel zoiets gaan wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wat is drukbezet?
Luis Suarez is geen linksbuiten, dus houden we Leonardo en Nicolae Mitea over, die geblesseerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |